Zelfde gasten die ook jongeren mishandelden wellichtquote:Op donderdag 18 september 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onduidelijk
Had wel een Burgernetmelding vanmorgen voor getuigenoproep of camerabeelden, maar dat was het eerste wat ik er van meekreeg
voor Ama dr stoeltjes?quote:
Ja daar heb je wel gelijk in op zich denk ik. Ik weet het niet. Er is niet echt iets MIS of zo hoor. We doen allemaal onderhoudende dingen. We rijden door mooi gebied. Het weer is minder slecht dan verwacht. Ik eet gezonder dan thuisquote:Op donderdag 18 september 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit hoor ik je steeds zeggen de laatste vakanties. Wat is er mis dan?
Stiekem is ze gewoon een god mother die andere mensen aanstuurt om het vuile werk op te knappen. Af en toe wordt een dissident aan haar voorgeleid en die prikt ze nonchalant een oog uit met één van haar haaknaalden.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat past ook wel meer bij je eigenlijk.
had je vooraf meer 'vuurwerk' verwacht?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in op zich denk ik. Ik weet het niet. Er is niet echt iets MIS of zo hoor. We doen allemaal onderhoudende dingen. We rijden door mooi gebied. Het weer is minder slecht dan verwacht. Ik eet gezonder dan thuisdrink nauwelijks, slaap best goed. Maar een WOWfactor is er niet. Ja je zit eens in een andere trein. Ja een interessant museum. Een deprimerende toeristenfuik maar dat wist je van tevoren. Het kan me allemaal niet zo boeien eigenlijk.
Ja dat is je tong verbranden wel vakerquote:
Duidelijk AI.quote:
Ssssssstquote:Op donderdag 18 september 2025 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem is ze gewoon een god mother die andere mensen aanstuurt om het vuile werk op te knappen. Af en toe wordt een dissident aan haar voorgeleid en die prikt ze nonchalant een oog uit met één van haar haaknaalden.
... Ga je mij nu het zwijgen laten opleggen?quote:
Nja misschien. Je loopt hier gewoon je eigen eten te koken en je afwas te doen. Met een sponsje want een kwast is er niet. En buiten de deur eten doen we zo min mogelijk want geld. Op zich wel logisch, maar voor mij wat minder een issue dan voor hem geloof ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je vooraf meer 'vuurwerk' verwacht?
*Pakt haaknaaldquote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Ga je mij nu het zwijgen laten opleggen?
A stitch for a snitch
tantezeggert krijgt straks een draadjesfobiequote:Op donderdag 18 september 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Babygym/boxspanner
[ afbeelding ]
Was ook al met het egeltje begonnen
[ afbeelding ]
Egeltje en slak krijgen knisperfolie erin, lieveheersbeestje en uil een rammelkraal
verwachtingen zijn baggerquote:Op donderdag 18 september 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
aan de andere kant hebben we vanmiddag wel in een restaurantje geluncht en dat was ook uiterst matig. Dusjah. Misschien is het hier qua bestemming gewoon niet zo geweldig allemaal.
Zie het positief, jouw vakantie is nog niet vroegtijdig afgebroken, ik was na 4 dagen alweer terugquote:Op donderdag 18 september 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
aan de andere kant hebben we vanmiddag wel in een restaurantje geluncht en dat was ook uiterst matig. Dusjah. Misschien is het hier qua bestemming gewoon niet zo geweldig allemaal.
Krijg juist allemaal filmpjes dat ie aandachtig naar de mobiel kijkt en er tegrn begint te babbelenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
tantezeggert krijgt straks een draadjesfobie
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie het positief, jouw vakantie is nog niet vroegtijdig afgebroken, ik was na 4 dagen alweer terug
Hmm, going through the motions.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in op zich denk ik. Ik weet het niet. Er is niet echt iets MIS of zo hoor. We doen allemaal onderhoudende dingen. We rijden door mooi gebied. Het weer is minder slecht dan verwacht. Ik eet gezonder dan thuisdrink nauwelijks, slaap best goed. Maar een WOWfactor is er niet. Ja je zit eens in een andere trein. Ja een interessant museum. Een deprimerende toeristenfuik maar dat wist je van tevoren. Het kan me allemaal niet zo boeien eigenlijk.
Mja dat zou voor mij ook wel flink afdoen aan het vakantiegevoel, tenzij het echt midden in de natuur kamperen is. Misschien een volgende keer met iemand op vakantie met een beetje een zelfde budget? Of gewoon echt iets 'spectaculairs' gaan doen.. ander continent, compleet andere cultuur en voor jou onbekend landschap?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja misschien. Je loopt hier gewoon je eigen eten te koken en je afwas te doen. Met een sponsje want een kwast is er niet. En buiten de deur eten doen we zo min mogelijk want geld. Op zich wel logisch, maar voor mij wat minder een issue dan voor hem geloof ik.
Ik denk dat als dr Flash eens naar Fortaleza of Rio ging die helemaal uit zijn dak gaat.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, going through the motions.
Nou ja, als je veel hebt gereisd wordt het lastiger om die wow-factor te ervaren misschien?
@Dr_Flashquote:Op donderdag 18 september 2025 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat als dr Flash eens naar Fortaleza of Rio ging die helemaal uit zijn dak gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |