SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Damn, te laat.quote:
Wheelies makenquote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nu moet ik de aandacht van de politie zien te trekken zodat ik mijn nieuwe rijbewijs kan showen
Dat ze hem gelijk weer intrekken.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nu moet ik de aandacht van de politie zien te trekken zodat ik mijn nieuwe rijbewijs kan showen
Kan je niet met de app werken?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. Rabo reader geeft aan dat de batterijen ervan leeg zijn.
Fijn dat ie gisteren niet heeft aangegeven dat de batterijen bijna leeg waren.
Nee, is zakelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je niet met de app werken?
Ik moest dat ding gisteren weer een keer gebruiken maar het voelde echt old skool. Had dat ding echt jaren niet gebruikt.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. Rabo reader geeft aan dat de batterijen ervan leeg zijn.
Fijn dat ie gisteren niet heeft aangegeven dat de batterijen bijna leeg waren.
Bummer.quote:
Neequote:
Slurper is het!quote:Op donderdag 18 september 2025 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er moeten ook echt 3 AAA batterijen in.
Altijd leuk. Geheid dat je ze niet gevonden krijgtquote:Op donderdag 18 september 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens hier in de voorraadkast kijken op kantoor of we nog batterijen hebben liggen ergens.
Nope. Wel heel veel paperclips en nietjes.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd leuk. Geheid dat je ze niet gevonden krijgt
Zo oud al?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort jarig en krijg net een mail voor seniorenvoordeelpas![]()
Oh zo gek is het bij mij nog niet gelukkig.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geluk bij een ongelukquote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ha, in mijn laptoptas zat nog een oude Rabo reader (van mijn vorige werk) (Er zat nog een post-it in met inloggegevens van een programma wat we daar gebruikte, ik werk daar al bijna 9 jaar niet meer). Die batterijen blijken nog vol te zijn.
*schrapt*quote:
Ik meende laatst al wat grijze haren bij je te zien. Arme jij.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie wat bewaard.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk
Heeft watquote:
Jij begon wel met zin?quote:
Chocola bij Kruidvat maar ik weet niet precies hoe.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Jij lijkt me wel iemand die weet wat ik allemaal gratis kan scoren op mijn verjaardag.
Ik heb dit jaar geen tompouce van de hema gekregen, dat andere weet ik nietquote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola bij Kruidvat maar ik weet niet precies hoe.
En tompouce bij de Hema.
En ook taart bij de IKEA dacht ik.
En iets bij de Mac.
Stroopwafels bij de Jumbo.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En tompouce bij de Hema.
En iets bij de Mac.
Moet je een klantenpas hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En tompouce bij de Hema.
En iets bij de Mac.
Ik kan die huismerk caramel Cornettos halen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stroopwafels bij de Jumbo.
O lekker, das ijs altijd smullenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan die huismerk caramel Cornettos halen.
quote:Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan die huismerk caramel Cornettos halen.
Ja ook best vaak gekocht sinds mijn vorige verjaardag dus ik vermoed dat ik ze daarom krijg.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, das ijs altijd smullen
Heb ik, maar heb nooit een melding of mail of wat dan ook gehad.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je een klantenpas hebben.
Ik kreeg stroopwafels, m'n zus kreeg vier tompoucenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stroopwafels bij de Jumbo.
quote:Op donderdag 18 september 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg stroopwafels, m'n zus kreeg vier tompoucen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |