SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verschil tussen Ueda en Sauer is in mijn ogen wel dat Sauer misschien wel een actie maakt, Ueda geeft geplaatst een pass in plaats van dat maar blind voor knallen waar je vindt dat iemand moet staan ipv waar iemand naar toe loopt (dat is ook mijn kritiek op Sauer.. actie is leuk maar het rendement als passing is onvoldoende).quote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef hhh38 het volgende:
Het gevaar moet echt van Sauer komen.
Ik ben het wel met je eens over Sauer maar ik snap helemaal niks van je verhaal over Ueda (zijn ook volkomen onvergelijkbare spelers)quote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het verschil tussen Ueda en Sauer is in mijn ogen wel dat Sauer misschien wel een actie maakt, Ueda geeft geplaatst een pass in plaats van dat maar blind voor knallen waar je vindt dat iemand moet staan ipv waar iemand naar toe loopt (dat is ook mijn kritiek op Sauer.. actie is leuk maar het rendement als passing is onvoldoende).
geïnspireerd op een actie net op het veld, niet als "totale speler"quote:Op woensdag 17 september 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens over Sauer maar ik snap helemaal niks van je verhaal over Ueda (zijn ook volkomen onvergelijkbare spelers)
Ik ben doodsbang voor zijn invalbeurt tegen Ajax thuis bij een 2-2 tussenstandquote:Op woensdag 17 september 2025 20:33 schreef bbuddybb het volgende:
De zoon van Andwele heeft het op zijn zachtst gezegd niet makkelijk.
Ja? Vind ze echt prima geplaatst en op maat? Dat hij geen Feyenoord hoofd vindt is wel spijtig.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef snabbi het volgende:
daar komt weer een waardeloze corner aan
deze waren verkeerd voorspeld.. eerdere vond ik wel kutquote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja? Vind ze echt prima geplaatst en op maat? Dat hij geen Feyenoord hoofd vindt is wel spijtig.
Sprak juist mijn lof uit in het live topic en toen las ik jouw berichtquote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
deze waren verkeerd voorspeld.. eerdere vond ik wel kut
Precies. De tijden van Tonny "ik train nooit op mijn trap" Vilhena aan de cornervlag zijn gelukkig voorbij.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja? Vind ze echt prima geplaatst en op maat? Dat hij geen Feyenoord hoofd vindt is wel spijtig.
Heerlijk cadeautje maar wel koelbloedig afgemaakt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een spits he jongens.
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een spits he jongens.
Dat zeiden ze bij Dirk Kuijt ookquote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens stuit die bal gewoon vijf meter van zijn voet in de aanname/het meenemen, dat kan in Europa of tegen toppers in de Eredivisie echt niet.
Ik ben net op de laatste wagon gesprongen en lach @fetX en @Caland keihard uitquote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer genoeg is de Ueda hypetrain allang vertrokken.
Targhalline zag heel goed dat hij hem of af kon spelen de drukte in of kon gaan lopen. Dat laatste was een betere keuze, maar liep minder af. Fortuna speelt daarop en nu zag je even het resultaat.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef bbuddybb het volgende:
Targhalline overschat zichzelf af en toe.
Ik zie hem net in de herhaling en het was beter dan ik dacht.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Hij rondt hem echt goed af hoor. Knap.
Hij kan ook echt wel wat. Toch vind ik hem te licht, maar hij speelt een prima seizoen wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Hij rondt hem echt goed af hoor. Knap.
Te licht voor wat? Is gewoon een prima spits voor Feyenoord, zal het niveau van Santi nooit gaan aantikken maar dat gaan we sws maar zelden meemaken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hij kan ook echt wel wat. Toch vind ik hem te licht, maar hij speelt een prima seizoen wel.
Hij is ook te licht, zeker in Europa en tegen PSV en ajax enzoquote:Op woensdag 17 september 2025 20:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hij kan ook echt wel wat. Toch vind ik hem te licht, maar hij speelt een prima seizoen wel.
Dat Slory zo matig speelt heeft echt niks te maken met Nieuwkoop.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie rouleert wel net te graag he met ze Nieuwkoop en Targhalline ipv van Read en Valente.
Eigenlijk kan je Slory ook niet goed afrekenen met de reserve back achter hem ipv van Read.
Prima voor alle potten anders dan Europees en ajax en PSV hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Te licht voor wat? Is gewoon een prima spits voor Feyenoord, zal het niveau van Santi nooit gaan aantikken maar dat gaan we sws maar zelden meemaken.
Ik maak mij er niet zo druk om. Twee maanden geleden vond men hem in het algemeen nog te licht voor Feyenoord, en dan druk ik het nog zacht uit. Gaat ook in Europa gewoon zijn waarde hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Prima voor alle potten anders dan Europees en ajax en PSV hoogstwaarschijnlijk.
Dat is niet het niveau dat we mogen ambiëren
Te licht voor de vergelijking van de rest van het team. Er zijn genoeg selecties geweest waar hij niet buiten de boot zou vallen, maar gezien de stijgende lijn in kwaliteit vind ik daar een betere speler horen te staan.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Te licht voor wat? Is gewoon een prima spits voor Feyenoord, zal het niveau van Santi nooit gaan aantikken maar dat gaan we sws maar zelden meemaken.
En 2x rood (tweede geel) versierdquote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef bbuddybb het volgende:
En zo loopt Ueda weer 1 op 1.
Ongelooflijk maar waar.
Hij liet de bal gewoon goed lopen zonder hem aan te nemenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zie hem net in de herhaling en het was beter dan ik dacht.
Gaat in Europa tekort komen en is te licht voor ons om in Europa écht te presteren of om écht te gaan voor een landstitel door toppers te winnen, maar gaat zoals ik zei ten minste 15 en hoogstwaarschijnlijk meer dan 20 goals voor ons maken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij er niet zo druk om. Twee maanden geleden vond men hem in het algemeen nog te licht voor Feyenoord, en dan druk ik het nog zacht uit. Gaat ook in Europa gewoon zijn waarde hebben.
We werden kampioen met onder meer Danilo.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Te licht voor de vergelijking van de rest van het team. Er zijn genoeg selecties geweest waar hij niet buiten de boot zou vallen, maar gezien de stijgende lijn in kwaliteit vind ik daar een betere speler horen te staan.
Maar ere wie ere toekomt, hij doet het nu gewoon prima.
Klopt! Ik dacht dat hij hem aannam en dat hij daardoor vijf meter van zijn poot stuitte, zag het niet goed want was met mijn kinderen in de weer.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij liet de bal gewoon goed lopen zonder hem aan te nemen
Gimenez speelde in de Eredivisie 30+ wedstrijden geloof ik. Dat kan je toch niet vergelijkenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We werden kampioen met onder meer Danilo.
Dat er ooit mindere spitsen zijn geweest is voor mij geen argument, dat hij voor nu goed genoeg is.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We werden kampioen met onder meer Danilo.
In mijn herinnering pakte Gimenez pas eind eerste seizoenshelft/begin tweede seizoenshelft een basisplaats.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gimenez speelde in de Eredivisie 30+ wedstrijden geloof ik. Dat kan je toch niet vergelijken
Dombo was een dag één Ueda fan dus ik snap ook een beetje dat hij nu het succes wil claimen, ondanks dat hij het vertrouwen had opgezegd net precies toen het eindelijk begon te lopenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat er ooit mindere spitsen zijn geweest is voor mij geen argument, dat hij voor nu goed genoeg is.
Ik vind het prima dat je het glas is half vol approach pakt en ik juich ook liever een speler toe dan alleen te lopen huilen, dus heel fijn dat hij presteert.
wmb ook prima dat hij zn gelijk haalt dat het geen totale mislukking is.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dombo was een dag één Ueda fan dus ik snap ook een beetje dat hij nu het succes wil claimen, ondanks dat hij het vertrouwen had opgezegd net precies toen het eindelijk begon te lopen
Maar dat vergeven we hem om hem ook een morele boost te bieden
Ik heb altijd vertrouwen in Ueda gehad. Ik heb hem alleen niet te pas en onpas meer verdedigd.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dombo was een dag één Ueda fan dus ik snap ook een beetje dat hij nu het succes wil claimen, ondanks dat hij het vertrouwen had opgezegd net precies toen het eindelijk begon te lopen
Maar dat vergeven we hem om hem ook een morele boost te bieden <3
Klopt hoor. Danilo speelde voor het laatst basis in januari tegen Ajax. Daarvoor maar 3 potjes niet basis gespeeld.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In mijn herinnering pakte Gimenez pas eind eerste seizoenshelft/begin tweede seizoenshelft een basisplaats.
De post was ondubbelzinnig en maar op een manier te interpreteren, maar wat ik zeg, we gunnen het je om net te doen alsof je niet ook extreem je twijfels uitsprakquote:Op woensdag 17 september 2025 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertrouwen in Ueda gehad. Ik heb hem alleen niet te pas en onpas meer verdedigd.
Jammer dat je die post nog altijd op die manier opvat.
Eens, alhoewel hij tegen Benfica en Bayern ook heeft gescoord. Dus dan moet het in de EL ook vast wel regelmatig lukken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gaat in Europa tekort komen en is te licht voor ons om in Europa écht te presteren of om écht te gaan voor een landstitel door toppers te winnen, maar gaat zoals ik zei ten minste 15 en hoogstwaarschijnlijk meer dan 20 goals voor ons maken.
Wat een onzin. Maar goed, even goede vrienden.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De post was ondubbelzinnig en maar op een manier te interpreteren, maar wat ik zeg, we gunnen het je om net te doen alsof je niet ook extreem je twijfels uitsprak
Wat er gebeurde vorig jaar in Europa is natuurlijk met geen pen te beschrijven en het is zeer zeer onwaarschijnlijk dat we zulke potten op soortgelijke wijze gaan herhalen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens, alhoewel hij tegen Benfica en Bayern ook heeft gescoord. Dus dan moet het in de EL ook vast wel regelmatig lukken.
34 wedstrijden 1-0 winnen is voldoende hèquote:Op woensdag 17 september 2025 21:04 schreef Alpha0 het volgende:
1-0 voor met rust, nou dat is weer overtuigend.
Read komt net terug van een blessure, dus die keuze is logisch.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie rouleert wel net te graag he met ze Nieuwkoop en Targhalline ipv van Read en Valente.
Eigenlijk kan je Slory ook niet goed afrekenen met de reserve back achter hem ipv van Read.
Eindelijk hebben we een selectie die breed genoeg is om blessures te voorkomen, spelers niet te overbelasten en regelmatig te rouleren... Is het ook niet goed.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van wie wel?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:10 schreef H.FR het volgende:
Van Bos ben ik vandaag niet zo onder de indruk.
Is vanaf wedstrijd één al matig.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:10 schreef H.FR het volgende:
Van Bos ben ik vandaag niet zo onder de indruk.
Dat was twee drie weken geleden ook al de reden. die jongen is amper 20 en misschien net drie weken geblesseerd geweest.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Read komt net terug van een blessure, dus die keuze is logisch.
Ik denk dat Slory het momenteel beter zou doen als back dan Nieuwkoop.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was twee drie weken geleden ook al de reden. die jongen is amper 20 en misschien net drie weken geblesseerd geweest.
Deed ie beter dan Slory 1 minuut laterquote:Op woensdag 17 september 2025 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda kan ook al op rechtsbuiten.
Ik vind hem aanvallend beter dan Sloryquote:Op woensdag 17 september 2025 21:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind Bos aanvallender in ieder geval beter dan Pedersen.
We spelen dan ook tegen een niveautje lager.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat er gebeurde vorig jaar in Europa is natuurlijk met geen pen te beschrijven en het is zeer zeer onwaarschijnlijk dat we zulke potten op soortgelijke wijze gaan herhalen.
Misschien dat ie Kraaijeveld later nog wil brengen voor Targhalline.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom Steijn eruit? Die snap ik niet.
Sparen voor zondag.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
Eens, RvP heet wel wat te kiezen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:20 schreef bbuddybb het volgende:
Deze wissels.
Leuke selectie hebben we wel.
Die bakte er niks van.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
Vind hem best ok. Zorgt voor dreiging en komt er een paar keer goed langs.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Sauer heeft zijn Slowakije vorm niet meegenomen.
sauer kijkt niet waar hij naar passt. Dus het ziet er uit als een goede vorm als er toevallig iemand loopt.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Sauer heeft zijn Slowakije vorm niet meegenomen.
Die heeft nog niet geleerd dat je even moet inhouden.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sliti liep wel heel erg enthousiast de doelmond in.
Sauer keek niet. Alweer.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sliti liep wel heel erg enthousiast de doelmond in.
Van de achterlijn terugleggen moet kunnen zonder te kijken. Dat is bijvoorbeeld onder Slot vaste prik.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
sauer kijkt niet waar hij naar passt. Dus het ziet er uit als een goede vorm als er toevallig iemand loopt.
Hij heeft de acties, maar het leren kijken is echt iets wat hij nodig heeft om te groeien.
Was gewoon bizar slecht afgelegd.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die heeft nog niet geleerd dat je even moet inhouden.
Wel eens dat hij eigenlijk eerder moest geven. Maar op het moment dat hij hem gaf is terugleggen vaak de beste optie vanuit die plek.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Was gewoon bizar slecht afgelegd.
Het was ook niet goed van Sliti, slecht afgestemd. Als Sliti doorloopt, moet je zelf schietenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sauer kan niet zoveel met z’n linkerbeen, dus je moet wel inhouden omdat hij hem 9 van de 10 keer met z’n rechter geeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vertrouwen in de clean sheetquote:Op woensdag 17 september 2025 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Het verschil is nog steeds maar 1 goal. Wordt nog een nerveuze slotfase zo.
Geen dank jongens!quote:Op woensdag 17 september 2025 21:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
Maak die 2-0 nou eens
Ik heb geen zin om weer 25 minuten te moeten billen knijpen
En ja, absoluut hebben we een verdediging die goed staat en pas één tegendoelpunt heeft moeten incasseren
Maar dan nog.
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
Die kaats van Ueda even daarvoor was ook lekker. Hij is wel een completere spits dan Santi.
Read voor Nieuwkoop alleen is een wereld van verschil.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinds die wissels is het veel beter
We gaan eindelijk voor eigen publiek winnen van Fortuna! (voor het eerst sinds februari 2020)
Hij lag er al lang in toen jij dit typte.quote:
Gras is groen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:36 schreef H.FR het volgende:
Het veld houdt het ook prima vol zeg. Gezien die emmers water uit de hemel.
Nope.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij lag er al lang in toen jij dit typte.
Valente voor Steijn eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Read voor Nieuwkoop alleen is een wereld van verschil.
Die heb ik nog niet echt gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valente voor Steijn eigenlijk ook wel.
Verdediging staat als een HUISquote:Op woensdag 17 september 2025 21:46 schreef bbuddybb het volgende:
Ook vandaag heeft Timon amper iets te doen gehad.
Goede namen zeker maar op Sliti na kunnen ze er niet zo veel van.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:49 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wel bizar goede namen hoor. Slory, Sliti, Plug.
Jammer dat Vlap niet meer in de Eredivisie speelt. Ook zo’n bizar goede naam
Slory van zeventien is ook afgeschreven na 70 minuten, we noteren het in het grote boek.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goede namen zeker maar op Sliti na kunnen ze er niet zo veel van.
20.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Slory van zeventien is ook afgeschreven na 70 minuten, we noteren het in het grote boek.
Ik vond ze eigenlijk verrassend dapper voetballen gezien het kwaliteitverschil.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:52 schreef Binge-watch het volgende:
Dat was de jaarlijkse Danny Buijs oogtyfus weer. Lekker om dat eens af te sluiten met drie punten.
Zeker, paar minuten terug nog een aantal leuke korte passes om de ruimtes te proberen te creëren. Ze kunnen er alleen geen pepernoot vanquote:Op woensdag 17 september 2025 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk verrassend dapper voetballen gezien het kwaliteitverschil.
AZ uit is gevoelsmatig echt nooit een probleem voor onsquote:Op woensdag 17 september 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Matige eerste helft, goede tweede. Heel simpel door dit instinkertje heen. Heel benieuwd hoe we tegen AZ voor de dag gaan komen, die gaat ingewikkelder worden.
Sauer moet echt die vervolgstap gaan maken. Verder heb je met Ueda, Steijn, Timber en Moussa wel heel veel spelers die ‘een goal’ kunnen maken, ook als het voetballend niet flitsend is. Met verder een stabiele centrum en de creativiteit van Valente heb je wel heel veel wapens om vrij eenvoudig van de meeste Eredivisie-tegenstanders te winnenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ons scorend vermogen mag / moet echt wel omhoog. Onze aanvallers gaan veel te slordig met kansen om.
Anel ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sauer moet echt die vervolgstap gaan maken. Verder heb je met Ueda, Steijn, Timber en Moussa wel heel veel spelers die ‘een goal’ kunnen maken, ook als het voetballend niet flitsend is. Met verder een stabiele centrum en de creativiteit van Valente heb je wel heel veel wapens om vrij eenvoudig van de meeste Eredivisie-tegenstanders te winnen
Ben wel bang dat het voetballend een beetje tekort komt voor een niveau hoger allemaal, alleen Timber en Watanabe passen zich daar moeiteloos aan. Maar als we zo doorgaan kunnen we absoluut kampioen worden, Ajax en PSV struikelen nu bij regelmaat over middelmaat.
De Boszball-trein gaat wel crashen dit seizoen. Zeker als ze ook nog wat blessures krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Anel ook.
Verder ben je veel te opportunistisch over PSV.
Dat we daar nu twee seizoenen zonder puntverlies wegkomen is wel veel geluk geweestquote:Op woensdag 17 september 2025 21:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
AZ uit is gevoelsmatig echt nooit een probleem voor ons
Het is te hopen en te verwachten dat Bosz gaat falen, en centraal achterin zijn ze echt afschuwelijk slecht.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Boszball-trein gaat wel crashen dit seizoen. Zeker als ze ook nog wat blessures krijgen.
Er werd ook te vaak te lang door gevoetbald omdat in de as niemand de bal in één keer goed kon leggen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Wederom zeer degelijk en helemaal niets weggegeven. Het lijkt net alsof Van Persie geleerd heeft van die 9-1.
Ben wel erg benieuwd naar het komende blok. Maak me in ieder geval totaal geen zorgen om de verdediging, maar aanvallend mag het allemaal wel iets minder vrijblijvend. Er werd vandaag zo vaak een véél te moeilijke oplossing gezocht en was ook gewoon nonchalant.
De watquote:Op woensdag 17 september 2025 22:31 schreef VoMy het volgende:
Zondag winnen tegen de grote concurrent om het kampioenschap en de eerste tattoo's kunnen gezet worden.
Ik zou Ajax niet eens uitvlakken, zodra domme Sjon weg is en ten Hag komt zullen ze er tactisch wel zwaar vooruit op gaan, en dat kan snel gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
Minimaal tweede durf ik wel redelijk hardop uit te spreken.
AZ gaat gewoon weer vierde of vijfde worden.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:31 schreef VoMy het volgende:
Zondag winnen tegen de grote concurrent om het kampioenschap en de eerste tattoo's kunnen gezet worden.
Sloerie, Slettie en Buttplug kunnen er nog niet zo veel vanquote:Op woensdag 17 september 2025 21:49 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Niet al direct op de Sliti hypetrain zitten is ronduit belachelijkquote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sloerie, Slettie en Buttplug kunnen er nog niet zo veel van
Sliti viel goed inquote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zolang Ahmed en Yoshi heel blijven doe je mee om de bovenste plaatsen. Verder blijft het wmb wel een zakdoek/tafellaken verhaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sauer moet echt die vervolgstap gaan maken. Verder heb je met Ueda, Steijn, Timber en Moussa wel heel veel spelers die ‘een goal’ kunnen maken, ook als het voetballend niet flitsend is. Met verder een stabiele centrum en de creativiteit van Valente heb je wel heel veel wapens om vrij eenvoudig van de meeste Eredivisie-tegenstanders te winnen
Ben wel bang dat het voetballend een beetje tekort komt voor een niveau hoger allemaal, alleen Timber en Watanabe passen zich daar moeiteloos aan. Maar als we zo doorgaan kunnen we absoluut kampioen worden, Ajax en PSV struikelen nu bij regelmaat over middelmaat.
Ayase, Aymen, Oussamaquote:Op woensdag 17 september 2025 21:49 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sliti is 19 jaar en heeft in totaal nog geen 150 ED minuten gemaakt. Ondertussen al wel 2 in liggen. Prima ontwikkeling.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met Sauertje, Slory en Sliti heb je 3 leuke talenten hoor, ik zie de potentie ook wel, maar ze zijn alledrie nog niet ver genoeg om de kar te trekken.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet al direct op de Sliti hypetrain zitten is ronduit belachelijk
@:onlogisch
Klopt, het was een ietwat overdreven en niet heel goed gelukt grapje. Zie bovenstaande post, leuke spelers maar er eigenlijk nog net niet helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sliti is 19 jaar en heeft in totaal nog geen 150 ED minuten gemaakt. Ondertussen al wel 2 in liggen. Prima ontwikkeling.
Ik zie weinig in Slory. Die andere twee wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met Sauertje, Slory en Sliti heb je 3 leuke talenten hoor, ik zie de potentie ook wel, maar ze zijn alledrie nog niet ver genoeg om de kar te trekken.
Slory had je gewoon aan de Eagles moeten verhuren, leuk spelertje hoor maar echt veel te licht.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie weinig in Slory. Die andere twee wel.
Slory kan - denk ik - doorgroeien tot een prima Feyenoord 1 speler. Voor de anderen is Feyenoord wellicht niet het eindstation.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie weinig in Slory. Die andere twee wel.
Sowieso hebben ze best heel wat spelers die mee moeten kunne om de bovenste plaatsen, al is het op sommige plekken wat smal en is de selectie wat uit balans.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou Ajax niet eens uitvlakken, zodra domme Sjon weg is en ten Hag komt zullen ze er tactisch wel zwaar vooruit op gaan, en dat kan snel gaan.
Standaard subtop ploeg met enkele spelers die misschien bij de top mee zouden kunnen. Prima Conference League materiaal zeker in de groepsfase.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ gaat gewoon weer vierde of vijfde worden.
Backs en buitenspelers zijn bedroevend.quote:Op donderdag 18 september 2025 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze best heel wat spelers die mee moeten kunne om de bovenste plaatsen, al is het op sommige plekken wat smal en is de selectie wat uit balans.
Backs zeker, maar met Godts, Moro, Edvardsen, Gloukh en Berghuis als buitenspelers mag je best bovenin meedraaien.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Backs en buitenspelers zijn bedroevend.
Los van PSV - Ajax zou ik het sowieso best lekker vinden om al vanaf speelronde 6 flink afstand te nemen op AZ, Twente (quote:Op donderdag 18 september 2025 01:12 schreef fetX het volgende:
Prima zakelijke overwinning zoals ik het lees. Lekker zeg. Wat zou het genot zijn als je zondag ook pakt met PSV - Ajax op het programma.
Ik weet nog dat we een paar jaar geleden in de voorbereiding met Slot nog tegen Union speelden. Toen was hij echt goed bij die Belgen. Niets meer van te zien. Maar toch wel handig om erbij te hebben als 3e keuze.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel gelachen om Nieuwkoop trouwens. Zelfs de dingen die hij goed doet zien er alsnog zo ontzettend onbeholpen uit.
Klopt. Sauer komt het meest in de buurt. Het is echt te hopen dan Borges en Diarra basismateriaal gaan worden.quote:Met Sauertje, Slory en Sliti heb je 3 leuke talenten hoor, ik zie de potentie ook wel, maar ze zijn alledrie nog niet ver genoeg om de kar te trekken.
We hadden wel echt geluk dat we die 1-0 cadeau kregen, daarvoor was het voetballend heel matig. En pas na de wissels vond ik ons echt goed.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:12 schreef fetX het volgende:
Prima zakelijke overwinning zoals ik het lees. Lekker zeg. Wat zou het genot zijn als je zondag ook pakt met PSV - Ajax op het programma.
Maar toch weer geen schot op goal tegen en zelf wel eea gecreëerd. Degelijk elftal wat ver kan komen denk ik, maar laten we zondag tegen AZ nog even aankijken (dit kan ik wel zien).quote:Op donderdag 18 september 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden wel echt geluk dat we die 1-0 cadeau kregen, daarvoor was het voetballend heel matig. En pas na de wissels vond ik ons echt goed.
We had gedacht dat we Hancko niet zouden missen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar toch weer geen schot op goal tegen en zelf wel eea gecreëerd. Degelijk elftal wat ver kan komen denk ik, maar laten we zondag tegen AZ nog even aankijken (dit kan ik wel zien).
Heel benieuwd tegen AZ zondag. Dat gaat ons vertellen hoe ver we zijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:20 schreef hhh38 het volgende:
Nog even kijken hoe het tegen teams uit het linkerrijtje gaat.
Dat concludeer je op basis van 5 wedstrijden tegen clubs uit het rechterrijtje? Ik denk dat je die balans na +/- 15 wedstrijden voorzichtig op mag gaan maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We had gedacht dat we Hancko niet zouden missen.
Dat concludeer ik op basis van het niveau dat Ahmedhodzic vanaf de eerste wedstrijd aantikt.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat concludeer je op basis van 5 wedstrijden tegen clubs uit het rechterrijtje? Ik denk dat je die balans na +/- 15 wedstrijden voorzichtig op mag gaan maken.
En wat ook scheelt is dat jullie Europees niet meer op het hoogste niveau getest worden.
Dat baseren we op één tegengoal en het spel dat we zien van Anel sinds dag één.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat concludeer je op basis van 5 wedstrijden tegen clubs uit het rechterrijtje? Ik denk dat je die balans na +/- 15 wedstrijden voorzichtig op mag gaan maken.
We zijn juist genaaid met voetbal op donderdag.quote:En wat ook scheelt is dat jullie Europees niet meer op het hoogste niveau getest worden.
Want? Juist EL is nationaal nadeliger, omdat je vaak minder rust hebt.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En wat ook scheelt is dat jullie Europees niet meer op het hoogste niveau getest worden.
Dat is ook gewoon aangetoond uit de data inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2025 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Want? Juist EL is nationaal nadeliger, omdat je vaak minder rust hebt.
Die man kraamt zo ongekend veel onzin uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon aangetoond uit de data inderdaad
Ach, Badder
@BehoorlijkKritisch is toch Badder?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon aangetoond uit de data inderdaad
Ach, Badder
Plus de rust die van hem maar ook van Watanabe uitgaat.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat concludeer ik op basis van het niveau dat Ahmedhodzic vanaf de eerste wedstrijd aantikt.
Dat snap ik, maar misschien moet Ahmedhozic dan ook eerst even getest worden. Zondag lijkt me dan een redelijke 1ste testcase.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat concludeer ik op basis van het niveau dat Ahmedhodzic vanaf de eerste wedstrijd aantikt.
Zo’n 13 miljoen betalen voor twee van die stabiele verdedigers lijkt gewoon keurig gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar misschien moet Ahmedhozic dan ook eerst even getest worden. Zondag lijkt me dan een redelijke 1ste testcase.
Even getest worden anders dan in de PL en Championship waar hij al jaren een bekende vaste waarde was?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar misschien moet Ahmedhozic dan ook eerst even getest worden. Zondag lijkt me dan een redelijke 1ste testcase.
Als we het hadden over een 18-jarig talent die net aan het doorbreken is had ik je gelijk gegeven, maar we hebben het hier over een 26-jarige speler die al dik 200 wedstrijd achter z'n naam heeft staan, jarenlang basisspeler was in Engeland en in het Premier League-tijdperk van Sheffield zelfs aanvoerder.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat letterlijk iedere Feyenoorder beseft hoe goed ze het hebben, we hebben de periode tussen 2003 en 2021 allemaal bewust meegemaakt.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:53 schreef Cara het volgende:
Mensen die zeiken op te Kloese weten niet hoe goed ze het hebben. Hij maakt wel eens een misstap, sure., maar een man met zo veel ervaring en aanzien in het buitenland, die ons vele, vele miljoenen en aanzien heeft opgeleverd.
En dan knipper je met je ogen en beschik je voor een miljoentje of 13 in de huidige markt over een verdedigingsduo die er staat alsof ze al jaren samenspelen en mee kunnen aan de rand van de top. Kijk eens wat er nu bij PSV rond loopt op die plekken.
Voor de stoelpootzagers van tijdens de transferwindow, wie had je liever gezien? Er is werkelijk niemand daadwerkelijk beschikbaar die het over de streep beter zou doen. Blij dat hij de azijnzeikers negeert. Held.![]()
Als je Ten Kloese zet in het rijtje van zijn voorgangers t/m 10/15 jaar terug mag je blij zijn dat hij er nu (nog) is. Uiteraard gaat niet alles goed en van een rits aankopen is de helft altijd wel een mislukking of komt het er niet uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat letterlijk iedere Feyenoorder beseft hoe goed ze het hebben, we hebben de periode tussen 2003 en 2021 allemaal bewust meegemaakt.
Verder vind ik dit wel een beetje enorm overdreven, de transferzomer van 2023 waarin we een miljoentje of 40/45 hebben verdampt aan rotzooi en het aanstellen van Priske als vervanger van Slot waren wel wat meer dan ‘een misstap’.
Het was overigens ook niet bepaald ‘knipperen met de ogen’ voor dat centrale duo (lol). Het scheelde weinig of we hadden met Kraaijeveld als CV gespeeld in de voorronde CL. Ik vind het nog altijd een beetje een mixed bag overigens deze zomer, maar toegegeven: Anel, Watanabe en Valente zijn uitstekende aankopen.
Het aanstellen van een trainer is wellicht nog een belangrijkere taak van een TD dan spelers en daar heeft hij nu 1 van de 1 keer gigantisch gefaald met alle gevolgen van dien. Of Van Persie een goede keuze is moet ook nog maar blijken.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef recidivist het volgende:
[..]
Als je Ten Kloese zet in het rijtje van zijn voorgangers t/m 10/15 jaar terug mag je blij zijn dat hij er nu (nog) is. Uiteraard gaat niet alles goed en van een rits aankopen is de helft altijd wel een mislukking of komt het er niet uit.
Ik denk dat het belangrijkste is behalve de technische zaken dat er nu ook een goede klik en verhouding lijkt te zijn tussen Van Persie en Ten Kloese. Daarbij is Van Persie flink eigenwijs en zal genoeg terug pushen naar Ten Kloese toe (denk aan Slory niet verhuren bijv maar ook aankopen gewoon laten banken als ze in zijn ogen niet voldoen ondanks 10+ milj te hebben uitgegeven).
Ik ben benieuwd hoe het elftal zich gaat ontwikkelen dit seizoen en zondag hebben we de eerste echte testcase uit in Alkmaar mbt dit elftal en waar het inmiddels staat na Fenerbahce uit.
Het verschil tussen Dennis en bijv ome Mart is dat Dennis in ieder geval een goede visie heeft en lijkt te leren van zijn fouten. Maar hij teerde ook wel heel lang op die goede eerste zomer van 22 en op het toverstokje van Slot. Daarna zijn zijn aanwinsten overwegend negatief uitgepakt op Moussa en Hwang na. Pas sinds afgelopen winter lijkt het weer goed uit te vallen, maar dan zitten er toch ook wel weer wat rare aankopen tussen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef recidivist het volgende:
[..]
Als je Ten Kloese zet in het rijtje van zijn voorgangers t/m 10/15 jaar terug mag je blij zijn dat hij er nu (nog) is. Uiteraard gaat niet alles goed en van een rits aankopen is de helft altijd wel een mislukking of komt het er niet uit.
Ik denk dat het belangrijkste is behalve de technische zaken dat er nu ook een goede klik en verhouding lijkt te zijn tussen Van Persie en Ten Kloese. Daarbij is Van Persie flink eigenwijs en zal genoeg terug pushen naar Ten Kloese toe (denk aan Slory niet verhuren bijv maar ook aankopen gewoon laten banken als ze in zijn ogen niet voldoen ondanks 10+ milj te hebben uitgegeven).
Ik ben benieuwd hoe het elftal zich gaat ontwikkelen dit seizoen en zondag hebben we de eerste echte testcase uit in Alkmaar mbt dit elftal en waar het inmiddels staat na Fenerbahce uit.
De waarheid wordt wel wat geweld aangedaan jaquote:
Als Jan verthongen (iets wat je niet wil hebben aan je longen!) eigen jeugd is, is Read het natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
De waarheid wordt wel wat geweld aangedaan ja
Als de eigen-jeugd opmerkingen over Jan Vertonghen niet langer begrepen worden, ben je inmiddels net zo oud en dement aan het worden als @Tong80.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als Jan Verthongen (iets wat je niet wil hebben aan je longen!) eigen jeugd is, is Read het natuurlijk ook.
Vaag van Hwang en Moder. Is nooit benoemd als serieuze blessure.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
Hwang, Moder en Lotomba er nog steeds niet bij.
Hwang en Lotomba zijn niet eens meer geblesseerd en trainen al de hele week mee. In theorie hadden ze best kunnen spelen zondag maar er wordt gewoon voor gekozen om ze heel rustig te brengen. Feyenoord heeft een ontzettend brede en sterke selectie (KloeseGODquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vaag van Hwang en Moder. Is nooit benoemd als serieuze blessure.
Als die Lotomba toch altijd kapot is had hij ook wel stuk mogen zijn in Turkijequote:Op vrijdag 19 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
Hwang, Moder en Lotomba er nog steeds niet bij.
Verstandige jongen die ver gaat komen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:37 schreef Divje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze jongen gaat het ver schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |