Deed ie beter dan Slory 1 minuut laterquote:Op woensdag 17 september 2025 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda kan ook al op rechtsbuiten.
Ik vind hem aanvallend beter dan Sloryquote:Op woensdag 17 september 2025 21:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind Bos aanvallender in ieder geval beter dan Pedersen.
We spelen dan ook tegen een niveautje lager.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat er gebeurde vorig jaar in Europa is natuurlijk met geen pen te beschrijven en het is zeer zeer onwaarschijnlijk dat we zulke potten op soortgelijke wijze gaan herhalen.
Misschien dat ie Kraaijeveld later nog wil brengen voor Targhalline.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom Steijn eruit? Die snap ik niet.
Sparen voor zondag.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
Eens, RvP heet wel wat te kiezen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:20 schreef bbuddybb het volgende:
Deze wissels.
Leuke selectie hebben we wel.
Die bakte er niks van.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
Vind hem best ok. Zorgt voor dreiging en komt er een paar keer goed langs.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Sauer heeft zijn Slowakije vorm niet meegenomen.
sauer kijkt niet waar hij naar passt. Dus het ziet er uit als een goede vorm als er toevallig iemand loopt.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Sauer heeft zijn Slowakije vorm niet meegenomen.
Die heeft nog niet geleerd dat je even moet inhouden.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sliti liep wel heel erg enthousiast de doelmond in.
Sauer keek niet. Alweer.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sliti liep wel heel erg enthousiast de doelmond in.
Van de achterlijn terugleggen moet kunnen zonder te kijken. Dat is bijvoorbeeld onder Slot vaste prik.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
sauer kijkt niet waar hij naar passt. Dus het ziet er uit als een goede vorm als er toevallig iemand loopt.
Hij heeft de acties, maar het leren kijken is echt iets wat hij nodig heeft om te groeien.
Was gewoon bizar slecht afgelegd.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die heeft nog niet geleerd dat je even moet inhouden.
Wel eens dat hij eigenlijk eerder moest geven. Maar op het moment dat hij hem gaf is terugleggen vaak de beste optie vanuit die plek.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Was gewoon bizar slecht afgelegd.
Het was ook niet goed van Sliti, slecht afgestemd. Als Sliti doorloopt, moet je zelf schietenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sauer kan niet zoveel met z’n linkerbeen, dus je moet wel inhouden omdat hij hem 9 van de 10 keer met z’n rechter geeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vertrouwen in de clean sheetquote:Op woensdag 17 september 2025 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Het verschil is nog steeds maar 1 goal. Wordt nog een nerveuze slotfase zo.
Geen dank jongens!quote:Op woensdag 17 september 2025 21:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
Maak die 2-0 nou eens
Ik heb geen zin om weer 25 minuten te moeten billen knijpen
En ja, absoluut hebben we een verdediging die goed staat en pas één tegendoelpunt heeft moeten incasseren
Maar dan nog.
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
Die kaats van Ueda even daarvoor was ook lekker. Hij is wel een completere spits dan Santi.
Read voor Nieuwkoop alleen is een wereld van verschil.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinds die wissels is het veel beter
We gaan eindelijk voor eigen publiek winnen van Fortuna! (voor het eerst sinds februari 2020)
Hij lag er al lang in toen jij dit typte.quote:
Gras is groen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:36 schreef H.FR het volgende:
Het veld houdt het ook prima vol zeg. Gezien die emmers water uit de hemel.
Nope.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij lag er al lang in toen jij dit typte.
Valente voor Steijn eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Read voor Nieuwkoop alleen is een wereld van verschil.
Die heb ik nog niet echt gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valente voor Steijn eigenlijk ook wel.
Verdediging staat als een HUISquote:Op woensdag 17 september 2025 21:46 schreef bbuddybb het volgende:
Ook vandaag heeft Timon amper iets te doen gehad.
Goede namen zeker maar op Sliti na kunnen ze er niet zo veel van.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:49 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wel bizar goede namen hoor. Slory, Sliti, Plug.
Jammer dat Vlap niet meer in de Eredivisie speelt. Ook zo’n bizar goede naam
Slory van zeventien is ook afgeschreven na 70 minuten, we noteren het in het grote boek.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goede namen zeker maar op Sliti na kunnen ze er niet zo veel van.
20.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Slory van zeventien is ook afgeschreven na 70 minuten, we noteren het in het grote boek.
Ik vond ze eigenlijk verrassend dapper voetballen gezien het kwaliteitverschil.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:52 schreef Binge-watch het volgende:
Dat was de jaarlijkse Danny Buijs oogtyfus weer. Lekker om dat eens af te sluiten met drie punten.
Zeker, paar minuten terug nog een aantal leuke korte passes om de ruimtes te proberen te creëren. Ze kunnen er alleen geen pepernoot vanquote:Op woensdag 17 september 2025 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik vond ze eigenlijk verrassend dapper voetballen gezien het kwaliteitverschil.
AZ uit is gevoelsmatig echt nooit een probleem voor onsquote:Op woensdag 17 september 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Matige eerste helft, goede tweede. Heel simpel door dit instinkertje heen. Heel benieuwd hoe we tegen AZ voor de dag gaan komen, die gaat ingewikkelder worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |