SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verschil tussen Ueda en Sauer is in mijn ogen wel dat Sauer misschien wel een actie maakt, Ueda geeft geplaatst een pass in plaats van dat maar blind voor knallen waar je vindt dat iemand moet staan ipv waar iemand naar toe loopt (dat is ook mijn kritiek op Sauer.. actie is leuk maar het rendement als passing is onvoldoende).quote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef hhh38 het volgende:
Het gevaar moet echt van Sauer komen.
Ik ben het wel met je eens over Sauer maar ik snap helemaal niks van je verhaal over Ueda (zijn ook volkomen onvergelijkbare spelers)quote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het verschil tussen Ueda en Sauer is in mijn ogen wel dat Sauer misschien wel een actie maakt, Ueda geeft geplaatst een pass in plaats van dat maar blind voor knallen waar je vindt dat iemand moet staan ipv waar iemand naar toe loopt (dat is ook mijn kritiek op Sauer.. actie is leuk maar het rendement als passing is onvoldoende).
geïnspireerd op een actie net op het veld, niet als "totale speler"quote:Op woensdag 17 september 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens over Sauer maar ik snap helemaal niks van je verhaal over Ueda (zijn ook volkomen onvergelijkbare spelers)
Ik ben doodsbang voor zijn invalbeurt tegen Ajax thuis bij een 2-2 tussenstandquote:Op woensdag 17 september 2025 20:33 schreef bbuddybb het volgende:
De zoon van Andwele heeft het op zijn zachtst gezegd niet makkelijk.
Ja? Vind ze echt prima geplaatst en op maat? Dat hij geen Feyenoord hoofd vindt is wel spijtig.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef snabbi het volgende:
daar komt weer een waardeloze corner aan
deze waren verkeerd voorspeld.. eerdere vond ik wel kutquote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja? Vind ze echt prima geplaatst en op maat? Dat hij geen Feyenoord hoofd vindt is wel spijtig.
Sprak juist mijn lof uit in het live topic en toen las ik jouw berichtquote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
deze waren verkeerd voorspeld.. eerdere vond ik wel kut
Precies. De tijden van Tonny "ik train nooit op mijn trap" Vilhena aan de cornervlag zijn gelukkig voorbij.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja? Vind ze echt prima geplaatst en op maat? Dat hij geen Feyenoord hoofd vindt is wel spijtig.
Heerlijk cadeautje maar wel koelbloedig afgemaakt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een spits he jongens.
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een spits he jongens.
Dat zeiden ze bij Dirk Kuijt ookquote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens stuit die bal gewoon vijf meter van zijn voet in de aanname/het meenemen, dat kan in Europa of tegen toppers in de Eredivisie echt niet.
Ik ben net op de laatste wagon gesprongen en lach @fetX en @Caland keihard uitquote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer genoeg is de Ueda hypetrain allang vertrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |