Sprak juist mijn lof uit in het live topic en toen las ik jouw berichtquote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
deze waren verkeerd voorspeld.. eerdere vond ik wel kut
Precies. De tijden van Tonny "ik train nooit op mijn trap" Vilhena aan de cornervlag zijn gelukkig voorbij.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja? Vind ze echt prima geplaatst en op maat? Dat hij geen Feyenoord hoofd vindt is wel spijtig.
Heerlijk cadeautje maar wel koelbloedig afgemaakt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een spits he jongens.
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een spits he jongens.
Dat zeiden ze bij Dirk Kuijt ookquote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens stuit die bal gewoon vijf meter van zijn voet in de aanname/het meenemen, dat kan in Europa of tegen toppers in de Eredivisie echt niet.
Ik ben net op de laatste wagon gesprongen en lach @fetX en @Caland keihard uitquote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer genoeg is de Ueda hypetrain allang vertrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |