Targhalline zag heel goed dat hij hem of af kon spelen de drukte in of kon gaan lopen. Dat laatste was een betere keuze, maar liep minder af. Fortuna speelt daarop en nu zag je even het resultaat.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef bbuddybb het volgende:
Targhalline overschat zichzelf af en toe.
Ik zie hem net in de herhaling en het was beter dan ik dacht.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Hij rondt hem echt goed af hoor. Knap.
Hij kan ook echt wel wat. Toch vind ik hem te licht, maar hij speelt een prima seizoen wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Hij rondt hem echt goed af hoor. Knap.
Te licht voor wat? Is gewoon een prima spits voor Feyenoord, zal het niveau van Santi nooit gaan aantikken maar dat gaan we sws maar zelden meemaken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hij kan ook echt wel wat. Toch vind ik hem te licht, maar hij speelt een prima seizoen wel.
Hij is ook te licht, zeker in Europa en tegen PSV en ajax enzoquote:Op woensdag 17 september 2025 20:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hij kan ook echt wel wat. Toch vind ik hem te licht, maar hij speelt een prima seizoen wel.
Dat Slory zo matig speelt heeft echt niks te maken met Nieuwkoop.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie rouleert wel net te graag he met ze Nieuwkoop en Targhalline ipv van Read en Valente.
Eigenlijk kan je Slory ook niet goed afrekenen met de reserve back achter hem ipv van Read.
Prima voor alle potten anders dan Europees en ajax en PSV hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Te licht voor wat? Is gewoon een prima spits voor Feyenoord, zal het niveau van Santi nooit gaan aantikken maar dat gaan we sws maar zelden meemaken.
Ik maak mij er niet zo druk om. Twee maanden geleden vond men hem in het algemeen nog te licht voor Feyenoord, en dan druk ik het nog zacht uit. Gaat ook in Europa gewoon zijn waarde hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Prima voor alle potten anders dan Europees en ajax en PSV hoogstwaarschijnlijk.
Dat is niet het niveau dat we mogen ambiëren
Te licht voor de vergelijking van de rest van het team. Er zijn genoeg selecties geweest waar hij niet buiten de boot zou vallen, maar gezien de stijgende lijn in kwaliteit vind ik daar een betere speler horen te staan.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Te licht voor wat? Is gewoon een prima spits voor Feyenoord, zal het niveau van Santi nooit gaan aantikken maar dat gaan we sws maar zelden meemaken.
En 2x rood (tweede geel) versierdquote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef bbuddybb het volgende:
En zo loopt Ueda weer 1 op 1.
Ongelooflijk maar waar.
Hij liet de bal gewoon goed lopen zonder hem aan te nemenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zie hem net in de herhaling en het was beter dan ik dacht.
Gaat in Europa tekort komen en is te licht voor ons om in Europa écht te presteren of om écht te gaan voor een landstitel door toppers te winnen, maar gaat zoals ik zei ten minste 15 en hoogstwaarschijnlijk meer dan 20 goals voor ons maken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij er niet zo druk om. Twee maanden geleden vond men hem in het algemeen nog te licht voor Feyenoord, en dan druk ik het nog zacht uit. Gaat ook in Europa gewoon zijn waarde hebben.
We werden kampioen met onder meer Danilo.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Te licht voor de vergelijking van de rest van het team. Er zijn genoeg selecties geweest waar hij niet buiten de boot zou vallen, maar gezien de stijgende lijn in kwaliteit vind ik daar een betere speler horen te staan.
Maar ere wie ere toekomt, hij doet het nu gewoon prima.
Klopt! Ik dacht dat hij hem aannam en dat hij daardoor vijf meter van zijn poot stuitte, zag het niet goed want was met mijn kinderen in de weer.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij liet de bal gewoon goed lopen zonder hem aan te nemen
Gimenez speelde in de Eredivisie 30+ wedstrijden geloof ik. Dat kan je toch niet vergelijkenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We werden kampioen met onder meer Danilo.
Dat er ooit mindere spitsen zijn geweest is voor mij geen argument, dat hij voor nu goed genoeg is.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We werden kampioen met onder meer Danilo.
In mijn herinnering pakte Gimenez pas eind eerste seizoenshelft/begin tweede seizoenshelft een basisplaats.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gimenez speelde in de Eredivisie 30+ wedstrijden geloof ik. Dat kan je toch niet vergelijken
Dombo was een dag één Ueda fan dus ik snap ook een beetje dat hij nu het succes wil claimen, ondanks dat hij het vertrouwen had opgezegd net precies toen het eindelijk begon te lopenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat er ooit mindere spitsen zijn geweest is voor mij geen argument, dat hij voor nu goed genoeg is.
Ik vind het prima dat je het glas is half vol approach pakt en ik juich ook liever een speler toe dan alleen te lopen huilen, dus heel fijn dat hij presteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |