SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[![]()
nu al?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
Ik weet van niets, ik was net van plan naar bed te gaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vannacht niet goed geslapen?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, net hapje gegeten. Ik moet echt slapen.![]()
Oh dan snap ik dat je moe bent jaquote:Op woensdag 17 september 2025 17:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeg maar gerust niet geslapen. Daarom beetje moe nu.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan snap ik dat je moe bent ja![]()
![]()
helpt wel met inslapenquote:Op woensdag 17 september 2025 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff een lange ruk (hihi ruk) maken danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slaap lekker Woutertjequote:Op woensdag 17 september 2025 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ga ik doen hoor. Tot morgen dan maar weer.![]()
![]()
ff goed zoeken danquote:Op woensdag 17 september 2025 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
neus beetje verstopt, hoop niet dat ik ziek word..![]()
Dan hoop ik dat je de nacht doorslaapt en niet weer de helft van de nacht op zit als je nu al gaat slapenquote:Op woensdag 17 september 2025 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, net hapje gegeten. Ik moet echt slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij heeft wat in te halenquote:Op woensdag 17 september 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de nacht doorslaapt en niet weer de helft van de nacht op zit als je nu al gaat slapen![]()
![]()
Winter is comming, je neus wil je alvast voorbereiden op de verkoudheid die komen gaatquote:Op woensdag 17 september 2025 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
neus beetje verstopt, hoop niet dat ik ziek word..
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of mannengriepquote:Op woensdag 17 september 2025 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Winter is comming, je neus wil je alvast voorbereiden op de verkoudheid die komen gaat![]()
![]()
Die is echt erg hoor, dan ben je op sterven na doodquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
R.I.P. hemaquote:Op woensdag 17 september 2025 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is echt erg hoor, dan ben je op sterven na dood![]()
![]()
Slaap kan je niet inhalenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely
Ja heb mijn best gedaan, maar de moed opgegevenquote:
Helemaal prima, heb een nieuwe bankquote:Op woensdag 17 september 2025 17:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, dat moet soms ook even
Gaat ie wel goed verder?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Helaas, volgende keer dan maarquote:Op woensdag 17 september 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb mijn best gedaan, maar de moed opgegeven![]()
![]()
quote:
Woohoooo zit ie lekker?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal prima, heb een nieuwe bank![]()
![]()
Lekker he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom maar langs hoor, er is plek zat op de bankquote:
Oeh, graagquote:Op woensdag 17 september 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, er is plek zat op de bank![]()
![]()
Ja, ik ben er tegenwoordig ook een stukkie minder hoor.quote:
In de ochtend en zo tussen door ffkes hoi zeggen en dat was. Nu even en ben ik zo weer weg.
Moet af en toe op een dag een ronde maken en dan kom ik ook ff hier langsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een ronde maken op FOK!? Of de mensen zich gedragen, waar je mod bent?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ben er tegenwoordig ook een stukkie minder hoor.
In de ochtend en zo tussen door ffkes hoi zeggen en dat was. Nu even en ben ik zo weer weg.
Moet af en toe op een dag een ronde maken en dan kom ik ook ff hier langs
Je vergeet er 'niet' achter te zettenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vergeet er 'niet' achter de zetten![]()
![]()
Ik ga even die lasagna makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik weet niet of een koprol gaat, maar er op springen liever nietquote:Op woensdag 17 september 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je dan koprol doen en erop springen?
Liev jaquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Om mee te beginnenquote:Op woensdag 17 september 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je dan koprol doen en erop springen?![]()
![]()
Immer Regen und Wind gegenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar dan moet t wel nog wel iets kouder weer zijn, net zoals boerenkool
Al zou ik het wel eten
Daar is ie hoorquote:
Gefeliciteerd met bas van toor allemaal 90 jaar!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook een worstIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die lasagna?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thx, jij ook Mikey!quote:Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gefeliciteerd met bas van toor allemaal 90 jaar!![]()
Heyquote:dat is lang geleden?
Ja, die enequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Puzziequote:
Haten op kerst
A, niet die andere, maar die enequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik haat niet zozeer op kerst, maar wel op de donkere dagen van de herfst en winterquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niet gewoon lekker kaas in je gourmetstelletje op 3e kerstdag laten smeltenquote:
Dat zijn de mooiste dagenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik haat niet zozeer op kerst, maar wel op de donkere dagen van de herfst en winter
Deze vrouw he, die weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Preciesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kaasquote:Op woensdag 17 september 2025 18:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet gewoon lekker kaas in je gourmetstelletje op 3e kerstdag laten smelten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eerst maar herfst dingen halen voor in huisquote:
Ik moet Windows 11 installeren van mijn computer maar die zegt ook tijdens de installatie dat ik Windows 11 niet kan installeren![]()
![]()
![]()
Gewoon het raam uit flikkerenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet Windows 11 installeren van mijn computer maar die zegt ook tijdens de installatie dat ik Windows 11 niet kan installeren![]()
![]()
![]()
![]()
ja hallo is duur jaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gekke computer zegquote:Op woensdag 17 september 2025 18:06 schreef MooieTop6 het volgende:
![]()
![]()
DIE HOER IS DOERquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pissed maar ik ga jullie niet lastigvallen.
Gewoon een hele slechte week.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
quote:Op woensdag 17 september 2025 18:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gewoon een hele slechte week.Gaat goed komen
Knuffel voor jouquote:Op woensdag 17 september 2025 18:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gewoon een hele slechte week.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2025 18:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gewoon een hele slechte week.
Dat doet mijn katquote:
Hoi Gebrokenglasquote:
Lekker hoor. Ik heb kip teriyakiquote:Op woensdag 17 september 2025 18:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik had een AGV'tje witlof, met kipfilet en een bakkie yoghurt toe![]()
![]()
snel @MooieTop6 nu kunnen we samen KoningWouter overvallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Terwijl ie ligt te slapen?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
snel @:mooietop6 nu kunnen we samen KoningWouter overvallen![]()
![]()
Nomnomnomquote:Op woensdag 17 september 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
Ik had bistro krieltjes, salade en kipschnitzel![]()
Ik vind niet kunnenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja duh nu is het veilig![]()
![]()
Ik zit in de planequote:Op woensdag 17 september 2025 18:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
snel @:mooietop6 nu kunnen we samen KoningWouter overvallen
quote:Op woensdag 17 september 2025 18:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
snel @:mooietop6 nu kunnen we samen KoningWouter overvallen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Oh, ja hoor. Morgen weerquote:
Lekker van het spit, met patatjes.
Tomaatje erbij voor de pitamientjes![]()
Oeh lekker,met zo'n krokant laagje eromquote:Op woensdag 17 september 2025 18:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, ja hoor. Morgen weer
Lekker van het spit, met patatjes.
Tomaatje erbij voor de pitamientjes
De enige keer dat ik het vel wel lekker vind.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker,met zo'n krokant laagje erom![]()
hij ook, maar hij landt over anderhalf uur gok ikquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja het moet idd niet zacht zijnquote:Op woensdag 17 september 2025 18:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De enige keer dat ik het vel wel lekker vind.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
was wel heel slim vond ik zelf, voor het boodschappen doen de honger nog gestilt met een goede hand van piet zijn beste chocolade notenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wel eens een keer boodschappen gaan doen een goed uur na een edible te hebben gepaktquote:Op woensdag 17 september 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
Nooit met trek of honger boodschappen doen
die was leukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben conditie aan het bouwen, om te kunnen sporten.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:33 schreef JustinK het volgende:
Nooit met een goede conditie gaan sporten![]()
Waarom, is het een merit?quote:
Of heeft hij veel moneyz op zak?
Heel goed!quote:Op woensdag 17 september 2025 18:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik ben conditie aan het bouwen, om te kunnen sporten.![]()
Had je toen ineens trek naar bepaalde voedsel?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel eens een keer boodschappen gaan doen een goed uur na een edible te hebben gepakt
die was leuk
Die lasagna staat in de oven!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb schnitzel gegeten
oh nee gewoon omdat hij slaaptquote:Op woensdag 17 september 2025 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom, is het een merit?
Of heeft hij veel moneyz op zak?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
je kent de stoner munchies niet?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je toen ineens trek naar bepaalde voedsel?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De wattes?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kent de stoner munchies niet?
al de koekjes chippies chocolade taart donuts nootjesquote:Op woensdag 17 september 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kent de stoner munchies niet?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 17 september 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel eens een keer boodschappen gaan doen een goed uur na een edible te hebben gepakt
die was leuk![]()
Uiteraard!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had weleens de munchies zonder stoned te zijnquote:Op woensdag 17 september 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kent de stoner munchies niet?![]()
dat men enorme honger krijgt nadat ze stoned worden van cannabis. heb er zelf geen ervaring mee trowuensquote:Uw ADH vitamine Worst
ja ik ook zo vaakquote:Op woensdag 17 september 2025 18:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik had weleens de munchies zonder stoned te zijnUw ADH vitamine Worst
Oh dat ja, dat wist ik wel..quote:Op woensdag 17 september 2025 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat men enorme honger krijgt nadat ze stoned worden van cannabis. heb er zelf geen ervaring mee trowuensMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
dit weekend weerquote:Op woensdag 17 september 2025 18:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik had weleens de munchies zonder stoned te zijn
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo van na het eten aan een zak chips beginnen, een hand drop, je hebt nog ergens een rol koekjes liggen, je snijdt een homp kaas of worst af en om half 10 bak je nog een schaal patat of kook je een bord macaroni met kaasquote:![]()
poah schattigquote:niets mis meequote:Op woensdag 17 september 2025 18:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo van na het eten aan een zak chips beginnen, een hand drop, je hebt nog ergens een rol koekjes liggen, je snijdt een homp kaas of worst af en om half 10 bak je nog een schaal patat of kook je een bord macaroni met kaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Al die producten met extra proteinquote:Op woensdag 17 september 2025 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
cup noodles met extra protein, ja daaag![]()
![]()
ja echt hequote:Op woensdag 17 september 2025 18:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Al die producten met extra proteinUw ADH vitamine Worst
Arme man durft straks nooit meer te slapenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee gewoon omdat hij slaapt
Ach ja tis even hipquote:Op woensdag 17 september 2025 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
cup noodles met extra protein, ja daaagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik geef gratis doses proteïne wegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Aan Amy?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik geef gratis doses proteïne weg![]()
Ojee 98% van de Windows 11 installatieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bijna op de helft dusquote:Op woensdag 17 september 2025 18:54 schreef MooieTop6 het volgende:
Ojee 98% van de Windows 11 installatie![]()
gok dat er suiker inzitquote:Op woensdag 17 september 2025 18:53 schreef MooieTop6 het volgende:
@:loveislikeakiss ik heb eindelijk natvoer gevonden wat ze wel lust !
De goedkoopste troep van AHHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zal even checkenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gok dat er suiker inzitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wat is eerder klaar
mijn vlucht naar argentinie of het eten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, geen suiker zo te zienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nicequote:
wel fijn voor je
in het asiel zitten ook prinsesjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar ook lieverds zag ik
Jaquote:Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat is eerder klaar
mijn vlucht naar argentinie of het eten?![]()
oh ja ook een stel knuffelkontenquote:
maar sommige zijn zo bangHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ergens had ik verwacht dat ze allemaal bang zouden zijnquote:Op woensdag 17 september 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja ook een stel knuffelkonten
maar sommige zijn zo bang
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: