SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[![]()
nu al?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
Ik weet van niets, ik was net van plan naar bed te gaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vannacht niet goed geslapen?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, net hapje gegeten. Ik moet echt slapen.![]()
Oh dan snap ik dat je moe bent jaquote:Op woensdag 17 september 2025 17:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeg maar gerust niet geslapen. Daarom beetje moe nu.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan snap ik dat je moe bent ja![]()
![]()
helpt wel met inslapenquote:Op woensdag 17 september 2025 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff een lange ruk (hihi ruk) maken danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slaap lekker Woutertjequote:Op woensdag 17 september 2025 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ga ik doen hoor. Tot morgen dan maar weer.![]()
![]()
ff goed zoeken danquote:Op woensdag 17 september 2025 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
neus beetje verstopt, hoop niet dat ik ziek word..![]()
Dan hoop ik dat je de nacht doorslaapt en niet weer de helft van de nacht op zit als je nu al gaat slapenquote:Op woensdag 17 september 2025 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, net hapje gegeten. Ik moet echt slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij heeft wat in te halenquote:Op woensdag 17 september 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de nacht doorslaapt en niet weer de helft van de nacht op zit als je nu al gaat slapen![]()
![]()
Winter is comming, je neus wil je alvast voorbereiden op de verkoudheid die komen gaatquote:Op woensdag 17 september 2025 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
neus beetje verstopt, hoop niet dat ik ziek word..
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of mannengriepquote:Op woensdag 17 september 2025 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Winter is comming, je neus wil je alvast voorbereiden op de verkoudheid die komen gaat![]()
![]()
Die is echt erg hoor, dan ben je op sterven na doodquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
R.I.P. hemaquote:Op woensdag 17 september 2025 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is echt erg hoor, dan ben je op sterven na dood![]()
![]()
Slaap kan je niet inhalenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: