abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218787966
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
Laatst liep er iemand hier in het topic emotionele schade op door een suggestie van een link tussen de moordenaar van Charlie Kirk en Antifa: Antifa mogelijk aangemerkt als terreurgroep door Trump

Wel enorm mooi trouwens:
[..]

Wil je een brug van me kopen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218787981
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Wil je een brug van me kopen?
:') You're ludicrous!
pi_218787987
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:41 schreef ToT het volgende:

[..]
:') You're ludicrous!
Nee echt, mooie brug. Staat al een tol-infrastructuur, en die levert meer dan voldoende op voor onderhoud en een hele mooie winst. Ik moet er zelf vanaf omdat ik ga verhuizen, dus je mag hem voor een vriendenprijsje hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218788138
quote:
BREAKING: Sen. Eric Schmitt blasts the left for glorifying Charlie Kirk’s assassination, exposing it as organized, funded political violence, not “both sides.”

He specifically highlights how Bluesky was swamped with calls for violence, prompting the platform to send a warning to all users.

“Blue Sky, the left-wing alternative to X, was so overwhelmed with these posts that the platform was forced to issue a statement warning its users to stop glorifying the murder.”

“It wasn't just a random. It was journalists, elite college professors, and even politicians all but saying Charlie's assassination was justified because of what he thought, because of what he said.”

“We saw the flood of hit pieces, the most powerful media outlets in the nation dishonestly attacking and villainizing Charlie for the most vicious possible terms. How can you ask us to unite under that? There can be no unity between good and evil. Somebody has to win this thing. And as a country, we have to absolutely reject it.”

“And don't tell me it's both sides.
It didn't happen in a vacuum. Over the past decade, we've seen an explosion of political violence, not just one-off lone wolf attacks, but organized systemic political violence at a mass scale. It is not organic. It is the offspring of a dark and clandestine system funded in part with our own tax dollars, winning with a large network of foundations, NGOs, activist organizations, and front groups. This system lurks behind every radical leftist movement in our nation today.”

“The George Soros empire has financed a vast ecosystem of radicals, all working together, dropping off bricks at riots to unleash a tidal wave of violently anarchists on our streets and to prop it up in an army of researchers and experts and journalists and propagandists who downplay the political violence.“
twitter

https://x.com/bennyjohnson/status/1967980736306106468
pi_218788152
quote:
Ja, ze gaan deze moord volledig uitmelken voor hun eigen politieke gewin.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218788166
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
Laatst liep er iemand hier in het topic emotionele schade op door een suggestie van een link tussen de moordenaar van Charlie Kirk en Antifa: Antifa mogelijk aangemerkt als terreurgroep door Trump

Wel enorm mooi trouwens:
[..]

Yup, steeds een stapje dichterbij een autocratie ^O^
  dinsdag 16 september 2025 @ 18:20:36 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218788168
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ze gaan deze moord volledig uitmelken voor hun eigen politieke gewin.

Dat zie je anders nooit, da's waar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 16 september 2025 @ 18:21:16 #283
319979 Fok-it
All is well
pi_218788173
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, steeds een stapje dichterbij een autocratie ^O^
AlLeS BEteR dAN lINKs
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218788175
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
En ondanks dat er gezegd werd dat de moordenaar het in z'n eentje gedaan zou hebben, wordt er wel degelijk verder gekeken:

Bekijk deze YouTube-video
(Dit kanaal vond ik eerst echt goed, maar het is me toch te MAGA, maar het is wel minder extreem als Bennie Johnson; zonder zijn overvloed aan hyperbolen en halve waarheden.)

En The Body Language Guy heeft nog een video over dat het onmogelijk is dat hij het in z'n eentje gedaan zou hebben; de timing was te perfect (toen hij het over aanslagen van transgenders had). De speakers waren zo zwak dat de moordenaar het onmogelijk van die afstand gehoord zou kunnen hebben. Maar dat is slechts zijn persoonlijke mening dus post ik die nog even niet.
Doet me denken aan de hologramtheorie van 911...
pi_218788181
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dat zie je anders nooit, da's waar.
Ik voel je pijn :*
pi_218788200
quote:
Ook senator Eric Schmitt vergeet voor het gemak:

• De moordaanslag door Vance Boelter op twee democraten waarbij Melissa Hortman en haar echtgenoot het leven lieten.

• De extreemrechtse militie die de democratische gouverneur van Michigan Gretchen Whitmer wilde ontvoeren, wat maar net verijdeld kon worden. Deze ontvoeringspoging vond overigens plaats nadat eerder dat jaar Donald Trump had opgeroepen om "Michigan van zijn democratische gouverneurs te bevrijden".

• De aanval met een hamer op de echtgenoot van Nancy Pelosi.

• De brandstichting bij democratisch gouverneur Josh Shapiro van Pennsylvania, die daar lag te slapen.

• Uiteraard de capitoolbestorming.

Allemaal in het heel recente verleden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218788218
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:27 schreef recursief het volgende:

[..]
Ook senator Eric Schmitt vergeet voor het gemak:

• De moordaanslag door Vance Boelter op twee democraten waarbij Melissa Hortman en haar echtgenoot het leven lieten.

• De extreemrechtse militie die de democratische gouverneur van Michigan Gretchen Whitmer wilde ontvoeren, wat maar net verijdeld kon worden. Deze ontvoeringspoging vond overigens plaats nadat eerder dat jaar Donald Trump had opgeroepen om "Michigan van zijn democratische gouverneurs te bevrijden".

• De aanval met een hamer op de echtgenoot van Nancy Pelosi.

• De brandstichting bij democratisch gouverneur Josh Shapiro van Pennsylvania, die daar lag te slapen.

• Uiteraard de capitoolbestorming.

Allemaal in het heel recente verleden.
Allemaal de schuld van links...
pi_218788238
quote:
Student at University of North Georgia says her required course reading explains that Christians are a “white supremacist group”

@uofnorthgeorgia what’s going on?
twitter

https://x.com/libsoftiktok/status/1967958548417310833

Indoctrineren kunnen je niet vroeg genoeg mee beginnen.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2025 18:40:50 ]
pi_218788289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:36 schreef Nober het volgende:

[..]
[ x ]

Geen wonder dat ze de wapens oppakken.
Jij slikt dit voor zoete koek he? Heb je die tekst ook zelf gelezen of geloof je alles dat desinformatie-account Libs of TikTok je vertelt?

quote:
The video shows a student misinterpreting a quote from her international public relations textbook. The text discusses contentious identities (racial, national, Christian) and mentions "a US-based white supremacist group" as an example, not equating all Christians to supremacists. Such topics often explore historical links between religion and extremism in academic contexts. UNG hasn't responded yet; no confirmed syllabus matches this claim.
pi_218788299
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:42 schreef recursief het volgende:

[..]
Jij slikt dit voor zoete koek he? Heb je die tekst ook zelf gelezen of geloof je alles dat desinformatie-account Libs of TikTok je vertelt?

[ afbeelding ]
[..]

Alles om iedereen tegenover elkaar te krijgen.
  dinsdag 16 september 2025 @ 18:46:15 #291
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218788314
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:36 schreef Nober het volgende:

[..]
[ x ]

Indoctrineren kunnen je niet vroeg genoeg mee beginnen.
ze spreken hier ook geregeld over “gristentuig”

moet allemaal maar kunnen schijnbaar om Christenen voor van alles uit te maken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218788326
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Had je al gelezen dat die tweet niet klopt? Dat het fake is? Een leugen?
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 18:48:48 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218788333
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 13:09 schreef VEM2012 het volgende:
Mensen die direct na de dood van Floyd wezen op zijn criminele achtergrond werden ongezien als racist weggezet (wat weer het andere uiterste is, want dat de media hem neer heeft gezet als onschuldige en zachtaardige man kon best wat weerwoord verdragen, alleen is daar een moment en plaats voor).
volgens mij klopt dit niet hoor

Floyd was een gewelddadige crimineel, zal best gebeurt zijn op facebook ofzo maar ik kan me niet herinneren dat er iemand die dit aan probeerde te kaarten is weggezet voor racist en ik kan me al helemaal niet herinneren dat iemand de man ooit onschuldig heeft genoemd want dat was hij simpelweg niet

volgens mij was dit voor iedereen duidelijk en nagenoeg vanaf dag 1 ook, hij had alleen nooit vermoord mogen worden vanwege het gebruiken van een vals briefje van 20
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218788396
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Doet me denken aan de hologramtheorie van 911...
:') Je diskwalificeert jezelf.
pi_218788471
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:47 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan de tweet en wat zou een leugen zijn? Ik heb dat boek net even bekeken en zie het volgende:

Dat stukje wat die vrouw opleest klopt dus wel degelijk.

Bijzonder boek trouwens wel, allerlei bekende drek komt weer voorbij: Foucault, Derida, Said, etc. het bekende rijtje. Zo worden studenten dus geradicaliseerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218788503
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan de tweet en wat zou een leugen zijn? Ik heb dat boek net even bekeken en zie het volgende:

[ afbeelding ]

Bijzonder boek trouwens wel, allerlei bekende drek komt weer voorbij: Foucault, Derida, Said, etc. het bekende rijtje. Zo worden studenten dus geradicaliseerd.
De schutter was toch geen student?
  dinsdag 16 september 2025 @ 19:06:56 #297
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218788507
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:47 schreef recursief het volgende:

[..]
geen zin om dat weer helemaal uit te zoeken nu hoor, of het nou waar is of niet wat ik schreef blijft wel staan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218788523
Bekijk deze YouTube-video BREAKING: More than 20 people in suspected Kirk assassin’s Discord chat, Patel says
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218788536
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

quote:
Christian Identity” is the name of a religious movement uniting many of the white supremacist groups in the United States. Identity’s teachers promote racism and sometimes violence. Their roots are deeply embedded in movements such as the Ku Klux Klan and the Nazis. They consider themselves true Israel and view the Jews as half-devils and arch enemies. They believe all but the white race are inferior creations. Identity’s religious views are bizarre and occultic, and their view of history is often informed by conspiracy theories. Identity’s use of the name “Christian” to promote racism and violence is blasphemous. Jesus Christ as redeemer of all races is God’s supreme answer to Identity’s outrageous claims.
pi_218788552
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

'Christian' is ook de naam van een white supremacists group.

Daar gaat het om
Niet om christenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')