Wil je een brug van me kopen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
Laatst liep er iemand hier in het topic emotionele schade op door een suggestie van een link tussen de moordenaar van Charlie Kirk en Antifa: Antifa mogelijk aangemerkt als terreurgroep door Trump
Wel enorm mooi trouwens:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wil je een brug van me kopen?
Nee echt, mooie brug. Staat al een tol-infrastructuur, en die levert meer dan voldoende op voor onderhoud en een hele mooie winst. Ik moet er zelf vanaf omdat ik ga verhuizen, dus je mag hem voor een vriendenprijsje hebben.quote:
quote:BREAKING: Sen. Eric Schmitt blasts the left for glorifying Charlie Kirk’s assassination, exposing it as organized, funded political violence, not “both sides.”
He specifically highlights how Bluesky was swamped with calls for violence, prompting the platform to send a warning to all users.
“Blue Sky, the left-wing alternative to X, was so overwhelmed with these posts that the platform was forced to issue a statement warning its users to stop glorifying the murder.”
“It wasn't just a random. It was journalists, elite college professors, and even politicians all but saying Charlie's assassination was justified because of what he thought, because of what he said.”
“We saw the flood of hit pieces, the most powerful media outlets in the nation dishonestly attacking and villainizing Charlie for the most vicious possible terms. How can you ask us to unite under that? There can be no unity between good and evil. Somebody has to win this thing. And as a country, we have to absolutely reject it.”
“And don't tell me it's both sides.
It didn't happen in a vacuum. Over the past decade, we've seen an explosion of political violence, not just one-off lone wolf attacks, but organized systemic political violence at a mass scale. It is not organic. It is the offspring of a dark and clandestine system funded in part with our own tax dollars, winning with a large network of foundations, NGOs, activist organizations, and front groups. This system lurks behind every radical leftist movement in our nation today.”
“The George Soros empire has financed a vast ecosystem of radicals, all working together, dropping off bricks at riots to unleash a tidal wave of violently anarchists on our streets and to prop it up in an army of researchers and experts and journalists and propagandists who downplay the political violence.“
Ja, ze gaan deze moord volledig uitmelken voor hun eigen politieke gewin.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/bennyjohnson/status/1967980736306106468
Yup, steeds een stapje dichterbij een autocratiequote:Op dinsdag 16 september 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
Laatst liep er iemand hier in het topic emotionele schade op door een suggestie van een link tussen de moordenaar van Charlie Kirk en Antifa: Antifa mogelijk aangemerkt als terreurgroep door Trump
Wel enorm mooi trouwens:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ze gaan deze moord volledig uitmelken voor hun eigen politieke gewin.
AlLeS BEteR dAN lINKsquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, steeds een stapje dichterbij een autocratie
Doet me denken aan de hologramtheorie van 911...quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
En ondanks dat er gezegd werd dat de moordenaar het in z'n eentje gedaan zou hebben, wordt er wel degelijk verder gekeken:
Bekijk deze YouTube-video
(Dit kanaal vond ik eerst echt goed, maar het is me toch te MAGA, maar het is wel minder extreem als Bennie Johnson; zonder zijn overvloed aan hyperbolen en halve waarheden.)
En The Body Language Guy heeft nog een video over dat het onmogelijk is dat hij het in z'n eentje gedaan zou hebben; de timing was te perfect (toen hij het over aanslagen van transgenders had). De speakers waren zo zwak dat de moordenaar het onmogelijk van die afstand gehoord zou kunnen hebben. Maar dat is slechts zijn persoonlijke mening dus post ik die nog even niet.
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zie je anders nooit, da's waar.
Ook senator Eric Schmitt vergeet voor het gemak:quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/bennyjohnson/status/1967980736306106468
Allemaal de schuld van links...quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:27 schreef recursief het volgende:
[..]
Ook senator Eric Schmitt vergeet voor het gemak:
• De moordaanslag door Vance Boelter op twee democraten waarbij Melissa Hortman en haar echtgenoot het leven lieten.
• De extreemrechtse militie die de democratische gouverneur van Michigan Gretchen Whitmer wilde ontvoeren, wat maar net verijdeld kon worden. Deze ontvoeringspoging vond overigens plaats nadat eerder dat jaar Donald Trump had opgeroepen om "Michigan van zijn democratische gouverneurs te bevrijden".
• De aanval met een hamer op de echtgenoot van Nancy Pelosi.
• De brandstichting bij democratisch gouverneur Josh Shapiro van Pennsylvania, die daar lag te slapen.
• Uiteraard de capitoolbestorming.
Allemaal in het heel recente verleden.
quote:Student at University of North Georgia says her required course reading explains that Christians are a “white supremacist group”
@uofnorthgeorgia what’s going on?
Jij slikt dit voor zoete koek he? Heb je die tekst ook zelf gelezen of geloof je alles dat desinformatie-account Libs of TikTok je vertelt?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/libsoftiktok/status/1967958548417310833
Geen wonder dat ze de wapens oppakken.
quote:The video shows a student misinterpreting a quote from her international public relations textbook. The text discusses contentious identities (racial, national, Christian) and mentions "a US-based white supremacist group" as an example, not equating all Christians to supremacists. Such topics often explore historical links between religion and extremism in academic contexts. UNG hasn't responded yet; no confirmed syllabus matches this claim.
Alles om iedereen tegenover elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:42 schreef recursief het volgende:
[..]
Jij slikt dit voor zoete koek he? Heb je die tekst ook zelf gelezen of geloof je alles dat desinformatie-account Libs of TikTok je vertelt?
[ afbeelding ]
[..]
ze spreken hier ook geregeld over “gristentuig”quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/libsoftiktok/status/1967958548417310833
Indoctrineren kunnen je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Had je al gelezen dat die tweet niet klopt? Dat het fake is? Een leugen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ze spreken hier ook geregeld over “gristentuig”
moet allemaal maar kunnen schijnbaar om Christenen voor van alles uit te maken
volgens mij klopt dit niet hoorquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:09 schreef VEM2012 het volgende:
Mensen die direct na de dood van Floyd wezen op zijn criminele achtergrond werden ongezien als racist weggezet (wat weer het andere uiterste is, want dat de media hem neer heeft gezet als onschuldige en zachtaardige man kon best wat weerwoord verdragen, alleen is daar een moment en plaats voor).
quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Doet me denken aan de hologramtheorie van 911...
Wat klopt er niet aan de tweet en wat zou een leugen zijn? Ik heb dat boek net even bekeken en zie het volgende:quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat die tweet niet klopt? Dat het fake is? Een leugen?
De schutter was toch geen student?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de tweet en wat zou een leugen zijn? Ik heb dat boek net even bekeken en zie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stukje wat die vrouw opleest klopt dus wel degelijk.
Bijzonder boek trouwens wel, allerlei bekende drek komt weer voorbij: Foucault, Derida, Said, etc. het bekende rijtje. Zo worden studenten dus geradicaliseerd.
geen zin om dat weer helemaal uit te zoeken nu hoor, of het nou waar is of niet wat ik schreef blijft wel staan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat die tweet niet klopt? Dat het fake is? Een leugen?
quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de tweet en wat zou een leugen zijn? Ik heb dat boek net even bekeken en zie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stukje wat die vrouw opleest klopt dus wel degelijk.
Bijzonder boek trouwens wel, allerlei bekende drek komt weer voorbij: Foucault, Derida, Said, etc. het bekende rijtje. Zo worden studenten dus geradicaliseerd.
quote:Christian Identity” is the name of a religious movement uniting many of the white supremacist groups in the United States. Identity’s teachers promote racism and sometimes violence. Their roots are deeply embedded in movements such as the Ku Klux Klan and the Nazis. They consider themselves true Israel and view the Jews as half-devils and arch enemies. They believe all but the white race are inferior creations. Identity’s religious views are bizarre and occultic, and their view of history is often informed by conspiracy theories. Identity’s use of the name “Christian” to promote racism and violence is blasphemous. Jesus Christ as redeemer of all races is God’s supreme answer to Identity’s outrageous claims.
'Christian' is ook de naam van een white supremacists group.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ze spreken hier ook geregeld over “gristentuig”
moet allemaal maar kunnen schijnbaar om Christenen voor van alles uit te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |