SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 15 september 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij is alweer gevangen. Verdoofd en teruggebracht.
https://www.ad.nl/amersfo(...)-verdoven~a55a931a3/
godverquote:Op maandag 15 september 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij is alweer gevangen. Verdoofd en teruggebracht.
https://www.ad.nl/amersfo(...)-verdoven~a55a931a3/
Hangt er vanaf of je aankomt of vertrektquote:Op maandag 15 september 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke dag om in een vliegtuig te zitten
Er was net een vliegtuig die dat deed dat beidequote:Op maandag 15 september 2025 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je aankomt of vertrekt
Zou ook meteen weer doorvliegen als het konquote:Op maandag 15 september 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was net een vliegtuig die dat deed dat beide
Soort kant en klaar omaatjes-berovings-pakket.quote:Op maandag 15 september 2025 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bals minimale eisen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2025 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bals minimale eisen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kant en klaar omaatjes-berovings-pakket.
Dit is best opvallend en raar voor een Pan Troglodytes.quote:Op maandag 15 september 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft de laatste dagen een tshirt aan
Moet je weer een muntje in de meter doen?quote:Op maandag 15 september 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
ja ik denk het.quote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je weer een muntje in de meter doen?
Is het koud in Marokko?quote:Op maandag 15 september 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Nee ik wil goudbruin. Zoals een bitterbalquote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje die Trump-tint: wortelbruin
Heeft hij alweer werk?quote:Op maandag 15 september 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk het.
ga nu extra muntjes er indoen
Ik neem aan dat je niet videobelt om z'n kijk op de wereldpolitiek te horen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee erg warm zelfs. moet er idd wat van zeggen. Hiervoor videobel ik niet met hem nee
Zijn daar ook genoeg omaatjes dan?quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, hij heeft morgen een call met een recruiter uit Australië
nah neequote:Op maandag 15 september 2025 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet videobelt om z'n kijk op de wereldpolitiek te horen.
oh vast welquote:Op maandag 15 september 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn daar ook genoeg omaatjes dan?
Hangt zijn wasbordje straks ondersteboven.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, hij heeft morgen een call met een recruiter uit Australië
quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hangt zijn wasbordje straks ondersteboven.
balletje is zo simpel hequote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef UitStraling het volgende:
"Kom je ook gezellig naar Australië en kun je dan een koffertje oppikken op het vliegveld, honneponnie?"
Neemt hij ook graag een bad met zijn broodrooster?quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
zijn broodtoaster is kapot dus vandaag kreeg die een elektrische schok. Ik deed het bijna in mijn broek
Hoe ver is dat vliegen vanuit Thailand?quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oh fuck, dat kan niet. zal wel zeggen dat australie een erg slecht idee is
7 uur snelste geloof ikquote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ver is dat vliegen vanuit Thailand?
Ja volgens mij. Dat is een vrouwending ivm bekkenbodemspieren. Wacht maar tot je ouder wordt dan gebeurt het standaardquote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik las trouwens dat mannen het gevoel van in je broek plassen tijdens het lachen niet kennen. Klopt dit?
Dit klopt.quote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik las trouwens dat mannen het gevoel van in je broek plassen tijdens het lachen niet kennen. Klopt dit?
Sowieso niet.quote:Op maandag 15 september 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat raar![]()
dus jullie begrijpen helemaal niet wat wij dan zeggen
jepsquote:Op maandag 15 september 2025 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is Australië dichterbij dan Europa of Marokko
quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
zijn broodtoaster is kapot dus vandaag kreeg die een elektrische schok. Ik deed het bijna in mijn broek
Dat gebeurt wel vaker. Onbegrijpelijke wezens die vrouwen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat raar![]()
Je kan toch wel gewoon je plas ophouden.quote:Op maandag 15 september 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat raar![]()
Neequote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon je plas ophouden.
Yes, wij zijn een soort versie 2.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat een vrouw zijn de biologische default setting is? Dat mannen dus een soort van rare per ongeluk uitvinding zijn?
Jouw roze preterwtje is slechts een onvolgroeide piel.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat een vrouw zijn de biologische default setting is? Dat mannen dus een soort van rare per ongeluk uitvinding zijn?
Enkel gemaakt voor seks en genetische diversiteit.quote:
Nee het is andersomquote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw roze preterwtje is slechts een onvolgroeide piel.
ik vind dat wat ver om naar toe te reizen om een beschuitje te etenquote:Op maandag 15 september 2025 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je die baan dan maar toejuichen.
Als je heel erg moet lachen is dat soms wat lastigquote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon je plas ophouden.
Groovy.quote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enkel gemaakt voor seks en genetische diversiteit.
Het zal je maar overkomen zeg
Er moet dus eigenlijk een soort dopje voor ontwikkeld worden.quote:Op maandag 15 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je heel erg moet lachen is dat soms wat lastig
moet je je voorstellen dat mannen kunnen poepen zonder dat er urine bij uit komt.quote:Op maandag 15 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je heel erg moet lachen is dat soms wat lastig
hmm geloof dat ik dat ook kan?quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat mannen kunnen poepen zonder dat er urine bij uit komt.
quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Er moet dus eigenlijk een soort dopje voor ontwikkeld worden.
het komt bij mij niet vaak voor dat er geen urine in de pot zit nadat ik klaar ben met poepenquote:Op maandag 15 september 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm geloof dat ik dat ook kan?
oh zo. Nee dat kan ik idd ook niet.quote:Op maandag 15 september 2025 15:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
het komt bij mij niet vaak voor dat er geen urine in de pot zit nadat ik klaar ben met poepen
Ja, mooi, makkelijk en simpel. Zo had het moeten blijven.quote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enkel gemaakt voor seks en genetische diversiteit.
Het zal je maar overkomen zeg
voor wat ik begrepen heb...quote:Op maandag 15 september 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo. Nee dat kan ik idd ook niet.
Mannen kunnen dat wel?
Dat moet ik nog meemaken.quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat mannen kunnen poepen zonder dat er urine bij uit komt.
ow... dus het is een fabel?quote:
Misschien dat het technisch gezien mogelijk is hoor maar dat komt in de praktijk altijd gezellig mee!quote:Op maandag 15 september 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... dus het is een fabel?
hmm... toch eens opzoeken of ik het terug kan vinden
Zou je dan vaker lachen?quote:Op maandag 15 september 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij echt chill dat je gewoon kan lachen zonder dat je in je broek plast
Ik wandel dagelijks langs koeien. Die beginnen soms ook opeens te klateren terwijl ze je aankijken.quote:
Nou, dat valt wel mee, maar misschien zou het vaker zijn?quote:Op maandag 15 september 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat ik te weinig lach?
ik heb niemand om aan te kijken op het toiletquote:Op maandag 15 september 2025 15:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wandel dagelijks langs koeien. Die beginnen soms ook opeens te klateren terwijl ze je aankijken.
Zeg eens Tsjechoslowakije?quote:Op maandag 15 september 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat ik te weinig lach?
vrouwen moeten uitkijken dat ze niet te vaak lachen...quote:
hmm denk niet dat ik mij beperkt voel door het mogelijk broekplassenquote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee, maar misschien zou het vaker zijn?
quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg eens Tsjechoslowakije?
ah gezellig om daar nu naar toe te gaan met de huidige presidentquote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
ohh frikandel appt net, de baan is in amerika
Ja, dat is wel waar.quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouwen moeten uitkijken dat ze niet te vaak lachen...
want als ze te veel lachen of een te kort rokje dragen of what ever smoes de man verzint dan kan een man zich niet inhouden
ja abort mission !!quote:Op maandag 15 september 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah gezellig om daar nu naar toe te gaan met de huidige president
Ja, maar jij zit in Thailand, dus dan kun je je snel even opfrissen voordat we het doorhebben.quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk niet dat ik mij beperkt voel door het mogelijk broekplassen
omdat het hier normaal is dat men in hun broek plast?quote:Op maandag 15 september 2025 15:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit in Thailand, dus dan kun je je snel even opfrissen voordat we het doorhebben.
Wel ver vliegen voor jou!quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
ohh frikandel appt net, de baan is in amerika
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat het hier normaal is dat men in hun broek plast?
Ook niet als je z'n koffer terug moet brengen die hij vergeten is daar en hij de hele reis betaalt?quote:
hahahahahahahhaquote:Op maandag 15 september 2025 15:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook niet als je z'n koffer terug moet brengen die hij vergeten is daar en hij de hele reis betaalt?
heus welquote:Op maandag 15 september 2025 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof jij daar binnen komt met je Palestijnse sjaaltje.
Ja zeg, wie zit er nu aan de andere kant van xe wereld?quote:
niet perse serieus maar ook niet geestelijk beperktquote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt niet? Is iedereen heel serieus daar dan?
voor het lachen ?quote:Op maandag 15 september 2025 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
Daar zijn toch Teny ladys voor uitgevonden ?
Urine verlies.quote:
Ik zat gisteren in een soort Tsjechische enclave (West, TX), daar waren allemaal Tsjechische bakkers en ruwe tankstations tegenover elkaar waarvan de ene Chech en de ander Slovach wasquote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg eens Tsjechoslowakije?
Oh, dat dacht ik omdat ze daar zo raar praten.quote:Op maandag 15 september 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet perse serieus maar ook niet geestelijk beperkt
quote:Op maandag 15 september 2025 15:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik omdat ze daar zo raar praten. [ afbeelding ]
Ruwe tankstations?quote:Op maandag 15 september 2025 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in een soort Tsjechische enclave (West, TX), daar waren allemaal Tsjechische bakkers en ruwe tankstations tegenover elkaar waarvan de ene Chech en de ander Slovach was
Daarom zet hij vol in op jou natuurlijk. Jij kunt de geroosterde boterhammen ook nog goed serveren.quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
HIj wist niet waar die een broodtoaster moest kopen dus ik zo van hoe kan je dat nou niet weten? Is dat een vrouwen ding ofzo , omdat ze altijd in de keuken staan.
Zegt die ja.
Nu stuurt die een foto van een panini gril
heeft die dat gekocht
Dat is maar voor een paar weekje, niet permanentquote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, wie zit er nu aan de andere kant van xe wereld?
das dan ook het enige wat ik kan in de keukenquote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zet hij vol in op jou natuurlijk. Jij kunt de geroosterde boterhammen ook nog goed serveren.
Het is wel een lastig geval hè?quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
HIj wist niet waar die een broodtoaster moest kopen dus ik zo van hoe kan je dat nou niet weten? Is dat een vrouwen ding ofzo , omdat ze altijd in de keuken staan.
Zegt die ja.
heeft die dat gekocht
Hebben ze daar geen Blokker ?quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Zegt die ja.
heeft die dat gekocht
hoezoquote:Op maandag 15 september 2025 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Kweenie hoor maar dit wat jij uitzoekt is duidelijk geen man.
vast wel maar hij moest hulptroepen inschakelen om te vragen waar die zo iets kan kopenquote:Op maandag 15 september 2025 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen Blokker ?
Omdat een man niet alleen weet wat een "broodtoaster" is. Die kunnen die uit elkaar halen en repareren. Desnoods eentje bouwen van een punaise, 2 paperclips en een beetje spuug.quote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is maar voor een paar weekje, niet permanent
hmmmquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat een man niet alleen weet wat een "broodtoaster" is. Die kunnen die uit elkaar halen en repareren. Desnoods eentje bouwen van een punaise, 2 paperclips en een beetje spuug.
Verkeerd account @UitStralingquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat een man niet alleen weet wat een "broodtoaster" is. Die kunnen die uit elkaar halen en repareren. Desnoods eentje bouwen van een punaise, 2 paperclips en een beetje spuug.
Uit elkaar halen zou me nog wel lukken.quote:
Beetje man heeft van nature al 2 sterren achter het fornuis.quote:Op maandag 15 september 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verkeerd account @:uitstraling
Je kontgat en je mond?quote:Op maandag 15 september 2025 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje man heeft van nature al 2 sterren achter het fornuis.
MacGyverquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
O_oquote:
das toch manflu. schijnt heel erg te zijnquote:Op maandag 15 september 2025 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
En ik lig ook niet de hele dag op de bank bij een griepje
Ja, die is ook heel erg.quote:Op maandag 15 september 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch manflu. schijnt heel erg te zijn
Daar is een bevalling niks bij.quote:Op maandag 15 september 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die is ook heel erg.
Ja, ik kan me niet voorstellen hoe erg dat moet zijnquote:Op maandag 15 september 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch manflu. schijnt heel erg te zijn
Hij kwam zo bij je in de frituurpan liggen?quote:Op maandag 15 september 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah in my defence. ik heb echt mijn best gedaan om hem te ontlopen
ja een beetje wel. Toen die hier was vroeg die elke keer of ik mee ging naar het strand of mee ging naar dit of mee ging naar de gym of blabla dus ik zo nee nee.quote:Op maandag 15 september 2025 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij kwam zo bij je in de frituurpan liggen?
denk dat dat mijn avondeten gaat worden. boterhammen met kroketjesquote:
en mayo?quote:Op maandag 15 september 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat dat mijn avondeten gaat worden. boterhammen met kroketjes
Daar koop je alles 5e hands, zal wel iemand brood in hebben staan toasten toen ie het kochtquote:Op maandag 15 september 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vast wel maar hij moest hulptroepen inschakelen om te vragen waar die zo iets kan kopen
hij zegt dat die hem heeft uitgeprobeerd in de winkel. Blijkbaar kan je daar je brood toasten voordat je iets koopt
doe niet zo smerigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
quote:Op maandag 15 september 2025 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar koop je alles 5e hands, zal wel iemand brood in hebben staan toasten toen ie het kocht
Twee dagen Expeditie Robinson is al zwaarder dan dat.quote:Op maandag 15 september 2025 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is een bevalling niks bij.
Wat doe je nou alsof je iets hebt opgelopen waar je geen zin in hebt.quote:Op maandag 15 september 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een beetje wel. Toen die hier was vroeg die elke keer of ik mee ging naar het strand of mee ging naar dit of mee ging naar de gym of blabla dus ik zo nee nee.
1 keer zijn we wel naar het strand geweest en een keer naar een open mic avond ergens. En toen die weg ging dacht ik yes daar zijn we van afmaar goed toen ging die bellen en dat die doet die nu elke dag sinds dat die weg is
quote:Op maandag 15 september 2025 16:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zou een kroket in een wrap lekker zijn?Soort broodje kroket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wat doe je nou alsof je iets hebt opgelopen waar je geen zin in hebt.
Je neemt toch zelf die telefoon elke keer op.
Bal is verliefd.
Bitterbal en frikandel sitting in a treequote:Op maandag 15 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee verliefd ben ik niet. vind hem wel leuk
we zijn geen goede match. hij zoekt een vrouw om kinderen mee te krijgen en te trouwenquote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Bitterbal en frikandel sitting in a tree
F-R-Y-I-N-G-Gquote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Bitterbal en frikandel sitting in a tree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou een kroket in een wrap lekker zijn?Wat als je een broodje platrolt, en dan om een kroket wrappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Voor erbij?quote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zijn geen goede match. hij zoekt een vrouw om kinderen mee te krijgen en te trouwen
Zodra je deze verliefdheid accepteert gaat je moederinstinct vanzelf pruttelen. Over 6 maanden ben je zwanger.quote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zijn geen goede match. hij zoekt een vrouw om kinderen mee te krijgen en te trouwen
Nooitquote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra je deze verliefdheid accepteert gaat je moederinstinct vanzelf pruttelen. Over 6 maanden ben je zwanger.
Dat doet een normaal denkend persoon toch nietquote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
Wa
[..]
Wat als je een broodje platrolt, en dan om een kroket wrappen?
De inzet graag via www.fok.nl/minisnacksquote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra je deze verliefdheid accepteert gaat je moederinstinct vanzelf pruttelen. Over 6 maanden ben je zwanger.
Kleine mini-snacksquote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Een tortilla is een soort van plat brood... Ik ga keer proberen, misschien wel goede combi.quote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
Wa
[..]
Wat als je een broodje platrolt, en dan om een kroket wrappen?
Maar we zitten op FOK!quote:Op maandag 15 september 2025 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doet een normaal denkend persoon toch niet
Zie maar eens van een bronstige Marokkaan af te komen, nee is desnoods al zijn moeders verkopen om toch nog op de preut te geraken.quote:
quote:Op maandag 15 september 2025 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Wil je nooit trouwen @:bitterbal ? Met zo'n donker ralkleurtje in een wit pak op het strand in Agadir ofzo.
Als die veel geld heeft....quote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee. Denk niet dat dat mij iets oplevert
Dat ziet hij wel.quote:Op maandag 15 september 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij ziet mij ook niet als een goede match
Geen idee. Hij heeft het gezegd. Niet dat ik geen goede match ben maar dat die 'vrij wil zijn'. Maar hij weet ook dat ik niet wil trouwen en geen kinderen wilquote:Op maandag 15 september 2025 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ziet hij wel.
Maar dat is jezelf wel heel kwetsbaar opstellen natuurlijk, dat doet hij als "echte man" natuurlijk niet
Een man gaat toch niet elke dag met je bellen als ie je niet zo ziet.
Klopt.quote:Op maandag 15 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat trouwen voor een man juist goed is maar voor een vrouw niet. Single vrouwen zijn gelukkiger, ervaren minder stress en leven langer en dit andersom geldt juist weer voor mannen
Ze kunnen zoveel zeggenquote:Op maandag 15 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat trouwen voor een man juist goed is maar voor een vrouw niet. Single vrouwen zijn gelukkiger, ervaren minder stress en leven langer en dit andersom geldt juist weer voor mannen
Zou een kroket in een wrap lekker zijn?Bitterbal op een pizza was wel lekker (Koningsdag special van New York Pizza geloof ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
dat zijn gewoon jaloerse vrouwenquote:
Dan ben je gewoon leuk voor erbij.quote:Op maandag 15 september 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft het gezegd. Niet dat ik geen goede match ben maar dat die 'vrij wil zijn'. Maar hij weet ook dat ik niet wil trouwen en geen kinderen wil
Een pizzabodem kun je bijna alles op kwijtquote:Op maandag 15 september 2025 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bitterbal op een pizza was wel lekker (Koningsdag special van New York Pizza geloof ik)
Na de scheiding is de vrouw weer winnaar.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee het is echt waar. De echte winnaar van een huwelijk is de man en niet de vrouw.
ja dat denk ik ook maar das wederzijdsquote:Op maandag 15 september 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon leuk voor erbij.
Hangt echt compleet van de relatie af natuurlijk, als je beiden elkaars leven leuker maakt dan ben je ook beiden gelukkiger dan als single lijkt me.quote:Op maandag 15 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Dat sowiesoquote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de scheiding is de vrouw weer winnaar.
Robotstofzuiger kopen, everybody wins!quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee het is echt waar. De echte winnaar van een huwelijk is de man en niet de vrouw.
Pizza is oorspronkelijk natuurlijk ook gewoon platbrood met restjes uit de ovenquote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Een pizzabodem kun je bijna alles op kwijtZelfs ananas
![]()
En ja, sommige dingen moet je gewoon ervaren denk ik
Je hebt ook nog een nasibal ernaast?quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook maar das wederzijds
ja zijn natuurlijk ook gelukkige huwelijken.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt echt compleet van de relatie af natuurlijk, als je beiden elkaars leven leuker maakt dan ben je ook beiden gelukkiger dan als single lijkt me.
Of een kiepcorn?quote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een nasibal ernaast?
Gewoon doen wat je wil, dat maakt je waarschijnlijk het gelukkigst!quote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn natuurlijk ook gelukkige huwelijken.
Maar ik heb echt nooit die droom gehad. weet niet waarom
neequote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een nasibal ernaast?
Poulicroquequote:
Ik las de uit niet.quote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pizza is oorspronkelijk natuurlijk ook gewoon platbrood met restjes uit de oven
Causaal verband is ook nulquote:
Ik ook niet, was er zelfs altijd volledig van overtuigd dat ik nooit zou trouwenquote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn natuurlijk ook gelukkige huwelijken.
Maar ik heb echt nooit die droom gehad. weet niet waarom
Beetje zoals sommige kandidaten in B&B vol liefde.quote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
hij heeft geen relatie he. Ik doe niets met mannen die al een relatie hebbenMaar bedoel dat ik hem ook puur zie als voor iets tijdelijks
jij zou al de hele oven opetenquote:
Maandverband is kutterquote:
Dan is hij voor jou waarschijnlijk al een leuk hapje en niks serieus.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
nee als die iemand vind waarmee die serieus gaat daten dan haak ik af
Alleen maar verliezers.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
das allemaal nepquote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje zoals sommige kandidaten in B&B vol liefde.
Maar zijn jullie niet gewoon vrienden nu dan eigenlijk? Dan kun je 'm gewoon nog spreken toch als ie gaat daten.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
nee als die iemand vind waarmee die serieus gaat daten dan haak ik af
ja klopt omdat we totaal niet een goede match zijnquote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is hij voor jou waarschijnlijk al een leuk hapje en niks serieus.
Je steekt er toch heel wat tijd in anders.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt omdat we totaal niet een goede match zijn
heel goedquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben misschien te praktisch ingesteld maar ik zie niet echt reden om te trouwen.
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan van het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzettenquote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt echt compleet van de relatie af natuurlijk, als je beiden elkaars leven leuker maakt dan ben je ook beiden gelukkiger dan als single lijkt me.
Ik heb alleen ervaring met Tena Menquote:
Als je een vrouw treft die zo denkt over het huwelijk, run Forrest, RUN!quote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen maar verliezers.
Maar ik kan me wel goed voorstellen dat een vrouw verwacht dat het leven één groot feest is zodra ze getrouwd is. Dan kom je toch van een koude kermis thuis wanneer dat uiteindelijk niet het geval blijkt.
Ik heb het nooit gezien op wat reclames na, en nooit begrepen waarom iemand er naar zou kijken eigenlijk.quote:
nou ja door het geflirt en de seksuele opmerkingen denk ik niet dat dat gepast isquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar zijn jullie niet gewoon vrienden nu dan eigenlijk? Dan kun je 'm gewoon nog spreken toch als ie gaat daten.
ja dat kan tochquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je steekt er toch heel wat tijd in anders.
Er zijn (m.i.) inderdaad ook maar weinig redenen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben misschien te praktisch ingesteld maar ik zie niet echt reden om te trouwen.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het zwarte op de pizza.
ho wacht.....quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja door het geflirt en de seksuele opmerkingen denk ik niet dat dat gepast is![]()
Plus ik heb geen interesse in een vriendschap met hem eigenlijk
Ik ben voor de wet getrouwd voor onze hypotheek samen makkelijker te kunnen betalenquote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn (m.i.) inderdaad ook maar weinig redenen.
arme nasibal, straks maakt ze gehakt van hemquote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho wacht.....
geen interesse in een vriendschap...
maar je wilt gewoon de seksteksting.
Voor een wipje is het ook niet noodzakelijk om getrouwd te zijn en voor de financieën hoeft de gemiddelde man het al helemaal niet te doen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan het het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzetten
oh dat niet alleen maar puur vriendschappelijk kan ik het niet noemen. Ik vind hem echt super aantrekkelijk dus dan is het eigenlijk al geen vriendschap meerquote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho wacht.....
geen interesse in een vriendschap...
maar je wilt gewoon de seksteksting.
Fiscaal zijn er wel voordelen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet eens vrienden van hetzelfde geslachtquote:Op maandag 15 september 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
En in zijn cultuur hebben ze al geen eens vrienden van het andere geslacht
Zolang je getrouwd blijft wel jaquote:Op maandag 15 september 2025 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fiscaal zijn er wel voordelen.
Het ministerie van Gewichtige Zaken betaalt uitstekend en de rest laat ik heel convenient even weg.quote:Op maandag 15 september 2025 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor een wipje is het ook niet noodzakelijk om getrouwd te zijn en voor de financieën hoeft de gemiddelde man het al helemaal niet te doen.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens vrienden van hetzelfde geslacht
Samen met de zwembadmeneer.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de scheiding is de vrouw weer winnaar.
Je kunt toch bevriend zijn met iemand die je superaantrekkelijk vindtquote:Op maandag 15 september 2025 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat niet alleen maar puur vriendschappelijk kan ik het niet noemen. Ik vind hem echt super aantrekkelijk dus dan is het eigenlijk al geen vriendschap meer
Ja denk dat tegenwoordig nog maar weinig mannen een vrouw nodig hebben om voor ze te zorgen. Of andersom for that matter. Dat maakt het op zich wel fijn, want dan heb je echt de keuze om een relatie aan te gaan en is het niet uit 'noodzaak' o.i.d.quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan van het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzetten
wil je dan niet altijd meer?quote:Op maandag 15 september 2025 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt toch bevriend zijn met iemand die je superaantrekkelijk vindt
quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach elke man is vervangbaar door een hond en een seksspeeltje.
Ik las je seksspeeltje is vervangbaar door een hond.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah, toch gelikt willen wordenquote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Technisch gezien is zelfs het seksspeeltje niet nodig.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Is ze nu kweklelijk dan?quote:Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben heel goed bevriend met een vrouw op wie ik 15 jaar geleden enorm verliefd was
Ja en als ze je nu een kans geeft dan ga je er niet op in?quote:Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben heel goed bevriend met een vrouw op wie ik 15 jaar geleden enorm verliefd was
Ga je wel wandelen met het seksspeeltje of dat ook niet?quote:Op maandag 15 september 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen seks met de hond mensen![]()
Dat jullie daar gelijk aandenken, zegt echt meer over jullie dan over mij
Was al weken aan het lurken en wachtenquote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef Haags het volgende:
Het gaat over seksspeeltjes en mijn maatje @:dven is aanwezig.
Sorryquote:Op maandag 15 september 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen seks met de hond mensen![]()
Dat jullie daar gelijk aandenken, zegt echt meer over jullie dan over mij
Zat deze eerst aan die andere hond vast?quote:
Nee die wonen in de badkamer en slaapkamer.quote:Op maandag 15 september 2025 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga je wel wandelen met het seksspeeltje of dat ook niet?
Nee, die gevoelens zijn weg.quote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en als ze je nu een kans geeft dan ga je er niet op in?
hmm nou oke. Ik denk niet dat het een goede basis is voor een vriendschap. Misschien als het een relatie was en je uit elkaar gaat op goede voet.quote:Op maandag 15 september 2025 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die gevoelens zijn weg.
Nee.quote:Op maandag 15 september 2025 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt toch bevriend zijn met iemand die je superaantrekkelijk vindt
Nou nee.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen wanneer je hem er af en toe eventjes in mag hangenquote:
En je denkt niet dat die er direct weer zijn als zij zegt dat ze een foute keuze heeft gemaakt?quote:Op maandag 15 september 2025 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die gevoelens zijn weg.
Ja. Soort zoekt soort.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben alleen vrienden die vet lelijk zijn en een kut karakter hebben?
Vooral veel bloedmooie exen met een kutkarakter.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
In het geval van dat laatste zouden het geen vrienden van mij zijn. Uiterlijk boeit me niet.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee. Mijn gevoelens voor haar zijn toch niet afhankelijk van haar gevoelens voor mij?quote:Op maandag 15 september 2025 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
En je denkt niet dat die er direct weer zijn als zij zegt dat ze een foute keuze heeft gemaakt?
quote:Op maandag 15 september 2025 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral veel bloedmooie exen met een kutkarakter.
Nou je kan het toch hebben opgeborgen omdat zij niet wilde. En nu denk je dat je verder bent.quote:Op maandag 15 september 2025 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Mijn gevoelens voor haar zijn toch niet afhankelijk van haar gevoelens voor mij?
Dat ben ik zelf. Mensen praten meer tegen mijn hond dan tegen mij (funny because true). En dan schrikken ze als ik gedag terug zegquote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
of misschien is ze wel transfinancieel, een rijke vrouw geboren in het lichaam van een arme vrouwquote:Op maandag 15 september 2025 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nou je kan het toch hebben opgeborgen omdat zij niet wilde. En nu denk je dat je verder bent.
Totdat die deur ineens toch open blijkt te staan... Dan kan dat toch weer op komen borrelen?
Ooit heb ik ze inderdaad opgeborgen. Maar dat is inmiddels een poosje geleden en echt niet meer aan de ordequote:Op maandag 15 september 2025 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nou je kan het toch hebben opgeborgen omdat zij niet wilde. En nu denk je dat je verder bent.
Totdat die deur ineens toch open blijkt te staan... Dan kan dat toch weer op komen borrelen?
Ah dat verklaart veel over mijn levenquote:Op maandag 15 september 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
of misschien is ze wel transfinancieel, een rijke vrouw geboren in het lichaam van een arme vrouw
Leren buikspreken via je hondquote:Op maandag 15 september 2025 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik zelf. Mensen praten meer tegen mijn hond dan tegen mij (funny because true). En dan schrikken ze als ik gedag terug zeg
"Zal ik mijn natte neus eens tegen je aardbei aan duwen"quote:Op maandag 15 september 2025 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leren buikspreken via je hond
quote:Op maandag 15 september 2025 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zal ik mijn natte neus eens tegen je aardbei aan duwen"
Hehe kan je eindelijk alles kijken.quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama ik heb nu ook Amazon Prime
Nu al medelijden met Clarkson
Begonnen met seizoen 3.
Ja. Aflevering 1 nu eerste 10 minuten gezien en ze moeten hem wel hebben.quote:
Ik weet niet meer hoe alles precies ging hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Aflevering 1 nu eerste 10 minuten gezien en ze moeten hem wel hebben.
Alweer ?quote:
Oké Flesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |