Na de scheiding is de vrouw weer winnaar.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee het is echt waar. De echte winnaar van een huwelijk is de man en niet de vrouw.
ja dat denk ik ook maar das wederzijdsquote:Op maandag 15 september 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon leuk voor erbij.
Hangt echt compleet van de relatie af natuurlijk, als je beiden elkaars leven leuker maakt dan ben je ook beiden gelukkiger dan als single lijkt me.quote:Op maandag 15 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat trouwen voor een man juist goed is maar voor een vrouw niet. Single vrouwen zijn gelukkiger, ervaren minder stress en leven langer en dit andersom geldt juist weer voor mannen
Dat sowiesoquote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de scheiding is de vrouw weer winnaar.
Robotstofzuiger kopen, everybody wins!quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee het is echt waar. De echte winnaar van een huwelijk is de man en niet de vrouw.
Pizza is oorspronkelijk natuurlijk ook gewoon platbrood met restjes uit de ovenquote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Een pizzabodem kun je bijna alles op kwijtZelfs ananas
![]()
En ja, sommige dingen moet je gewoon ervaren denk ik
Je hebt ook nog een nasibal ernaast?quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook maar das wederzijds
ja zijn natuurlijk ook gelukkige huwelijken.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt echt compleet van de relatie af natuurlijk, als je beiden elkaars leven leuker maakt dan ben je ook beiden gelukkiger dan als single lijkt me.
Of een kiepcorn?quote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een nasibal ernaast?
Gewoon doen wat je wil, dat maakt je waarschijnlijk het gelukkigst!quote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn natuurlijk ook gelukkige huwelijken.
Maar ik heb echt nooit die droom gehad. weet niet waarom
neequote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een nasibal ernaast?
Poulicroquequote:
Ik las de uit niet.quote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pizza is oorspronkelijk natuurlijk ook gewoon platbrood met restjes uit de oven
Causaal verband is ook nulquote:
Ik ook niet, was er zelfs altijd volledig van overtuigd dat ik nooit zou trouwenquote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn natuurlijk ook gelukkige huwelijken.
Maar ik heb echt nooit die droom gehad. weet niet waarom
Beetje zoals sommige kandidaten in B&B vol liefde.quote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
hij heeft geen relatie he. Ik doe niets met mannen die al een relatie hebbenMaar bedoel dat ik hem ook puur zie als voor iets tijdelijks
jij zou al de hele oven opetenquote:
Maandverband is kutterquote:
Dan is hij voor jou waarschijnlijk al een leuk hapje en niks serieus.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
nee als die iemand vind waarmee die serieus gaat daten dan haak ik af
Alleen maar verliezers.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
das allemaal nepquote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje zoals sommige kandidaten in B&B vol liefde.
Maar zijn jullie niet gewoon vrienden nu dan eigenlijk? Dan kun je 'm gewoon nog spreken toch als ie gaat daten.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
nee als die iemand vind waarmee die serieus gaat daten dan haak ik af
ja klopt omdat we totaal niet een goede match zijnquote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is hij voor jou waarschijnlijk al een leuk hapje en niks serieus.
Je steekt er toch heel wat tijd in anders.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt omdat we totaal niet een goede match zijn
heel goedquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben misschien te praktisch ingesteld maar ik zie niet echt reden om te trouwen.
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan van het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzettenquote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt echt compleet van de relatie af natuurlijk, als je beiden elkaars leven leuker maakt dan ben je ook beiden gelukkiger dan als single lijkt me.
Ik heb alleen ervaring met Tena Menquote:
Als je een vrouw treft die zo denkt over het huwelijk, run Forrest, RUN!quote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen maar verliezers.
Maar ik kan me wel goed voorstellen dat een vrouw verwacht dat het leven één groot feest is zodra ze getrouwd is. Dan kom je toch van een koude kermis thuis wanneer dat uiteindelijk niet het geval blijkt.
Ik heb het nooit gezien op wat reclames na, en nooit begrepen waarom iemand er naar zou kijken eigenlijk.quote:
nou ja door het geflirt en de seksuele opmerkingen denk ik niet dat dat gepast isquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar zijn jullie niet gewoon vrienden nu dan eigenlijk? Dan kun je 'm gewoon nog spreken toch als ie gaat daten.
ja dat kan tochquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je steekt er toch heel wat tijd in anders.
Er zijn (m.i.) inderdaad ook maar weinig redenen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben misschien te praktisch ingesteld maar ik zie niet echt reden om te trouwen.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het zwarte op de pizza.
ho wacht.....quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja door het geflirt en de seksuele opmerkingen denk ik niet dat dat gepast is![]()
Plus ik heb geen interesse in een vriendschap met hem eigenlijk
Ik ben voor de wet getrouwd voor onze hypotheek samen makkelijker te kunnen betalenquote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn (m.i.) inderdaad ook maar weinig redenen.
arme nasibal, straks maakt ze gehakt van hemquote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho wacht.....
geen interesse in een vriendschap...
maar je wilt gewoon de seksteksting.
Voor een wipje is het ook niet noodzakelijk om getrouwd te zijn en voor de financieën hoeft de gemiddelde man het al helemaal niet te doen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan het het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzetten
oh dat niet alleen maar puur vriendschappelijk kan ik het niet noemen. Ik vind hem echt super aantrekkelijk dus dan is het eigenlijk al geen vriendschap meerquote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho wacht.....
geen interesse in een vriendschap...
maar je wilt gewoon de seksteksting.
Fiscaal zijn er wel voordelen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet eens vrienden van hetzelfde geslachtquote:Op maandag 15 september 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
En in zijn cultuur hebben ze al geen eens vrienden van het andere geslacht
Zolang je getrouwd blijft wel jaquote:Op maandag 15 september 2025 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fiscaal zijn er wel voordelen.
Het ministerie van Gewichtige Zaken betaalt uitstekend en de rest laat ik heel convenient even weg.quote:Op maandag 15 september 2025 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor een wipje is het ook niet noodzakelijk om getrouwd te zijn en voor de financieën hoeft de gemiddelde man het al helemaal niet te doen.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens vrienden van hetzelfde geslacht
Samen met de zwembadmeneer.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de scheiding is de vrouw weer winnaar.
Je kunt toch bevriend zijn met iemand die je superaantrekkelijk vindtquote:Op maandag 15 september 2025 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat niet alleen maar puur vriendschappelijk kan ik het niet noemen. Ik vind hem echt super aantrekkelijk dus dan is het eigenlijk al geen vriendschap meer
Ja denk dat tegenwoordig nog maar weinig mannen een vrouw nodig hebben om voor ze te zorgen. Of andersom for that matter. Dat maakt het op zich wel fijn, want dan heb je echt de keuze om een relatie aan te gaan en is het niet uit 'noodzaak' o.i.d.quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan van het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzetten
wil je dan niet altijd meer?quote:Op maandag 15 september 2025 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt toch bevriend zijn met iemand die je superaantrekkelijk vindt
quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach elke man is vervangbaar door een hond en een seksspeeltje.
Ik las je seksspeeltje is vervangbaar door een hond.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah, toch gelikt willen wordenquote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Technisch gezien is zelfs het seksspeeltje niet nodig.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Is ze nu kweklelijk dan?quote:Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben heel goed bevriend met een vrouw op wie ik 15 jaar geleden enorm verliefd was
Ja en als ze je nu een kans geeft dan ga je er niet op in?quote:Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben heel goed bevriend met een vrouw op wie ik 15 jaar geleden enorm verliefd was
Ga je wel wandelen met het seksspeeltje of dat ook niet?quote:Op maandag 15 september 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen seks met de hond mensen![]()
Dat jullie daar gelijk aandenken, zegt echt meer over jullie dan over mij
Was al weken aan het lurken en wachtenquote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef Haags het volgende:
Het gaat over seksspeeltjes en mijn maatje @:dven is aanwezig.
Sorryquote:Op maandag 15 september 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen seks met de hond mensen![]()
Dat jullie daar gelijk aandenken, zegt echt meer over jullie dan over mij
Zat deze eerst aan die andere hond vast?quote:
Nee die wonen in de badkamer en slaapkamer.quote:Op maandag 15 september 2025 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga je wel wandelen met het seksspeeltje of dat ook niet?
Nee, die gevoelens zijn weg.quote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en als ze je nu een kans geeft dan ga je er niet op in?
hmm nou oke. Ik denk niet dat het een goede basis is voor een vriendschap. Misschien als het een relatie was en je uit elkaar gaat op goede voet.quote:Op maandag 15 september 2025 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die gevoelens zijn weg.
Nee.quote:Op maandag 15 september 2025 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt toch bevriend zijn met iemand die je superaantrekkelijk vindt
Nou nee.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen wanneer je hem er af en toe eventjes in mag hangenquote:
En je denkt niet dat die er direct weer zijn als zij zegt dat ze een foute keuze heeft gemaakt?quote:Op maandag 15 september 2025 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die gevoelens zijn weg.
Ja. Soort zoekt soort.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben alleen vrienden die vet lelijk zijn en een kut karakter hebben?
Vooral veel bloedmooie exen met een kutkarakter.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
In het geval van dat laatste zouden het geen vrienden van mij zijn. Uiterlijk boeit me niet.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee. Mijn gevoelens voor haar zijn toch niet afhankelijk van haar gevoelens voor mij?quote:Op maandag 15 september 2025 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
En je denkt niet dat die er direct weer zijn als zij zegt dat ze een foute keuze heeft gemaakt?
quote:Op maandag 15 september 2025 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral veel bloedmooie exen met een kutkarakter.
Nou je kan het toch hebben opgeborgen omdat zij niet wilde. En nu denk je dat je verder bent.quote:Op maandag 15 september 2025 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Mijn gevoelens voor haar zijn toch niet afhankelijk van haar gevoelens voor mij?
Dat ben ik zelf. Mensen praten meer tegen mijn hond dan tegen mij (funny because true). En dan schrikken ze als ik gedag terug zegquote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
of misschien is ze wel transfinancieel, een rijke vrouw geboren in het lichaam van een arme vrouwquote:Op maandag 15 september 2025 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nou je kan het toch hebben opgeborgen omdat zij niet wilde. En nu denk je dat je verder bent.
Totdat die deur ineens toch open blijkt te staan... Dan kan dat toch weer op komen borrelen?
Ooit heb ik ze inderdaad opgeborgen. Maar dat is inmiddels een poosje geleden en echt niet meer aan de ordequote:Op maandag 15 september 2025 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nou je kan het toch hebben opgeborgen omdat zij niet wilde. En nu denk je dat je verder bent.
Totdat die deur ineens toch open blijkt te staan... Dan kan dat toch weer op komen borrelen?
Ah dat verklaart veel over mijn levenquote:Op maandag 15 september 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
of misschien is ze wel transfinancieel, een rijke vrouw geboren in het lichaam van een arme vrouw
Leren buikspreken via je hondquote:Op maandag 15 september 2025 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik zelf. Mensen praten meer tegen mijn hond dan tegen mij (funny because true). En dan schrikken ze als ik gedag terug zeg
"Zal ik mijn natte neus eens tegen je aardbei aan duwen"quote:Op maandag 15 september 2025 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leren buikspreken via je hond
quote:Op maandag 15 september 2025 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zal ik mijn natte neus eens tegen je aardbei aan duwen"
Hehe kan je eindelijk alles kijken.quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama ik heb nu ook Amazon Prime
Nu al medelijden met Clarkson
Begonnen met seizoen 3.
Ja. Aflevering 1 nu eerste 10 minuten gezien en ze moeten hem wel hebben.quote:
Ik weet niet meer hoe alles precies ging hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Aflevering 1 nu eerste 10 minuten gezien en ze moeten hem wel hebben.
Alweer ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |