neequote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een nasibal ernaast?
Poulicroquequote:
Ik las de uit niet.quote:Op maandag 15 september 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pizza is oorspronkelijk natuurlijk ook gewoon platbrood met restjes uit de oven
Causaal verband is ook nulquote:
Ik ook niet, was er zelfs altijd volledig van overtuigd dat ik nooit zou trouwenquote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn natuurlijk ook gelukkige huwelijken.
Maar ik heb echt nooit die droom gehad. weet niet waarom
Beetje zoals sommige kandidaten in B&B vol liefde.quote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
hij heeft geen relatie he. Ik doe niets met mannen die al een relatie hebbenMaar bedoel dat ik hem ook puur zie als voor iets tijdelijks
jij zou al de hele oven opetenquote:
Maandverband is kutterquote:
Dan is hij voor jou waarschijnlijk al een leuk hapje en niks serieus.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
nee als die iemand vind waarmee die serieus gaat daten dan haak ik af
Alleen maar verliezers.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee het is echt waar. De echte winnaar van een huwelijk is de man en niet de vrouw.
das allemaal nepquote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje zoals sommige kandidaten in B&B vol liefde.
Maar zijn jullie niet gewoon vrienden nu dan eigenlijk? Dan kun je 'm gewoon nog spreken toch als ie gaat daten.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
nee als die iemand vind waarmee die serieus gaat daten dan haak ik af
ja klopt omdat we totaal niet een goede match zijnquote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is hij voor jou waarschijnlijk al een leuk hapje en niks serieus.
Je steekt er toch heel wat tijd in anders.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt omdat we totaal niet een goede match zijn
heel goedquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben misschien te praktisch ingesteld maar ik zie niet echt reden om te trouwen.
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan van het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzettenquote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt echt compleet van de relatie af natuurlijk, als je beiden elkaars leven leuker maakt dan ben je ook beiden gelukkiger dan als single lijkt me.
Ik heb alleen ervaring met Tena Menquote:
Als je een vrouw treft die zo denkt over het huwelijk, run Forrest, RUN!quote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen maar verliezers.
Maar ik kan me wel goed voorstellen dat een vrouw verwacht dat het leven één groot feest is zodra ze getrouwd is. Dan kom je toch van een koude kermis thuis wanneer dat uiteindelijk niet het geval blijkt.
Ik heb het nooit gezien op wat reclames na, en nooit begrepen waarom iemand er naar zou kijken eigenlijk.quote:
nou ja door het geflirt en de seksuele opmerkingen denk ik niet dat dat gepast isquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar zijn jullie niet gewoon vrienden nu dan eigenlijk? Dan kun je 'm gewoon nog spreken toch als ie gaat daten.
ja dat kan tochquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je steekt er toch heel wat tijd in anders.
Er zijn (m.i.) inderdaad ook maar weinig redenen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben misschien te praktisch ingesteld maar ik zie niet echt reden om te trouwen.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het zwarte op de pizza.
ho wacht.....quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja door het geflirt en de seksuele opmerkingen denk ik niet dat dat gepast is![]()
Plus ik heb geen interesse in een vriendschap met hem eigenlijk
Ik ben voor de wet getrouwd voor onze hypotheek samen makkelijker te kunnen betalenquote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn (m.i.) inderdaad ook maar weinig redenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |