Wel ver vliegen voor jou!quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
ohh frikandel appt net, de baan is in amerika
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat het hier normaal is dat men in hun broek plast?
Ook niet als je z'n koffer terug moet brengen die hij vergeten is daar en hij de hele reis betaalt?quote:
hahahahahahahhaquote:Op maandag 15 september 2025 15:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook niet als je z'n koffer terug moet brengen die hij vergeten is daar en hij de hele reis betaalt?
heus welquote:Op maandag 15 september 2025 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof jij daar binnen komt met je Palestijnse sjaaltje.
Ja zeg, wie zit er nu aan de andere kant van xe wereld?quote:
niet perse serieus maar ook niet geestelijk beperktquote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt niet? Is iedereen heel serieus daar dan?
voor het lachen ?quote:Op maandag 15 september 2025 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
Daar zijn toch Teny ladys voor uitgevonden ?
Urine verlies.quote:
Ik zat gisteren in een soort Tsjechische enclave (West, TX), daar waren allemaal Tsjechische bakkers en ruwe tankstations tegenover elkaar waarvan de ene Chech en de ander Slovach wasquote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg eens Tsjechoslowakije?
Oh, dat dacht ik omdat ze daar zo raar praten.quote:Op maandag 15 september 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet perse serieus maar ook niet geestelijk beperkt
quote:Op maandag 15 september 2025 15:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik omdat ze daar zo raar praten. [ afbeelding ]
Ruwe tankstations?quote:Op maandag 15 september 2025 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in een soort Tsjechische enclave (West, TX), daar waren allemaal Tsjechische bakkers en ruwe tankstations tegenover elkaar waarvan de ene Chech en de ander Slovach was
Daarom zet hij vol in op jou natuurlijk. Jij kunt de geroosterde boterhammen ook nog goed serveren.quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
HIj wist niet waar die een broodtoaster moest kopen dus ik zo van hoe kan je dat nou niet weten? Is dat een vrouwen ding ofzo , omdat ze altijd in de keuken staan.
Zegt die ja.
Nu stuurt die een foto van een panini gril
heeft die dat gekocht
Dat is maar voor een paar weekje, niet permanentquote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, wie zit er nu aan de andere kant van xe wereld?
das dan ook het enige wat ik kan in de keukenquote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zet hij vol in op jou natuurlijk. Jij kunt de geroosterde boterhammen ook nog goed serveren.
Het is wel een lastig geval hè?quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
HIj wist niet waar die een broodtoaster moest kopen dus ik zo van hoe kan je dat nou niet weten? Is dat een vrouwen ding ofzo , omdat ze altijd in de keuken staan.
Zegt die ja.
heeft die dat gekocht
Hebben ze daar geen Blokker ?quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Zegt die ja.
heeft die dat gekocht
hoezoquote:Op maandag 15 september 2025 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Kweenie hoor maar dit wat jij uitzoekt is duidelijk geen man.
vast wel maar hij moest hulptroepen inschakelen om te vragen waar die zo iets kan kopenquote:Op maandag 15 september 2025 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen Blokker ?
Omdat een man niet alleen weet wat een "broodtoaster" is. Die kunnen die uit elkaar halen en repareren. Desnoods eentje bouwen van een punaise, 2 paperclips en een beetje spuug.quote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is maar voor een paar weekje, niet permanent
hmmmquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat een man niet alleen weet wat een "broodtoaster" is. Die kunnen die uit elkaar halen en repareren. Desnoods eentje bouwen van een punaise, 2 paperclips en een beetje spuug.
Verkeerd account @UitStralingquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat een man niet alleen weet wat een "broodtoaster" is. Die kunnen die uit elkaar halen en repareren. Desnoods eentje bouwen van een punaise, 2 paperclips en een beetje spuug.
Uit elkaar halen zou me nog wel lukken.quote:
Beetje man heeft van nature al 2 sterren achter het fornuis.quote:Op maandag 15 september 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verkeerd account @:uitstraling
Je kontgat en je mond?quote:Op maandag 15 september 2025 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje man heeft van nature al 2 sterren achter het fornuis.
MacGyverquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
O_oquote:
das toch manflu. schijnt heel erg te zijnquote:Op maandag 15 september 2025 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
En ik lig ook niet de hele dag op de bank bij een griepje
Ja, die is ook heel erg.quote:Op maandag 15 september 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch manflu. schijnt heel erg te zijn
Daar is een bevalling niks bij.quote:Op maandag 15 september 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die is ook heel erg.
Ja, ik kan me niet voorstellen hoe erg dat moet zijnquote:Op maandag 15 september 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch manflu. schijnt heel erg te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |