Is het koud in Marokko?quote:Op maandag 15 september 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft de laatste dagen een tshirt aan
Nee ik wil goudbruin. Zoals een bitterbalquote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje die Trump-tint: wortelbruin
Heeft hij alweer werk?quote:Op maandag 15 september 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk het.
ga nu extra muntjes er indoen
Ik neem aan dat je niet videobelt om z'n kijk op de wereldpolitiek te horen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee erg warm zelfs. moet er idd wat van zeggen. Hiervoor videobel ik niet met hem nee
Zijn daar ook genoeg omaatjes dan?quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, hij heeft morgen een call met een recruiter uit Australië
nah neequote:Op maandag 15 september 2025 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet videobelt om z'n kijk op de wereldpolitiek te horen.
oh vast welquote:Op maandag 15 september 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn daar ook genoeg omaatjes dan?
Hangt zijn wasbordje straks ondersteboven.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, hij heeft morgen een call met een recruiter uit Australië
quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hangt zijn wasbordje straks ondersteboven.
balletje is zo simpel hequote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef UitStraling het volgende:
"Kom je ook gezellig naar Australië en kun je dan een koffertje oppikken op het vliegveld, honneponnie?"
Neemt hij ook graag een bad met zijn broodrooster?quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
zijn broodtoaster is kapot dus vandaag kreeg die een elektrische schok. Ik deed het bijna in mijn broek
Hoe ver is dat vliegen vanuit Thailand?quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oh fuck, dat kan niet. zal wel zeggen dat australie een erg slecht idee is
7 uur snelste geloof ikquote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ver is dat vliegen vanuit Thailand?
Ja volgens mij. Dat is een vrouwending ivm bekkenbodemspieren. Wacht maar tot je ouder wordt dan gebeurt het standaardquote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik las trouwens dat mannen het gevoel van in je broek plassen tijdens het lachen niet kennen. Klopt dit?
Dit klopt.quote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik las trouwens dat mannen het gevoel van in je broek plassen tijdens het lachen niet kennen. Klopt dit?
Sowieso niet.quote:Op maandag 15 september 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat raar![]()
dus jullie begrijpen helemaal niet wat wij dan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |