SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 15 september 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij is alweer gevangen. Verdoofd en teruggebracht.
https://www.ad.nl/amersfo(...)-verdoven~a55a931a3/
godverquote:Op maandag 15 september 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij is alweer gevangen. Verdoofd en teruggebracht.
https://www.ad.nl/amersfo(...)-verdoven~a55a931a3/
Hangt er vanaf of je aankomt of vertrektquote:Op maandag 15 september 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke dag om in een vliegtuig te zitten
Er was net een vliegtuig die dat deed dat beidequote:Op maandag 15 september 2025 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je aankomt of vertrekt
Zou ook meteen weer doorvliegen als het konquote:Op maandag 15 september 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was net een vliegtuig die dat deed dat beide
Soort kant en klaar omaatjes-berovings-pakket.quote:Op maandag 15 september 2025 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bals minimale eisen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2025 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bals minimale eisen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2025 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kant en klaar omaatjes-berovings-pakket.
Dit is best opvallend en raar voor een Pan Troglodytes.quote:Op maandag 15 september 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft de laatste dagen een tshirt aan
Moet je weer een muntje in de meter doen?quote:Op maandag 15 september 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
ja ik denk het.quote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je weer een muntje in de meter doen?
Is het koud in Marokko?quote:Op maandag 15 september 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Nee ik wil goudbruin. Zoals een bitterbalquote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje die Trump-tint: wortelbruin
Heeft hij alweer werk?quote:Op maandag 15 september 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk het.
ga nu extra muntjes er indoen
Ik neem aan dat je niet videobelt om z'n kijk op de wereldpolitiek te horen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee erg warm zelfs. moet er idd wat van zeggen. Hiervoor videobel ik niet met hem nee
Zijn daar ook genoeg omaatjes dan?quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, hij heeft morgen een call met een recruiter uit Australië
nah neequote:Op maandag 15 september 2025 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet videobelt om z'n kijk op de wereldpolitiek te horen.
oh vast welquote:Op maandag 15 september 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn daar ook genoeg omaatjes dan?
Hangt zijn wasbordje straks ondersteboven.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, hij heeft morgen een call met een recruiter uit Australië
quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hangt zijn wasbordje straks ondersteboven.
balletje is zo simpel hequote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef UitStraling het volgende:
"Kom je ook gezellig naar Australië en kun je dan een koffertje oppikken op het vliegveld, honneponnie?"
Neemt hij ook graag een bad met zijn broodrooster?quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
zijn broodtoaster is kapot dus vandaag kreeg die een elektrische schok. Ik deed het bijna in mijn broek
Hoe ver is dat vliegen vanuit Thailand?quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oh fuck, dat kan niet. zal wel zeggen dat australie een erg slecht idee is
7 uur snelste geloof ikquote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ver is dat vliegen vanuit Thailand?
Ja volgens mij. Dat is een vrouwending ivm bekkenbodemspieren. Wacht maar tot je ouder wordt dan gebeurt het standaardquote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik las trouwens dat mannen het gevoel van in je broek plassen tijdens het lachen niet kennen. Klopt dit?
Dit klopt.quote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik las trouwens dat mannen het gevoel van in je broek plassen tijdens het lachen niet kennen. Klopt dit?
Sowieso niet.quote:Op maandag 15 september 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat raar![]()
dus jullie begrijpen helemaal niet wat wij dan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |