SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je leven delen met iemand.quote:Op maandag 15 september 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huisje delen met iemand anders? Het moet wel vakantie blijven he?
Misschien heeft met shipping te maken dat het mogelijk langer duurt.quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ineens is dat ding binnen een paar weken wel af?
Maar we hebben niet allemaal een Cali beschikbaar.quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je leven delen met iemand.
Ja dat wel, maar je kon ook thuiswerken.quote:Op maandag 15 september 2025 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om 7 uur 's avonds moest je er wel het kantoor uit.
Dat is echt een geweldig idee!quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit gehoeven. Behalve toen ik nog bij de Efteling werkte als bijbaantje.quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel blij dat we niet meer hoeven te klokken. Sowieso is dat wat lastig met thuiswerken.
Maar is het erg dat je het eerder krijgt?quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ineens is dat ding binnen een paar weken wel af?
Bij mij was het voor een bijbaantje bij de Hema.quote:Op maandag 15 september 2025 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit gehoeven. Behalve toen ik nog bij de Efteling werkte als bijbaantje.
quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet thuis ook gewoon klokken hoorquote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel blij dat we niet meer hoeven te klokken. Sowieso is dat wat lastig met thuiswerken.
Ik heb nooit hoeven klokkenquote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, daar moet je iemand anders voor zoeken. Ik kan wel een lijstje maken hier in KSC hoe mensen te koppelen.quote:Op maandag 15 september 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar we hebben niet allemaal een Cali beschikbaar.
Wij kregen ook wel eens eten meequote:Op maandag 15 september 2025 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij was het voor een bijbaantje bij de Hema.
Daar kreeg ik weleens gebak of snackbroodjes mee dat over was. (Ik werkte op zaterdag en zondag was ie nog dicht)
Ik wens je veel succes.quote:Op maandag 15 september 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, daar moet je iemand anders voor zoeken. Ik kan wel een lijstje maken hier in KSC hoe mensen te koppelen.
Ohja leuk. Geweldig. Doen.quote:Op maandag 15 september 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, daar moet je iemand anders voor zoeken. Ik kan wel een lijstje maken hier in KSC hoe mensen te koppelen.
Oh, wat fijn! Dat zit toch wat rustiger. Ik voelde ook de drang om te bewegen, maar nu ik weet dat jij druk bezig bent, kan ik lekker onderuit zitten.quote:Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
H
[..]
Heb wat vertraging opgelopen maar loop nu op de band
Mjaquote:Op maandag 15 september 2025 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, wat fijn! Dat zit toch wat rustiger. Ik voelde ook de drang om te bewegen, maar nu ik weet dat jij druk bezig bent, kan ik lekker onderuit zitten.
Niemand.quote:Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ontzettend benieuwd aan welke KSC'er ik gekoppeld wordt
Je mag ook je voorkeur opgeven.quote:Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Aan Nattekat natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hahahaha graag met livestream erbij dan.quote:Op maandag 15 september 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan Nattekat natuurlijk.
Ik dacht dat je laatst al aan US was gekoppeld?quote:Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Omhoog op level 7 en snelheid 5.2 km per uur?quote:Op maandag 15 september 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer voor jou wandelen hoor.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst al aan US was gekoppeld?
Mocht hij willen.quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van hoe ik dan op eens aan het strand in Spanje zit?quote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahahaha graag met livestream erbij dan.
Veel te veel. Zorgwekkend dit wel.quote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
What could possibly go wrong?
Ik wandel in een flink tempo over lastige bospaden.quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omhoog op level 7 en snelheid 5.2 km per uur?
Een soort actie van een fascistenstaatquote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een leuk stel!quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm oké. Das denk ik dan ook goed.quote:Op maandag 15 september 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wandel in een flink tempo over lastige bospaden.
Jezusquote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
heeft die geen dinnetje meer?quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Xal vast goed gaanquote:
Ja maak eens een lijstje met toffe matches?quote:Op maandag 15 september 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 15 september 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heeft die geen dinnetje meer?
Burgeroorlog incomingquote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ook nog even koud douchen en ademhalingsoefeningen erbij.quote:Op maandag 15 september 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm oké. Das denk ik dan ook goed.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze ook zo van streek door die moordaanslag op die daadwerkelijk verkozen Democraten laatst
Bloemencorso vermoed ikquote:Op maandag 15 september 2025 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-geen-corsorondgang
wattes
Had die eentje dan?quote:Op maandag 15 september 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heeft die geen dinnetje meer?
Ja dit dusquote:
Lijkt me een heel leuk en gezellig minuutje worden.quote:Op maandag 15 september 2025 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de vonken ervanaf zullen spatten.
Dat koud douchen zie ik niet zo zitten reccequote:Op maandag 15 september 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe ook nog even koud douchen en ademhalingsoefeningen erbij.
Ja maar dat doe ik dus. Jij hebt dan ook de voordelen ervan.quote:Op maandag 15 september 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat koud douchen zie ik niet zo zitten recce
Je vergeet DEI.quote:Op maandag 15 september 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar Links!!! en woke!!! en gevaarlijke communisten!!!!
Als mensen maar hard genoeg schreeuwen.quote:Op maandag 15 september 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Het blijft mij verbazen dat sommige mensen dingen ook echt geloven wat hij zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat ja. Ik zag moeders met dochters hem helemaal de hemel in te prijzen want hij is een goed Christen. Jezus zou hem gewoon haten, dat even terzijde.quote:Op maandag 15 september 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Het blijft mij verbazen dat sommige mensen dingen ook echt geloven wat hij zegt.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb een relatie met Pedro Pascal.waarom zit die gozert echt in iedere filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb een relatie met Pedro Pascal.Die vind ik juist niet aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Daar ben ik het wel een beetje mee eens.quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waarom zit die gozert echt in iedere film
Hebben wij het hier over dezelfde persoon?quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zag moeders met dochters hem helemaal de hemel in te prijzen want hij is een goed Christen. Jezus zou hem gewoon haten, dat even terzijde.
Hoe kun je als moeder hem een goed idee vinden? Hij is voor schoolbeschietingen, wapens, en tegen abortus ook al overleefd je dochter de bevalling/zwangerschap niet.
Ik snap het gewoon niet.
christelijk geloof zit daar heel diep.quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zag moeders met dochters hem helemaal de hemel in te prijzen want hij is een goed Christen. Jezus zou hem gewoon haten, dat even terzijde.
Hoe kun je als moeder hem een goed idee vinden? Hij is voor schoolbeschietingen, wapens, en tegen abortus ook al overleefd je dochter de bevalling/zwangerschap niet.
Ik snap het gewoon niet.
Daar kan ik wel een kunstje op hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vind ik juist niet aantrekkelijk.
Charlie Kirk toch?quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben wij het hier over dezelfde persoon?
Er is niets christelijk aan dat hele geloofquote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
christelijk geloof zit daar heel diep.
Nou ik ga ze niet allemaal kijken hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wordt gewoon nu overal ingecast omdat hij gewoon de trend is nu. Dat trekt bezoekers. That's it.
De grap is pas sinds Last of Us is en niet sinds GOT.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wordt gewoon nu overal ingecast omdat hij gewoon de trend is nu. Dat trekt bezoekers. That's it.
Ja.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben wij het hier over dezelfde persoon?
@pedropascalquote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een kunstje op hoor.
De username is nog te claimenquote:
quote:Op maandag 15 september 2025 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De grap is pas sinds Last of Us is en niet sinds GOT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]Bij de rewatch van GOT had ik meer moeite te kijken van zijn dood, omdat je weet dat het er aan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Nee, dat is Sean Bean. (Ned Stark)quote:
Die ene die doodgaat of seks heeftquote:Op maandag 15 september 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wie Pedro Pascal is. Ik zie dat ie in GoT mee doet. Maar ik heb even geen idee welk personage het is.
Totaal andere normen en waardenstelsel waarvan wij we ons niks kunnen, en hoeven voorstellen.quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.
Diegene waarbij de oogballen wordt ingedrukt door The Mountain.quote:Op maandag 15 september 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wie Pedro Pascal is. Ik zie dat ie in GoT mee doet. Maar ik heb even geen idee welk personage het is.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die doodgaat of seks heeft
Fixedquote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die doodgaat en seks heeft
Je recht om iemand neer te mogen knallen? Nou wat geweldig, erg Christelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Totaal andere normen en waardenstelsel waarvan wij we ons niks kunnen, en hoeven voorstellen.
Je kan nog zulke goede argumenten hebben tegen wapens, het is bij hun een zwaar wegend recht.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diegene waarbij de oogballen wordt ingedrukt door The Mountain.
Nee het recht op wapenbezit. Dat is voor hun een fundamenteel recht.quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je recht om iemand neer te mogen knallen? Nou wat geweldig, erg Christelijk.
Oh die.quote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die doodgaat of seks heeft
Zo ver ben ik nog niet, gok ik.quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diegene waarbij de oogballen wordt ingedrukt door The Mountain.
SPOILER!!!quote:Op maandag 15 september 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, gok ik.
Uit mijn hoofd zeg ik dat het volgens mij seizoen 3 of 4 is.quote:Op maandag 15 september 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, gok ik.
Als je voor wapenbezit bent, ben je ook voor het willekeurig neerknallen van mensen. En daarmee geen Christen of humaan persoon, omdat je het schijnbaar goed vindt dat iemand anders kan beslissen over je levenslot.quote:Op maandag 15 september 2025 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee het recht op wapenbezit. Dat is voor hun een fundamenteel recht.
Het product ervan nemen ze voor lief. Dat is niet alleen hij, maar blijkbaar de meeste lui daar anders waren die wapens wel verboden geweest.
Tijdens mijn vakantie heb ik de Game of Thrones Studio Tour gedaan. Ik heb daar heel wat spoilers voorbij zien komen.quote:
Ongeveer de helft van de cast gaat dood dus echt een spoiler is het ook niet.quote:
Zolang je die R goed benoemt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 15 september 2025 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
nu heb ik PEDRO PEDRO PEDRO PE in mijn hoofd
True.quote:Op maandag 15 september 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de cast gaat dood dus echt een spoiler is het ook niet.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang je die R goed benoemt is er niks aan de hand.
hmmm ja oke das wel. Doe maar danquote:Op maandag 15 september 2025 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik dus. Jij hebt dan ook de voordelen ervan.
Zelfde kan je zeggen over messenbezit. Ik ben er ook niet voor dat er af en toe iemand wordt doodgestokenquote:Op maandag 15 september 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je voor wapenbezit bent, ben je ook voor het willekeurig neerknallen van mensen. En daarmee geen Christen of humaan persoon, omdat je het schijnbaar goed vindt dat iemand anders kan beslissen over je levenslot.
En hoeveel kilometer wil je dat er gelopen wordt?quote:Op maandag 15 september 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm ja oke das wel. Doe maar dan
Ik ben dan wel weer voor het vergiftigen van mensenquote:Op maandag 15 september 2025 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfde kan je zeggen over messenbezit. Ik ben er ook niet voor dat er af en toe iemand wordt doodgestoken
Niet klikken als je nog niet hebt gekeken.quote:
10quote:Op maandag 15 september 2025 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoeveel kilometer wil je dat er gelopen wordt?
Ja dat moet gewoon kunnen inderdaadquote:Op maandag 15 september 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer voor het vergiftigen van mensenwant dat is gewoon persoonlijk
Van mensen?quote:
Nee, ik kwam tot seizoen 3 en daarna door tijdgebrek niet meer aan toe gekomen. Ik ben weer begonnen aan seizoen 1. Maar daar moet ik ook weer eens mee verder.quote:Op maandag 15 september 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Heb je de Red Wedding al gezien in GoT? @:Luctor.et.Emergo
Mussen moet je ook niet met adelaars samenhouden.quote:Op maandag 15 september 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mensen?
Ja hoor die is groeiende. Je staat er niet op.
Mes onder de hete kraan houdenquote:Op maandag 15 september 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie nog een leuke stunt lezen?
Ik kocht zaterdag brood, gelijk in de vriezer gegooid. Kom ik er gisteren achter dat het ongesneden brood is en dat ik dat dus bevroren heel slecht kan snijden
Een dodenlijst?quote:Op maandag 15 september 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie heeft altijd een lijstje
Heerlijk leven heb je als dit grote problemen zijn tochquote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mes onder de hete kraan houden
Been there done that
Kon de AH wel vervloeken.
Oh. Ja dat kan uiteindelijk hetzelfde betekenen maar à laquote:Op maandag 15 september 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee een lijst van mensen die moeten wachten
quote:Op maandag 15 september 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
Oh wat zonde. Een lelijke kras op mijn laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kun je daar ook de verzekering voor bellen?
quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk leven heb je als dit grote problemen zijn toch
Kan wel maar doe ik niet.quote:Op maandag 15 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien kun je daar ook de verzekering voor bellen?
quote:Op maandag 15 september 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
Oh wat zonde. Een lelijke kras op mijn laptop.Dit is een teken dat die van jou is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dank voor de tip.quote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mes onder de hete kraan houden
Been there done that
Kon de AH wel vervloeken.
In een volgend leven wil ik ook simpel zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk leven heb je als dit grote problemen zijn toch
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Nooit gedacht een tip van NatteKat aan te nemen
Ik duim voor jequote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven wil ik ook simpel zijn.
Nee en neequote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.
Ik vind dat we als samenleving ook wel eens een keer mogen zeggen, "genoeg is genoeg", de gratis centjes zijn op.quote:Op maandag 15 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien kun je daar ook de verzekering voor bellen?
Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.quote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.
Maar.. een verzekering is niet gratis?quote:Op maandag 15 september 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat we als samenleving ook wel eens een keer mogen zeggen, "genoeg is genoeg", de gratis centjes zijn op.
Ik heb zo'n idee dat dat helemaal niet gaat werken.quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar.. een verzekering is niet gratis?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar.. een verzekering is niet gratis?
@essnhills ?quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.
Noppesquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik meteen naar Spanje vlucht als jullie dit doenquote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Knapt dadelijk het touwtje en vriest je hondje kapot op IJsland.quote:Op maandag 15 september 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij zo maar eens klaarmaken om buiten te gaan vliegeren met Ambar
We kunnen ook samen naar Portugal vluchten?quote:Op maandag 15 september 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik meteen naar Spanje vlucht als jullie dit doen
Ik zeg toch ook nergens dat ik dat ga doen?quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je laptop nog werkt en je hebt een krasje, hoef je daarvoor niet de verzekering gelijk te bellen hoor
Even lunchen, je hebt honger.quote:Op maandag 15 september 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik dat ga doen?
Ik heb wel zwarte panty's?quote:Op maandag 15 september 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:essnhills ?
Heb je zwarte lange sokken?
Buda en CL. Kan Buda beetje gaan snoepen op zondag in de bible-belt.quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar dat was mijn punt ook nietquote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.
Goed plan.quote:
Hmmmquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedquote:Op maandag 15 september 2025 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda en CL. Kan Buda beetje gaan snoepen op zondag in de bible-belt.
Is Stigdinges geen potige Marokkaan toevallig?quote:Op maandag 15 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedHet is dat we geen gespierde Marokkaan in ons midden hebben (denk ik), anders hadden we in ieder geval wel een match voor bal gehad
De christelijke gedachte zou je kunnen stellenquote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.
Volgens mij zei iemand eens dat ie op Fles lijkt, dus dat denk ik dan niet.quote:Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Stigdinges geen potige Marokkaan toevallig?
Uhm @LTVDKquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
waarom niet?quote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat helemaal niet gaat werken.
quote:Op maandag 15 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedHet is dat we geen gespierde Marokkaan in ons midden hebben (denk ik), anders hadden we in ieder geval wel een match voor bal gehad
quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ben trouwens vandaag 1 jaar in thailand
zwitsers gebakje halen?quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik was op 1 september 11 jaar in zwitserland zie ik
Als je volcontinue op een tropisch vakantie-eiland zit te wiewelen en je laat je niet zes keer per dag dekken door de rest ben je wel een beetje moeilijk hoor.quote:
ja oke klein beetje danquote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je volcontinue op een tropisch vakantie-eiland zit te wiewelen en je laat je niet zes keer per dag dekken door de rest ben je wel een beetje moeilijk hoor.
Huh je woont nog geen 11 jaar in Zwitserland toch?quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Coole stuff.quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Congrutzliquote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Als ze jou had uitgepoept was je doorgespoeld.quote:Op maandag 15 september 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Als mijn moeder gewoon mij had uitgepoept op de goede datum dan was ik vandaag jarig.
Handig toch.quote:Op maandag 15 september 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Ook wel gezellig trouwens. Mijn vader gisteren ja als ik ooit kom te overlijden wil ik dat er niemand van de familie komt! Ja lekker ongemakkelijk wel.Ohja 1 nicht van mij is dan wel welkom.
Die man is er ineens zo druk mee bezig. Ik krijg zijn reservekluissleutel voor het geval hij ineens komt te overlijden en ook een lijstje met alle wachtwoorden van alles zodat ik alles moet deleten zoals zijn Facebook. Jeetje ik werd er wel wat ongemakkelijk van.
Hij heeft letterlijk zijn hele uitvaart al uitgestippeld.Hij heeft zelfs alles al met de kroegbaas geregeld omdat het daar vooral moet gebeuren.
quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Dat is ook zijn gedachte zegt hij maar ja toch.quote:Op maandag 15 september 2025 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet dat het een leuke gedachte is, maar dat je daar niet mee bezig hoeft te zijn als het moment daar is kan fijn zijn.
Wij zijn misschien nog niet 'oud genoeg' om daarmee bezig te zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook zijn gedachte zegt hij maar ja toch.
Ik heb al de uitvaart van mijn moeder moeten regelen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zijn misschien nog niet 'oud genoeg' om daarmee bezig te zijn.
43quote:
Straks wordt eerst de Benelux herenigd, Groot Nederland.quote:Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
21.5En hopelijk blijft het daar ook bij
Denk dat we eerder allemaal in Rusland wonen dan dat dit gebeurtquote:Op maandag 15 september 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks wordt eerst de Benelux herenigd, Groot Nederland.
En dan breidt het zich steeds wat verder uit
En straks woon je dan opeens toch weer in Nederland
quote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat we eerder allemaal in Rusland wonen dan dat dit gebeurt
Heb jij bepaalde bakboeken waar je de broodrecepten uithaalt? Heb gisteren Meesterlijk Brood (van Robèrt van Beckhoven) weer eens uit de kast gehaald.quote:Op maandag 15 september 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
Lunch was lekker
Had laatst oude brokkelkaas gekocht op de markt, en daar ook een doosje eieren bij gedaan.
Zelfgebakken speltbrood met zonnebloem en pompoenpitten geroosterd, eitje gebakken, brokkelkaas erbij.
De dooiers waren helemaal oranje en zo smaakvolen xe kaas ook
Nou nou.quote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat we eerder allemaal in Rusland wonen dan dat dit gebeurt
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde bakboeken waar je de broodrecepten uithaalt? Heb gisteren Meesterlijk Brood (van Robèrt van Beckhoven) weer eens uit de kast gehaald.
Oh dat is wel handigquote:Op maandag 15 september 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Ze hebben hier bij de dekamarkt toevallig broodmixen van een Molen in Alkmaar. En daar doe ik dan zelf een handje pompoenpitten en zonnebloempitten bij.
Verder alleen water afmeten, meel wegen en alles in de bakbroodmachine gooien
Zekerquote:
quote:
ohja dat was hier zaterdagmiddagquote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo, dikke stortbui hier met veel wind. Regen ging niet verticaal maar horizontaal...
Grmblquote:
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Misschien is Essn te progressief voor Buda en Buda te conservatief voor Essn. Maar ja, dat is kennelijk ook op te lossen met een zwarte panty.quote:
Staat daar toevallig het recept in voor kastanjebrood? Want dat is lekkerquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde bakboeken waar je de broodrecepten uithaalt? Heb gisteren Meesterlijk Brood (van Robèrt van Beckhoven) weer eens uit de kast gehaald.
https://www.maxvandaag.nl(...)/brood-noord-italie/quote:Op maandag 15 september 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat daar toevallig het recept in voor kastanjebrood? Want dat is lekker
Paar meter door de regen overleef je wel toch?quote:Op maandag 15 september 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
even wachten tot het droog is en dan de container bij de voordeur zetten...
buienalarm zegt over 20min is het veilig
ja hoor, maar als ik droog die paar meter kan lopen vind ik dat prettigerquote:Op maandag 15 september 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar meter door de regen overleef je wel toch?
Die kat laat wel sterke windjes danquote:
Oehquote:Op maandag 15 september 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.maxvandaag.nl(...)/brood-noord-italie/
op zijn eigen site moet je member worden voor je alles mag lezen, maar als het op Max staat kun je het gewoon bekijken
Hier zaterdagavond, ging hard tekeerquote:Op maandag 15 september 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohja dat was hier zaterdagmiddag
Vind opzich wel leuk maar hoop dat de bomen in de tuin het overleven gezien alles nog vol in blad staat...quote:Op maandag 15 september 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohja dat was hier zaterdagmiddag
quote:Op maandag 15 september 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kat laat wel sterke windjes dan
quote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat helemaal niet gaat werken.
Dan moet je even in de schaduw van een berg gaan staan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zie ik niet, de zon schijnt te fel op m'n telefoon
Zal er even omheen lopenquote:Op maandag 15 september 2025 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je even in de schaduw van een berg gaan staan.
Tot morgenquote:Op maandag 15 september 2025 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal er even omheen lopentot morgen!
Verkapte kijk-mij-eens-mooi-weer-hebben-postquote:Op maandag 15 september 2025 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zie ik niet, de zon schijnt te fel op m'n telefoon
Tot morgen kwiwi!quote:Op maandag 15 september 2025 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal er even omheen lopentot morgen!
22 graden en zon met een heerlie de peerlie briesjequote:Op maandag 15 september 2025 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-mooi-weer-hebben-post
Sta je open voor een driehoeksrelatie? Kun jij LTVDK een beetje aandacht geven als essn behoefte heeft aan rust en stilte.quote:Op maandag 15 september 2025 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, @:ltvdk en @:essnhills zijn geknipt voor elkaar
Hier ook zon, 20 graden en windkracht 5 met redelijke windstoten.quote:Op maandag 15 september 2025 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
22 graden en zon met een heerlie de peerlie briesje
In je schommelei met een smekcast?quote:Op maandag 15 september 2025 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
22 graden en zon met een heerlie de peerlie briesje
quote:Op maandag 15 september 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sta je open voor een driehoeksrelatie? Kun jij LTVDK een beetje aandacht geven als essn behoefte heeft aan rust en stilte.
Vergeet je dan niet een aantal van je persoonlijkheden?quote:Op maandag 15 september 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel te porren voor een driehoeksrelatie tussen mezelf, ik en Ambar
Ach een enkelingquote:Op maandag 15 september 2025 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet een aantal van je persoonlijkheden?
Kan jij Ambar wel delen?quote:Op maandag 15 september 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel te porren voor een driehoeksrelatie tussen mezelf, ik en Ambar
Ik deel Ambar alquote:Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan jij Ambar wel delen?
Ja zijn haren met de vloer in huis, huphuphup stofzuigen meid, voordat je mond- en klauwzeer oploopt.quote:
Ambar vindt mijn beste vriend leuker dan ik.quote:
Stofzuigen staat woensdag op de planning.quote:Op maandag 15 september 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijn haren met de vloer in huis, huphuphup stofzuigen meid, voordat je mond- en klauwzeer oploopt.
Ja ben ik even weg en gelijk ditquote:Op maandag 15 september 2025 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze proberen essi aan buda te koppelen nu jij op vakantie bent
Honden staan bekend om hun mensenkennis...quote:Op maandag 15 september 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar vindt mijn beste vriend leuker dan ik.
Oh dacht dat het gewoon een error was dat ik die foto zag, maar bij jullie dus ookquote:
Essn weet wel beter met de kaartjes die je elke week stuurt vanuit de US en de souvenirs die je voor haar meebrengt.quote:
Die vriend eet vlees en deelt ook altijd eten, eten die hij van mij niet mag hebben. Dus tja.quote:Op maandag 15 september 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honden staan bekend om hun mensenkennis...
Ja snap wel dat die aardiger is jaquote:Op maandag 15 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die vriend eet vlees en deelt ook altijd eten, eten die hij van mij niet mag hebben. Dus tja.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Waarom deelt hij vlees met je hond als jij dat niet wil?quote:Op maandag 15 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die vriend eet vlees en deelt ook altijd eten, eten die hij van mij niet mag hebben. Dus tja.
Omdat ze beide niet luisteren?quote:Op maandag 15 september 2025 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Waarom deelt hij vlees met je hond als jij dat niet wil?
Die vriend dan maar voorzien van zo'n halsband waarmee je stroomstoten kan uitdelen en hem corrigeren. Bij honden mag je dat niet meer gebruiken.quote:Op maandag 15 september 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze beide niet luisteren?
Maar hij deelt ook slagroom van de appeltaart, yoghurt met jam etc.
Ik zeg er ook altijd iets van hoor, maar stiekem weten ze elkaar te vinden.
Misschien duurt het gewoon te lang. Niet voor het eerst. Jij bent zelfs het land ontvlucht.quote:Op maandag 15 september 2025 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze proberen essi aan buda te koppelen nu jij op vakantie bent
quote:Op maandag 15 september 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien duurt het gewoon te lang. Niet voor het eerst. Jij bent zelfs het land ontvlucht.
*halve KSC op zoektocht*quote:Op maandag 15 september 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rode panda ontsnapt uit Amersfoort.
OMGquote:Op maandag 15 september 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik jaag ze allemaal wegquote:Op maandag 15 september 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien duurt het gewoon te lang. Niet voor het eerst. Jij bent zelfs het land ontvlucht.
Voor iedereen die bitterbal wil hosselen. Dit is je kans om haar voor eeuwig de jouwe te maken.quote:Op maandag 15 september 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie niet horen wil, moet maar voelen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier waarschuw ik hem al de hele tijd voor
*boks*quote:Op maandag 15 september 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie niet horen wil, moet maar voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |