Wij mogen onze eigen pauzes bepalenquote:Op maandag 15 september 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig.
quote:Op maandag 15 september 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger dan dat. Echt dingen als 'hou je aan de pauzetijden'.
Van 8 tot 17 en daarna weer naar huis.quote:Op maandag 15 september 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij mogen onze eigen pauzes bepalen
Ik begin om 7 en stop om half 3quote:Op maandag 15 september 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van 8 tot 17 en daarna weer naar huis.
Heb je nog wat aan je middag.quote:Op maandag 15 september 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik begin om 7 en stop om half 3
Dit kan op talloze andere manieren, dit is kleuterklasniveauquote:Op maandag 15 september 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig.
Ik had een collega die moeilijk deed dat collega's niet exact 8 uren op kantoor maakte.quote:Op maandag 15 september 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Bij ons is er gewoon vertrouwen. Niemand doet moeilijk als je eens 10 minuten te weinig gewerkt hebt op een dag.
Verzuipen in de wc zo een.quote:Op maandag 15 september 2025 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had een collega die moeilijk deed dat collega's niet exact 8 uren op kantoor maakte.
Die collega kan wel bij ons gaan werken en dan lekker bij HR, want daar zitten ze ook zo op die minutenquote:Op maandag 15 september 2025 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had een collega die moeilijk deed dat collega's niet exact 8 uren op kantoor maakte.
Ja we moeten alle mogelijke manieren om hem te volgen benutten natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
Ik hou de beren ook even in de gaten. Kijken of GRMBL nog een beeld komt:
Bekijk deze YouTube-video
Hij is net naar een andere baan gegaan.quote:Op maandag 15 september 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verzuipen in de wc zo een.
Ik heb een hack waarbij je 50% korting krijgt.quote:Op maandag 15 september 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg te vinden met geld zat. Ik schrik er gewoon van.
Huisje delen met iemand anders? Het moet wel vakantie blijven he?quote:Op maandag 15 september 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een hack waarbij je 50% korting krijgt.
Hoezo is dat een probleem?quote:Op maandag 15 september 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Mijn paddenstoeldorp is ineens al klaar voor verzending?Laatst kreeg ik nog mail dat het 3 maanden zo duren maar nu krijg ik een mailtje dat ze wachten op mijn geld zodat ze het kunnen verzenden. Whut
Om 7 uur 's avonds moest je er wel het kantoor uit.quote:Op maandag 15 september 2025 10:22 schreef essnhills het volgende:
Onze afdeling had geen vaste kantooruren. Kon je helemaal zelf indelen.
Over het algemeen werkte iedereen ook meer uren
Dat is bij ons ook. Soms gaat het wat trager en soms wat sneller.quote:Op maandag 15 september 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is net naar een andere baan gegaan.
Verder was hij prima collega met goede kennis enzo.
Ik zie wel tegen hem, dat ik mijn uren dan thuis weer compenseerde. Dat meer moet worden gekeken dat het werk af komt ipv naar uren te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |