Kan ie weer eten.quote:
quote:
Dat ben je met een motorrijbewijs ook, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 15 september 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
34 kilo met een hartslag van 21 is een terminaaltje.
Je wandelt veel met die haarbal.quote:Op maandag 15 september 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf maar afvallen ondanks dat ik mij de pleuris eet
Zegquote:Op maandag 15 september 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ben je met een motorrijbewijs ook, dus dat maakt niet uit.
Wormpjes van de hond.quote:Op maandag 15 september 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf maar afvallen ondanks dat ik mij de pleuris eet
Je was okayquote:Op maandag 15 september 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
In 3 maanden tijd 5 kg eraf. 7,5% lichaamsgewicht verloren
Dat wil ik ook wel.quote:Op maandag 15 september 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
4x daags met een hond wandelen dusquote:
Kunnen we dat beest leasen?quote:Op maandag 15 september 2025 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4x daags met een hond wandelen dus
Kan ook zonder hondquote:
Woog je 500 kilo dan?quote:Op maandag 15 september 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun je vandaag wel voor mij gaan?quote:Op maandag 15 september 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
zo maar naar de gym denk ik? kan niet meer gewoon smurfen zonder te denken ik moet naar de gym
quote:Op maandag 15 september 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
zo maar naar de gym denk ik? kan niet meer gewoon smurfen zonder te denken ik moet naar de gym
Dat zou kunnen. Er komt binnenkort wel een nieuwe landelijke belasting aan: kijkgeld voor Ambar. Opbrengst gaat naar het steriliseren/castreren van honden in de gehele EU.quote:
Dus minder ongelukken.quote:Op maandag 15 september 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Er komt binnenkort wel een nieuwe landelijke belasting aan: kijkgeld voor Ambar. Opbrengst gaat naar het steriliseren/castreren van honden in de gehele EU.
Iedereen blijft maar naar Ambar kijken als hij in zijn fietskratje zit alsof het een attractie is. Mensen gaan zelfs langzamer rijden als ze in de auto zitten.
Maar de meeste mensen zien die wandelende vlooienbaal nooit. Waarom moet het direct een landelijke belasting zijn?quote:Op maandag 15 september 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Er komt binnenkort wel een nieuwe landelijke belasting aan: kijkgeld voor Ambar. Opbrengst gaat naar het steriliseren/castreren van honden in de gehele EU.
Iedereen blijft maar naar Ambar kijken als hij in zijn fietskratje zit alsof het een attractie is. Mensen gaan zelfs langzamer rijden als ze in de auto zitten.
Levensgevaarlijk!quote:Op maandag 15 september 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus minder ongelukken.
Of juist meer.
Ambar is gevaarlijk!
Omdat er altijd een kans bestaat dat je hem ziet.quote:Op maandag 15 september 2025 09:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen zien die wandelende vlooienbaal nooit. Waarom moet het direct een landelijke belasting zijn?
nee ik ga welquote:Op maandag 15 september 2025 09:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet het wel een keer weten, anders moet ik zelf gaan wandelen zo.
Zucht ... Âmbar heeft het leven er niet makkelijker op gemaakt.quote:Op maandag 15 september 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat er altijd een kans bestaat dat je hem ziet.
Dit lijkt me een eerlijker plan dan een belasting. Mensen kunnen dan met een Tikkie betalen.quote:Op maandag 15 september 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde anders een euro vragen voor elke keer als iemand moedwillig naar hem kijkt in zijn kratje en 2 euro voor als iemand ergens buiten iets zegt over hoe schattig hij er wel niet uit ziet en 5 euro als iemand vraagt wat voor ras hond hij is.
Dan kunnen we zijn levensstijl een beetje betalen.
Straks krijgt ze een ander soort tikkie.quote:Op maandag 15 september 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit lijkt me een eerlijker plan dan een belasting. Mensen kunnen dan met een Tikkie betalen.
Ik hoor Âmbar al grommen.quote:Op maandag 15 september 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks krijgt ze een ander soort tikkie.
Grommen? Hij gaat blaffen en bijten.quote:
Ook als iemand niet betaalt zeker.quote:Op maandag 15 september 2025 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grommen? Hij gaat blaffen en bijten.
Uiteraard. Ambar heeft een bepaalde levensstijl en daar moet voor betaald worden.quote:Op maandag 15 september 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook als iemand niet betaalt zeker.
Ik ga vanavond badmintonnen, dus niet naar de sportschool.quote:
Bal gaat al voor mij vandaag.quote:Op maandag 15 september 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga vanavond badmintonnen, dus niet naar de sportschool.
Met dat schip daarheen gaan. Scheelt weer een overtocht ticket.quote:Op maandag 15 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil even mopperen over het feit dat als ik naar Terschelling wil met de hond dat ik in 2028 kan, omdat er dan huisjes beschikbaar zijn.
Of ik moet een schip met geld meenemen
Naar Terschelling op vakantie gaan is gewoon duurder dan naar Turkije met het vliegtuig.quote:Op maandag 15 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil even mopperen over het feit dat als ik naar Terschelling wil met de hond dat ik in 2028 kan, omdat er dan huisjes beschikbaar zijn.
Of ik moet een schip met geld meenemen
Een klein probleempje maar: ik heb dat geld niet en dat schip niet.quote:Op maandag 15 september 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met dat schip daarheen gaan. Scheelt weer een overtocht ticket.
Je denkt toch niet dat ik op vakantie ga zonder mijn Ambar?quote:Op maandag 15 september 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Naar Terschelling op vakantie gaan is gewoon duurder dan naar Turkije met het vliegtuig.
Nee, dat heb ik geen moment gedacht.quote:Op maandag 15 september 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik op vakantie ga zonder mijn Ambar?
Genoeg opties met de hond hoorquote:Op maandag 15 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef het concept vakantie wel op ofzo
Hondenoppas inhuren of whatever. Genoeg mensen met honden die op vakantie gaan, ook met hond.quote:Op maandag 15 september 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik op vakantie ga zonder mijn Ambar?
quote:Op maandag 15 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Of je krijgt teksten zoals:
Het spreekt vanzelf dat u de hond niet toelaat op de meubels en de bedden.
Heel reglement bij de vaatwasser.quote:Op maandag 15 september 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doet me denken aan een LinkedIn post die ik gisteren toevallig zag. Van bedrijven die overal regeltjes hebben opgehangen alsof hun werknemers een stel kinderen zijn.
Dan is het voor mij geen vakantie.quote:Op maandag 15 september 2025 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Hondenoppas inhuren of whatever. Genoeg mensen met honden die op vakantie gaan, ook met hond.
Lastigquote:Op maandag 15 september 2025 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is het voor mij geen vakantie.
Combi OV + Hond is niet altijd de beste. En ik mis Terschelling en ik denk dat Ambar dat heel leuk zou vindenquote:Op maandag 15 september 2025 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg opties met de hond hoor
Ja, lijkt me logisch.quote:Op maandag 15 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Of je krijgt teksten zoals:
Het spreekt vanzelf dat u de hond niet toelaat op de meubels en de bedden.
Nee, nog veel erger dan dat. Echt dingen als 'hou je aan de pauzetijden'.quote:
...wat.quote:Op maandag 15 september 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger dan dat. Echt dingen als 'hou je aan de pauzetijden'.
Blijkbaar is het nodig.quote:Op maandag 15 september 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg natuurhuisjes te vinden; wel wat minder OV-toegankelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Vakantie is voor mij lekker ergens heen en genieten van de natuur. Boekje lezen, lekker wandelen etc. En dan zou ik Ambar niet meenemen? Dat zou raar zijn.
Genoeg te vinden met geld zat. Ik schrik er gewoon van.quote:Op maandag 15 september 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg natuurhuisjes te vinden; wel wat minder OV-toegankelijk.
Wij mogen onze eigen pauzes bepalenquote:Op maandag 15 september 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig.
quote:Op maandag 15 september 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van 8 tot 17 en daarna weer naar huis.quote:Op maandag 15 september 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij mogen onze eigen pauzes bepalen
Ik begin om 7 en stop om half 3quote:Op maandag 15 september 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van 8 tot 17 en daarna weer naar huis.
Heb je nog wat aan je middag.quote:Op maandag 15 september 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik begin om 7 en stop om half 3
Dit kan op talloze andere manieren, dit is kleuterklasniveauquote:Op maandag 15 september 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig.
Ik had een collega die moeilijk deed dat collega's niet exact 8 uren op kantoor maakte.quote:Op maandag 15 september 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Bij ons is er gewoon vertrouwen. Niemand doet moeilijk als je eens 10 minuten te weinig gewerkt hebt op een dag.
Verzuipen in de wc zo een.quote:Op maandag 15 september 2025 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had een collega die moeilijk deed dat collega's niet exact 8 uren op kantoor maakte.
Die collega kan wel bij ons gaan werken en dan lekker bij HR, want daar zitten ze ook zo op die minutenquote:Op maandag 15 september 2025 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had een collega die moeilijk deed dat collega's niet exact 8 uren op kantoor maakte.
Ja we moeten alle mogelijke manieren om hem te volgen benutten natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
Ik hou de beren ook even in de gaten. Kijken of GRMBL nog een beeld komt:
Bekijk deze YouTube-video
Hij is net naar een andere baan gegaan.quote:Op maandag 15 september 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verzuipen in de wc zo een.
Ik heb een hack waarbij je 50% korting krijgt.quote:Op maandag 15 september 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg te vinden met geld zat. Ik schrik er gewoon van.
Huisje delen met iemand anders? Het moet wel vakantie blijven he?quote:Op maandag 15 september 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een hack waarbij je 50% korting krijgt.
Hoezo is dat een probleem?quote:Op maandag 15 september 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Mijn paddenstoeldorp is ineens al klaar voor verzending?Laatst kreeg ik nog mail dat het 3 maanden zo duren maar nu krijg ik een mailtje dat ze wachten op mijn geld zodat ze het kunnen verzenden. Whut
Om 7 uur 's avonds moest je er wel het kantoor uit.quote:Op maandag 15 september 2025 10:22 schreef essnhills het volgende:
Onze afdeling had geen vaste kantooruren. Kon je helemaal zelf indelen.
Over het algemeen werkte iedereen ook meer uren
Dat is bij ons ook. Soms gaat het wat trager en soms wat sneller.quote:Op maandag 15 september 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is net naar een andere baan gegaan.
Verder was hij prima collega met goede kennis enzo.
Ik zie wel tegen hem, dat ik mijn uren dan thuis weer compenseerde. Dat meer moet worden gekeken dat het werk af komt ipv naar uren te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |