Met dat schip daarheen gaan. Scheelt weer een overtocht ticket.quote:Op maandag 15 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil even mopperen over het feit dat als ik naar Terschelling wil met de hond dat ik in 2028 kan, omdat er dan huisjes beschikbaar zijn.
Of ik moet een schip met geld meenemen
Naar Terschelling op vakantie gaan is gewoon duurder dan naar Turkije met het vliegtuig.quote:Op maandag 15 september 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil even mopperen over het feit dat als ik naar Terschelling wil met de hond dat ik in 2028 kan, omdat er dan huisjes beschikbaar zijn.
Of ik moet een schip met geld meenemen
Een klein probleempje maar: ik heb dat geld niet en dat schip niet.quote:Op maandag 15 september 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met dat schip daarheen gaan. Scheelt weer een overtocht ticket.
Je denkt toch niet dat ik op vakantie ga zonder mijn Ambar?quote:Op maandag 15 september 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Naar Terschelling op vakantie gaan is gewoon duurder dan naar Turkije met het vliegtuig.
Nee, dat heb ik geen moment gedacht.quote:Op maandag 15 september 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik op vakantie ga zonder mijn Ambar?
Genoeg opties met de hond hoorquote:Op maandag 15 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef het concept vakantie wel op ofzo
Hondenoppas inhuren of whatever. Genoeg mensen met honden die op vakantie gaan, ook met hond.quote:Op maandag 15 september 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik op vakantie ga zonder mijn Ambar?
quote:Op maandag 15 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Of je krijgt teksten zoals:
Het spreekt vanzelf dat u de hond niet toelaat op de meubels en de bedden.
Heel reglement bij de vaatwasser.quote:Op maandag 15 september 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doet me denken aan een LinkedIn post die ik gisteren toevallig zag. Van bedrijven die overal regeltjes hebben opgehangen alsof hun werknemers een stel kinderen zijn.
Dan is het voor mij geen vakantie.quote:Op maandag 15 september 2025 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Hondenoppas inhuren of whatever. Genoeg mensen met honden die op vakantie gaan, ook met hond.
Lastigquote:Op maandag 15 september 2025 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is het voor mij geen vakantie.
Combi OV + Hond is niet altijd de beste. En ik mis Terschelling en ik denk dat Ambar dat heel leuk zou vindenquote:Op maandag 15 september 2025 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg opties met de hond hoor
Ja, lijkt me logisch.quote:Op maandag 15 september 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Of je krijgt teksten zoals:
Het spreekt vanzelf dat u de hond niet toelaat op de meubels en de bedden.
Nee, nog veel erger dan dat. Echt dingen als 'hou je aan de pauzetijden'.quote:
...wat.quote:Op maandag 15 september 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger dan dat. Echt dingen als 'hou je aan de pauzetijden'.
Blijkbaar is het nodig.quote:Op maandag 15 september 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger dan dat. Echt dingen als 'hou je aan de pauzetijden'.
Genoeg natuurhuisjes te vinden; wel wat minder OV-toegankelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Vakantie is voor mij lekker ergens heen en genieten van de natuur. Boekje lezen, lekker wandelen etc. En dan zou ik Ambar niet meenemen? Dat zou raar zijn.
Genoeg te vinden met geld zat. Ik schrik er gewoon van.quote:Op maandag 15 september 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg natuurhuisjes te vinden; wel wat minder OV-toegankelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |