Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.quote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.
Maar.. een verzekering is niet gratis?quote:Op maandag 15 september 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat we als samenleving ook wel eens een keer mogen zeggen, "genoeg is genoeg", de gratis centjes zijn op.
Ik heb zo'n idee dat dat helemaal niet gaat werken.quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar.. een verzekering is niet gratis?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar.. een verzekering is niet gratis?
@essnhills ?quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.
Noppesquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik meteen naar Spanje vlucht als jullie dit doenquote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.
Knapt dadelijk het touwtje en vriest je hondje kapot op IJsland.quote:Op maandag 15 september 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij zo maar eens klaarmaken om buiten te gaan vliegeren met Ambar
We kunnen ook samen naar Portugal vluchten?quote:Op maandag 15 september 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik meteen naar Spanje vlucht als jullie dit doen
Ik zeg toch ook nergens dat ik dat ga doen?quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je laptop nog werkt en je hebt een krasje, hoef je daarvoor niet de verzekering gelijk te bellen hoor
Even lunchen, je hebt honger.quote:Op maandag 15 september 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik dat ga doen?
Ik heb wel zwarte panty's?quote:Op maandag 15 september 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:essnhills ?
Heb je zwarte lange sokken?
Buda en CL. Kan Buda beetje gaan snoepen op zondag in de bible-belt.quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar dat was mijn punt ook nietquote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.
Goed plan.quote:
Hmmmquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedquote:Op maandag 15 september 2025 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda en CL. Kan Buda beetje gaan snoepen op zondag in de bible-belt.
Is Stigdinges geen potige Marokkaan toevallig?quote:Op maandag 15 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedHet is dat we geen gespierde Marokkaan in ons midden hebben (denk ik), anders hadden we in ieder geval wel een match voor bal gehad
De christelijke gedachte zou je kunnen stellenquote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.
Volgens mij zei iemand eens dat ie op Fles lijkt, dus dat denk ik dan niet.quote:Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Stigdinges geen potige Marokkaan toevallig?
Uhm @LTVDKquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
waarom niet?quote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat helemaal niet gaat werken.
quote:Op maandag 15 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedHet is dat we geen gespierde Marokkaan in ons midden hebben (denk ik), anders hadden we in ieder geval wel een match voor bal gehad
quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ben trouwens vandaag 1 jaar in thailand
zwitsers gebakje halen?quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik was op 1 september 11 jaar in zwitserland zie ik
Als je volcontinue op een tropisch vakantie-eiland zit te wiewelen en je laat je niet zes keer per dag dekken door de rest ben je wel een beetje moeilijk hoor.quote:
ja oke klein beetje danquote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je volcontinue op een tropisch vakantie-eiland zit te wiewelen en je laat je niet zes keer per dag dekken door de rest ben je wel een beetje moeilijk hoor.
Huh je woont nog geen 11 jaar in Zwitserland toch?quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Coole stuff.quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Congrutzliquote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |