Nee dat past volgens mij niet goedquote:Op maandag 15 september 2025 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda en CL. Kan Buda beetje gaan snoepen op zondag in de bible-belt.
Is Stigdinges geen potige Marokkaan toevallig?quote:Op maandag 15 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedHet is dat we geen gespierde Marokkaan in ons midden hebben (denk ik), anders hadden we in ieder geval wel een match voor bal gehad
De christelijke gedachte zou je kunnen stellenquote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.
Volgens mij zei iemand eens dat ie op Fles lijkt, dus dat denk ik dan niet.quote:Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Stigdinges geen potige Marokkaan toevallig?
Uhm @LTVDKquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.
waarom niet?quote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat helemaal niet gaat werken.
quote:Op maandag 15 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedHet is dat we geen gespierde Marokkaan in ons midden hebben (denk ik), anders hadden we in ieder geval wel een match voor bal gehad
quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ben trouwens vandaag 1 jaar in thailand
zwitsers gebakje halen?quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik was op 1 september 11 jaar in zwitserland zie ik
Als je volcontinue op een tropisch vakantie-eiland zit te wiewelen en je laat je niet zes keer per dag dekken door de rest ben je wel een beetje moeilijk hoor.quote:
ja oke klein beetje danquote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je volcontinue op een tropisch vakantie-eiland zit te wiewelen en je laat je niet zes keer per dag dekken door de rest ben je wel een beetje moeilijk hoor.
Huh je woont nog geen 11 jaar in Zwitserland toch?quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Coole stuff.quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Congrutzliquote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |