quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diegene waarbij de oogballen wordt ingedrukt door The Mountain.
Nee het recht op wapenbezit. Dat is voor hun een fundamenteel recht.quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je recht om iemand neer te mogen knallen? Nou wat geweldig, erg Christelijk.
Oh die.quote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die doodgaat of seks heeft
Zo ver ben ik nog niet, gok ik.quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diegene waarbij de oogballen wordt ingedrukt door The Mountain.
SPOILER!!!quote:Op maandag 15 september 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, gok ik.
Uit mijn hoofd zeg ik dat het volgens mij seizoen 3 of 4 is.quote:Op maandag 15 september 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, gok ik.
Als je voor wapenbezit bent, ben je ook voor het willekeurig neerknallen van mensen. En daarmee geen Christen of humaan persoon, omdat je het schijnbaar goed vindt dat iemand anders kan beslissen over je levenslot.quote:Op maandag 15 september 2025 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee het recht op wapenbezit. Dat is voor hun een fundamenteel recht.
Het product ervan nemen ze voor lief. Dat is niet alleen hij, maar blijkbaar de meeste lui daar anders waren die wapens wel verboden geweest.
Tijdens mijn vakantie heb ik de Game of Thrones Studio Tour gedaan. Ik heb daar heel wat spoilers voorbij zien komen.quote:
Ongeveer de helft van de cast gaat dood dus echt een spoiler is het ook niet.quote:
Zolang je die R goed benoemt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 15 september 2025 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
nu heb ik PEDRO PEDRO PEDRO PE in mijn hoofd
True.quote:Op maandag 15 september 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de cast gaat dood dus echt een spoiler is het ook niet.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang je die R goed benoemt is er niks aan de hand.
hmmm ja oke das wel. Doe maar danquote:Op maandag 15 september 2025 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik dus. Jij hebt dan ook de voordelen ervan.
Zelfde kan je zeggen over messenbezit. Ik ben er ook niet voor dat er af en toe iemand wordt doodgestokenquote:Op maandag 15 september 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je voor wapenbezit bent, ben je ook voor het willekeurig neerknallen van mensen. En daarmee geen Christen of humaan persoon, omdat je het schijnbaar goed vindt dat iemand anders kan beslissen over je levenslot.
En hoeveel kilometer wil je dat er gelopen wordt?quote:Op maandag 15 september 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm ja oke das wel. Doe maar dan
Ik ben dan wel weer voor het vergiftigen van mensenquote:Op maandag 15 september 2025 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfde kan je zeggen over messenbezit. Ik ben er ook niet voor dat er af en toe iemand wordt doodgestoken
Niet klikken als je nog niet hebt gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
10quote:Op maandag 15 september 2025 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoeveel kilometer wil je dat er gelopen wordt?
Ja dat moet gewoon kunnen inderdaadquote:Op maandag 15 september 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer voor het vergiftigen van mensenwant dat is gewoon persoonlijk
Van mensen?quote:
Nee, ik kwam tot seizoen 3 en daarna door tijdgebrek niet meer aan toe gekomen. Ik ben weer begonnen aan seizoen 1. Maar daar moet ik ook weer eens mee verder.quote:Op maandag 15 september 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Heb je de Red Wedding al gezien in GoT? @:Luctor.et.Emergo
Mussen moet je ook niet met adelaars samenhouden.quote:Op maandag 15 september 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mensen?
Ja hoor die is groeiende. Je staat er niet op.
Mes onder de hete kraan houdenquote:Op maandag 15 september 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie nog een leuke stunt lezen?
Ik kocht zaterdag brood, gelijk in de vriezer gegooid. Kom ik er gisteren achter dat het ongesneden brood is en dat ik dat dus bevroren heel slecht kan snijden
Een dodenlijst?quote:Op maandag 15 september 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie heeft altijd een lijstje
Heerlijk leven heb je als dit grote problemen zijn tochquote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mes onder de hete kraan houden
Been there done that
Kon de AH wel vervloeken.
Oh. Ja dat kan uiteindelijk hetzelfde betekenen maar à laquote:Op maandag 15 september 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee een lijst van mensen die moeten wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
Oh wat zonde. Een lelijke kras op mijn laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kun je daar ook de verzekering voor bellen?
quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk leven heb je als dit grote problemen zijn toch
Kan wel maar doe ik niet.quote:Op maandag 15 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien kun je daar ook de verzekering voor bellen?
quote:Op maandag 15 september 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
Oh wat zonde. Een lelijke kras op mijn laptop.Dit is een teken dat die van jou is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dank voor de tip.quote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mes onder de hete kraan houden
Been there done that
Kon de AH wel vervloeken.
In een volgend leven wil ik ook simpel zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk leven heb je als dit grote problemen zijn toch
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Nooit gedacht een tip van NatteKat aan te nemen
Ik duim voor jequote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven wil ik ook simpel zijn.
Nee en neequote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.
Ik vind dat we als samenleving ook wel eens een keer mogen zeggen, "genoeg is genoeg", de gratis centjes zijn op.quote:Op maandag 15 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien kun je daar ook de verzekering voor bellen?
Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.quote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.
Maar.. een verzekering is niet gratis?quote:Op maandag 15 september 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat we als samenleving ook wel eens een keer mogen zeggen, "genoeg is genoeg", de gratis centjes zijn op.
Ik heb zo'n idee dat dat helemaal niet gaat werken.quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar.. een verzekering is niet gratis?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 september 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar.. een verzekering is niet gratis?
@essnhills ?quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wie me ook een goed ksc stel lijkt? Buda en essn, die zijn allebei intelligent, houden van natuur, zijn lekker rustig.
Noppesquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik meteen naar Spanje vlucht als jullie dit doenquote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Knapt dadelijk het touwtje en vriest je hondje kapot op IJsland.quote:Op maandag 15 september 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij zo maar eens klaarmaken om buiten te gaan vliegeren met Ambar
We kunnen ook samen naar Portugal vluchten?quote:Op maandag 15 september 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik meteen naar Spanje vlucht als jullie dit doen
Ik zeg toch ook nergens dat ik dat ga doen?quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je laptop nog werkt en je hebt een krasje, hoef je daarvoor niet de verzekering gelijk te bellen hoor
Even lunchen, je hebt honger.quote:Op maandag 15 september 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik dat ga doen?
Ik heb wel zwarte panty's?quote:Op maandag 15 september 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:essnhills ?
Heb je zwarte lange sokken?
Buda en CL. Kan Buda beetje gaan snoepen op zondag in de bible-belt.quote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar dat was mijn punt ook nietquote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.
Goed plan.quote:
Hmmmquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedquote:Op maandag 15 september 2025 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda en CL. Kan Buda beetje gaan snoepen op zondag in de bible-belt.
Is Stigdinges geen potige Marokkaan toevallig?quote:Op maandag 15 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedHet is dat we geen gespierde Marokkaan in ons midden hebben (denk ik), anders hadden we in ieder geval wel een match voor bal gehad
De christelijke gedachte zou je kunnen stellenquote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als jezelf maar 5 euro per maand betaald en je krijgt een nieuwe laptop omdat reden x. Dan voelt het natuurlijk wel als gratis. Ondanks dat de hele goegemeente er aan mee heeft betaald.
Volgens mij zei iemand eens dat ie op Fles lijkt, dus dat denk ik dan niet.quote:Op maandag 15 september 2025 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Stigdinges geen potige Marokkaan toevallig?
Uhm @LTVDKquote:Op maandag 15 september 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
waarom niet?quote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat helemaal niet gaat werken.
quote:Op maandag 15 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat past volgens mij niet goedHet is dat we geen gespierde Marokkaan in ons midden hebben (denk ik), anders hadden we in ieder geval wel een match voor bal gehad
quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ben trouwens vandaag 1 jaar in thailand
zwitsers gebakje halen?quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik was op 1 september 11 jaar in zwitserland zie ik
Als je volcontinue op een tropisch vakantie-eiland zit te wiewelen en je laat je niet zes keer per dag dekken door de rest ben je wel een beetje moeilijk hoor.quote:
ja oke klein beetje danquote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je volcontinue op een tropisch vakantie-eiland zit te wiewelen en je laat je niet zes keer per dag dekken door de rest ben je wel een beetje moeilijk hoor.
Huh je woont nog geen 11 jaar in Zwitserland toch?quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Coole stuff.quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Congrutzliquote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |