christelijk geloof zit daar heel diep.quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zag moeders met dochters hem helemaal de hemel in te prijzen want hij is een goed Christen. Jezus zou hem gewoon haten, dat even terzijde.
Hoe kun je als moeder hem een goed idee vinden? Hij is voor schoolbeschietingen, wapens, en tegen abortus ook al overleefd je dochter de bevalling/zwangerschap niet.
Ik snap het gewoon niet.
Daar kan ik wel een kunstje op hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vind ik juist niet aantrekkelijk.
Charlie Kirk toch?quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben wij het hier over dezelfde persoon?
Er is niets christelijk aan dat hele geloofquote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
christelijk geloof zit daar heel diep.
Nou ik ga ze niet allemaal kijken hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wordt gewoon nu overal ingecast omdat hij gewoon de trend is nu. Dat trekt bezoekers. That's it.
De grap is pas sinds Last of Us is en niet sinds GOT.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wordt gewoon nu overal ingecast omdat hij gewoon de trend is nu. Dat trekt bezoekers. That's it.
Ja.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben wij het hier over dezelfde persoon?
@pedropascalquote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een kunstje op hoor.
De username is nog te claimenquote:
quote:Op maandag 15 september 2025 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De grap is pas sinds Last of Us is en niet sinds GOT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]Bij de rewatch van GOT had ik meer moeite te kijken van zijn dood, omdat je weet dat het er aan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Nee, dat is Sean Bean. (Ned Stark)quote:
Die ene die doodgaat of seks heeftquote:Op maandag 15 september 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wie Pedro Pascal is. Ik zie dat ie in GoT mee doet. Maar ik heb even geen idee welk personage het is.
Totaal andere normen en waardenstelsel waarvan wij we ons niks kunnen, en hoeven voorstellen.quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zag moeders met dochters hem helemaal de hemel in te prijzen want hij is een goed Christen. Jezus zou hem gewoon haten, dat even terzijde.
Hoe kun je als moeder hem een goed idee vinden? Hij is voor schoolbeschietingen, wapens, en tegen abortus ook al overleefd je dochter de bevalling/zwangerschap niet.
Ik snap het gewoon niet.
Diegene waarbij de oogballen wordt ingedrukt door The Mountain.quote:Op maandag 15 september 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wie Pedro Pascal is. Ik zie dat ie in GoT mee doet. Maar ik heb even geen idee welk personage het is.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die doodgaat of seks heeft
Fixedquote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die doodgaat en seks heeft
Je recht om iemand neer te mogen knallen? Nou wat geweldig, erg Christelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Totaal andere normen en waardenstelsel waarvan wij we ons niks kunnen, en hoeven voorstellen.
Je kan nog zulke goede argumenten hebben tegen wapens, het is bij hun een zwaar wegend recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |