SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je leven delen met iemand.quote:Op maandag 15 september 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huisje delen met iemand anders? Het moet wel vakantie blijven he?
Misschien heeft met shipping te maken dat het mogelijk langer duurt.quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ineens is dat ding binnen een paar weken wel af?
Maar we hebben niet allemaal een Cali beschikbaar.quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je leven delen met iemand.
Ja dat wel, maar je kon ook thuiswerken.quote:Op maandag 15 september 2025 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om 7 uur 's avonds moest je er wel het kantoor uit.
Dat is echt een geweldig idee!quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit gehoeven. Behalve toen ik nog bij de Efteling werkte als bijbaantje.quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel blij dat we niet meer hoeven te klokken. Sowieso is dat wat lastig met thuiswerken.
Maar is het erg dat je het eerder krijgt?quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ineens is dat ding binnen een paar weken wel af?
Bij mij was het voor een bijbaantje bij de Hema.quote:Op maandag 15 september 2025 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit gehoeven. Behalve toen ik nog bij de Efteling werkte als bijbaantje.
quote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet thuis ook gewoon klokken hoorquote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel blij dat we niet meer hoeven te klokken. Sowieso is dat wat lastig met thuiswerken.
Ik heb nooit hoeven klokkenquote:Op maandag 15 september 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, daar moet je iemand anders voor zoeken. Ik kan wel een lijstje maken hier in KSC hoe mensen te koppelen.quote:Op maandag 15 september 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar we hebben niet allemaal een Cali beschikbaar.
Wij kregen ook wel eens eten meequote:Op maandag 15 september 2025 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij was het voor een bijbaantje bij de Hema.
Daar kreeg ik weleens gebak of snackbroodjes mee dat over was. (Ik werkte op zaterdag en zondag was ie nog dicht)
Ik wens je veel succes.quote:Op maandag 15 september 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, daar moet je iemand anders voor zoeken. Ik kan wel een lijstje maken hier in KSC hoe mensen te koppelen.
Ohja leuk. Geweldig. Doen.quote:Op maandag 15 september 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, daar moet je iemand anders voor zoeken. Ik kan wel een lijstje maken hier in KSC hoe mensen te koppelen.
Oh, wat fijn! Dat zit toch wat rustiger. Ik voelde ook de drang om te bewegen, maar nu ik weet dat jij druk bezig bent, kan ik lekker onderuit zitten.quote:Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
H
[..]
Heb wat vertraging opgelopen maar loop nu op de band
Mjaquote:Op maandag 15 september 2025 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, wat fijn! Dat zit toch wat rustiger. Ik voelde ook de drang om te bewegen, maar nu ik weet dat jij druk bezig bent, kan ik lekker onderuit zitten.
Niemand.quote:Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ontzettend benieuwd aan welke KSC'er ik gekoppeld wordt
Je mag ook je voorkeur opgeven.quote:Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Aan Nattekat natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hahahaha graag met livestream erbij dan.quote:Op maandag 15 september 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan Nattekat natuurlijk.
Ik dacht dat je laatst al aan US was gekoppeld?quote:Op maandag 15 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Omhoog op level 7 en snelheid 5.2 km per uur?quote:Op maandag 15 september 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer voor jou wandelen hoor.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst al aan US was gekoppeld?
Mocht hij willen.quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van hoe ik dan op eens aan het strand in Spanje zit?quote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahahaha graag met livestream erbij dan.
Veel te veel. Zorgwekkend dit wel.quote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
What could possibly go wrong?
Ik wandel in een flink tempo over lastige bospaden.quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omhoog op level 7 en snelheid 5.2 km per uur?
Een soort actie van een fascistenstaatquote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een leuk stel!quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm oké. Das denk ik dan ook goed.quote:Op maandag 15 september 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wandel in een flink tempo over lastige bospaden.
Jezusquote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
heeft die geen dinnetje meer?quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Xal vast goed gaanquote:
Ja maak eens een lijstje met toffe matches?quote:Op maandag 15 september 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 15 september 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heeft die geen dinnetje meer?
Burgeroorlog incomingquote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ook nog even koud douchen en ademhalingsoefeningen erbij.quote:Op maandag 15 september 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm oké. Das denk ik dan ook goed.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze ook zo van streek door die moordaanslag op die daadwerkelijk verkozen Democraten laatst
Bloemencorso vermoed ikquote:Op maandag 15 september 2025 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-geen-corsorondgang
wattes
Had die eentje dan?quote:Op maandag 15 september 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heeft die geen dinnetje meer?
Ja dit dusquote:
Lijkt me een heel leuk en gezellig minuutje worden.quote:Op maandag 15 september 2025 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de vonken ervanaf zullen spatten.
Dat koud douchen zie ik niet zo zitten reccequote:Op maandag 15 september 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe ook nog even koud douchen en ademhalingsoefeningen erbij.
Ja maar dat doe ik dus. Jij hebt dan ook de voordelen ervan.quote:Op maandag 15 september 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat koud douchen zie ik niet zo zitten recce
Je vergeet DEI.quote:Op maandag 15 september 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar Links!!! en woke!!! en gevaarlijke communisten!!!!
Als mensen maar hard genoeg schreeuwen.quote:Op maandag 15 september 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Het blijft mij verbazen dat sommige mensen dingen ook echt geloven wat hij zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat ja. Ik zag moeders met dochters hem helemaal de hemel in te prijzen want hij is een goed Christen. Jezus zou hem gewoon haten, dat even terzijde.quote:Op maandag 15 september 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Het blijft mij verbazen dat sommige mensen dingen ook echt geloven wat hij zegt.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb een relatie met Pedro Pascal.waarom zit die gozert echt in iedere filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb een relatie met Pedro Pascal.Die vind ik juist niet aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Daar ben ik het wel een beetje mee eens.quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waarom zit die gozert echt in iedere film
Hebben wij het hier over dezelfde persoon?quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zag moeders met dochters hem helemaal de hemel in te prijzen want hij is een goed Christen. Jezus zou hem gewoon haten, dat even terzijde.
Hoe kun je als moeder hem een goed idee vinden? Hij is voor schoolbeschietingen, wapens, en tegen abortus ook al overleefd je dochter de bevalling/zwangerschap niet.
Ik snap het gewoon niet.
christelijk geloof zit daar heel diep.quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zag moeders met dochters hem helemaal de hemel in te prijzen want hij is een goed Christen. Jezus zou hem gewoon haten, dat even terzijde.
Hoe kun je als moeder hem een goed idee vinden? Hij is voor schoolbeschietingen, wapens, en tegen abortus ook al overleefd je dochter de bevalling/zwangerschap niet.
Ik snap het gewoon niet.
Daar kan ik wel een kunstje op hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vind ik juist niet aantrekkelijk.
Charlie Kirk toch?quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben wij het hier over dezelfde persoon?
Er is niets christelijk aan dat hele geloofquote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
christelijk geloof zit daar heel diep.
Nou ik ga ze niet allemaal kijken hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wordt gewoon nu overal ingecast omdat hij gewoon de trend is nu. Dat trekt bezoekers. That's it.
De grap is pas sinds Last of Us is en niet sinds GOT.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wordt gewoon nu overal ingecast omdat hij gewoon de trend is nu. Dat trekt bezoekers. That's it.
Ja.quote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben wij het hier over dezelfde persoon?
@pedropascalquote:Op maandag 15 september 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een kunstje op hoor.
De username is nog te claimenquote:
quote:Op maandag 15 september 2025 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De grap is pas sinds Last of Us is en niet sinds GOT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]Bij de rewatch van GOT had ik meer moeite te kijken van zijn dood, omdat je weet dat het er aan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Nee, dat is Sean Bean. (Ned Stark)quote:
Die ene die doodgaat of seks heeftquote:Op maandag 15 september 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wie Pedro Pascal is. Ik zie dat ie in GoT mee doet. Maar ik heb even geen idee welk personage het is.
Totaal andere normen en waardenstelsel waarvan wij we ons niks kunnen, en hoeven voorstellen.quote:Op maandag 15 september 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.
Diegene waarbij de oogballen wordt ingedrukt door The Mountain.quote:Op maandag 15 september 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wie Pedro Pascal is. Ik zie dat ie in GoT mee doet. Maar ik heb even geen idee welk personage het is.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die doodgaat of seks heeft
Fixedquote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die doodgaat en seks heeft
Je recht om iemand neer te mogen knallen? Nou wat geweldig, erg Christelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Totaal andere normen en waardenstelsel waarvan wij we ons niks kunnen, en hoeven voorstellen.
Je kan nog zulke goede argumenten hebben tegen wapens, het is bij hun een zwaar wegend recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |