Als ze jou had uitgepoept was je doorgespoeld.quote:Op maandag 15 september 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Als mijn moeder gewoon mij had uitgepoept op de goede datum dan was ik vandaag jarig.
Handig toch.quote:Op maandag 15 september 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Ook wel gezellig trouwens. Mijn vader gisteren ja als ik ooit kom te overlijden wil ik dat er niemand van de familie komt! Ja lekker ongemakkelijk wel.Ohja 1 nicht van mij is dan wel welkom.
Die man is er ineens zo druk mee bezig. Ik krijg zijn reservekluissleutel voor het geval hij ineens komt te overlijden en ook een lijstje met alle wachtwoorden van alles zodat ik alles moet deleten zoals zijn Facebook. Jeetje ik werd er wel wat ongemakkelijk van.
Hij heeft letterlijk zijn hele uitvaart al uitgestippeld.Hij heeft zelfs alles al met de kroegbaas geregeld omdat het daar vooral moet gebeuren.
quote:Op maandag 15 september 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ben trouwens vandaag 1 jaar in thailand
quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik was op 1 september 11 jaar in zwitserland zie ik
Dat is ook zijn gedachte zegt hij maar ja toch.quote:Op maandag 15 september 2025 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet dat het een leuke gedachte is, maar dat je daar niet mee bezig hoeft te zijn als het moment daar is kan fijn zijn.
Wij zijn misschien nog niet 'oud genoeg' om daarmee bezig te zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook zijn gedachte zegt hij maar ja toch.
Ik heb al de uitvaart van mijn moeder moeten regelen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zijn misschien nog niet 'oud genoeg' om daarmee bezig te zijn.
43quote:
Straks wordt eerst de Benelux herenigd, Groot Nederland.quote:Op maandag 15 september 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
21.5En hopelijk blijft het daar ook bij
Denk dat we eerder allemaal in Rusland wonen dan dat dit gebeurtquote:Op maandag 15 september 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks wordt eerst de Benelux herenigd, Groot Nederland.
En dan breidt het zich steeds wat verder uit
En straks woon je dan opeens toch weer in Nederland
quote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat we eerder allemaal in Rusland wonen dan dat dit gebeurt
Heb jij bepaalde bakboeken waar je de broodrecepten uithaalt? Heb gisteren Meesterlijk Brood (van Robèrt van Beckhoven) weer eens uit de kast gehaald.quote:Op maandag 15 september 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
Lunch was lekker
Had laatst oude brokkelkaas gekocht op de markt, en daar ook een doosje eieren bij gedaan.
Zelfgebakken speltbrood met zonnebloem en pompoenpitten geroosterd, eitje gebakken, brokkelkaas erbij.
De dooiers waren helemaal oranje en zo smaakvolen xe kaas ook
Nou nou.quote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat we eerder allemaal in Rusland wonen dan dat dit gebeurt
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde bakboeken waar je de broodrecepten uithaalt? Heb gisteren Meesterlijk Brood (van Robèrt van Beckhoven) weer eens uit de kast gehaald.
Oh dat is wel handigquote:Op maandag 15 september 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Ze hebben hier bij de dekamarkt toevallig broodmixen van een Molen in Alkmaar. En daar doe ik dan zelf een handje pompoenpitten en zonnebloempitten bij.
Verder alleen water afmeten, meel wegen en alles in de bakbroodmachine gooien
Zekerquote:
quote:
ohja dat was hier zaterdagmiddagquote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo, dikke stortbui hier met veel wind. Regen ging niet verticaal maar horizontaal...
Grmblquote:
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Misschien is Essn te progressief voor Buda en Buda te conservatief voor Essn. Maar ja, dat is kennelijk ook op te lossen met een zwarte panty.quote:
Staat daar toevallig het recept in voor kastanjebrood? Want dat is lekkerquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde bakboeken waar je de broodrecepten uithaalt? Heb gisteren Meesterlijk Brood (van Robèrt van Beckhoven) weer eens uit de kast gehaald.
https://www.maxvandaag.nl(...)/brood-noord-italie/quote:Op maandag 15 september 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat daar toevallig het recept in voor kastanjebrood? Want dat is lekker
Paar meter door de regen overleef je wel toch?quote:Op maandag 15 september 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
even wachten tot het droog is en dan de container bij de voordeur zetten...
buienalarm zegt over 20min is het veilig
ja hoor, maar als ik droog die paar meter kan lopen vind ik dat prettigerquote:Op maandag 15 september 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar meter door de regen overleef je wel toch?
Die kat laat wel sterke windjes danquote:
Oehquote:Op maandag 15 september 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.maxvandaag.nl(...)/brood-noord-italie/
op zijn eigen site moet je member worden voor je alles mag lezen, maar als het op Max staat kun je het gewoon bekijken
Hier zaterdagavond, ging hard tekeerquote:Op maandag 15 september 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohja dat was hier zaterdagmiddag
Vind opzich wel leuk maar hoop dat de bomen in de tuin het overleven gezien alles nog vol in blad staat...quote:Op maandag 15 september 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohja dat was hier zaterdagmiddag
quote:Op maandag 15 september 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kat laat wel sterke windjes dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |