abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2025 @ 11:55:26 #226
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218785394
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Ow? Een groyper?
Ik weet nog steeds niet precies wat dat is
Lijkt me een ideaal moment om eens te reflecteren op de stelligheid van je uitspraken dan.
Antifa
  dinsdag 16 september 2025 @ 11:56:13 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218785400
Nogmaals, bekend van de Charlottesville-klassieker.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218785421
quote:

[..]
Ow? Een groyper?
Ik weet nog steeds niet precies wat dat is, maar als groypers op linkse discords zitten, furries zijn, homorelaties hebben met transsexuelen, en mensen die naar hun inzien niet rechts genoeg zijn voor facist uit maken, dan zou je nog best wel eens gelijk kunnen hebben.
Ik zal het je sterker vertellen. Robinson is zelfs lid van een netwerk van transgenderterroristen, een soort Al Qaida voor omgebouwde mannen en vrouwen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218785429
Je ziet al hoe snel het hier volledig afbrokkelt. Er wordt echt naar strohalmen gegrepen om maar vast te blijven houden aan een narrative die al een paar dagen totaal niet meer klopt :')
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:00:36 #230
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218785440
Net als de EU, zijn transgenders én te zwak om in je leger te hebben én een groep keiharde terroristen.
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:00:39 #231
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218785441
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:59 schreef Refragmental het volgende:
Je ziet al hoe snel het hier volledig afbrokkelt. Er wordt echt naar strohalmen gegrepen om maar vast te blijven houden aan een narrative die al een paar dagen totaal niet meer klopt :')
Blijven herhalen !
Antifa
pi_218785448
quote:
Ik heb geen idee wat deze jongen dreef, beste Refragmental. Maar het verhaal van de Amerikaanse autoriteiten roept op dit moment vooral meer vragen op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:03:05 #233
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218785466
En Garcia had écht een ms-13 tattoo!
pi_218785471
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 21:02 schreef Weird- het volgende:

[..]
Wat een kutartikel. Nergens een link naar de survey of het aantal respondenten.
Het is hun eigen survey, dat staat er ook gewoon hoor.

Kun je hier doornemen: https://www.thefire.org/r(...)free-speech-rankings
pi_218785473
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:49 schreef speknek het volgende:

[..]
Waar brokkelt het dan door af? Want hij was een groyper en blijft een groyper.
Wie?
pi_218785497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:00 schreef VoMy het volgende:

[..]
Blijven herhalen !
Blijf inderdaad herhalen dat het een groyper was, ookal is er 0 bewijs en is het vooral extreem ver grijpen naar strohalmen. Het bewijs voor het tegendeel blijft echter met de dag groeien :D
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:10:12 #237
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218785537
Jullie zijn het eigenlijk eens dat er weinig bewijs is voor wat het ook is.

Maar draai lekker verder eromheen.
pi_218785556
quote:
Hoe aannemelijk vind je het alternatief wat nu door de FBI gepresenteerd wordt? Dat hij een heel epistel had geschreven wat toevallig verbrand is maar dat door FBI forensisch werk toch teruggehaald kan worden.
pi_218785575
quote:
quote:
Lage prijzen voor soja bonen: Goede tijden voor de linkse Amerikaanse vegetarier! MAGA!
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:14:58 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218785585
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik zal het je sterker vertellen. Robinson is zelfs lid van een netwerk van transgenderterroristen, een soort Al Qaida voor omgebouwde mannen en vrouwen.
Toch knap dat hij geaccepteerd is dan, aangezien hij zélf geen transgender zou zijn :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:15:17 #241
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218785587
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:05 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Blijf inderdaad herhalen dat het een groyper was, ookal is er 0 bewijs en is het vooral extreem ver grijpen naar strohalmen. Het bewijs voor het tegendeel blijft echter met de dag groeien :D
Je weet naar eigen zeggen niet eens wat een groyper was maar wel dat hij het niet was. Goed verhaal man.
Antifa
pi_218785590
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:12 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Hoe aannemelijk vind je het alternatief wat nu door de FBI gepresenteerd wordt? Dat hij een heel epistel had geschreven wat toevallig verbrand is maar dat door FBI forensisch werk toch teruggehaald kan worden.
Ik ben ook benieuwd of we de patronen waar de schutter van alles ingegraveerd zou hebben nog te zien krijgen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:25:43 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218785640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jullie zijn het eigenlijk eens dat er weinig bewijs is voor wat het ook is.

Maar draai lekker verder eromheen.
Dat is voor mij het punt precies. Als er een school shooting is dan mag je vooral niet 'politiseren', linkse mensen willen je wapens afpakken en dan was er die ene school shooting, waarbij er geruchten gingen dat de dader transgender was. Meteen kwamen diezelfde mensen roepen dat transgenders geen wapens zouden mogen hebben.

Nu, na jarenlang beweren dat er verkiezingsfraude was, het juichen op 6 januari (niet allemaal) en daarna beweren dat het allemaal wel meeviel én dat het door Antifa was gedaan, is het niet anders dan vermakelijk hoe ineens het over fatsoen gaat en 'dingen erbij verzinnen'. Om nog maar te zwijgen hoe veel van die mensen nog steeds beweren dat Garcia een bendelid is en anders gewoon slecht is, omdat ie ooit in aanraking is gekomen met politie. En het daarom prima is om hem zonder proces in een buitenlandse gevangenis te droppen.

De ironie ontgaat ze volledig.
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:26:51 #244
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_218785644
quote:
Alsof het er toe doet, wie een vage influencer omlegt.
We bespreken hier de opkomst van Fascisme in Amerika de wereld, niet wie er wel of niet een trekker overhaalt en wat die in zn broekje heeft.
Who cares
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:36:52 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218785698
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik ben ook benieuwd of we de patronen waar de schutter van alles ingegraveerd zou hebben nog te zien krijgen.
Oh, ik geloof wel dat die kloppen, er werd zelfs door De Telegraaf beweerd dat die drie pijlen naar beneden voor Antifa stonden, maar de pijl omhoog en naar rechts werd er niet bij vermeld. Het is een code om iemand zijn mic te muten in Helldivers 2. Ook dat liedje is inmiddels door zoveel media gebruikt, zoals Far Cry 6 en Casa del nogwattes. Beide redelijk populair onder jongeren.

Daarnaast kan het ook gewoon een wapengek zijn, die getraind werd door zijn ouders, al vanaf jongs af aan. Als je ook in de geschiedenis kijkt van dit soort 'evenementen', dan valt het op dat er altijd een grote groep loners is die graag iets doen waardoor ze het idee hebben dat ze verschil maken in het leven. Die mensen heb je in Nederland ook op scholen, van puber tot aan jong volwassenen, die van allerlei persoonlijke puberproblemen hebben (liefdesverdriet, gepest worden, anders zijn, jaloezie, het idee hebben dat niemand hun ziet, gasten die denken dat ze in een film leven enz.). Het verschil is alleen dat hun ouders geen enorme vuurwapens thuis hebben liggen of dat die ouders die kinderen hebben leren schieten.

Maar uiteindelijk gaat het weer het aanwijzen worden van allerlei randzaken, in plaats van hoe zo'n gast met een wapen om kan gaan. Video Games, transgenders, linkse mensen, professoren, scholen enz, dat moet allemaal aangewezen worden. Als iemand iets doet, wordt er al heel snel geroepen 'dat komt omdat je nooit nee tegen je kinderen zegt' of 'het komt door de opvoeding' en dan moeten de ouders ook keihard aangepakt worden. Maar in dit geval hoor je diezelfde mensen nu niet zeggen dat het aan de opvoeding ligt, terwijl hij zonder die opvoeding waarschijnlijk niet zo bedreven was in wapens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vis1980 op 16-09-2025 12:42:47 ]
pi_218785732
Het is een onzinnige discussie, die elke keer uit mondt in het wijzen naar de andere kant. Het is zinniger om niet te polariseren en je te realiseren dat mensen die een andere mening hebben dan jij er ook mogen zijn. En dat je daar een gesprek over kunt aangaan, op een respectvolle manier.

Het dehumanieseren van " de andere kant", van beide zijden, kan uitmonden in excessen als de moord op Kirk of de moord op Malissa Hortman.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_218785759
quote:

[..]
Ow? Een groyper?
Ik weet nog steeds niet precies wat dat is, maar als groypers op linkse discords zitten, furries zijn, homorelaties hebben met transsexuelen, en mensen die naar hun inzien niet rechts genoeg zijn voor facist uit maken, dan zou je nog best wel eens gelijk kunnen hebben.
Groypers als groep is een naam die de volgers van Nick Fuentes zichzelf hebben gegeven. Het zijn nationaal extremisten die onderandere vonden dat Kirk niet rechts genoeg was. Fuentes prees Adolf Hitler.

Moeilijk om ze in een linkse hoek te duwen.
  dinsdag 16 september 2025 @ 12:51:12 #248
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218785770
Het is voor fok-Magas heel belangrijk dat er een geloofwaardige shitstory rondom Tyler Robinson wordt gefabriceerd zodat ze straks de onderdrukking, opsluiting en het systematisch vermoorden van andersdenkenden te kunnen vergoelijken.

“Kijk ze hebben het zelf gedaan” in de aloude rechts-extremistische tradities.

Een andere reden kan er niet zijn voor al die wanhopige pogingen deze daad, een daad door iemand uit een rechts-conservatieve omgeving, te plakken aan alles waar MAGA van walgt.
pi_218785815
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
'Homorelaties met transseksuelen.'

En dat moet dan serieus genomen worden. Want ja, homo's zijn links. En rechtse mensen gebruiken nooit 'fascist'.
Bij Maga zijn ze er ook, maar doen ze alsof ze in de kast zitten. Lindsey Graham bijvoorbeeld.
  dinsdag 16 september 2025 @ 13:18:10 #250
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218785931
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:43 schreef aquawoman het volgende:
Het is een onzinnige discussie, die elke keer uit mondt in het wijzen naar de andere kant. Het is zinniger om niet te polariseren en je te realiseren dat mensen die een andere mening hebben dan jij er ook mogen zijn. En dat je daar een gesprek over kunt aangaan, op een respectvolle manier.

Het dehumanieseren van " de andere kant", van beide zijden, kan uitmonden in excessen als de moord op Kirk of de moord op Malissa Hortman.
Alsof dat niet al lang geprobeerd is!

Het begin van Trump in de politiek: Latino's zijn verkrachters, drugssmokkelaars en bendeleden. Ze vergiftigen ons bloed. Vanaf dat moment was de discussie al:

Persoon A: Dat kun je onmogelijk goedkeuren, want het zijn echt niet allemaal criminelen. .

Persoon B: Ja, echt wel, die Latino's zijn allemaal criminelen, kijk hier dan. (laat een bericht zien over een crimineel)

Persoon A: Ja, er zullen zeker criminelen zijn van 'Latijnse' afkomst, maar dat zijn ze niet allemaal

Persoon B: Dat is zo politiek correct, je mag niet eens meer benoemen

Jaren later: mensen worden van straat afgeplukt of tijdens hun werk meegenomen en als ondermensen gemarteld in gevangenissen, die ook nog krokodillen moeten hebben en waarvan er veel meer gebouwd moeten worden in de VS, of ze verkopen ze aan een vreemd land met een dictator.

Maar goed, je mag van mij nu ook best denken dat ik het gedrag nu goedpraat en daar zit een kern van waarheid in. Ik heb via mijn opa en oma geleerd waar je bepaalde dingen aan kunt herkennen en ik vond het altijd griezelig wat ze allemaal hebben meegemaakt, zoiets wil ik hier nooit meer. Maar ook niet voor mijn fam in de VS.

Gaat mijn comment het verschil maken in deze kwestie? Nee. Maar er iets over zeggen of een spiegel voorhouden voelt voor mij beter dan denken 'ach, jouw mening over het afnemen van mensenrechten van (vul hier een groep minderheden in) op basis van nepnieuws mag er ook zijn'. Ondanks dat men zeker die vrijheid heeft, uiteraard, Dat had men toen ook, totdat ze het ineens écht niet meer mochten, dat is waar fascisme heengaat.

;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Vis1980 op 16-09-2025 13:26:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')