Lijkt me een ideaal moment om eens te reflecteren op de stelligheid van je uitspraken dan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow? Een groyper?
Ik weet nog steeds niet precies wat dat is
Ik zal het je sterker vertellen. Robinson is zelfs lid van een netwerk van transgenderterroristen, een soort Al Qaida voor omgebouwde mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow? Een groyper?
Ik weet nog steeds niet precies wat dat is, maar als groypers op linkse discords zitten, furries zijn, homorelaties hebben met transsexuelen, en mensen die naar hun inzien niet rechts genoeg zijn voor facist uit maken, dan zou je nog best wel eens gelijk kunnen hebben.
Blijven herhalen !quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:59 schreef Refragmental het volgende:
Je ziet al hoe snel het hier volledig afbrokkelt. Er wordt echt naar strohalmen gegrepen om maar vast te blijven houden aan een narrative die al een paar dagen totaal niet meer klopt
Ik heb geen idee wat deze jongen dreef, beste Refragmental. Maar het verhaal van de Amerikaanse autoriteiten roept op dit moment vooral meer vragen op.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:59 schreef Refragmental het volgende:
Je ziet al hoe snel het hier volledig afbrokkelt. Er wordt echt naar strohalmen gegrepen om maar vast te blijven houden aan een narrative die al een paar dagen totaal niet meer klopt
Het is hun eigen survey, dat staat er ook gewoon hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 21:02 schreef Weird- het volgende:
[..]
Wat een kutartikel. Nergens een link naar de survey of het aantal respondenten.
Wie?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar brokkelt het dan door af? Want hij was een groyper en blijft een groyper.
Blijf inderdaad herhalen dat het een groyper was, ookal is er 0 bewijs en is het vooral extreem ver grijpen naar strohalmen. Het bewijs voor het tegendeel blijft echter met de dag groeienquote:
Hoe aannemelijk vind je het alternatief wat nu door de FBI gepresenteerd wordt? Dat hij een heel epistel had geschreven wat toevallig verbrand is maar dat door FBI forensisch werk toch teruggehaald kan worden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:59 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 04:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Grocery inflation highest since 2022 as Trump tariffs pile up
[ afbeelding ]
Lage prijzen voor soja bonen: Goede tijden voor de linkse Amerikaanse vegetarier! MAGA!quote:Op dinsdag 16 september 2025 04:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Grocery inflation highest since 2022 as Trump tariffs pile up
[ afbeelding ]
Toch knap dat hij geaccepteerd is dan, aangezien hij zélf geen transgender zou zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen. Robinson is zelfs lid van een netwerk van transgenderterroristen, een soort Al Qaida voor omgebouwde mannen en vrouwen.
Je weet naar eigen zeggen niet eens wat een groyper was maar wel dat hij het niet was. Goed verhaal man.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Blijf inderdaad herhalen dat het een groyper was, ookal is er 0 bewijs en is het vooral extreem ver grijpen naar strohalmen. Het bewijs voor het tegendeel blijft echter met de dag groeien
Ik ben ook benieuwd of we de patronen waar de schutter van alles ingegraveerd zou hebben nog te zien krijgen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:12 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hoe aannemelijk vind je het alternatief wat nu door de FBI gepresenteerd wordt? Dat hij een heel epistel had geschreven wat toevallig verbrand is maar dat door FBI forensisch werk toch teruggehaald kan worden.
Dat is voor mij het punt precies. Als er een school shooting is dan mag je vooral niet 'politiseren', linkse mensen willen je wapens afpakken en dan was er die ene school shooting, waarbij er geruchten gingen dat de dader transgender was. Meteen kwamen diezelfde mensen roepen dat transgenders geen wapens zouden mogen hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jullie zijn het eigenlijk eens dat er weinig bewijs is voor wat het ook is.
Maar draai lekker verder eromheen.
Alsof het er toe doet, wie een vage influencer omlegt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:59 schreef Refragmental het volgende:
Oh, ik geloof wel dat die kloppen, er werd zelfs door De Telegraaf beweerd dat die drie pijlen naar beneden voor Antifa stonden, maar de pijl omhoog en naar rechts werd er niet bij vermeld. Het is een code om iemand zijn mic te muten in Helldivers 2. Ook dat liedje is inmiddels door zoveel media gebruikt, zoals Far Cry 6 en Casa del nogwattes. Beide redelijk populair onder jongeren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd of we de patronen waar de schutter van alles ingegraveerd zou hebben nog te zien krijgen.
Groypers als groep is een naam die de volgers van Nick Fuentes zichzelf hebben gegeven. Het zijn nationaal extremisten die onderandere vonden dat Kirk niet rechts genoeg was. Fuentes prees Adolf Hitler.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow? Een groyper?
Ik weet nog steeds niet precies wat dat is, maar als groypers op linkse discords zitten, furries zijn, homorelaties hebben met transsexuelen, en mensen die naar hun inzien niet rechts genoeg zijn voor facist uit maken, dan zou je nog best wel eens gelijk kunnen hebben.
Bij Maga zijn ze er ook, maar doen ze alsof ze in de kast zitten. Lindsey Graham bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
'Homorelaties met transseksuelen.'
En dat moet dan serieus genomen worden. Want ja, homo's zijn links. En rechtse mensen gebruiken nooit 'fascist'.
Alsof dat niet al lang geprobeerd is!quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:43 schreef aquawoman het volgende:
Het is een onzinnige discussie, die elke keer uit mondt in het wijzen naar de andere kant. Het is zinniger om niet te polariseren en je te realiseren dat mensen die een andere mening hebben dan jij er ook mogen zijn. En dat je daar een gesprek over kunt aangaan, op een respectvolle manier.
Het dehumanieseren van " de andere kant", van beide zijden, kan uitmonden in excessen als de moord op Kirk of de moord op Malissa Hortman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |