SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik trek mijn conclusies volgende week zondag pasquote:Op zondag 14 september 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb genoeg gezien. AZ gaat gewoon weer voor de 5e plaats spelen dit jaar
Eerst maar eens de impact van de Europese weken afwachten.quote:Op zondag 14 september 2025 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik trek mijn conclusies volgende week zondag pas
Ajax gaat vertrouwen tanken tegen Inter.quote:Op zondag 14 september 2025 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerst maar eens de impact van de Europese weken afwachten.
Windje gelaten.quote:Op zondag 14 september 2025 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn one to watch is Ronald Koeman Jr. kan wel wat, goed linkerbeen.
Hang patiënt Danny Buijs er maar naast.quote:Op zondag 14 september 2025 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
1e mandje hangt in de buko fietsenstalling
RIP AZquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Makkelie mag zondag AZ - Feyenoord uit de klauw laten gieren.
Die zitten in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag dus Feyenoord - Fortuna 20:00 (voor de liefhebber)
Liefhebbers van de sport zitten over het algemeen niet in het Feyenoordtopic hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zitten in het Feyenoord topic.
Bijstandsgerechtigden wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liefhebbers van de sport zitten over het algemeen niet in het Feyenoordtopic hoor
Goed punt. Ik vertaalde het in mijn hoofd naar "Liefhebber van deze wedstrijd"quote:Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liefhebbers van de sport zitten over het algemeen niet in het Feyenoordtopic hoor
Feyenoord speelt ook al voor de vijfde keer in Rotterdam. @PSVCLquote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Zorro het volgende:
Ruperti is VAR zie ik.
RIP Fortuna.
Maar weer gauw naar de CL gaan kijken.
feyenoord wordt kampioen dit seizoenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord speelt ook al voor de vijfde keer in Rotterdam. @:PSVCL
Ja die durf ik ook wel te noteren, PSV gaat pas na 20 wedstrijden draaien als Bosz weg is en Ajax kan er weinig van.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
feyenoord wordt kampioen dit seizoen
Grappig hoe PSV'ers denken dat Feyenoord kampioen wordt, terwijl Ajacieden en Feyenoorders denken dat PSV kampioen wordt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die durf ik ook wel te noteren, PSV gaat pas na 20 wedstrijden draaien als Bosz weg is en Ajax kan er weinig van.
Een ploeg die thuis van Telstar en Union verliest is niet meer de gedoodverfde favoriet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grappig hoe PSV'ers denken dat Feyenoord kampioen wordt, terwijl Ajacieden en Feyenoorders denken dat PSV kampioen wordt.
Stukje indekken.
Wel joh, maar met die wedstrijd ertussen tegen Nec begin je toch te twijfelen.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een ploeg die thuis van Telstar en Union verliest is niet meer de gedoodverfde favoriet.
Één ding is zeker.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grappig hoe PSV'ers denken dat Feyenoord kampioen wordt, terwijl Ajacieden en Feyenoorders denken dat PSV kampioen wordt.
Stukje indekken.
Benieuwd wat de mensen er nu van vinden die zeiden dat de selectie te slecht was voor een beetje normaal voetbal.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:21 schreef Momo het volgende:
Het lijkt eigenlijk voetballend goed te verlopen
Eigenlijk best een prima carrière gehad als trainer toch? Komt wel over als een lul.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat John mijn mondje snoeren?
Alleen bij FC Utrecht ondermaats gepresteerd in Nederland, toch? Geen hoogvlieger, maar wel iemand die groepen kan motiveren voor een tijdje.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eigenlijk best een prima carrière gehad als trainer toch? Komt wel over als een lul.
Ik vind John eerlijk gezegd niet echt een lul. Alleen af en toe wat gekkigheid.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eigenlijk best een prima carrière gehad als trainer toch? Komt wel over als een lul.
Kan mij herinneren dat hij in Polen ook zeer ver in Europa kwam en alles.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen bij FC Utrecht ondermaats gepresteerd in Nederland, toch? Geen hoogvlieger, maar wel iemand die groepen kan motiveren voor een tijdje.
Dan is het toch geen mondjes snoeren maar presteren naar zijn kwaliteiten toch?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind John eerlijk gezegd niet echt een lul. Alleen af en toe wat gekkigheid.
Klopt ook wel, overla gewoon oke tot goed gepresteerd. Afgezien van een enkel uitglijdertje. Eigenlijk ook wel een vermakelijke man vind ik.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gaat denk ik ook eisen dat hij Hilgers weer op kan stellen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt ook wel, overla gewoon oke tot goed gepresteerd. Afgezien van een enkel uitglijdertje. Eigenlijk ook wel een vermakelijke man vind ik.
Jan Streuer lijkt mij daarin een vreselijke vent die niks toegeeft.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat denk ik ook eisen dat hij Hilgers weer op kan stellen.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jan Streuer lijkt mij daarin een vreselijke vent die niks toegeeft.
Is het eigenlijk ook gewoon als je dit aan de trainer oplegt bij het tekenen.
Hij wist de treinen wel te pakken maar zijn vertrek en einde bij Vitesse waren puur uit clubliefde.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt ook wel, overla gewoon oke tot goed gepresteerd. Afgezien van een enkel uitglijdertje. Eigenlijk ook wel een vermakelijke man vind ik.
2-0quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:00 schreef Coco het volgende:
Op verzoek deze SUPER SUNDAY.
Zeg het maar
14:30 PSV - Ajax | ESPN
16:45 AZ - Feyenoord | ESPN 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-1quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:00 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:00 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
7-1quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:00 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
2-2quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:00 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dat is zo kut aan die "superzondag"quote:
PSV - Ajax 4-2quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:00 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dan is iedereen nog Max Verstappen aan het kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:26 schreef Paul het volgende:
Morgen uur voorbeschouwing op psv Ajax
En dan 10 minuten voor de aftrap weer dezelfde interviews in de herhaling.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:26 schreef Paul het volgende:
Morgen uur voorbeschouwing op psv Ajax
Dat wordt een pak slaag vrees ik.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:10 schreef Paul het volgende:
Hopen op een wonder voor utrecht. Wordt wat donderdag tegen Lyon 😔🙈
10 MILJOEN VOOR MO?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch wel knap dat Fortuna elk jaar weer dit soort potjes weet te winnen waardoor ze er aan het eind van de rit weer vrij simpel in zullen blijven.
Zeker gelet op de ploegen die dit seizoen zijn gepromoveerd.
Zeg het maar
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:00 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
EN FEYENOORD AJAX BIJ DE WIJVEN!!!!quote:Op zondag 21 september 2025 10:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Super Sunday![]()
Gewoon een aangename zondag met leuke wedstrijden (op papier)
quote:Op zondag 21 september 2025 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
EN FEYENOORD AJAX BIJ DE WIJVEN!!!!
Eerst nog autorijden in Baku.quote:Op zondag 21 september 2025 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
EN FEYENOORD AJAX BIJ DE WIJVEN!!!!
quote:Op zondag 21 september 2025 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerst nog autorijden in Baku.
Geen opzet, oerdom om niet voor je uit te kijken als je je been hoog hebt. Terechte rode kaart, wel klote.quote:Op zondag 21 september 2025 12:23 schreef Caland het volgende:
Raakt hem nauwelijks, totaal geen opzet, vooral een beetje onhandig
Ja strontirritant is dat. "Verrassende transfer van sterspeler Ajax naar Milan" en dan is het dus van het dameselftal blijkt na doorklikken.quote:Op zondag 21 september 2025 12:37 schreef raptorix het volgende:
Waarom stopt de NOS het meisjesvoetbal in de mannenfeed, elke keer denk ik, he?
Of in aparte kleurtjes, Roze voor de meisjes, en Periwinkle Blue voor de jongetjes.quote:Op zondag 21 september 2025 13:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja strontirritant is dat. "Verrassende transfer van sterspeler Ajax naar Milan" en dan is het dus van het dameselftal blijkt na doorklikken.
Helemaal prima dat dat er is, maar hou die twee competities gewoon gescheiden in de berichtgeving.
Lekker rebels paars voor de beukende chicks en legergroen voor onze strijders met gulpen in het ondergoed.quote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of in aparte kleurtjes, Roze voor de meisjes, en Periwinkle Blue voor de jongetjes.
Die IJsselderby is al jaren waardeloos qua niveau, levert echt nooit.quote:Op zondag 21 september 2025 13:33 schreef Devolder het volgende:
Wat een ontzettend slecht niveau in deze derby
Wordt vaak ook om 12:15 gespeeld. Aldi tijd.quote:Op zondag 21 september 2025 13:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die IJsselderby is al jaren waardeloos qua niveau, levert echt nooit.
En ESPN maar hypen.
Alsof dat zat is.quote:Op zondag 21 september 2025 14:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax mag nu met een 0-1 voorsprong beginnen.
Omdat Serdar.quote:Op zondag 21 september 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
Valt toch best mee, waarom nou naar binnen
quote:Op zondag 21 september 2025 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerst nog autorijden in Baku.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Insert slecht fouillerende man gifje
Snap dat logo ook niet, van meer dan een meter afstand lijkt het al een lelijke inktvlekquote:
Het probleem in dit land is teveel mensen met een mening.quote:Op zondag 21 september 2025 14:41 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoorders vinden hetgeen wat Ajax doet niet mooi
Ajax is dan ook een lelijke inktvlek in de geschiedenisboekenquote:Op zondag 21 september 2025 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat logo ook niet, van meer dan een meter afstand lijkt het al een lelijke inktvlek
Als PSV verliest kunnen ze zich concentreren op de CL.quote:Op zondag 21 september 2025 14:40 schreef SurpriseGirl het volgende:
Als Ajax verliest kunnen ze zich concentreren op plek 5.
Zo krijg je wel bijstandsgerechtigden in Rotterdam in beweging.quote:Op zondag 21 september 2025 14:42 schreef Zipportal het volgende:
Vanaf dat nieuwe flatgebouw kun je wel makkelijk zyklon b blikjes gooien.
Wat een matige keeper.quote:Op zondag 21 september 2025 14:43 schreef Makamba_ het volgende:
Waar slaan die doeltrappen op bij Ajax?
Dit is wel een lage grap…quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd hoe Sjon dit tactisch gaat omzetten.
Dat ging snel.quote:>>
21-09-2025 14:45:08 Ambulance Amsterdam-Amstelland A1 13115 Willem Schoutenstraat 1057 Amsterdam 87442
120115 Ambulance Amsterdam-Amstelland - Ambulance-13-115 GGD Amsterdam
120999 Ambulance Amsterdam-Amstelland - Lichtkrant
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 21 september 2025 14:46 schreef SurpriseGirl het volgende:
Taylor was nog met Jade Anna bezig in zijn hoofd
Die gaf net al een ‘voorzet’ die ik gister bij ons eerste elftal in de derde klasse beter heb zien geven.quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
De linkerkant van Ajax wordt volledig overlopen
En dan moet Rosa nog getest worden
Nergens om maar die is niet zoooooooo slecht als je doet voorkomen. Bovenal is het een best sympathieke jongen.quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
De linkerkant van Ajax wordt volledig overlopen
En dan moet Rosa nog getest worden
"Als je kijkt hoe we begonnen en dan zie je ook weer Kenneth. We wilden scherp beginnen, ook druk zetten. We moeten naar onszelf kijken"quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd hoe Sjon dit tactisch gaat omzetten.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:48 schreef raptorix het volgende:
Sjon houd zijn armen strak over elkaar, Sjon is trainer.
Straks dringt hij uit zijn flesje terwijl hij boos kijkt.
Als Bosz tactisch enigszins onderlegd is, houdt hij dit op 1-0. Een afstraffing zou nog wel eens het einde van Sjon kunnen betekenen.quote:Op zondag 21 september 2025 14:47 schreef SurpriseGirl het volgende:
Dit is een wedstrijd waar ajax echt gesloopt kan worden maar dan moet PSV voluit de gashendel openzetten.
Gokken op de return.quote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ajax speelt weer lekker mee, net als tegen Inter
Die worden gewoon 4equote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
Dat issie (gelukkig) niet.quote:Op zondag 21 september 2025 14:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als Bosz tactisch enigszins onderlegd is, houdt hij dit op 1-0. Een afstraffing zou nog wel eens het einde van Sjon kunnen betekenen.
Ajax speelt niet om te winnen zo te zien. Ze staan gewoon allemaal PSV op te wachten. Dat vind ik niet zo een goede tactiekquote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ik schat in dat de ene helft gevraagd is druk te zetten, en de andere helft in te zakken, dat kan gebeuren, iedereen maakt wel eens een fout.quote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ze hebben geen enkel idee joh.quote:Op zondag 21 september 2025 14:50 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ajax speelt niet om te winnen zo te zien. Ze staan gewoon allemaal PSV op te wachten. Dat vind ik niet zo een goede tactiek
Je zou 'm als trainer in feite kunnen vergelijken met iemand die achter de lopende band bij de dagbesteding zit.quote:
Daar houdt hij na 1x ook wel mee op.quote:Op zondag 21 september 2025 14:51 schreef bbuddybb het volgende:
Zagen jullie dat? Bosz luistert stiekempjes naar de aanwijzingen van Sjon! Mag dit????
Ik heb ook zo een idee dat ze inderdaad geen enkel idee hebben wat ze aan het doen zijn om een doelpunt te moeten maken.quote:
Dat mag gezien de rest van het seizoen geen surprise zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 14:52 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook zo een idee dat ze inderdaad geen enkel idee hebben wat ze aan het doen zijn om een doelpunt te moeten maken.
Ja, ik denk ook dat het voor de stabiliteit beter is dat sjon nog wat langer blijft.quote:Op zondag 21 september 2025 14:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als Bosz tactisch enigszins onderlegd is, houdt hij dit op 1-0. Een afstraffing zou nog wel eens het einde van Sjon kunnen betekenen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik had 'm direct gewisseld. Mag je godverdomme weer aan Valentijn gaan uitleggen waarom je verliest. Omdat Kenneth godverdomme niet meeloopt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:53 schreef raptorix het volgende:
Die goal was ook geen mes scherpe counter, gewoon een voorzet waar je alle tijd hebt om je te positioneren, maar als je denkt dat je maatje het wel oplost gebeurt dit.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]Ik schrok hiervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]Wat doet hij allemaal hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |