Hang patiënt Danny Buijs er maar naast.quote:Op zondag 14 september 2025 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
1e mandje hangt in de buko fietsenstalling
RIP AZquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Makkelie mag zondag AZ - Feyenoord uit de klauw laten gieren.
Die zitten in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag dus Feyenoord - Fortuna 20:00 (voor de liefhebber)
Liefhebbers van de sport zitten over het algemeen niet in het Feyenoordtopic hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zitten in het Feyenoord topic.
Bijstandsgerechtigden wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liefhebbers van de sport zitten over het algemeen niet in het Feyenoordtopic hoor
Goed punt. Ik vertaalde het in mijn hoofd naar "Liefhebber van deze wedstrijd"quote:Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liefhebbers van de sport zitten over het algemeen niet in het Feyenoordtopic hoor
Feyenoord speelt ook al voor de vijfde keer in Rotterdam. @PSVCLquote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Zorro het volgende:
Ruperti is VAR zie ik.
RIP Fortuna.
Maar weer gauw naar de CL gaan kijken.
feyenoord wordt kampioen dit seizoenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord speelt ook al voor de vijfde keer in Rotterdam. @:PSVCL
Ja die durf ik ook wel te noteren, PSV gaat pas na 20 wedstrijden draaien als Bosz weg is en Ajax kan er weinig van.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
feyenoord wordt kampioen dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |