SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik trek mijn conclusies volgende week zondag pasquote:Op zondag 14 september 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb genoeg gezien. AZ gaat gewoon weer voor de 5e plaats spelen dit jaar
Eerst maar eens de impact van de Europese weken afwachten.quote:Op zondag 14 september 2025 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik trek mijn conclusies volgende week zondag pas
Ajax gaat vertrouwen tanken tegen Inter.quote:Op zondag 14 september 2025 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerst maar eens de impact van de Europese weken afwachten.
Windje gelaten.quote:Op zondag 14 september 2025 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn one to watch is Ronald Koeman Jr. kan wel wat, goed linkerbeen.
Hang patiënt Danny Buijs er maar naast.quote:Op zondag 14 september 2025 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
1e mandje hangt in de buko fietsenstalling
RIP AZquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Makkelie mag zondag AZ - Feyenoord uit de klauw laten gieren.
Die zitten in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag dus Feyenoord - Fortuna 20:00 (voor de liefhebber)
Liefhebbers van de sport zitten over het algemeen niet in het Feyenoordtopic hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zitten in het Feyenoord topic.
Bijstandsgerechtigden wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liefhebbers van de sport zitten over het algemeen niet in het Feyenoordtopic hoor
Goed punt. Ik vertaalde het in mijn hoofd naar "Liefhebber van deze wedstrijd"quote:Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liefhebbers van de sport zitten over het algemeen niet in het Feyenoordtopic hoor
Feyenoord speelt ook al voor de vijfde keer in Rotterdam. @PSVCLquote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Zorro het volgende:
Ruperti is VAR zie ik.
RIP Fortuna.
Maar weer gauw naar de CL gaan kijken.
feyenoord wordt kampioen dit seizoenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord speelt ook al voor de vijfde keer in Rotterdam. @:PSVCL
Ja die durf ik ook wel te noteren, PSV gaat pas na 20 wedstrijden draaien als Bosz weg is en Ajax kan er weinig van.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
feyenoord wordt kampioen dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |