Die gaf net al een ‘voorzet’ die ik gister bij ons eerste elftal in de derde klasse beter heb zien geven.quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
De linkerkant van Ajax wordt volledig overlopen
En dan moet Rosa nog getest worden
Nergens om maar die is niet zoooooooo slecht als je doet voorkomen. Bovenal is het een best sympathieke jongen.quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
De linkerkant van Ajax wordt volledig overlopen
En dan moet Rosa nog getest worden
"Als je kijkt hoe we begonnen en dan zie je ook weer Kenneth. We wilden scherp beginnen, ook druk zetten. We moeten naar onszelf kijken"quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd hoe Sjon dit tactisch gaat omzetten.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:48 schreef raptorix het volgende:
Sjon houd zijn armen strak over elkaar, Sjon is trainer.
Straks dringt hij uit zijn flesje terwijl hij boos kijkt.
Als Bosz tactisch enigszins onderlegd is, houdt hij dit op 1-0. Een afstraffing zou nog wel eens het einde van Sjon kunnen betekenen.quote:Op zondag 21 september 2025 14:47 schreef SurpriseGirl het volgende:
Dit is een wedstrijd waar ajax echt gesloopt kan worden maar dan moet PSV voluit de gashendel openzetten.
Gokken op de return.quote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ajax speelt weer lekker mee, net als tegen Inter
Die worden gewoon 4equote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
Dat issie (gelukkig) niet.quote:Op zondag 21 september 2025 14:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als Bosz tactisch enigszins onderlegd is, houdt hij dit op 1-0. Een afstraffing zou nog wel eens het einde van Sjon kunnen betekenen.
Ajax speelt niet om te winnen zo te zien. Ze staan gewoon allemaal PSV op te wachten. Dat vind ik niet zo een goede tactiekquote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ik schat in dat de ene helft gevraagd is druk te zetten, en de andere helft in te zakken, dat kan gebeuren, iedereen maakt wel eens een fout.quote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ze hebben geen enkel idee joh.quote:Op zondag 21 september 2025 14:50 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ajax speelt niet om te winnen zo te zien. Ze staan gewoon allemaal PSV op te wachten. Dat vind ik niet zo een goede tactiek
Je zou 'm als trainer in feite kunnen vergelijken met iemand die achter de lopende band bij de dagbesteding zit.quote:
Daar houdt hij na 1x ook wel mee op.quote:Op zondag 21 september 2025 14:51 schreef bbuddybb het volgende:
Zagen jullie dat? Bosz luistert stiekempjes naar de aanwijzingen van Sjon! Mag dit????
Ik heb ook zo een idee dat ze inderdaad geen enkel idee hebben wat ze aan het doen zijn om een doelpunt te moeten maken.quote:
Dat mag gezien de rest van het seizoen geen surprise zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 14:52 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook zo een idee dat ze inderdaad geen enkel idee hebben wat ze aan het doen zijn om een doelpunt te moeten maken.
Ja, ik denk ook dat het voor de stabiliteit beter is dat sjon nog wat langer blijft.quote:Op zondag 21 september 2025 14:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als Bosz tactisch enigszins onderlegd is, houdt hij dit op 1-0. Een afstraffing zou nog wel eens het einde van Sjon kunnen betekenen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik had 'm direct gewisseld. Mag je godverdomme weer aan Valentijn gaan uitleggen waarom je verliest. Omdat Kenneth godverdomme niet meeloopt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:53 schreef raptorix het volgende:
Die goal was ook geen mes scherpe counter, gewoon een voorzet waar je alle tijd hebt om je te positioneren, maar als je denkt dat je maatje het wel oplost gebeurt dit.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]Ik schrok hiervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]Wat doet hij allemaal hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |