Nee niet vanzelf. Daar moet permanent aan gewerkt worden door iedereen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Wij hadden afgelopen week een social safety workshop. Die begon met "als je elkaar beter leert kennen komt er vanzelf meer safety". Haha. Nee.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef derLudolf het volgende:
De kachel brandt, ik herhaal de kachel brandt
In Nederland zou de buurt een protest gaan organiseren, want jouw houtrook verstikt 100en in jouw regio nu.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef derLudolf het volgende:
De kachel brandt, ik herhaal de kachel brandt
En velen kan ik beter niet te best leren kennenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet vanzelf. Daar moet permanent aan gewerkt worden door iedereen.
Ik heb deze week toestemming gekregen van de Schorni, dus wil het ook proberen. Ik wil voor het seizoen begint de kachel ingebrand hebben ook, kamer staat nu beetje blauw ivm verf. Na een paar uur is dat over schijntquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Nederland zou de buurt een protest gaan organiseren, want jouw houtrook verstikt 100en in jouw regio nu.
Ik wil inderdaad een zgn M&M rounds’ laten inplannen na mijn vakantiequote:Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasjewat rot dat de druk ervoor heeft gezorgd dat je de vakantie op deze manier ingaat. Is het niet tijd voor een teamvergadering waarin je kunt vertellen waarom die dingen de druk op jou en collega teveel verhogen en wat dat voor consequenties heeft? En/of een vuist op tafel richting 'boven' dat dit niet acceptabel is? Want nu hebben de organisatieproblemen op jou persoonlijk een negatief effect, en dat lijkt me nou niet de bedoeling
![]()
Niet dat ik veel recht van spreken heb in dergelijke contexten, maar ik ben wel goed in anderen hiertoe adviseren
Groetjes vanuit de treinop weg naar middelbare school lustrum/reünie. Ben benieuwd. Wel zin in. Mogelijk ook nog even bij broertje en gezin langs, ligt beetje aan hoe de middag/avond loopt.
Wij hadden afgelopen week een social safety workshop. Die begon met "als je elkaar beter leert kennen komt er vanzelf meer safety". Haha. Nee.
Jup, de ramen kunnen nu ook gewoon open om verfgeur weg te krijgen. Oh en qua buurt, de schoorsteenveger heeft zelfs bruinkool niet afgeraden ivm stankoverlast ofzo. Heb bovendien ook geen buren, zoals de wind nu staat is er een huis 200m verderop waar m'n rook overheen waait.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:07 schreef fietsie het volgende:
Wijs, nu kun je alles checken zonder afhankelijk te zijn van warmte
Al legt iemand hier een elektrische spiraal in zijn houtkachel dan kun je nog rekenen op klachten over rookoverlast van sommige carrière zeiksnorren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, de ramen kunnen nu ook gewoon open om verfgeur weg te krijgen. Oh en qua buurt, de schoorsteenveger heeft zelfs bruinkool niet afgeraden ivm stankoverlast ofzo. Heb bovendien ook geen buren, zoals de wind nu staat is er een huis 200m verderop waar m'n rook overheen waait.
Goed dat je een plan hebt. En helaas dat dit nu gebeurt zó vlak voor je vakantie.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad een zgn M&M rounds’ laten inplannen na mijn vakantie![]()
Dat was ooit al een idee maar nooit echt gebruik van gemaakt tnt, maar in dit geval wil ik echt dat dit besproken wordt en niet enkel binnen mijn eigen team. Dus ik wil naast mijn eigen afdeling het management erbij, anesthesie, en back office/balie.
Het is niet de bedoeling om de schuld dan bij iemand neer te leggen, maar wel te kijken waar het allemaal mis ging of beter kon (het was niet enkel deze patiënt, het was een samenloop van alles bij elkaar) en hoe we dat als ziekenhuis gaan aanpakken.
Veel plezier!
Waarschijnlijk wel ontleend aan de regel uit een liedje. In het nummer Zaterdag van Bløf komt de tekst "Zaterdagquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie TTKomt uit een liedje zeker?
Wat liefquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:04 schreef Blues het volgende:
Wij hebben, mocht het ooit nodig zijn @:Vindertje89 , ook een logeerkamer.![]()
Fijn vd reünie en het nichtjeknuffelen
Progressief clubjequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik was naar soort van familie. Mijn peetoom, de beste vriend van m'n moeder van vroeger, zijn pa was de beste vriendin van opa. Kortom genetisch geen familie maar gezelliger dan veel "echte" familie.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik voelde me vandaag even mezelf. Dat is zo lang geleden, ik wist niet wat me overkwam.
Totaal onverwachte zomaar. Kwam helemaal uit het niksquote:Op zondag 14 september 2025 03:43 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyelwas er een aanleiding (specifieke context oid) die daaraan bijdroeg of 'gewoon' zomaar?
Wat tof dat dat ineens luktquote:Op zondag 14 september 2025 07:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Totaal onverwachte zomaar. Kwam helemaal uit het niks
Niet meer wakker worden is pas jammer...quote:
Het woord chillen stond bij mij op de volgende regel, ik las het dus zoquote:Op zondag 14 september 2025 12:12 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel wat fijn dat het dus nog kan! En hopelijk vaker![]()
Toen @:Lucky_Strike wakker was, reed ik alweer bij de hockeyclub weg nadat ik de keeperstas had opgehaald. 9u start wedstrijd, ik voelde me weer 10. Dik gewonnen, tas teruggebracht, nu aan het ontbijten en dan heb ik zo nog tijd om ruim een uur hopelijk te slapen maar in elk geval te chillen op de bank, voor ik moet douchen en fietsen naar date. Ben best moe, vannacht ook weer even uur wakker, dus hoop dat het slapen wordt zo en niet alleen chillen.
Wij hadden vorige week moeten stemmen (voor stad en provincie) en waren dat door de verhuizing conpleet vergetenquote:Op zondag 14 september 2025 11:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sooo, net ff wezen stemmen. Lokale verkiezingen hier
quote:Op zondag 14 september 2025 12:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wij hadden vorige week moeten stemmen (voor stad en provincie) en waren dat door de verhuizing conpleet vergetenEr geldt hier een stemplicht, dus we zullen binnenkort wel van ons bed gelicht worden
Nederland is volgens mij het enige land waar niet op zondag gestemd wordt (op Vaticaanstad en Noord Korea na misschien) terwijl verder alles wel geopend is op zondag. Bijzonder welquote:Op zondag 14 september 2025 11:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sooo, net ff wezen stemmen. Lokale verkiezingen hier
De verkiezingen zijn vandaag, je kon al weken stemmen op 1 centrale locatie én ook via een brief. Sommige dingen loopt Duitsland voor op Nederland.quote:Op zondag 14 september 2025 12:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nederland is volgens mij het enige land waar niet op zondag gestemd wordt (op Vaticaanstad en Noord Korea na misschien) terwijl verder alles wel geopend is op zondag. Bijzonder wel
quote:
Het lijkt nogal in strijd met de fundamentele scheiding van religie en staat die we meenden geregeld te hebben in de grondwet.quote:Op zondag 14 september 2025 12:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nederland is volgens mij het enige land waar niet op zondag gestemd wordt (op Vaticaanstad en Noord Korea na misschien) terwijl verder alles wel geopend is op zondag. Bijzonder wel
Als in: vroeger was er maar sprake van 1 fundamentalistische stroming die eindeloos de regelgeving van het publieke leven probeerde naar hun hand te zetten, nu zijn het er vele.quote:
Maar, net als Max: netjes door de Duitse hoepels springen, en uiteindelijk krijg je een afgevinkt lijstje Duitse gründlichkeit.quote:Op zondag 14 september 2025 14:24 schreef derLudolf het volgende:
Goed, vandaag maar es de laatste dingetjes invullen voor m'n Energieausweiss. Is ie klaar, blijkt dat ¤120 te kosten. Abzocke!!![]()
Toen maar es gaan zoeken, ben nu voor de helft klaar.
Jaquote:Op zondag 14 september 2025 15:03 schreef Blues het volgende:
Wat mooooooi dat provinciehuis
@:borisz wel eens binnen geweest?
In de zon was het heerlijk warmquote:Op zondag 14 september 2025 16:08 schreef Clubsoda het volgende:
Halve dag op het strand van Blues doorgebracht. Wat een stralende dag, ondanks de slechte voorspellingen.![]()
Dat is voor naar de de start en vanaf de finishplek. Tijdens het wandelen eigenlijk niet.quote:Op zondag 14 september 2025 17:18 schreef AnneX het volgende:
@:borisz wat loop jij toch grote afstandenHeb je dan ook podcasts of muziek op je oren?
Nog te gaan: paling in het groen en Gentse waterzooi.quote:Op zondag 14 september 2025 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is voor naar de de start en vanaf de finishplek. Tijdens het wandelen eigenlijk niet.
Ik pak maar door met Belgische klassiekers. Na de stoof en de wafel gisteren, nu mosselen.
Nou ja…hoe kan dat nou?quote:Op zondag 14 september 2025 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leuke middag met ouders, twee maal mooi erfgoed gezien (bij beiden moet je wel nog door het verval heen kijken, maar de opknap is ingezet). Daarna nog een 70+er opgepikt om tussen allemaal 70+ers bij een degelijk buffet aan te schuiven. Back to the 70ties! Uiteraard als dessert een Dame Blanche besteld. Omdat het kan![]()
Thuisgekomen: katten kwijtHuis+tuin van top tot teen doorzocht.
Bleken ze ergens bij mijn thuiskomst achter een gesloten deur te zijn beland. Alwaar ze geduldig op redding wachtten
Heb je het boek gelezen? Ik wel, vond het wel lezenswaardig.quote:
Nee, het boek heb ik niet gelezen. Het zijn goede acteurs in een waargebeurd verhaal met schrijnende en uiteindelijk positieve avonturen.quote:Op maandag 15 september 2025 09:25 schreef sigme het volgende:
Ik ben aan het thuiswerken vanuit mijn nieuwe Spaanse huis
[..]
Heb je het boek gelezen? Ik wel, vond het wel lezenswaardig.
Heb je med.gemak?quote:Op maandag 15 september 2025 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Moest foto's opsturen naar de huisarts. Geven ze een verkeerd mailadres.
Fijn dat dat kan, familie Beverquote:Op maandag 15 september 2025 09:25 schreef sigme het volgende:
Ik wel, huisarts niet meer (ander programma) en nu moest het naar een ander mail adres.quote:
Wat gaaf een tattoo van bonus kleindochter. Wat laat je zetten?quote:Op maandag 15 september 2025 12:41 schreef Blues het volgende:
Mijn 2e relaxvakantieweek is aangebroken![]()
Begonnen met uitslapen, douchen en meteen 2 douchedeuren poetsen (badkamer poetsen doe ik altijd in etappes, elke keer wat)
Bed verschonen wasje ophangen.
Ontbijten met krant.
NiB gedaan, schouder is nog steeds niet over dus die nog wat ontzien, g ging wat aanvullende boodschapjes doen die we niet bestellen bij Picnic.
Nu paar hoofdstukken lezen bij de WK atletiek op TV en nog 1 eikeltje hakendan is de herfstslinger voor Zus klaar.
Morgen naar Den Haag, kleine tattoo laten zetten door bonus-kleindochter in de tattoo-shop waar ze werkt en opgeleid wordt![]()
![]()
Moesten wel ff kijken waar die zaak zit, gelukkig niet in het centrum, want rijtoer in het centrum voor prinsjesdag.
#timing
En het stormt hier aan de kust![]()
Ja gaaf he! Ik loop er al langer mee dat ik juist deze tattoo wil en nu we haar laatst weer zagen na jaren en wisten van haar werk, had ik meteen dit plannetje in mn hoofdquote:Op maandag 15 september 2025 12:48 schreef gcjoel het volgende:
Wat gaaf een tattoo van bonus kleindochter. Wat laat je zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me best frustrerend. Je weet dat je hartstikke goed bent (want anders ben je niet in Tokyo) maar je weet ook dat je niet de beste kunt worden. Als atleet ben je toch (lijkt me) competitief .quote:Op maandag 15 september 2025 12:53 schreef Blues het volgende:
Zoon coll gaat zo polsstok hoogspringen in Tokyo (Vloon) dus de werkapp is in alle staten. Maar ja Duplantis kan je niet tegenop
quote:Op maandag 15 september 2025 12:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja gaaf he! Ik loop er al langer mee dat ik juist deze tattoo wil en nu we haar laatst weer zagen na jaren en wisten van haar werk, had ik meteen dit plannetje in mn hoofd![]()
Omdat muziek (maken, luisteren) en rust heel belangrijk voor me zijn, wil ik dit kleine rustteken in de muziek binnenkant r.arm.Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idemquote:Op zondag 14 september 2025 20:34 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben ook weer terug van twee weken vakantie. In Zuid-Engeland geweest en het was heerlijk
.
Jouw werkdrukte viel mee las ikquote:Op maandag 15 september 2025 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Lekker @:sigme is het warm daar? Gaan jullie ook nog naar het andere huis? Of ligt dat te ver weg?
De mailbox van het werk zit overvol, dus hoef me vandaag niet te vervelen (niet dat ik dat snel doe)
quote:Op zondag 14 september 2025 21:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja…hoe kan dat nou?
Zit ik nu te kijken naar de film the Salt Path. Beetje treurig onderwerp.
Ben al moe van het kijken alleen. Lekkere wandel voor@borisz
Knappe acteurs.
Edit: het is toch wel boeiend. Sort of. De avonturen onderweg.
Alsnog aanrader.
En @:Jan_Onderwater (?) succes met de start morgen!
Ik was dus in Cornwall en las daar het boek. Vond het begin wat moeizaam maar toen de eerste pijn van het wandelen over was, begon ik het wel te waarderen. Wij liepen ook stukjes coastal Path en ik heb met andere ogen gekeken naar de dorpjes, de toiletten en de wandelaars met grote rugzakken en ‘zwervers’.quote:Op maandag 15 september 2025 09:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je het boek gelezen? Ik wel, vond het wel lezenswaardig.
Gefeliciteerd. Vieren met champagne/bierquote:Op maandag 15 september 2025 14:40 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Wat veel wind vandaag.
Gisteren stonden we op een bierfestival in Luykgestel. Midden in het bos, erg mooi.
Net kregen we te horen dat onze Bock Lebowski ook nog verkozen is tot lekkerste bier van het festival
Thanks!quote:Op maandag 15 september 2025 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Vieren met champagne/bier
Wat superquote:Op maandag 15 september 2025 14:40 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Wat veel wind vandaag.
Gisteren stonden we op een bierfestival in Luykgestel. Midden in het bos, erg mooi.
Net kregen we te horen dat onze Bock Lebowski ook nog verkozen is tot lekkerste bier van het festival
Cornwall staat hoog op de lijst hierquote:Op maandag 15 september 2025 14:42 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[..]
Ik was dus in Cornwall en las daar het boek. Vond het begin wat moeizaam maar toen de eerste pijn van het wandelen over was, begon ik het wel te waarderen. Wij liepen ook stukjes coastal Path en ik heb met andere ogen gekeken naar de dorpjes, de toiletten en de wandelaars met grote rugzakken en ‘zwervers’.
quote:Op maandag 15 september 2025 15:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Cornwall staat hoog op de lijst hier
quote:
DP? Gezien de ondertitel “ermahgerd”quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef Blues het volgende:
Ik vroeg me ineens af wie Mirjam is nu.
Ik zat rond te kijken in LIF, zag deze naam bij de policy staan, klik op haar naam en ze post in het haaktopic bijv en hier.
Mss is het wel net als bij Queller die ElisaB bleek,dat iedereen het wel weet behalve ik
Nog nooit zien postenquote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef Blues het volgende:
Ik zat rond te kijken in LIF, zag deze naam bij de policy staan, klik op haar naam en ze post in het haaktopic bijv en hier.
Mss is het wel net als bij Queller die ElisaB bleek,dat iedereen het wel weet behalve ik
https://forum.fok.nl/user/history/67379 (geen idee of dat werkt)quote:Op maandag 15 september 2025 17:04 schreef Blues het volgende:
Huh ik zie mijn eigen PoHi
Klik jij es Kaat?
Is dus mijn eigen PoHiquote:Op maandag 15 september 2025 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
https://forum.fok.nl/user/history/67379 (geen idee of dat werkt)
Kijk anders zo verder, moet nu m'n pleegkatten eten geven.
Edit: wanneer ik er op klik zie ik ook mijn PoHi.quote:
Opnames maken voor dossiervorming?quote:Op maandag 15 september 2025 18:10 schreef Sarabi het volgende:
En de buren staan weer in de tuin te schreeuwen![]()
Gelukkig ben ik morgen en overmorgen weer nauwelijks thuis.
Doen we, maar heb niet het idee dat daar echt iets mee gedaan wordt.quote:Op maandag 15 september 2025 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Opnames maken voor dossiervorming?
Evt samen met je buren een brief naar een gemeenteraadslid sturen? Of een Wethouder? Of eea op linkedin/fb/instagram zetten en de burgemeester of wethouder taggen? Zag dat laatst hier dat de burgemeester iets las en zich er mee ging bemoeien.quote:Op maandag 15 september 2025 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen we, maar heb niet het idee dat daar echt iets mee gedaan wordt.
De woningbouw (en buurtbemiddeling) laat al maanden niets horen, terwijl we alles in sturen.
Dit is helaas een van de dingen waar mijn man en ik het niet over eens zijn. Hij vindt dat echt niet kunnen en zegt dat dat onze zaak niet zal helpen.quote:Op maandag 15 september 2025 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Evt samen met je buren een brief naar een gemeenteraadslid sturen? Of een Wethouder? Of eea op linkedin/fb/instagram zetten en de burgemeester of wethouder taggen? Zag dat laatst hier dat de burgemeester iets las en zich er mee ging bemoeien.
Weet niet meer waar het hier om ging, maar wel dat iemand zich, na veel mails, geen reactie kreeg van de gemeente. Marcouch reageerde toen (dacht op linkedin) met "stuur mij een pb en ik ga er achteraan" En dat doet hij wel vaker. Gemeenteraadsleden zijn gekozen door de bevolking, dus ook door jullie. Lang geleden was mijn vader gemeenteraadslid en wij kregen echt regelmatig telefoontjes en mensen over de vloer die even met hem wilden praten en hij stuurde dat dan weer door naar de juiste ambtenaar.quote:Op maandag 15 september 2025 18:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is helaas een van de dingen waar mijn man en ik het niet over eens zijn. Hij vindt dat echt niet kunnen en zegt dat dat onze zaak niet zal helpen.
Ik heb een andere mening
Goed om te horen. Als ik weer wat rustiger ben zal ik het nog eens met mijn man bespreken.quote:Op maandag 15 september 2025 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet niet meer waar het hier om ging, maar wel dat iemand zich, na veel mails, geen reactie kreeg van de gemeente. Marcouch reageerde toen (dacht op linkedin) met "stuur mij een pb en ik ga er achteraan" En dat doet hij wel vaker. Gemeenteraadsleden zijn gekozen door de bevolking, dus ook door jullie. Lang geleden was mijn vader gemeenteraadslid en wij kregen echt regelmatig telefoontjes en mensen over de vloer die even met hem wilden praten en hij stuurde dat dan weer door naar de juiste ambtenaar.
MissyMirjam, ooit met SunChaser.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef Blues het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Jeetje Lucky wat een hysterie. Zonder geluid door het filmpje gescrold.quote:Op maandag 15 september 2025 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag hebben we ingepakt voor de vakantie en de oogst uit de moestuin is verwerkt. We zijn er klaar voor. Morgen een dagje rijden en woensdag liggen we de hele dag in dit geweldige zwemparadijs:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 15 september 2025 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen van de marathon die afgelopen weekend + 2 dagen voorbereiding was. Het feest was echt perfect. Iedereen was blij met het eten. Prima weer, tikje fris. Maar met een stapel dekentjes, 2 kachels en regelmatig de voetjes van de vloer in de tent met DJ kwam het allemaal goed.
J is enorm verwend. Ik had 2 kruiwagens vol met barbecue-gerelateerde kado's geregeld. Zijn beste vriendin had een prachtig fotoboek van alle herinneringen van 30+ jaar vriendschap gemaakt. Dikke tranen bij iedereen want drank en drugs![]()
Ah ja!quote:Op maandag 15 september 2025 19:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
MissyMirjam, ooit met SunChaser.
quote:Op maandag 15 september 2025 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen van de marathon die afgelopen weekend + 2 dagen voorbereiding was. Het feest was echt perfect. Iedereen was blij met het eten. Prima weer, tikje fris. Maar met een stapel dekentjes, 2 kachels en regelmatig de voetjes van de vloer in de tent met DJ kwam het allemaal goed.
J is enorm verwend. Ik had 2 kruiwagens vol met barbecue-gerelateerde kado's geregeld. Zijn beste vriendin had een prachtig fotoboek van alle herinneringen van 30+ jaar vriendschap gemaakt. Dikke tranen bij iedereen want drank en drugs![]()
4.30 dus naar bed. Gisteren gaaaaar maar allerlei zooi op te ruimen en 5 logées te verzorgen. Gelukkig werd de geluidsinstallatie en de tent afgebroken door de verhuurders. En ze namen de gehuurde borden, bestek en glazen vuil mee
Vandaag hebben we ingepakt voor de vakantie en de oogst uit de moestuin is verwerkt. We zijn er klaar voor. Morgen een dagje rijden en woensdag liggen we de hele dag in dit geweldige zwemparadijs:
Hier?quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef Blues het volgende:
Rulantica is tof hoewel ik bij de vikinglop in de verkeerde baan eindigde, met m'n neus keihard tegen het achterwerk van m'n vent (gelukkig!) aanquote:Op maandag 15 september 2025 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
4.30 dus naar bed. Gisteren gaaaaar maar allerlei zooi op te ruimen en 5 logées te verzorgen. Gelukkig werd de geluidsinstallatie en de tent afgebroken door de verhuurders. En ze namen de gehuurde borden, bestek en glazen vuil mee
Dat klinkt pijnlijkquote:Op maandag 15 september 2025 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Rulantica is tof hoewel ik bij de vikinglop in de verkeerde baan eindigde, met m'n neus keihard tegen het achterwerk van m'n vent (gelukkig!) aanbloedneus alles
en hoe dat kwam, geeeen idee.
En bij isbrekker eindigde ik heel hard met m'n tieten op 't water waardoor m'n rug dubbel klapte
Jouw ervaringen wil ik hier ook graag over horenquote:Op maandag 15 september 2025 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je ook in Europapark geweest? Wij gaan 3 dagen. Zin in!
Checkquote:Op maandag 15 september 2025 22:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jouw ervaringen wil ik hier ook graag over horen
Nu we iets meer vrijheid hebben willen we graag daarheen.
Say what???quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef Blues het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm
In de volkskrant staat de stemchecker https://www.volkskrant.nl(...)kamer-2025~v1477077/Hoe werkt dat ook weer voor niet abonnees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Niet. De link via dat archive plakken werkt niet, omdat het geen artikel is maar een interactief gedoe. Jammer. Maar omdat ik toch wel nieuwsgierig was, maar eens de stemwijzer van 2023 erbij gepakt. Verrassende uitslag wel...quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat ook weer voor niet abonnees?
Queller is/was ElisaB. Welkom bij de club der wetendenquote:
En vervolgens heb je gestemd, en wordt er onderhandeld over een regeerakkoord, en komen alle redenen die je noopten een keuze te maken voor die partij te vervallen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 04:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet. De link via dat archive plakken werkt niet, omdat het geen artikel is maar een interactief gedoe. Jammer. Maar omdat ik toch wel nieuwsgierig was, maar eens de stemwijzer van 2023 erbij gepakt. Verrassende uitslag wel...
53% voor de Libertarische Partij (hahaha, dat zal de Argentijnse invloed op me zijn)
50% VVD
50% SP
Dat is wel verrassend, ik had toch echt wel wat meer links gedacht. Laatste keer dat ik in NL heb gestemd was dan ook op de SP. Naja, maakt verder ook niet uit, want stemmen voor de NL politiek doe ik sowieso niet meer.
Ga maar eens een paar regeerperiodes in een land met een tweepartijenstelsel wonen, dan piep je wel anders. Daar gaat het altijd hop allemaal naar links. Oh, nu allemaal naar rechts (incl ontslag van al die linkse mensen overal). Oh nee, nu weer allemaal naar links (en alle rechtse mensen eruit). Zo kom je als land nooit vooruit, terwijl dat in Nederland wél het geval is, met soms wat meer naar links, soms (meestal) wat meer naar rechts, maar wel altijd vooruit.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
En vervolgens heb je gestemd, en wordt er onderhandeld over een regeerakkoord, en komen alle redenen die je noopten een keuze te maken voor die partij te vervallen.
We hebben echt snel een inperking van het kiesstelsel nodig; minder partijen, en andere manieren om te komen tot een regering, bv door aanwijzen van de getalsmatige situatie, ipv de wens samen te werken.
Vooruit? Dat is al 20 jaar over.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ga maar eens een paar regeerperiodes in een land met een tweepartijenstelsel wonen, dan piep je wel anders. Daar gaat het altijd hop allemaal naar links. Oh, nu allemaal naar rechts (incl ontslag van al die linkse mensen overal). Oh nee, nu weer allemaal naar links (en alle rechtse mensen eruit). Zo kom je als land nooit vooruit, terwijl dat in Nederland wél het geval is, met soms wat meer naar links, soms (meestal) wat meer naar rechts, maar wel altijd vooruit.
Wat doen die Duitsers dat goed zeg, in 20 minuten al een file uitquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
20 minuten in Duitsland en we rijden de tweede file in.
De secundaire wegen in D zijn ook 100 he, dus de Autobahn is niet altijd snellerquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inclusief de grenscontrole?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die in de A7 omzeil ik tegenwoordig maar gewoon standaard via Bunde. Nog niet 1x tegengehouden.quote:
Ja was ook wel pijnlijk vooral die tweedequote:Op maandag 15 september 2025 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijkWe zitten net een vlog over de beste glijbanen te kijken.
Ben je ook in Europapark geweest? Wij gaan 3 dagen. Zin in! En dan nog 3 dagen regio, Straatsburg enzo.
Naar en van den Haag via Scheveningen kunnen we lekker doorkarren nuquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:23 schreef AnneX het volgende:
Als provinciaaltje heb ik nauwelijks idee van files. Zondag was de A27 dicht. Wat een gedoe.
En dan had ik er nauwelijks last van. De overkant wèl.
Inmiddels is het project gestart.Tijdens wachten op de levering van Ikea zijn al twee lampen omgewisseld en geïnstalleerd.
Als wit persoon die er als gewone Nederlander/Duitser uitziet is je kans nihil dat ze je er uit pikken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die in de A7 omzeil ik tegenwoordig maar gewoon standaard via Bunde. Nog niet 1x tegengehouden.
Doe ik voor de gein 1x de A7 heen en terug: beide kanten op check.
Fijn van de geslaagde strakke tattoo.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Naar en van den Haag via Scheveningen kunnen we lekker doorkarren nuAndere kant op veel filedrama zagen we.
Ondanks prinsjesdag geen opstoppingen. Tattoo is mooi strak vakkundig gezet door bonuskleindochter Yen daarna lekker visje gehapt bij Simonis aan de haven op Scheveningen(dank voor tip Annex
)
Helaas was zoon F niet aan t werk op de boulevard, maar we hadden een fijne herfstvakantiedag zo
Blues in LIF / Het FOK! Tattoo Topic #100 skon plekplaatjes voor de tattoo.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:54 schreef AnneX het volgende:
Fijn van de geslaagde strakke tattoo.
Ben benieuwd naar de recensie van golfer…😇 Het is vooral nostalgie: wij komen er al heeeeeel lang. Met mijn ouders al en opgegroeid in Den Haag.
En het is ook de belevenis.
Vroegûh kreeg je een bon met nummertje en stond in onvervalst Haags een man die nummers op te roepen. En de bestelling werd door medewerkers vakkundig langs het publiek - druk druk - gemanoeuvreerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft knap zeg, dat singles Iedere Avond voor zichzelf koken.
Het blijft een uitdaging!
Ondertussen heb ik de film Good Will Hunting weer eens bekeken in etappes.
Blijft een goeie film.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…laveren is het goede woord.
En foto als bewijs, dat ik gekookt heb voor me en myself. Ook de derde avond.Goed zorgen voor jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft knap zeg, dat singles Iedere Avond voor zichzelf koken.
Het blijft een uitdaging!
Ondertussen heb ik de film Good Will Hunting weer eens bekeken in etappes.
Blijft een goeie film.![]()
![]()
![]()
Ik vergeet het ook zo weer. Ik kan toch niet van iedereen gaan onthouden wie de persoon ooit was/onder welke naam de oldbie postte. Alleen bij Blues was het niet ingewikkeldquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Queller is/was ElisaB. Welkom bij de club der wetenden
Daar daar kun je er ook letterlijk achterlangs rijden toch? Bij de A37 rij je op nog geen 50m langs de grenscontrole. Laatste keer dat ik keek raadde Google Maps zelfs aan de afrit Zwartemeer te pakken. Anders zou ik de eerste afrit in D moeten nemen, dus misschien als je verder op de B402 rijdt richting Meppen dat ie je dan wel gewoon via de A37 de grens over stuurt. Er staan soms inderdaad flinke files.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die in de A7 omzeil ik tegenwoordig maar gewoon standaard via Bunde. Nog niet 1x tegengehouden.
Doe ik voor de gein 1x de A7 heen en terug: beide kanten op check.
Die 2 zz waren ook niet mijn 1e keus, maar Blues was al bezet toen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook zo weer. Ik kan toch niet van iedereen gaan onthouden wie de persoon ooit was/onder welke naam de oldbie postte. Alleen bij Blues was het niet ingewikkeld
Koude voeten, maar nog wel een shirt met korte mouwenquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
Sjonge…ik heb het koud zeg. Het is 20o in de kamer.
Vest aan helpt een beetje. Hoe is dat bij jullie? behalve in Spanje dan.
Weet je niet wie ik wasquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook zo weer. Ik kan toch niet van iedereen gaan onthouden wie de persoon ooit was/onder welke naam de oldbie postte. Alleen bij Blues was het niet ingewikkeld
quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:13 schreef borisz het volgende:
Joke Bruijs een paar dagen na Gerard Cox... Hoe kan je het timen...
RIP.
Nou echt he!quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:13 schreef borisz het volgende:
RIP.
Hoe zeiden ze dat ook, het meest ongescheiden gescheiden paar ofzo. Las of hoorde het zondag ergens. Mist niet dat ze ziek was overigens.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:13 schreef borisz het volgende:
RIP.
Vest over tshirt, sokken en pantoffelsquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
Sjonge…ik heb het koud zeg. Het is 20o in de kamer.
Vest aan helpt een beetje. Hoe is dat bij jullie? behalve in Spanje dan.
Ik heb nieuwe pantoffels, maar die zijn zo warm, da’s heel niet prettig nogquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Vest over tshirt, sokken en pantoffels
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe zeiden ze dat ook, het meest ongescheiden gescheiden paar ofzo. Las of hoorde het zondag ergens. Mist niet dat ze ziek was overigens.
SPOILER: leegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde frustratie rant. Ik werd dan wel weer gebeld nog vanmiddag dat ze vond dat ik het heel goed gedaan had in de meeting. Dat was dan wel weer aardig.
Morgen weer vroeg op en 4 uur werkgroepen geven, daarna in trein naar huis een promotie kijken. En dan hoop ik dat ik me wat beter voel dan vandaag en nog wat werk gedaan krijg. Donderdag vaccinatie halen, hopelijk met weinig bijwerkingen. Vrijdag een intervisie bijeenkomst, verder onderzoek. En dan mogelijk weekend nichtje te logeren, afhankelijk van hoe t met haar gaat en alleen als ik idd niet zoveel last heb van de prik (en mn verkoudheid niet nog vervelender is geworden).
Oh ja, nog wel gelachen vandaag ook. Ik moest gastdocenten een mail sturen om hun beschikbaarheid door te laten geven. Ik had geen zin om 12 data en tijden handmatig over te typen, dus in Excel gedaan en opvullen. Vulde niet zelf data aan, dus handmatig nog aangepast en mails gestuurd. Krijg ik daarna van de collega die in cc stond een appje 'hou je van flexibele eindtijden?' met foto van de tabel met data. Bleek Excel bij de eindtijden van de colleges elke week er een minuut bij gedaan te hebben
dus ipv elke woensdag 11-12:45 stond er nu eerste keer dat, tweede keer tot 12:46, derde tot 12:47 etc
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door vlindertje89 op 17-09-2025 07:23:00 ]
Ja, een body warmer is ook wel lekker. Warme schouders👍🏼quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik kocht in Engeland een bodywarmer en die heb ik nu lekker aan.
Wat behelst het geheime project allemaal @:AnneX ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:07 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 Excel doet wat ie 'wel'![]()
![]()
Stom zeg al dat gedoe in je spoiler, lezen ze niet goed of gunnen ze zich geen tijd of doen ze teveel tegelijk dat t niet goed doorkomt![]()
Wat voor vacc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Corona. Niet in een doelgroep dit jaar, maar je mag dan wel als je een kwetsbaar familielid hebt, en mijn vader slikt inmiddels al een tijd immuunsysteem onderdrukkende medicatie. En gezien de hoeveelheid tijd die ik in kleine ruimtes met studenten doorbreng, vind ik het dan wel de moeite waard. Zeker omdat ik dus niet daarheen kan nu als ik ziekig ben, en ik er de komende weken juist wel veel wil zijn voor ze weer weggaan. En het verkleint ook het risico op long covid, dus ik schiet er zelf gezondheidswise ook nog iets mee op (maar anders had ik t ook gedaan).
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:11 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 heb je de griepvaccin al afgesproken?
Volgens mij ben ik ook weer aan de beurt voor de 2-jaarlijkse pneumococcen vacc.
EuhGriep zou ik als goed is op lijst moeten staan, maar nog geen brief gehad. Buurvrouw bij zelfde praktijk ook niet, dus dan komt ie vast nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, de date. Ja, dat was helaas niet heel geslaagdwe waren eigenlijk na een half uur al wel uitgepraat, er kwam ook vrij weinig verhaal uit zichzelf zelfs bij vragen, dus op gegeven moment ben ik maar dingen gaan vertellen tot ik het lang genoeg geduurd vond hebben om sociaal geaccepteerd te kunnen zeggen dat ik weg moest. Dus helaas. Kon hij verder niks aan doen, was gewoon geen klik. Ik denk vanuit hem ook niet, want hebben beide ook niks meer gestuurd erna.
Corona kreeg ik inderdaad geen uitnodiging voor, maar kon ik gewoon zelf inplannen via de site.
Net zo anders dan jij werd: ik deed ook een Bluezz transformatie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Ben jij ook "iemand anders" geweest dan
Ik keek even weer bij de NOS, of er nog iemand dood was die ik niet kende. Maar het is dezelfde als vanmiddagquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Robert Redford ook al overleden
Meestal ook ditquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zielige mensen? Zoals ik ik ik?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer je in de leeftijdscategorie corona valt
quote:kun je via planjeprik kijken wanneer je ingepland staat, daarvoor krijg je een brief. Je kunt m dan ook aanpassen en dat heb ik meteen gedaan want onhandige dag. Griepprik is bij mijn praktijk meestal begin november
Wat een ….@:vlindertje89
Alsquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net zo anders dan jij werd: ik deed ook een Bluezz transformatie.
Ja gewoon door het dorp Bunde, of aan de zuidkant van de A7 als je plaatselijk wat beter bekend bent via een klein weggetje.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar daar kun je er ook letterlijk achterlangs rijden toch? Bij de A37 rij je op nog geen 50m langs de grenscontrole. Laatste keer dat ik keek raadde Google Maps zelfs aan de afrit Zwartemeer te pakken. Anders zou ik de eerste afrit in D moeten nemen, dus misschien als je verder op de B402 rijdt richting Meppen dat ie je dan wel gewoon via de A37 de grens over stuurt. Er staan soms inderdaad flinke files.
Over B402 gesproken, ik was vorige week enigszins verward. In de buurt van Hoogeveen stonden borden "Bremen, richting Emmen". Op de B402 staat inderdaad Bremen aangegeven dus snapte het niet. Blijkbaar zat de N33 dicht, op het knooppunt N33/A7 wordt Bremen volgens mij ook aangegeven. Ik had echt zoiets van "maar natuurlijk is Bremen rechtdoor"
Zelf plannen via planjeprik.nl, waar je ook precies kan lezen wie tot de doelgroep behoren en of je daar onder valt dit jaarquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En zielige mensen? Zoals ik ik ik?
Ik was vorig jaar zo verbaasd over uitnodiging griep- en coronaprik. Maar ik was zielig dus werd er ook mee verwend![]()
[..]
Spannend, ik duim mee!quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh ja, schoonzus is vandaag geopereerd en ook al weer thuis. Nu herstellen van de operatie, duimen dat alles weggehaald is en daarna bestralingen.
RTL4 docuserie over AVL weet niet of je het wil zien maar toch ff gemeld.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:22 schreef Vanyel het volgende:
En zielige mensen? Zoals ik ik ik?
Ik was vorig jaar zo verbaasd over uitnodiging griep- en coronaprik. Maar ik was zielig dus werd er ook mee verwend![]()
Ik zie er heel onbetrouwbaar uit he ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:41 schreef derLudolf het volgende:
Oh kofferbak heb ik nog nooit hoeven openen. Legitimeren ook niet, maar goed ook want paspoort heb ik nooit bij me.
Of je moest je gewoon scheren. Geschoren kan ik altijd doorrijdenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie er heel onbetrouwbaar uit he ?
Tnxquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
RTL4 docuserie over AVL weet niet of je het wil zien maar toch ff gemeld.
TV / [RTL]Antoni van Leeuwenhoek: over leven met kanker'
Nietmeerzieligquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:35 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zelf plannen via planjeprik.nl, waar je ook precies kan lezen wie tot de doelgroep behoren en of je daar onder valt dit jaar
Mijn zwager zit hier in, hij is artsquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
RTL4 docuserie over AVL weet niet of je het wil zien maar toch ff gemeld.
TV / [RTL]Antoni van Leeuwenhoek: over leven met kanker'
Hij lijkt de laatste tijd wel een ietsje pietsje positiever.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:sarabi nou moet hij het zelf nog meekrijgen![]()
Ik nam net een paar toastjes met blauwader smeerkaas. Elin lust het blijkbaar ook graag
Niet zielig, wel gepland omdat ik met zielige mensen werkquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:35 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zelf plannen via planjeprik.nl, waar je ook precies kan lezen wie tot de doelgroep behoren en of je daar onder valt dit jaar
Ik zie allemaal namen voorbij komen waar ik de verwijsbrieven naar toe moet sturen voor onze patiëntenquote:Op woensdag 17 september 2025 07:56 schreef gcjoel het volgende:
Mijn zwager zit hier in, hij is arts
Ik ga ook nog ff zoeken waar om dezelfde reden als jijquote:Op woensdag 17 september 2025 08:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet zielig, wel gepland omdat ik met zielige mensen werk![]()
Meer priklocatiesZeggen ze. In mijn gemeente zijn er juist minder (lees: eentje) en de keuze is reuze uit maar liefst twee weekdagen
Andere opties zijn resp 15 en 25 km verder.
En dat zijn dan mensen die in enige vorm opgeleid zijn dat de kennis uit wetenschappelijk onderzoek ook de (huidig bekende) waarheid vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:54 schreef Blues het volgende:
En collega's die zeggen; ik krijg toch geen corona snappen er geen bal van. Net als dat de griepprikkar binnen komt rijden, bijna niemand neemt die prikwant ik ben nooit ziek of ik ben ooit zo ziek geweest geweest van die prik.
Echt.................. en het advies van de artsen slaan ze in de wind.
Ik zie een dun lijntjequote:Op woensdag 17 september 2025 10:59 schreef fietsie het volgende:
En dat zijn dan mensen die in enige vorm opgeleid zijn dat de kennis uit wetenschappelijk onderzoek ook de (huidig bekende) waarheid vertegenwoordigt.
In schril contrast met de groep "da's allemaal verzonnen zodat wij hen (wie dat dan ook moge zijn) gehoorzamen (alsof ze dat ooit doen)"
Geen dun naaldje?quote:
SPOILER: Een kleine visuele impressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allereerst, we hadden een fly/drive rondreis waarbij we de locaties en de hotels niet/beperkt zelf konden uitkiezen. We hadden wel voor het 'plus' aanbod qua hotels gekozen tegen meerprijs, maar desondanks waren de hotelkamers vaak erg pover.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn prachtige foto’s @:madmaster Jammer van de hotels en het eten. Heb geen idee hoe het daar werkt, maar zouden huisjes waar je zelf kunt koken een idee zijn?
Wat jammer en ik snap dat koken niet echt een optie was met zo’n reis. Die laatste maaltijd klinkt best lekkerquote:Op woensdag 17 september 2025 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allereerst, we hadden een fly/drive rondreis waarbij we de locaties en de hotels niet/beperkt zelf konden uitkiezen. We hadden wel voor het 'plus' aanbod qua hotels gekozen tegen meerprijs, maar desondanks waren de hotelkamers vaak erg pover.
Ook omdat we dus bijna elke dag ergens anders verbleven was zelf koken praktisch gezien niet echt een optie geweest. Daarnaast kwam je vaak pas laat aan op bestemming en dan heb je geen zin om nog te gaan koken.
Gelukkig hebben we in Bergen wel heerlijke verse vis aan de haven kunnen eten en op de hoogvlakte een authentieke, heerlijke Noorse maaltijd met gehaktballen, spek en groenten.
Ik hoop het ook! De aanloop is al sinds vrijdag, met sinds zondag keelpijn erbij, maar vandaag eerste dag dat ik ook overdag echt neusspray nodig heb (en zo en ma tussendoor even geen neusspray na vr en za wel). Hopelijk was dit dan dag 1 en gaat het na morgen stuk beter! Buurvrouw was ook ziek, daar begon het vorige zaterdag en die voelt zich sinds maandagavond een stuk beter. Wel nog steeds behoorlijk nasaal enzo, maar lang niet zo ziek als ze zich ervoor voelde en zonder neusspray ook wel weer. Sowieso veel snotteraars, had er vanochtend in de werkgroep meerdere zitten.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 beterschap!
Ik was 2 weken geleden zo vreselijk verkouden. Twee dagen heel zielig en daarna voelde ik me al 100000x beter. Dus ik hoop dat het bij jou ook zo is. Twee daagjes flink beroerd en dan weer prima. Dat heb ik iig liever dan wekenlang meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Doe mij ook zo'n dag....quote:Op woensdag 17 september 2025 20:45 schreef sigme het volgende:
Na Spaans thuiswerken van 7 tot 12 zijn we even bij de notaris langsgeweest om de koopakte op te halen. Daarna een ‘menu del dia’ (daghap) gegeten. De rest van de dag in de blote kont in de schaduw bij de caseta gezeten. Prima uit te houden zo.
*Tieft een kip, uien, bleekselderij, wortel, venkel en prei in een pan water* nog even geduldquote:
Edeka Milkau ?quote:
Jij was vorig jaar toch deze kant opgegaan met de boot? Gaan doen met regelmaat en wat kost dat?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:45 schreef sigme het volgende:
Na Spaans thuiswerken van 7 tot 12 zijn we even bij de notaris langsgeweest om de koopakte op te halen. Daarna een ‘menu del dia’ (daghap) gegeten. De rest van de dag in de blote kont in de schaduw bij de caseta gezeten. Prima uit te houden zo.
Hierna werd ik ziekquote:Op woensdag 17 september 2025 18:40 schreef Blues het volgende:
Ik had een heerlijke 'herfst'vakantiedag.
Ik heb uitgeslapen, g zijn haar geknipt, douchedeuren gedaan, NiB, me verdiept in een haakpatroon/PDF voor een hippieponchodie ik gisteren kocht met behulp van het haaktopic.
Krant en paar hoofdstukken boek gelezen en lekker een middagdut.
Daarna vriezer ontdooit en schoongemaakt.
En tussendoor veel gelanterfant.
Penny is verschrikkelijke winkel.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Edeka Milkau ?![]()
Of de Penny om de hoek?
Uhuh het is als winkel niet je-dat. Ik werd wel blij van de groente de laatste keer dat ik bij -die- Penny was.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Penny is verschrikkelijke winkel.
Boodschappen doen geeft me gewoon geen plezier meer. Ben ook moe.
https://cptnzeppos.com/al(...)zeebrugge-antwerpen/quote:Op donderdag 18 september 2025 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij was vorig jaar toch deze kant opgegaan met de boot? Gaan doen met regelmaat en wat kost dat?
En waarschijnlijk mogen wij na 1 november of 1 december niet eens meer hiermee helpen. Moeten de mensen het zelf doenquote:Op donderdag 18 september 2025 14:48 schreef Blues het volgende:
Pfff Kaat wat moeten mensen toch doorstaan door stomme regeltjes wat anderen opleggen.
En dat het COA weer een boete erbij heeft vind ik ook bizar idioot.
Jesus…staat er dan straf op mensen helpen?quote:Op donderdag 18 september 2025 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk mogen wij na 1 november of 1 december niet eens meer hiermee helpen. Moeten de mensen het zelf doen
[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 18-09-2025 18:02:47 ]
Jij klinkt vaak echt zo oprecht enthousiast over dingen! echt aanstekelijkquote:Op donderdag 18 september 2025 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Beterschap Vlindertje! Verkoudheid is stom![]()
Onze vakantie is tot nu toe perfect! Rulantica was echt zo gaaf. We zijn er van 12.30-22.00 geweest. We hebben alle glijbanen minimaal 2 keer gedaan. Alleen die vrije val heb ik overgeslagen. In de avond was er in het buitenbad mooi verlicht en er was een DJ die nog best aardig draaide.
Huisje is ook heel fijn. Prachtige omgeving. Alleen heb ik vaak weinig tot geen internet.
En nu zijn we bijna bij Europapark voor nog meer tofheid![]()
Volgende keer zelf regelen. Prima te doen en zeker bij particulieren heb je dan leuke en ruime accomodaties. Qua eten kan ik me niet herinneren slecht gegeten te hebben eigk en we hebben zelden zelf gekookt.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allereerst, we hadden een fly/drive rondreis waarbij we de locaties en de hotels niet/beperkt zelf konden uitkiezen. We hadden wel voor het 'plus' aanbod qua hotels gekozen tegen meerprijs, maar desondanks waren de hotelkamers vaak erg pover.
Ook omdat we dus bijna elke dag ergens anders verbleven was zelf koken praktisch gezien niet echt een optie geweest. Daarnaast kwam je vaak pas laat aan op bestemming en dan heb je geen zin om nog te gaan koken.
Gelukkig hebben we in Bergen wel heerlijke verse vis aan de haven kunnen eten en op de hoogvlakte een authentieke, heerlijke Noorse maaltijd met gehaktballen, spek en groenten.
Normaal gesproken regelen we alles ook zelf, maar bij deze trip zag het er qua accomodaties vooraf goed uit. Volgende keer beter…quote:Op donderdag 18 september 2025 17:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgende keer zelf regelen. Prima te doen en zeker bij particulieren heb je dan leuke en ruime accomodaties. Qua eten kan ik me niet herinneren slecht gegeten te hebben eigk en we hebben zelden zelf gekookt.
Mooie en herkenbare foto’s
Fok! 😉quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Stel ik heb een slimme puber die sociaal eigenlijk nul ervaring heeft die eens online wat zou willen rondkijken waar mensen van haar leeftijd zoals over praten, liefst ook een beetje serieus, heeft iemand enig idee waar ik dat kind dan zoal heen zou kunnen sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik braaf hier verantwoording afleg, ‘moet’ ik wel netjes eten.![]()
Vlg etiket: Zes Honder Vijf gram groenten.![]()
En is Zet op stap? denk ik al dagen.
In het ikea topic staat een kort verslag van de klus tot nu toe.
Ik dacht dat Discord wel aardig populair was bij jongeren. Maar welke servers, kanalen etc geen idee.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Stel ik heb een slimme puber die sociaal eigenlijk nul ervaring heeft die eens online wat zou willen rondkijken waar mensen van haar leeftijd zoals over praten, liefst ook een beetje serieus, heeft iemand enig idee waar ik dat kind dan zoal heen zou kunnen sturen?
Ja was ff goed ziek. Ben heel vroeg voor mijn doen naar bed gegaan met 2 paracetamollen, een halve Zolpidem (omdat ik al een tijd slecht inslaap wegens pieker en beetje lastige tijden) een extra fleecedeken op mijn kant van het bed, dikke sokken, nachthemd, onderbroekquote:Op donderdag 18 september 2025 19:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en ik vergat @:Blues in mijn eerdere post! Wat shit dat je ziek was vannacht. Hoe voel je je inmiddels?
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fok! 😉
Vanavond soepmet 2 stukken breekbrood. Smakelijk en Alles voor mij. Opperdepop.
Goed bezig! Ook met de kleine aanpassingen/verbouwingkjes. Hou je mnX op de hoogte of is het suprise als ie thuis komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik braaf hier verantwoording afleg, ‘moet’ ik wel netjes eten.![]()
Vlg etiket: Zes Honder Vijf gram groenten.![]()
En is Zet op stap? denk ik al dagen.
In het ikea topic staat een kort verslag van de klus tot nu toe.
Dit is ook hoe ver ik kwam. Ik twijfel nog of dat niet meteen een beetje veel van het goede isquote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat Discord wel aardig populair was bij jongeren. Maar welke servers, kanalen etc geen idee.
Reddit?
Als je op bots wil reageren moet je naar Reddit gaanquote:Op donderdag 18 september 2025 20:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is ook hoe ver ik kwam. Ik twijfel nog of dat niet meteen een beetje veel van het goede is
Ik ook nog wel steeds. Maar dat is vooral omdat ik een soort bot detective ben en weet wie/wat ik moet negeren.quote:
Klinkt niet fijn! Gelukkig gaat het wat beter, maar klinkt ook als nog niet helemaal fit weer. Hopelijk vannacht een betere nacht!quote:Op donderdag 18 september 2025 20:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja was ff goed ziek. Ben heel vroeg voor mijn doen naar bed gegaan met 2 paracetamollen, een halve Zolpidem (omdat ik al een tijd slecht inslaap wegens pieker en beetje lastige tijden) een extra fleecedeken op mijn kant van het bed, dikke sokken, nachthemd, onderbroek(normaal slaap ik helegaar bloot) Redelijk geslapen met tussenpozen (story of my sleep).
Ben niet 100%, beetje hoofdpijn en vage keelpijn vandaag. Wel uur bij elkaar gewandeld de ene kant van de Cronjé naar de andere kant waar de auto stond, voor wol en spullen en appie en verder rustig aan gedaan vandaag.
Gaat wel weer...
Pff, stom. Ik ga morgenochtend maar even er achteraan bellen. Lig inmiddels maar gewoon in bed, ik denk eigenlijk niet dat er op dit tijdstip daadwerkelijk nog iemand komt.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
De keer dat dpd iets bij mij moest ophalen duurde het ook 4 dagen
SPOILER: slecht nieuws voor een egelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 07:56 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen.AwwwSPOILER: slecht nieuws voor een egelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
‘morgen.Risico van een robot maaier... nog een reden om lekker zelf te maaien. Gat graven en daar in doen.SPOILER: slecht nieuws voor een egelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin dit jaar was er een reebok met z'n gewei verstrikt geraakt in een hek bij m'n oom. Die heb ik toen opgeruimd cq tussen de bomen gegooid en was vorige week benieuwd wat er van over was.
Maar er lag niets meer, ook geen botten ofzo
Kranplätze müssen verdichtet sein
‘morgen.Wat enorm naar voor jullie, en de egel ookSPOILER: slecht nieuws voor een egelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Dank je. Ja, ik ben er echt een beetje van ontdaan, en dan heb ik niet eens iets gezien, mijn man heeft hem losgemaaktquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat enorm naar voor jullie, en de egel ook
Ik snap het. Ik zou het ook echt verschrikkelijk vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:23 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dank je. Ja, ik ben er echt een beetje van ontdaan, en dan heb ik niet eens iets gezien, mijn man heeft hem losgemaakt.
Gaan we dat doen, dankjewel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:34 schreef Candaasje het volgende:
Ach wat sneu @:Tuindier![]()
Egeltje kun je gewoon begraven. Draag wel even handschoenen, ze zitten vaak onder de vlooien en ook wel teken.
Hier lekker op tijd aanwezig (drie uur vantevoren), maar vertraging van 2 uur
‘morgen.SPOILER: slecht nieuws voor een egelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat deed ik met de softclose (heet dat zo?) deurtjes toen we de nieuwe keuken haddenquote:Op vrijdag 19 september 2025 06:52 schreef AnneX het volgende:
Na de sanitaire stop zojuist ging ik nog even langs de nieuwe voorraadkast en deed de deur een paar x open/dicht. Haha.
Nou dat snap ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:23 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dank je. Ja, ik ben er echt een beetje van ontdaan, en dan heb ik niet eens iets gezien, mijn man heeft hem losgemaakt.
Fijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tuindier![]()
![]()
@:Candaasje heel veel plezier!![]()
@:Lucky_Strike wat een heerlijk aanstekelijk enthousiasme spreekt er uit je postsik zou er bijna van daarheen willen, ik hou alleen helemaal niet van achtbanen enzo
![]()
Ik sliep vannacht zomaar! Met redelijk wat onderbrekingen en minder lang dan ik had gewild, maar ik lag in elk geval niet uren achter elkaar wakker, en het kwam dit keer niet door snotneus maar door pijnlijke prik-arm. Ik laat me altijd links prikken, want rechts, maar links is mn favoriete slaap-zij dus ik werd nu steeds wakker als ik naar linker zij probeerde te draaien. Gisteravond voor slapen wel nog neusspray gehad beide kanten, maar vanochtend ging het eigenlijk nog best goed dus de ochtend dosis heb ik overgeslagen. En het valt nu nog best behoorlijk mee dus het lijkt echt aan de beterende hand
quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat naar @:tuindier
Grotendeels slapeloze nacht gehas, het leek erop dat ik weer blaasontsteking kreeg, maar veel gedronken vannacht en nu nauwelijks meer last (gisteren ook veel te weinig gedronken).
Net nieuwe steunkousen aangemeten en op de terugweg kwamen 5 dakota’s over, pokkeherrie en kon ze bijna aanraken.
Een mevrouw ging midden op het fietspad staan om te kijken, niemand kon er langstoen iemand anders en ik haar daarop wezen wees ze naar de lucht en “kijk kijk kijk dan” alsof die dingen niet opvielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |