Goed dat je een plan hebt om het aan te kaarten
@Candaasje 
en sowieso inderdaad heel zinnig om te kijken op welke manier van dit soort zaken geleerd kan worden door iedereen.
Ik ben inmiddels weer thuis. Het was echt heel leuk, heel blij dat ik gegaan ben. Mn scheikundeleraar herkende me zelfs nog met naam en al

die geeft al sinds 2001 daar les en ik heb daar 2002-2008 gezeten. Dus vond ik wel echt bijzonder. Ik zat in zijn eerste mentorklas, dat hielp denk ik. En ik heb ook de 'zwaarste' variant scheikunde gedaan tm eindexamen. Sowieso echt heel veel docenten die ik heb gehad of er al waren in mijn tijd, die er nog steeds werken. Het was echt heel leuk om er weer rond te lopen. Ik werd er zo enthousiast van dat ik terug in de trein heb opgezocht hoe lang het zou duren om een middelbare school lesbevoegdheid ergens in te halen

.
Er waren echt heel erg veel mensen, maar toch ook veel jaargenoten en oudklasgenoten tegengekomen en gesproken. En na de borrel toen aantal klasgenoten samen gingen eten nog even bij broertje langs geweest om babynichtje te knuffelen voor ik weer naar huis ging, want 9u hockey morgen

. Mocht haar nu ook een tijdje vasthouden

. Ik had nog gekeken eerder naar een hotel om er een weekendje van te maken zodat ik ook naar het feest zou kunnen, maar ¤255 voor een nacht ging me wat te ver. Nu zei broertje toen ik er was wel dat ik daar kon slapen, maar had niks bij me ook qua pil enzo en had nu al gezegd dat ik er bij de wedstrijd ben morgen. Als ik dat van tevoren had geweten dan had ik hockey afgezegd en had ik ook nog wel naar het feest gewild. Had het expres niet gevraagd gezien het me met 2jarige en 1 week oude baby wel genoeg nachtelijke onderbrekingen leek zonder dat je (schoon)zus ook nog ergens laat thuis komt, en denk ook dat het voor hen als ik het wel gevraagd had ook echt niet vooraf in te schatten was geweest of ze dat hadden zien zitten. Maargoed, het was zo ook al heel leuk

.
Nu nog even aan het afschakelen op de bank en zo richting bed voor een hopelijk heerlijk diepe verkwikkende slaap, want morgen hockey en begin vd middag date
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 13-09-2025 22:04:44 ]