abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218757707
:W
pi_218758599
Vandaag maar even op het Max Verstappen gedeelte van Fok aan het loeren :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218758715
@Candaasje :* wat rot dat de druk ervoor heeft gezorgd dat je de vakantie op deze manier ingaat. Is het niet tijd voor een teamvergadering waarin je kunt vertellen waarom die dingen de druk op jou en collega teveel verhogen en wat dat voor consequenties heeft? En/of een vuist op tafel richting 'boven' dat dit niet acceptabel is? Want nu hebben de organisatieproblemen op jou persoonlijk een negatief effect, en dat lijkt me nou niet de bedoeling :N

Niet dat ik veel recht van spreken heb in dergelijke contexten, maar ik ben wel goed in anderen hiertoe adviseren ;)

Groetjes vanuit de trein :W op weg naar middelbare school lustrum/reünie. Ben benieuwd. Wel zin in. Mogelijk ook nog even bij broertje en gezin langs, ligt beetje aan hoe de middag/avond loopt.

Wij hadden afgelopen week een social safety workshop. Die begon met "als je elkaar beter leert kennen komt er vanzelf meer safety". Haha. Nee.
pi_218758986
Mooie TT *O* Komt uit een liedje zeker?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218759011
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Wij hadden afgelopen week een social safety workshop. Die begon met "als je elkaar beter leert kennen komt er vanzelf meer safety". Haha. Nee.
Nee niet vanzelf. Daar moet permanent aan gewerkt worden door iedereen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 13 september 2025 @ 13:09:21 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218759104
De kachel brandt, ik herhaal de kachel brandt
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218759183
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef derLudolf het volgende:
^O^

Is het ook al bijna stookweer?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218759184
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef derLudolf het volgende:
In Nederland zou de buurt een protest gaan organiseren, want jouw houtrook verstikt 100en in jouw regio nu.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218759205
quote:
84s.gif Op zaterdag 13 september 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee niet vanzelf. Daar moet permanent aan gewerkt worden door iedereen.
En velen kan ik beter niet te best leren kennen :+
Of zij mij *)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218759555
Ik ben aan het puzzelen aan een "lekkage"; er is bij mijn mantelzorg-adres een doorstroomboiler geinstalleerd in de keuken, ipv een warmwaterleiding.

En die boiler heeft (natuurlijk, verplicht) een inlaatcombinatie met een overloop. En nu komt er water ui de overloop gelopen (veel, hard) als je de kraan opendoet in de wasbak er boven.

Ergo: de afvoer eronder zit verstopt.

Maar voor de pret is eea allemaal zo ingebouwd dat om er met een ontstopveer in te kunnen komen dat hele kastje leeggesloopt moet worden. Planken eruit, boiler eruit enz enz enz
  Moderator zaterdag 13 september 2025 @ 14:05:28 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218760004
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2025 13:12 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^

Is het ook al bijna stookweer?
Ik heb deze week toestemming gekregen van de Schorni, dus wil het ook proberen. Ik wil voor het seizoen begint de kachel ingebrand hebben ook, kamer staat nu beetje blauw ivm verf. Na een paar uur is dat over schijnt

quote:
6s.gif Op zaterdag 13 september 2025 13:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
In Nederland zou de buurt een protest gaan organiseren, want jouw houtrook verstikt 100en in jouw regio nu.
pi_218760035
Wijs, nu kun je alles checken zonder afhankelijk te zijn van warmte
pi_218760099
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje :* wat rot dat de druk ervoor heeft gezorgd dat je de vakantie op deze manier ingaat. Is het niet tijd voor een teamvergadering waarin je kunt vertellen waarom die dingen de druk op jou en collega teveel verhogen en wat dat voor consequenties heeft? En/of een vuist op tafel richting 'boven' dat dit niet acceptabel is? Want nu hebben de organisatieproblemen op jou persoonlijk een negatief effect, en dat lijkt me nou niet de bedoeling :N

Niet dat ik veel recht van spreken heb in dergelijke contexten, maar ik ben wel goed in anderen hiertoe adviseren ;)

Groetjes vanuit de trein :W op weg naar middelbare school lustrum/reünie. Ben benieuwd. Wel zin in. Mogelijk ook nog even bij broertje en gezin langs, ligt beetje aan hoe de middag/avond loopt.

Ik wil inderdaad een zgn M&M rounds’ laten inplannen na mijn vakantie :Y
Dat was ooit al een idee maar nooit echt gebruik van gemaakt tnt, maar in dit geval wil ik echt dat dit besproken wordt en niet enkel binnen mijn eigen team. Dus ik wil naast mijn eigen afdeling het management erbij, anesthesie, en back office/balie.

Het is niet de bedoeling om de schuld dan bij iemand neer te leggen, maar wel te kijken waar het allemaal mis ging of beter kon (het was niet enkel deze patiënt, het was een samenloop van alles bij elkaar) en hoe we dat als ziekenhuis gaan aanpakken.

Veel plezier!
  Moderator zaterdag 13 september 2025 @ 14:36:11 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218760461
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 14:07 schreef fietsie het volgende:
Wijs, nu kun je alles checken zonder afhankelijk te zijn van warmte
Jup, de ramen kunnen nu ook gewoon open om verfgeur weg te krijgen. Oh en qua buurt, de schoorsteenveger heeft zelfs bruinkool niet afgeraden ivm stankoverlast ofzo. Heb bovendien ook geen buren, zoals de wind nu staat is er een huis 200m verderop waar m'n rook overheen waait.
pi_218760478
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 14:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jup, de ramen kunnen nu ook gewoon open om verfgeur weg te krijgen. Oh en qua buurt, de schoorsteenveger heeft zelfs bruinkool niet afgeraden ivm stankoverlast ofzo. Heb bovendien ook geen buren, zoals de wind nu staat is er een huis 200m verderop waar m'n rook overheen waait.
Al legt iemand hier een elektrische spiraal in zijn houtkachel dan kun je nog rekenen op klachten over rookoverlast van sommige carrière zeiksnorren.
pi_218761269
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2025 14:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik wil inderdaad een zgn M&M rounds’ laten inplannen na mijn vakantie :Y
Dat was ooit al een idee maar nooit echt gebruik van gemaakt tnt, maar in dit geval wil ik echt dat dit besproken wordt en niet enkel binnen mijn eigen team. Dus ik wil naast mijn eigen afdeling het management erbij, anesthesie, en back office/balie.

Het is niet de bedoeling om de schuld dan bij iemand neer te leggen, maar wel te kijken waar het allemaal mis ging of beter kon (het was niet enkel deze patiënt, het was een samenloop van alles bij elkaar) en hoe we dat als ziekenhuis gaan aanpakken.

Veel plezier!
Goed dat je een plan hebt. En helaas dat dit nu gebeurt zó vlak voor je vakantie.
Ondanks alles…veel plezier. Of is het een klus vakantie?
pi_218762225
Naar dat je laatste dag voor je vakantie zo verliep @Candaasje En goed dat je ermee aan de slag gaat. Leermoment voor de organisatie en kijken waar zaken anders kunnen. Want ‘fouten’ zijn vaak het resultaat van veel schakeltjes en niet de schuld van één persoon.
Ik heb vandaag nog een collega geattendeerd op iets wat tot een (niet-dodelijke) medicatiefout had kunnen leiden. En zoiets bespreken we dan ook in het team.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218762228
:W Terug van een kinderverjaardag waar nauwelijks een kind te zien was, er was een nieuw speeltoestel in de buurt geplaatst :D

Da’s geen fijn begin van de vakantie @Candaasje goed dat je na de vakantie in gesprek gaat.

T begint hier nu wel erg donker te worden, zo de lampen maar aan.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 september 2025 @ 17:37:07 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218762274
Groeten vlak bij Manneke Pis. Zit bij een niet-standaard bierbar op het plein van Jacques Brel.

Boodschappen voor komende dagen gedaan. Nu eens kijken waar ik ga eten zo. 😎
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218762283
Morgenvroeg nog een paar uur werken.
Daarna in het kader van Open Monumentendag met mijn ouders naar ons openlucht theater (wat uit het verval gehaald wordt en nu eenmalig opengesteld). En daarna door naar een landgoed wat ruim een halve eeuw in het bezit van familie is (gebouwd rond 1870). Eens kijken hoe mijn achter-achternichtje het heeft opgeknapt. Na ook jarenlang verval. Want nadat haar grootouders zo’n 30 jaar geleden zijn overleden heeft er ruim 20 jaar niemand gewoond. Opa en oma hadden hun laatste jaren twee kamers op de benedenverdieping in gebruik en maar goed dat er nooit veiligheidsinspekties zijn geweest voor de rest van het pand :X

Ter plekke schijnt een buffet te zijn. Als dat niks is bellen we naar een restaurant waar ook buffet is of ze plek hebben. En als dat vol is gaan mijn ouders en ik ergens van de kaart eten.
Eetprogramma is hun idee :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218762389
Klinkt goed Cat!

Mijn plan is om me morgen in Haarlem in het provinciehuis aan te sluiten bij een rondleiding.

(Paviljoen Welgelegen https://share.google/jt11mRg92xJRaDgFU)

Zo'n prachtige groot pand met een mooi park ervoor waar ik jaarlijks wel een paar x kom, maar nog nooit dat monumentale gebouw van binnen gezien.

Paviljoen Welgelegen opent deuren tijdens Open Monumentendag... https://share.google/196Wy0YzyyjlvJxoj

[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 13-09-2025 17:54:48 ]
pi_218762824
MnX is net terug van een rondje omgeving van ouwe huis. Inderdaad Monumentendag. w/
Zelf had ik niet zo veel interesse.
Morgen vertrekt hij voor 12 dagen met de muziek mee. De koffer staat klaar.
En is het ‘geheime project’ gepland, dat anders niet van de grond komt ondanks het voornemen.
Er komt een échte keukenkast met opbergruimte. En de andere gaat naar de slaapkamer - als enige! - die zit gelukkig al in elkaar.

Nu lokaal uit eten. Pannenkoek of saté. Niet hoogstaand wél smakelijk.

Gossie, hoe zou het met het feest van Lucky en Jflip zijn. Wat een bummer!
pi_218762915
Bummer?
pi_218762921
Och ja, wanneer je op de kaart kijkt is het daar nu droog en blijft het ook zo. Duimen dat dat klopt
We have far more in common than that which devides us..
pi_218763158
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:40 schreef sigme het volgende:
Bummer?
Tegenvaller wat weer betreft😇
Gelukkig weet Kaatje meer.
  Moderator zaterdag 13 september 2025 @ 19:55:54 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218763675
Weer lijkt morgen acceptabel, dus morgen naar Nijmegen met wat mede analoog fotografen
Oh dat is pas volgende week :+

[ Bericht 47% gewijzigd door derLudolf op 13-09-2025 20:09:56 ]
pi_218763742
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie TT *O* Komt uit een liedje zeker?
Waarschijnlijk wel ontleend aan de regel uit een liedje. In het nummer Zaterdag van Bløf komt de tekst "Zaterdag
Deed ik niets dat ook wel later mag" voor.

Bekijk deze YouTube-video

Bløf - Zaterdag
pi_218763849
Yups, zie ook gesloten vorige topic *)
pi_218764794
Goed dat je een plan hebt om het aan te kaarten @Candaasje ^O^ en sowieso inderdaad heel zinnig om te kijken op welke manier van dit soort zaken geleerd kan worden door iedereen.

Ik ben inmiddels weer thuis. Het was echt heel leuk, heel blij dat ik gegaan ben. Mn scheikundeleraar herkende me zelfs nog met naam en al :o die geeft al sinds 2001 daar les en ik heb daar 2002-2008 gezeten. Dus vond ik wel echt bijzonder. Ik zat in zijn eerste mentorklas, dat hielp denk ik. En ik heb ook de 'zwaarste' variant scheikunde gedaan tm eindexamen. Sowieso echt heel veel docenten die ik heb gehad of er al waren in mijn tijd, die er nog steeds werken. Het was echt heel leuk om er weer rond te lopen. Ik werd er zo enthousiast van dat ik terug in de trein heb opgezocht hoe lang het zou duren om een middelbare school lesbevoegdheid ergens in te halen :D .

Er waren echt heel erg veel mensen, maar toch ook veel jaargenoten en oudklasgenoten tegengekomen en gesproken. En na de borrel toen aantal klasgenoten samen gingen eten nog even bij broertje langs geweest om babynichtje te knuffelen voor ik weer naar huis ging, want 9u hockey morgen }:| . Mocht haar nu ook een tijdje vasthouden O+ . Ik had nog gekeken eerder naar een hotel om er een weekendje van te maken zodat ik ook naar het feest zou kunnen, maar ¤255 voor een nacht ging me wat te ver. Nu zei broertje toen ik er was wel dat ik daar kon slapen, maar had niks bij me ook qua pil enzo en had nu al gezegd dat ik er bij de wedstrijd ben morgen. Als ik dat van tevoren had geweten dan had ik hockey afgezegd en had ik ook nog wel naar het feest gewild. Had het expres niet gevraagd gezien het me met 2jarige en 1 week oude baby wel genoeg nachtelijke onderbrekingen leek zonder dat je (schoon)zus ook nog ergens laat thuis komt, en denk ook dat het voor hen als ik het wel gevraagd had ook echt niet vooraf in te schatten was geweest of ze dat hadden zien zitten. Maargoed, het was zo ook al heel leuk O+ .

Nu nog even aan het afschakelen op de bank en zo richting bed voor een hopelijk heerlijk diepe verkwikkende slaap, want morgen hockey en begin vd middag date ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 13-09-2025 22:04:44 ]
pi_218764922
Wij hebben, mocht het ooit nodig zijn @vlindertje89 , ook een logeerkamer. :*
Fijn vd reünie en het nichtjeknuffelen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')