Hoe moet men dat non- en verbaal geweld dan bestrijden? Uit zichzelf gaan die paaseieren toch niet beschaafd reageren of antwoorden geven aan normale beleefde jongeren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoeveel meer bewijs is er nodig dat mensen die vinden dat verbaal geweld besteden mag worden met daadwerkelijk geweld niet helemaal bij hun paasei zijn...
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Het FOK! Kirk topic, een situatieschets @:Zipportal
Bekijk deze YouTube-video
Uitkomst links of rechts to be determined
Vind zijn meningen over abortus wel bedenkelijk hoor. Dat zelfs een verkrachtte vrouw haar ongeboren kind moet houden en vrouwen sowieso maar meer tijd aan gezin en huishouden moeten besteden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kirk heeft niemand tegen de schenen geschopt, hij was iemand die het open debat opzocht en met allerlei mensen het gesprek aanging over politieke kwesties. Wellicht moet je jezelf afvragen waarom je een debat weg probeert te zetten als verkapt geweld en aan de hand daarvan een aanslag min of meer afschildert als een logisch gevolg.
Het wordt zo wel weer heel duidelijk in welke hoek het probleem zit. Jouw betoog heeft nogal een 'speech is violence' vibe.
Negeren en anders middels de stembus natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Hoe moet men dat non- en verbaal geweld dan bestrijden? Uit zichzelf gaan die paaseieren toch niet beschaafd reageren of antwoorden geven aan normale beleefde jongeren.
Waarmee? De vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Leraar niet meer voor klas na juichen om moord Charlie Kirk, Radboud-docent vindt schorsing ‘walgelijk’
https://www.ad.nl/binnenl(...)-walgelijk~adc5aad9/
Weg ermee.
Geweldverheerlijking =/= vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarmee? De vrijheid van meningsuiting?
Wat een idiootquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Leraar niet meer voor klas na juichen om moord Charlie Kirk, Radboud-docent vindt schorsing ‘walgelijk’
https://www.ad.nl/binnenl(...)-walgelijk~adc5aad9/
Weg ermee.
Is hij gearresteerd?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kunt dit uiteraard pas een piepklein beetje met elkaar vergelijken als beide docenten publiekelijk geëxecuteerd worden door iemand die een andere mening is toegedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus Timmermans moet ook niet raar opkijken als het zover is? Mag toch hopen dat het zo niet werkt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk maar genoeg mensen tegen de schenen te schoppen ( met woorden) dat men massaal een bloedhekel aan je krijgt. Onder die massa is altijd wel iemand die het met hardere maatregelen wil doen. En zo geschiedde. Je kunt maar tot op bepaalde hoogte mensen irriteren.
Het was gewoon een irritante lul die overal wat van vond en daarmee de boer opging. Het eigen heilige gelijk uitdragen. Dat zet soms kwaad bloed en dat is best gevaarlijk in een land waar iedereen en zijn moeder een vuurwapen heeft wat ze ook best eens willen gebruiken als het ze niet aanstaat. Meer is het niet volgens mij. Als je gewoon een beetje low profile bent en een attitude hebt van leven en laten leven dan gaat ook daar niemand op je schieten. Hoe moeilijk kan dat nou zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind zijn meningen over abortus wel bedenkelijk hoor. Dat zelfs een verkrachtte vrouw haar ongeboren kind moet houden en vrouwen sowieso maar meer tijd aan gezin en huishouden moeten besteden.
Ik als vrouw kan me voorstellen dat die uitspraken vrouwen tegen de schenen schoppen. Laat een vrouw lekker zelf beslissen over haar leven.
Als docent hoor je objectief te zijn. Deze halve gare moet zijn helemaal nergens meer aan de bak komen als leraar. Niks schorsen, optiefen - ga maar putjes scheppen vanaf nuquote:
Net op tijdquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Heeft dit topic al de conclusie getrokken dat het een totaalidioot was die gevaarlijke denkwijzen verkocht aan de jeugd én dat politieke moord ten alle tijde heel slecht is? Of ben ik te vroeg?
Je wil je eigen mening weer eens als conclusie laten prevaleren?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Heeft dit topic al de conclusie getrokken dat het een totaalidioot was die gevaarlijke denkwijzen verkocht aan de jeugd én dat politieke moord ten alle tijde heel slecht is? Of ben ik te vroeg?
Oh daar ben ik het ook helemaal niet mee eens, ik vind dat veel te extreem en ben een voorstander van 'safe, legal, and rare' met gratis verkrijgbare anticonceptiemiddelen. Maar binnen de conservatieve scene in de VS zijn er best een behoorlijk aantal (waaronder de nodige vrouwen) pro-life, ik vind dat niet iemand tegen de schenen schoppen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind zijn meningen over abortus wel bedenkelijk hoor. Dat zelfs een verkrachtte vrouw haar ongeboren kind moet houden en vrouwen sowieso maar meer tijd aan gezin en huishouden moeten besteden.
Ik als vrouw kan me voorstellen dat die uitspraken vrouwen tegen de schenen schoppen. Laat een vrouw lekker zelf beslissen over haar leven.
Rustig maar, wij domme tokkies hopen dat ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus Timmermans moet ook niet raar opkijken als het zover is? Mag toch hopen dat het zo niet werkt.
Ik denk precies op tijdquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Ah...quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk maar genoeg mensen tegen de schenen te schoppen ( met woorden) dat men massaal een bloedhekel aan je krijgt. Onder die massa is altijd wel iemand die het met hardere maatregelen wil doen. En zo geschiedde. Je kunt maar tot op bepaalde hoogte mensen irriteren.
Dus het vermoorden van iemand om zijn mening is wel ok volgens jou en is eigenlijk zijn eigen schuld?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het was gewoon een irritante lul die overal wat van vond en daarmee de boer opging. Het eigen heilige gelijk uitdragen. Dat zet soms kwaad bloed en dat is best gevaarlijk in een land waar iedereen en zijn moeder een vuurwapen heeft wat ze ook best eens willen gebruiken als het ze niet aanstaat. Meer is het niet volgens mij. Als je gewoon een beetje low profile bent en een attitude hebt van leven en laten leven dan gaat ook daar niemand op je schieten. Hoe moeilijk kan dat nou zijn.
Play stupid games win stupid prizes.
God verhoedde dat je iets van abortus vindt of anatomie van de mens.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het was gewoon een irritante lul die overal wat van vond en daarmee de boer opging. Het eigen heilige gelijk uitdragen. Dat zet soms kwaad bloed en dat is best gevaarlijk in een land waar iedereen en zijn moeder een vuurwapen heeft wat ze ook best eens willen gebruiken als het ze niet aanstaat. Meer is het niet volgens mij. Als je gewoon een beetje low profile bent en een attitude hebt van leven en laten leven dan gaat ook daar niemand op je schieten. Hoe moeilijk kan dat nou zijn.
Oh ja, het is 21:00 uur geweestquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Omdat ie net zo denkt als jij. Jij bent m.i. en met alle respect en zo natuurlijk ook een enge vent met een gemankeerd brein. Tevens geen enkel sociaal geweten. Daarom.
Gaat prima als je geen rechtse incelbubbel hebt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij was bijna niet te vermijden op social media...
Ik denk dat het nu wel kan ja. De ergste emotie is wel bedaard.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |