Nogmaals, iedereen doet dat voor gemotoriseerd verkeer en toch accepteert niemand die kans voor zichzelf. Iedereen maakt zichzelf wijs dat het hem of haar niet zal treffen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand neemt zijn eigen dood, of zo'n dood, voor lief. Het gaat erom dat hij meermaals predikt dat meerdere doden per jaar een offer is wat hij graag maakt voor the right to bear arms. Als je daar zo oprecht en standvastig in bent dan accepteer je dus ook de kans dat jij 1 van die slachtoffers moet zijn
Prima. Maar daar heb ik ook geen probleem mee. Met doden wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Afschrikking....omdat je wapen iemand kan doden.
Ik kan het slecht rijmen met dat zijn vader aangaf dat Tyler vond dat Charlie Kirk haat aan het verspreiden was (bron: https://www.bbc.com/news/articles/cp8wl2y66p9o )quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:44 schreef viceversa het volgende:
Lol als het dus echt een Groyper is dan kwam de kogel van rechts jongens.
Ja, want dat is ook wat de overheid zal doen: een kernbom op je huis flikkeren als ze je vervelend vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De overheid heeft kernbommen, ik gok dat je het met een pistooltje niet gaat redden.
Ik heb geen overzicht van wie om welke reden een wapen in huis heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar was het voor bedoeld ja. Wie heeft er nu nog een wapen om die reden?
[..]
Aanvallen waarmee, beste kerel?
Dus?quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het kwam in de grondwet zodat de burgers wat zouden kunnen doen als een dictator de boel overneemt.
Ja dat is een leuk idee wanneer het leger uit burgers met musketten bestaat. In die tijdgeest is het logisch.
Als iedereen nu nog steeds alleen musketten had ipv ar 15 zou al een hele hoop schelen. Het hele idee van burgers kunnen zich verdedigen tegen de overheid slaat natuurlijk nergens meer op in moderne tijd.
Ik voel me oud. Heb dat woord echt nog nooit in mijn leven gezien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
A group of Femboys pretending to be Neo-nazis.
Ok dus je quote eerder is dus onzin want dat weet je niet:quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen overzicht van wie om welke reden een wapen in huis heeft.
quote:Ontkracht... Nee, het wapenbezit in de VS is ter verdediging. Dat is gewoon een feit.
Dat zeg ik niet. Ik vraag nogmaals, je hebt een vuurwapen nodig om je te verdedigen tegen aanvallen met...?quote:En als je denkt dat een verbod op wapens maakt dat je niet aangevallen kan worden door wapens... dan heb ik nieuws voor je.
Dus dat gebruiken als reden om maar wapens te houden is een beetje domquote:
Geen idee. Wist je dat als je iemand in zijn been schiet hij dat vaak overleeft en desondanks de dreiging significant vermindert?quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus door iemand met de dood bedreigen.
En als die persoon daar niet van onder de indruk is, zul je moeten laten zien dat het geen loos dreigement is
En in een samenleving waarin wapenbezit legaal is, kun je verwachten dat de kwaadwillende ook een vuurwapen heeft.
En er een andere standaard op na houdt dan jezelf.
Maakt een dreigement dan wel voldoende indruk?
Ja het is hard werken voor boomers om een beetje bij te blijven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik voel me oud. Heb dat woord echt nog nooit in mijn leven gezien.
Jezelf tegen slangen verdedigen met een AR-15quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:38 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Tegen criminelen met wapens maar ook tegen wilde dieren, giftige slangen, beren etc.
Behalve dan dat anderen dat als zodanig gezegd hebben. Ik heb gezegd dat ik denk dat onder progressieven het normaler is om te vinden dat mensen vanwege hun mening vermoord mogen worden. Dat is wezenlijk anders.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:47 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dat dan? Topic na topic leugens over zogenaamde links/progressief geweld en geen enkel feit om dat te onderbouwen, wat logisch is, want rechts geweld is al decennia extreem veel gevaarlijker.
Met alle liefde blijf ik jouw leugens weerleggen met feiten hoor.
Bedankt, dat is interessant. Dus na zijn kort universiteitsperiode is hij hierheen gegaan. Als ik het goed begrijp vergelijkbaar met MBO. Een prima opleiding lijkt mij. Ik weet niet hoe het in de VS is, maar met technisch MBO kun je hier meer verdienen dan met bepaalde HBO/WO studies. Je zou wel denken dat 3 jaar technisch MBO niet bepaald een locatie is om te radicaliseren tot een linkse woke activist, zoals sommigen blijkbaar denken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik was ff druk maar gevonden:
Who is Tyler Robinson?
Robinson grew up in Washington, Utah, a suburb of St. George. A spokesperson for the Washington County School District said he was a student there from 2008 to 2021, when he graduated from Pine View High School.
He was a high-achieving student, earning a scholarship to attend Utah State University, according to public records and social media reviewed by CNN. In 2021, Robinson’s mother posted a video of him reading a letter about receiving the scholarship. USU said in a statement that Robinson “briefly attended” the school for one semester in 2021, then took a leave of absence.
“He was a pre-engineering major, so he took courses that would have been part of that major,” said spokesperson Amanda DeRito.
Robinson is currently a third-year student in the electrical apprenticeship program at Dixie Technical College in St. George, according to the Salt Lake Tribune.
https://nymag.com/intelli(...)on-what-we-know.html
Vergeet gigantische wormen in de woestijn niet. Is nog wel een aardige documentaire over uitgekomen zo rond 1990.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jezelf tegen slangen verdedigen met een AR-15.
Vrijheid van meningsuiting toch? Dat mag alleen zolang het feitenvrij gelul over zogenaamd links/progressief geweld is?quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een onzin weer zeg. Kan dit soort ongefundeerd gespeculeer niet weggehaald worden?
Ik had net eerder vandaag begrepen dat als je naar een universiteit het blauw haar langzaam begint te groeien en je na 4 jaar een volledig communist bent!quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Bedankt, dat is interessant. Dus na zijn kort universiteitsperiode is hij hierheen gegaan. Als ik het goed begrijp vergelijkbaar met MBO. Een prima opleiding lijkt mij. Ik weet niet hoe het in de VS is, maar met technisch MBO kun je hier meer verdienen dan met bepaalde HBO/WO studies. Je zou wel denken dat 3 jaar technisch MBO niet bepaald een locatie is om te radicaliseren tot een linkse woke activist, zoals sommigen blijkbaar denken.
Nee, de vraag zit verderop. Of je weet niet hoe je een logische zinsbouw moet maken. Dat kan ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je zit weer te liegen joh.
[..]
Houd daar eens mee op.
Of je komt wat minder in hele donkere krochten van het internet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik voel me oud. Heb dat woord echt nog nooit in mijn leven gezien.
kernbommen zijn niet voor de eigen bevolking, maar voor de Ander (USSR of China)quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De overheid heeft kernbommen, ik gok dat je het met een pistooltje niet gaat redden.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand neemt zijn eigen dood, of zo'n dood, voor lief. Het gaat erom dat hij meermaals predikt dat meerdere doden per jaar een offer is wat hij graag maakt voor the right to bear arms. Als je daar zo oprecht en standvastig in bent dan accepteer je dus ook de kans dat jij 1 van die slachtoffers moet zijn
Hij aanvaarde dat risico door ondanks de gevaren en bedreigingen toch door te gaan met waar hij mee bezig was.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij nam de doden dus voor lief om het recht op wapenbezit te behouden...
Hij is nu zelf een van de doden die hij voor lief nam?
In de VS heb je dat recht wel in bepaalde specifieke gevallen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee. Wist je dat als je iemand in zijn been schiet hij dat vaak overleeft en desondanks de dreiging significant vermindert?
Verder: ik pleit niet voor wapenbezit. Ik zeg alleen dat het recht niet bestaat om mensen te kunnen doden.
Ik weet waarom het recht er is. Kun je ook zelf even opzoeken. Dat de mensen die gebruikmaken van het recht daar verschillende redenen voor kunnen hebben laat dat onverlet. Sommigen vinden het gewoon leuk om op blikjes te schieten. Dat is niet de reden dat het in de grondwet staat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ok dus je quote eerder is dus onzin want dat weet je niet:
[..]
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vraag nogmaals, je hebt een vuurwapen nodig om je te verdedigen tegen aanvallen met...?
Te laat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Falco het volgende:
Ik heb nog even gebeden voor Charlie Kirk
Als je je daardoor beter voelt moet je dat vooral doenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Falco het volgende:
Oh nouja, dan komt ie in de hel.quote:
Het was alleen niet om die reden. En daarnaast kun je met een sniper geweer het leger nog best veel pijn doen als je je goed weet te verstoppen. Los van dat je als bevolking met veel meer personen bent. Dus het is helemaal niet zo evident als jij denkt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus dat gebruiken als reden om maar wapens te houden is een beetje dom
Spot on.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Hij aanvaarde dat risico door ondanks de gevaren en bedreigingen toch door te gaan met waar hij mee bezig was.
Dat is toch iets anders dan dat jullie het formuleren want dat heeft toch net een te hoog eigen schuld dikke bult gehalte
Als hij morgen uit de dood opstaat krijg je van mij de eer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Falco het volgende:
Ter zelfverdediging ja... Cirkel rond.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
In de VS heb je dat recht wel in bepaalde specifieke gevallen.
Maar dan lijk jij op iets anders te doelen, namelijk zijn persoonlijke veiligheid die in het geding zou zijn gekomen door zijn visie, etc.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Hij aanvaarde dat risico door ondanks de gevaren en bedreigingen toch door te gaan met waar hij mee bezig was.
Dat is toch iets anders dan dat jullie het formuleren want dat heeft toch net een te hoog eigen schuld dikke bult gehalte
voel je je nu wat beter? dan heeft het in elk geval resultaat gehadquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Falco het volgende:
Ik zou het erg bijzonder vinden als een gebed daar invloed op zou hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:08 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zijn ziel moet nog begeleiding hebben naar god Yahweh.
Kirk zei dat sommige vrouwen boos en bitter zijn door anticonceptie. En hij vergeleek abortus met de holocaust.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan lijk jij op iets anders te doelen, namelijk zijn persoonlijke veiligheid die in het geding zou zijn gekomen door zijn visie, etc.
Te vergelijken met een Pim Fortuyn, Theo van Gogh, of Peter R de Vries.
Dat is van een heel andere orde.
Het is prijzenswaardig dat hij niet ging inbinden door bedreigingen.
Net zoveel als anders.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou het erg bijzonder vinden als een gebed daar invloed op zou hebben.
Ze zullen daar vast en zeker Grand Theft Auto op een of andere manier hier bij betrekken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Al iets bekend over het motief van de moordenaar?
Nope.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Al iets bekend over het motief van de moordenaar?
Hij was bijna niet te vermijden op social media...quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:18 schreef Bart2002 het volgende:
Een oprecht mens had nog nooit van hem gehoord terecht.
Dat moet je er toch echt eens in verdiepen want dit is wel erg kort door de bochtquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kirk zei dat sommige vrouwen boos en bitter zijn door anticonceptie. En hij vergeleek abortus met de holocaust.
Ik zie er vooral een provocateur in die zijn meninkjes goed wist te verkopen.
Geen mens ooit van deze gemankeerde kerel gehoord. Dat had zo moeten blijven. Geen fijn mens bepaald.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:19 schreef matspontius het volgende:
Deze man maakt wel wat los hoor - 16 delen al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |