In de VS heb je dat recht wel in bepaalde specifieke gevallen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee. Wist je dat als je iemand in zijn been schiet hij dat vaak overleeft en desondanks de dreiging significant vermindert?
Verder: ik pleit niet voor wapenbezit. Ik zeg alleen dat het recht niet bestaat om mensen te kunnen doden.
Ik weet waarom het recht er is. Kun je ook zelf even opzoeken. Dat de mensen die gebruikmaken van het recht daar verschillende redenen voor kunnen hebben laat dat onverlet. Sommigen vinden het gewoon leuk om op blikjes te schieten. Dat is niet de reden dat het in de grondwet staat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ok dus je quote eerder is dus onzin want dat weet je niet:
[..]
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vraag nogmaals, je hebt een vuurwapen nodig om je te verdedigen tegen aanvallen met...?
Te laat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Falco het volgende:
Ik heb nog even gebeden voor Charlie Kirk
Als je je daardoor beter voelt moet je dat vooral doenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Falco het volgende:
Oh nouja, dan komt ie in de hel.quote:
Het was alleen niet om die reden. En daarnaast kun je met een sniper geweer het leger nog best veel pijn doen als je je goed weet te verstoppen. Los van dat je als bevolking met veel meer personen bent. Dus het is helemaal niet zo evident als jij denkt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus dat gebruiken als reden om maar wapens te houden is een beetje dom
Spot on.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Hij aanvaarde dat risico door ondanks de gevaren en bedreigingen toch door te gaan met waar hij mee bezig was.
Dat is toch iets anders dan dat jullie het formuleren want dat heeft toch net een te hoog eigen schuld dikke bult gehalte
Als hij morgen uit de dood opstaat krijg je van mij de eer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Falco het volgende:
Ter zelfverdediging ja... Cirkel rond.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
In de VS heb je dat recht wel in bepaalde specifieke gevallen.
Maar dan lijk jij op iets anders te doelen, namelijk zijn persoonlijke veiligheid die in het geding zou zijn gekomen door zijn visie, etc.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Hij aanvaarde dat risico door ondanks de gevaren en bedreigingen toch door te gaan met waar hij mee bezig was.
Dat is toch iets anders dan dat jullie het formuleren want dat heeft toch net een te hoog eigen schuld dikke bult gehalte
voel je je nu wat beter? dan heeft het in elk geval resultaat gehadquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Falco het volgende:
Ik zou het erg bijzonder vinden als een gebed daar invloed op zou hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:08 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zijn ziel moet nog begeleiding hebben naar god Yahweh.
Kirk zei dat sommige vrouwen boos en bitter zijn door anticonceptie. En hij vergeleek abortus met de holocaust.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan lijk jij op iets anders te doelen, namelijk zijn persoonlijke veiligheid die in het geding zou zijn gekomen door zijn visie, etc.
Te vergelijken met een Pim Fortuyn, Theo van Gogh, of Peter R de Vries.
Dat is van een heel andere orde.
Het is prijzenswaardig dat hij niet ging inbinden door bedreigingen.
Net zoveel als anders.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou het erg bijzonder vinden als een gebed daar invloed op zou hebben.
Ze zullen daar vast en zeker Grand Theft Auto op een of andere manier hier bij betrekken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Al iets bekend over het motief van de moordenaar?
Nope.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Al iets bekend over het motief van de moordenaar?
Hij was bijna niet te vermijden op social media...quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:18 schreef Bart2002 het volgende:
Een oprecht mens had nog nooit van hem gehoord terecht.
Dat moet je er toch echt eens in verdiepen want dit is wel erg kort door de bochtquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kirk zei dat sommige vrouwen boos en bitter zijn door anticonceptie. En hij vergeleek abortus met de holocaust.
Ik zie er vooral een provocateur in die zijn meninkjes goed wist te verkopen.
Geen mens ooit van deze gemankeerde kerel gehoord. Dat had zo moeten blijven. Geen fijn mens bepaald.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:19 schreef matspontius het volgende:
Deze man maakt wel wat los hoor - 16 delen al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |