Ja apart.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat toontje van je ook altijd.. “we zien..” Alsof je een soort neutrale autoriteit bent
Ze hebben er blijkbaar totaal geen moeite mee als er iemand van de andere kant van het politieke spectrum wordt afgeknald.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat betrof een groep gekken. Die studenten zijn een totaal andere demografie.
Kirk's next event had been set for Utah State University. The university confirmed that Robinson had attended the school as a pre-engineering major for one semester in 2021 before taking a leave of absence.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Graag een bron, want de artikels die ik heb gelezen hebben het daar niet over. Dan kan ik erover lezen.
Ja, hoe moeilijk kan het inderdaad zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef -river- het volgende:
Ik heb totaal geen moeite met linksen maar wel met die zwaar doorgesnoven linksen want die zeiken, zeuren, schreeuwen en praten poep.
opmerkelijkquote:
Had je verwacht dat je teleur zou worden gesteld dan? Dit is NWS, je weet zelf.quote:
Totaal gestoord ja. Wat leeft die vent in een ongoing narcistische episodequote:Op vrijdag 12 september 2025 19:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat toontje van je ook altijd.. “we zien..” Alsof je een soort neutrale autoriteit bent
Het is geen leugen. Dingen die niet in je straatje passen zijn niet per definitie leugens he.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok, dan blijf je gewoon bij jouw leugen.
Ook non-en verbaal geweld mag wat mij betreft met geweld worden bestreden, want de mannen die dat gebruiken zijn vernederend.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
geweld is nooit een geschikte reactie op woorden, wel soms op daden
Ik kan je in ieder geval vertellen dat je 10 jaar geleden niet zo simpel zoveel studenten kon vinden die zoiets goed zouden praten. Het klimaat is echt veranderd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hebben er blijkbaar totaal geen moeite mee als er iemand van de andere kant van het politieke spectrum wordt afgeknald.
Want alle genuanceerde en afwijzende reacties heb je natuurlijk niet nodig in je filmpje. Opwinding wil je hebben. Alles voor de views.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou hier wel eens een onderzoek naar willen zien om te kijken hoe de verhoudingen echt liggen. Bij rechts zul je ook zonder twijfel idioten hebben die geweld goedkeuren, maar het lijkt bij links (vooral in activistische contreien) meer geaccepteerd is.
Inderdaad schrikbarend.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja en ook meerdere met een ban omdat ze het wel toejuichen, wat mijn idee versterkt
niet alle linksen allochtonen, moslims, Turken, Joden, Mannen rechtsen [enz] zijn zo maar wel aardig wat, en die worden ook niet echt aangesproken door andere linksen allochtonen, moslims, Turken, Joden, Mannen rechtsen [enz] verder of zo
schrikbarend
Nee, ik had het over een wilde gok en jij over een veilige gok. Daar zit nogal wat verschil tussen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is geen leugen. Dingen die niet in je straatje passen zijn niet per definitie leugens he.
We hadden het immers beide over "een gok". Gok is per definitie niet weten.
Ja, het klimaat is zeker veranderd. En het ironische is dat Kirk iemand in het Witte Huis heeft geholpen die er alles aan doet om daar de absolute nummer 1 in te zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval vertellen dat je 10 jaar geleden niet zo simpel zoveel studenten kon vinden die zoiets goed zouden praten. Het klimaat is echt veranderd.
CO2 waarschijnlijk...
Hoeveel meer bewijs is er nodig dat mensen die vinden dat verbaal geweld besteden mag worden met daadwerkelijk geweld niet helemaal bij hun paasei zijn...quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Ook non-en verbaal geweld mag wat mij betreft met geweld worden bestreden, want de mannen die dat gebruiken zijn vernederend.
Oke, dat ben ik dan volledig met je oneens.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Klopt en als Charlie nog kon Twitter had hij 100% zeker aangegeven dat deze actie het waard was.
Die krijg je van mij. Trump is mede debet aan het veranderde klimaat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het klimaat is zeker veranderd. En het ironische is dat Kirk iemand in het Witte Huis heeft geholpen die er alles aan doet om daar de absolute nummer 1 in te zijn.
Vooral Trump.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval vertellen dat je 10 jaar geleden niet zo simpel zoveel studenten kon vinden die zoiets goed zouden praten. Het klimaat is echt veranderd.
CO2 waarschijnlijk...
Maar dat ik toch precies wat ik plaatste? Een half jaar gestudeerd aan Utah State University (wat dus een andere universiteit is dan Utah Valley University) en geen bericht wat hij erna heeft gedaan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kirk's next event had been set for Utah State University. The university confirmed that Robinson had attended the school as a pre-engineering major for one semester in 2021 before taking a leave of absence.
https://www.cbsnews.com/n(...)est-tyler-robinson/#
Dat heeft Charlie letterlijk wel gedaan. Hij verdedigde het recht op wapens door aan te geven dat een paar doden niet erg waren. Ik zit met Charlie hierop sinds 10 september op 1 lijn. Wij zijn (waren) het letterlijk met elkaar eens.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Oke, dat ben ik dan volledig met je oneens.
Je praat koelbloedige moorden om iemands mening niet goed. Dat zou Kirk (als voorstander van freedom of speech) ook niet gedaan hebben.
in welke wereld zijn die twee standpunten hetzelfdequote:Op vrijdag 12 september 2025 19:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat heeft Charlie letterlijk wel gedaan. Hij verdedigde het recht op wapens door aan te geven dat een paar doden niet erg waren. Ik zit met Charlie hierop sinds 10 september op 1 lijn. Wij zijn (waren) het letterlijk met elkaar eens.
In deze wereld. De wereld waar wij 2 nog wel leven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
in welke wereld zijn die twee standpunten hetzelfde
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat heeft Charlie letterlijk wel gedaan. Hij verdedigde het recht op wapens door aan te geven dat een paar doden niet erg waren. Ik zit met Charlie hierop sinds 10 september op 1 lijn. Wij zijn (waren) het letterlijk met elkaar eens.
Dat het verder strafbaar is ben ik met je eens. Ik zou dus ook niet roepen dat die gozer niet opgepakt en vervolgd moet worden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt.
Het betekend alsnog dat moorden strafbaar is, en de moordenaar vervolgd moet worden.
Dat juist Charlie het slachtoffer is, is wrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |