abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:34:05 #201
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218753158
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
wie zijn al deze nerds in godsnaam
Ik kende Kirk ook niet. Blijkt ook een groot influencer geweest te zijn.
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:34:24 #202
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218753161
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
In de letterlijk duizenden reacties stonden er misschien 5 die ook maar enigszins in de buurt van goedpraten kwamen.

Dat betekent op FOK! dat er duizenden goedpraat reacties waren.

Links.

:{
5 users die het goedpraten is schrikbarend, dat is 2025 je halve userbase
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:35:05 #203
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218753168
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
5 users die het goedpraten is schrikbarend, dat is 2025 je halve userbase
En die zijn meteen gebanned, En 15 topics later gaat het er nog over.
pi_218753176
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]
We vinden de reacties van deze studenten behoorlijk extreem toch? Aan de andere kant van het spectrum hebben deze lui op 6 januari bewezen net zo extreem te zijn als je ze tekeer zag gaan tegen journalisten.
Maar dat betrof een groep gekken. Die studenten zijn een totaal andere demografie.
pi_218753183
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:56 schreef capricia het volgende:
Wat we wel kunnen vaststellen (tot nu toe dan) is dat er geen conservatieve Amerikanen de straat opgegaan zijn om winkels te plunderen, om gigantisch te rellen of om zaken in de fik te steken.

Men lijkt rustig te reageren, wat deze moord betreft.
+ geen bestorming van een overheidsgebouw. ^O^
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:36:23 #206
319979 Fok-it
All is well
pi_218753184
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
wie zijn al deze nerds in godsnaam
Hij heeft aantal keer gedebatteerd met Charlie Kirk en kan inmiddels aardige boterham verdienen door dagelijks online telefonische discussies te voeren met MAGA's
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:37:00 #207
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218753193
quote:
Verdiep je er eens een beetje in, in plaats van na te roeptoeteren wat men op Facebook zegt.

Amendement twee op de Grondwet werd op 15 december 1791 bekrachtigd. Het beschermt het recht van Amerikanen om wapens te bezitten ter bescherming van zichzelf, hun rechten en hun eigendommen.

Zo praat je een koelbloedige moord niet goed. Puur omdat iemand een andere mening heeft. Dan ben je gewoon een stampvoetende laffe herder. Stront is nog meer waard.
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:37:02 #208
459912 FlippingCoin
pi_218753194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:35 schreef butz0rs het volgende:

[..]
En die zijn meteen gebanned, En 15 topics later gaat het er nog over.
ja om een valide punt te maken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_218753196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:33 schreef butz0rs het volgende:
Steve ook offline. Wordt er geen nieuws meer verwacht vandaag?
Alles is wel even gezegd. Plus hij was al bijna non-stop online.
pi_218753200
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:30 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Jij loopt moorden goed te praten omdat je het niet met iemand eens bent :{
Precies wat die antifa gekkies doen over Kirk.
Zoek hulp met lezen man.
pi_218753204
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef -river- het volgende:
Ik heb totaal geen moeite met linksen maar wel met die zwaar doorgesnoven linksen want die zeiken, zeuren, schreeuwen en praten poep.
Links heb je net als rechts van normaal tot volledig doorgedraaid. Ik heb alleen het idee dat in de categorie ergens tussen normaal en volledig doorgedraaid in progressieve kringen het idee is ontstaan dat woorden een vorm van geweld is (dat wordt ook door een deel betoogd) en dat dus een gewelddadige reactie daarop als in met daadwerkelijk geweld met gelijke munt terugbetalen is.
pi_218753205
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:37 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Verdiep je er eens een beetje in, in plaats van na te roeptoeteren wat men op Facebook zegt.

Amendement twee op de Grondwet werd op 15 december 1791 bekrachtigd. Het beschermt het recht van Amerikanen om wapens te bezitten ter bescherming van zichzelf, hun rechten en hun eigendommen.

Zo praat je een koelbloedige moord niet goed. Puur omdat iemand een andere mening heeft. Dan ben je gewoon een stampvoetende laffe herder. Stront is nog meer waard.
Klopt en als Charlie nog kon Twitter had hij 100% zeker aangegeven dat deze actie het waard was.

Ik ben het letterlijk met Charlie eens en nog loop je als een sneeuwvlokje te zeuren.
pi_218753208
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja en ook meerdere met een ban omdat ze het wel toejuichen, wat mijn idee versterkt

niet alle linksen zijn zo maar wel aardig wat, en die worden ook niet echt aangesproken door andere linksen verder of zo

schrikbarend
Het kan zeker kloppen, we zien het zeker ook Nederland, denk hierbij onder meer aan de georganiseerde 'debatavond' met als thema 'geweld als vorm van klimaatprotest' twee jaar geleden in Amsterdam, waar GroenLinks bij betrokken was. Die werd toen dit eenmaal in het nieuws kwam snel afgelast maar het kwaad is natuurlijk was geschied.

Dan hebben we natuurlijk ook nog het geweld en vandalisme bij de Universiteit van Amsterdam, de fantasieën in de groepsapp van de jongerenvereniging van GroenLinks–PvdA over een oorlogsverklaring aan Israël.

Het romantiseren van Hamas in de groepsapp bij de UvA, het geweld tegen Baudet en dan hebben we natuurlijk ook nog het geweld vorig jaar in Amsterdam, toejuicht door onder meer BIJ1 op de sociale media en gebagatelliseerd in veel linkse media.

Ik zou hier wel eens een onderzoek naar willen zien om te kijken hoe de verhoudingen echt liggen. Bij rechts zul je ook zonder twijfel idioten hebben die geweld goedkeuren, maar het lijkt bij links (vooral in activistische contreien) meer geaccepteerd is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:38:41 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_218753211
Als je het maar vaak genoeg herhaalt zal het vast een keer gaan kloppen ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator vrijdag 12 september 2025 @ 19:38:50 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218753213
en we zijn weer bij Hamas hoor _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:39:26 #216
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218753215
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:38 schreef sp3c het volgende:
en we zijn weer bij Hamas hoor _O_
Was hij lid van Hamas? :o
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218753217
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Links heb je net als rechts van normaal tot volledig doorgedraaid. Ik heb alleen het idee dat in de categorie ergens tussen normaal en volledig doorgedraaid in progressieve kringen het idee is ontstaan dat woorden een vorm van geweld is (dat wordt ook door een deel betoogd) en dat dus een gewelddadige reactie daarop als in met daadwerkelijk geweld met gelijke munt terugbetalen is.
Terwijl geweld nooit maar dan ook nooit iets oplost.
pi_218753219
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het kan zeker kloppen, we zien het zeker ook Nederland, denk hierbij onder meer aan de georganiseerde 'debatavond' met als thema 'geweld als vorm van klimaatprotest' twee jaar geleden in Amsterdam, waar GroenLinks bij betrokken was. Die werd toen dit eenmaal in het nieuws kwam snel afgelast maar het kwaad is natuurlijk was geschied.

Dan hebben we natuurlijk ook nog het geweld en vandalisme bij de Universiteit van Amsterdam, de fantasieën in de groepsapp van de jongerenvereniging van GroenLinks–PvdA over een oorlogsverklaring aan Israël.

Het romantiseren van Hamas in de groepsapp bij de UvA, het geweld tegen Baudet en dan hebben we natuurlijk ook nog het geweld vorig jaar in Amsterdam, toejuicht door onder meer BIJ1 op de sociale media en gebagatelliseerd in veel linkse media.

Ik zou hier wel eens een onderzoek naar willen zien om te kijken hoe de verhoudingen echt liggen. Bij rechts zul je ook zonder twijfel idioten hebben die geweld goedkeuren, maar het lijkt bij links (vooral in activistische contreien) meer geaccepteerd is.
Bij rechts heb je die activistische contreien echt in mindere mate. Die blijven tot dusver meer op internet hangen.
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:40:03 #219
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218753222
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:39 schreef -river- het volgende:

[..]
Terwijl geweld nooit maar dan ook nooit iets oplost.
Dankzij geweld werd Hitler verslagen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218753225
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hoezo onduidelijk? Hij heeft na 2022 drie jaar een technische opleiding gevolgd en zat op kamers.
Graag een bron, want de artikels die ik heb gelezen hebben het daar niet over. Dan kan ik erover lezen.
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:40:41 #221
459912 FlippingCoin
pi_218753228
geweld is nooit een geschikte reactie op woorden, wel soms op daden
pi_218753229
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
In de letterlijk duizenden reacties stonden er misschien 5 die ook maar enigszins in de buurt van goedpraten kwamen.

Dat betekent op FOK! dat er duizenden goedpraat reacties waren.

Links.

:{
Waarom zijn er dan meerdere bans uitgedeeld?
pi_218753231
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:33 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Zoals Kirk? Gewoon medeschuldig aan elke school shooting.
Tuurlijk meid.
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:42:25 #224
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218753241
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:33 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Zoals Kirk? Gewoon medeschuldig aan elke school shooting.
Dat is natuurlijk ook ‘gewoon’ kort door de bocht.
In een aantal Amerikaanse staten mag je wapens bezitten, ik weet niet of je er zomaar de straat mee op mag gaan.
Maar ben jaren geleden eens in Utah geweest en veel mensen wonen echt afgelegen. Als er iets gebeurd zijn ze kansloos, want het duurt wel even tot de politie er is. De afstanden zijn enorm. Je zit zo een half uur tot een uur van de bewoonde wereld. En dan staat er ineens een best mooi huis/ boerderij in die leegte en eenzaamheid. Kan me voorstellen dat dit een veiliger gevoel geeft.
Zeker ook gezien het verleden, het zit ook een beetje in de cultuur en de genen, hun voorouders zijn ook op eigen houtje het wilde westen ingetrokken. Toen hebben ze ook gevochten om te overleven.

Maar dat kinderen met zulke zware geweren en pistolen op de foto staan, en al leren schieten, zulke jonge kinderen, dat vind ik echt absurd. Dat is echt verheerlijking van die wapens.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218753248
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dat toontje van je ook altijd.. “we zien..” Alsof je een soort neutrale autoriteit bent :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')