Idd. Nog nooit van de beste man gehoord.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:53 schreef Friggles het volgende:
[..]
Gaat prima als je geen rechtse incelbubbel hebt.
Victim-blaming is wel heel selectief hierquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus het vermoorden van iemand om zijn mening is wel ok volgens jou en is eigenlijk zijn eigen schuld?
Ik denk dat we als diersoort beter in onze veilige grot op konijnenbotjes hadden moeten blijven kauwen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het was gewoon een irritante lul die overal wat van vond en daarmee de boer opging. Het eigen heilige gelijk uitdragen. Dat zet soms kwaad bloed en dat is best gevaarlijk in een land waar iedereen en zijn moeder een vuurwapen heeft wat ze ook best eens willen gebruiken als het ze niet aanstaat. Meer is het niet volgens mij. Als je gewoon een beetje low profile bent en een attitude hebt van leven en laten leven dan gaat ook daar niemand op je schieten. Hoe moeilijk kan dat nou zijn.
Play stupid games win stupid prizes.
Onbegrijpelijk inderdaad dat die gast nog altijd in Nijmegen zit. Idioot.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Harry Pettit... dat die pseudo-wetenschappelijke gesubsidieerde haatmongool uberhaupt nog mag onderwijzen...
Wil je 1 voorbeeld hebben van de verziekte sfeer in Nederlands academia, zie Pettit.
Heb je daar bronnen van?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het ook helemaal niet mee eens, ik vind dat veel te extreem en ben een voorstander van 'safe, legal, and rare' met gratis verkrijgbare anticonceptiemiddelen. Maar binnen de conservatieve scene in de VS zijn er best een behoorlijk aantal (waaronder de nodige vrouwen) pro-life, ik vind dat niet iemand tegen de schenen schoppen.
Kirk was ook tegen het homohuwelijk, nou, dat mag hij vinden, daar ben ik het ook niet mee eens, maar ik ga dat niet persoonlijk opvatten verder. Hij had goede contacten met lhbt-ers zoals Dave Rubin, Scott Presler en Richard Grenell.
En dit krijgt ook meteen drie likes hè, en uiteraard uit de te verwachten hoek. En vervolgens weer jammeren als dit op een gegeven moment wordt opgemerkt en anderen er iets van zeggen. Dan jammert men meteen alles bij elkaar dat ze 'zomaar' worden aangesproken op hun gedachtegoed en dat dit hartstikke 'polariserend' is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus het vermoorden van iemand om zijn mening is wel ok volgens jou en is eigenlijk zijn eigen schuld?
Zo rol ik. Maar even serieus: deze Kirk was een haatzaaier met een agenda. Dan loop je zeker in de US of A een behoorlijk risico. En dat beet hem in zijn kont. Verkeerde tijd verkeerde plaats.quote:
Alleen maar verliezers.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:57 schreef Harmankardon het volgende:
Even wat aandelen burgeroorlog kopen
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Omdat ie net zo denkt als jij. Jij bent m.i. en met alle respect en zo natuurlijk ook een enge vent met een gemankeerd brein. Tevens geen enkel sociaal geweten. Daarom.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:51 schreef 2172619626795 het volgende:
Meer geld naar de geestelijke gezondheidszorg, blijkt na vandaag ook maar weer
Huh, waar wil je precies bronnen van?quote:
Zijn goede contacten met LHBT-ersquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Huh, waar wil je precies bronnen van?
Hilarisch hoe je in die langspeelplaat blijft hangen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat mij zo frappeert is hoe al die 'progressieven' nu ineens heel veel moeite hebben met de religieuze denkbeelden van Charlie m.b.t. vrouwen, homo's en abortus en straks weer gezellig een vorkje meeprikken met Iftar. Ter begrip, inclusie en diversiteit en zo.
Schijthypocrieten.
Nee ik denk ook niet dat iemand hier dat hoopt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:51 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Rustig maar, wij domme tokkies hopen dat ook niet.
Bij dit soort moordenaars is het 95% schizo en 5% politiek.
Meer geld naar de geestelijke gezondheidszorg, blijkt na vandaag ook maar weer
Iedereen heeft een mening maar die kan je gewoon lekker voor jezelf houden. Dit was een heel ander beest die vond dat hij zijn mening van de daken moest schreeuwen en dat zijn mening de enige juiste mening was.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is het niet. Zoals je weet staan de invites voor de volgende 'doe gezellig een dagje mee met Ramadan' in de deugcirkels al klaar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:00 schreef Friggles het volgende:
[..]
Hilarisch hoe je in die langspeelplaat blijft hangen.
Je moet gewoon fragiele personen uitsluiten van social media. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat we als diersoort beter in onze veilige grot op konijnenbotjes hadden moeten blijven kauwen.
Nee, jij vindt hem een haatzaaier omdat je zelf radicaal progressief en links bent en Kirk uitgesproken rechts en conservatief was. Maar dat heet een verschil van visie, geen haatzaaien. Wat Charlie Kirk deed is juist met mensen met wie hij enorm van mening verschilde, toch de discussie aan te gaan. Zo hoort dat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo rol ik. Maar even serieus: deze Kirk was een haatzaaier met een agenda. Dan loop je zeker in de US of A een behoorlijk risico. En dat beet hem in zijn kont. Verkeerde tijd verkeerde plaats.
Nee, ik voel me nu smerigquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
voel je je nu wat beter? dan heeft het in elk geval resultaat gehad
Het heeft hier volstrekt niets mee te maken, maar toch sleur je het er weer met de haren bij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is het niet. Zoals je weet staan de invites voor de volgende 'doe gezellig een dagje mee met Ramaan' in de deugcirkels al klaar
In ieder geval gekwetstheid afschaffen als excuus voor moord.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet gewoon fragiele personen uitsluiten van social media. Probleem opgelost.
Oh boy, daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat mij zo frappeert is hoe al die 'progressieven' nu ineens heel veel moeite hebben met de religieuze denkbeelden van Charlie m.b.t. vrouwen, homo's en abortus en straks weer gezellig een vorkje meeprikken met Iftar. Ter begrip, inclusie en diversiteit en zo.
Schijthypocrieten.
Bij Ettovan weet je één ding zeker, het is de schuld van de Islamquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:03 schreef Friggles het volgende:
[..]
Het heeft hier volstrekt niets mee te maken, maar toch sleur je het er weer met de haren bij.
Ik zou mijzelf niet als links-progressief zien, wel als iemand die een grafhekel heeft aan Trump en zijn debiele beweging plus die christenfundamentalisten. En ik heb net zo’n hekel aan moslimfundamentalisten.
Het heeft hier ALLES mee te maken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:03 schreef Friggles het volgende:
[..]
Het heeft hier volstrekt niets mee te maken, maar toch sleur je het er weer met de haren bij.
Ik zou mijzelf niet als links-progressief zien, wel als iemand die een grafhekel heeft aan Trump en zijn debiele beweging plus die christenfundamentalisten. En ik heb net zo’n hekel aan moslimfundamentalisten.
Ok.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het heeft hier ALLES mee te maken.
Je naald blijft hangenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo rol ik. Maar even serieus: deze Kirk was een haatzaaier met een agenda. Dan loop je zeker in de US of A een behoorlijk risico. En dat beet hem in zijn kont. Verkeerde tijd verkeerde plaats.
Oh boy, je weet dat ik gelijk hebt en zwijgt verder liever over de inhoud. Laten we het snel weer hebben over de enge maar wat veiliger te bekritiseren denkbeelden van die blonde.quote:
Je suis Charlie. Maar tevens prikken wij graag een vorkje mee bij Iftar. Dat moet ook gewoon kunnen.quote:
Dat 'racisme'-stokpaard...quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ten aanval op het stokpaard!
Ik geniet van je, Etto.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat 'racisme'-stokpaard...
Valt me nog mee dat je geen beurse reet hebt onderhand.
Jezus werd ook door een van zijn eigen volgelingen verraden. Symbolisch voor zo'n christenfundi.quote:
Het is geen langspeelplaatquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:00 schreef Friggles het volgende:
[..]
Hilarisch hoe je in die langspeelplaat blijft hangen.
Het verbaast mij dat je als universiteit zo'n haatdragende activist binnen de organisatie zou willen hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Harry Pettit... dat die pseudo-wetenschappelijke gesubsidieerde haatmongool uberhaupt nog mag onderwijzen...
Wil je 1 voorbeeld hebben van de verziekte sfeer in Nederlands academia, zie Pettit.
Labiliteit en social media als combinatie zie ik (ook) als één van de grootste problemen hier in en natuurlijk de wapenwet in de VS.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet gewoon fragiele personen uitsluiten van social media. Probleem opgelost.
Tja ergens wel mee eens. Als ik op tv of YouTube voor een miljoenenpubliek bijvoorbeeld ga lopen preken dat bepaalde groepen of minderheden, eventjes netjes uitgedrukt, “ongewenst” zijn, dan is de kans groot dat er tussen een aantal miljoen er eentje tussenzit die mij kapot wil schieten. Dat lijkt me logisch. In dat opzicht wel vreemd dat Kirk geen of maar weinig beveiliging leek te hebben. De aanslag op Trump is ook vrij vers nog.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk maar genoeg mensen tegen de schenen te schoppen ( met woorden) dat men massaal een bloedhekel aan je krijgt. Onder die massa is altijd wel iemand die het met hardere maatregelen wil doen. En zo geschiedde. Je kunt maar tot op bepaalde hoogte mensen irriteren.
Ja maar dan graag snel stoppen met Fok! anders word je dadelijk vermoord.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mening maar die kan je gewoon lekker voor jezelf houden. Dit was een heel ander beest die vond dat hij zijn mening van de daken moest schreeuwen en dat zijn mening de enige juiste mening was.
Het verbaast me echt dat men het zo opneemt voor zo'n zwaar fout figuur. Moest hij dood? Nee. Maar zeker daar neem je een risico die hem in zijn kont gebeten heeft.
Wat ik tot nu toe van 'm heb gezien overstijgt de gemiddelde gereformeerde mening in de Bible Belt niet zo gek veel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mening maar die kan je gewoon lekker voor jezelf houden. Dit was een heel ander beest die vond dat hij zijn mening van de daken moest schreeuwen en dat zijn mening de enige juiste mening was.
Het verbaast me echt dat men het zo opneemt voor zo'n zwaar fout figuur. Moest hij dood? Nee. Maar zeker daar neem je een risico die hem in zijn kont gebeten heeft.
QFTquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, jij vindt hem een haatzaaier omdat je zelf radicaal progressief en links bent en Kirk uitgesproken rechts en conservatief was. Maar dat heet een verschil van visie, geen haatzaaien. Wat Charlie Kirk deed is juist met mensen met wie hij enorm van mening verschilde, toch de discussie aan te gaan. Zo hoort dat.
Jij zit het daarentegen hier min of meer doodleuk even als een logisch gevolg weg te zetten dat hij nu is doodgeschoten, want ach, hij verkondigde een wereldbeeld waar niet iedereen het mee eens was. En dan ook nog mij verwijten dat ik geen sociaal geweten zou hebben. Man man man, kijk eens in de spiegel.
Ik geniet vooral van de haast tragikomische cognitieve dissonantie die al een tijdje aan linkerzijde heerst.quote:
Dit simplisme... mijn hemel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Bij Ettovan weet je één ding zeker, het is de schuld van de Islam
Wow.quote:Play stupid games win stupid prizes.
Ga ergens anders slachtoffertje spelen en polariseren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting toch? Dat mag alleen zolang het feitenvrij gelul over zogenaamd links/progressief geweld is?
Tijd voor weerbaarheidstrainingen. Zachte eieren. Denk overigens dat ze zouden schrikken in hoeverre de gemiddelde Nederlander zich (deels) in bijvoorbeeld zijn Anti-Abortus standpunt kan vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Labiliteit en social media als combinatie zie ik (ook) als één van de grootste problemen hier in en natuurlijk de wapenwet in de VS.
Het is in deze zijn eigen schuld dat je een behoorlijk risico loopt als dat je attitude is. Iedereen heeft een mening maar die mening geeft je niet het recht om anderen hun mening te ontnemen omdat die verkeerd is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet - hij was heel erg populair en aan de andere kant enorm gehaat. Dus waarom hij niet zwaarder beveiligd werd?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:10 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Tja ergens wel mee eens. Als ik op tv of YouTube voor een miljoenenpubliek bijvoorbeeld ga lopen preken dat bepaalde groepen of minderheden, eventjes netjes uitgedrukt, “ongewenst” zijn, dan is de kans groot dat er tussen een aantal miljoen er eentje tussenzit die mij kapot wil schieten. Dat lijkt me logisch. In dat opzicht wel vreemd dat Kirk geen of maar weinig beveiliging leek te hebben. De aanslag op Trump is ook vrij vers nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |