Ok.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het heeft hier ALLES mee te maken.
Je naald blijft hangenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo rol ik. Maar even serieus: deze Kirk was een haatzaaier met een agenda. Dan loop je zeker in de US of A een behoorlijk risico. En dat beet hem in zijn kont. Verkeerde tijd verkeerde plaats.
Oh boy, je weet dat ik gelijk hebt en zwijgt verder liever over de inhoud. Laten we het snel weer hebben over de enge maar wat veiliger te bekritiseren denkbeelden van die blonde.quote:
Je suis Charlie. Maar tevens prikken wij graag een vorkje mee bij Iftar. Dat moet ook gewoon kunnen.quote:
Dat 'racisme'-stokpaard...quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ten aanval op het stokpaard!
Ik geniet van je, Etto.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat 'racisme'-stokpaard...
Valt me nog mee dat je geen beurse reet hebt onderhand.
Jezus werd ook door een van zijn eigen volgelingen verraden. Symbolisch voor zo'n christenfundi.quote:
Het is geen langspeelplaatquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:00 schreef Friggles het volgende:
[..]
Hilarisch hoe je in die langspeelplaat blijft hangen.
Het verbaast mij dat je als universiteit zo'n haatdragende activist binnen de organisatie zou willen hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Harry Pettit... dat die pseudo-wetenschappelijke gesubsidieerde haatmongool uberhaupt nog mag onderwijzen...
Wil je 1 voorbeeld hebben van de verziekte sfeer in Nederlands academia, zie Pettit.
Labiliteit en social media als combinatie zie ik (ook) als één van de grootste problemen hier in en natuurlijk de wapenwet in de VS.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet gewoon fragiele personen uitsluiten van social media. Probleem opgelost.
Tja ergens wel mee eens. Als ik op tv of YouTube voor een miljoenenpubliek bijvoorbeeld ga lopen preken dat bepaalde groepen of minderheden, eventjes netjes uitgedrukt, “ongewenst” zijn, dan is de kans groot dat er tussen een aantal miljoen er eentje tussenzit die mij kapot wil schieten. Dat lijkt me logisch. In dat opzicht wel vreemd dat Kirk geen of maar weinig beveiliging leek te hebben. De aanslag op Trump is ook vrij vers nog.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk maar genoeg mensen tegen de schenen te schoppen ( met woorden) dat men massaal een bloedhekel aan je krijgt. Onder die massa is altijd wel iemand die het met hardere maatregelen wil doen. En zo geschiedde. Je kunt maar tot op bepaalde hoogte mensen irriteren.
Ja maar dan graag snel stoppen met Fok! anders word je dadelijk vermoord.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mening maar die kan je gewoon lekker voor jezelf houden. Dit was een heel ander beest die vond dat hij zijn mening van de daken moest schreeuwen en dat zijn mening de enige juiste mening was.
Het verbaast me echt dat men het zo opneemt voor zo'n zwaar fout figuur. Moest hij dood? Nee. Maar zeker daar neem je een risico die hem in zijn kont gebeten heeft.
Wat ik tot nu toe van 'm heb gezien overstijgt de gemiddelde gereformeerde mening in de Bible Belt niet zo gek veel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mening maar die kan je gewoon lekker voor jezelf houden. Dit was een heel ander beest die vond dat hij zijn mening van de daken moest schreeuwen en dat zijn mening de enige juiste mening was.
Het verbaast me echt dat men het zo opneemt voor zo'n zwaar fout figuur. Moest hij dood? Nee. Maar zeker daar neem je een risico die hem in zijn kont gebeten heeft.
QFTquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, jij vindt hem een haatzaaier omdat je zelf radicaal progressief en links bent en Kirk uitgesproken rechts en conservatief was. Maar dat heet een verschil van visie, geen haatzaaien. Wat Charlie Kirk deed is juist met mensen met wie hij enorm van mening verschilde, toch de discussie aan te gaan. Zo hoort dat.
Jij zit het daarentegen hier min of meer doodleuk even als een logisch gevolg weg te zetten dat hij nu is doodgeschoten, want ach, hij verkondigde een wereldbeeld waar niet iedereen het mee eens was. En dan ook nog mij verwijten dat ik geen sociaal geweten zou hebben. Man man man, kijk eens in de spiegel.
Ik geniet vooral van de haast tragikomische cognitieve dissonantie die al een tijdje aan linkerzijde heerst.quote:
Dit simplisme... mijn hemel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Bij Ettovan weet je één ding zeker, het is de schuld van de Islam
Wow.quote:Play stupid games win stupid prizes.
Ga ergens anders slachtoffertje spelen en polariseren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting toch? Dat mag alleen zolang het feitenvrij gelul over zogenaamd links/progressief geweld is?
Tijd voor weerbaarheidstrainingen. Zachte eieren. Denk overigens dat ze zouden schrikken in hoeverre de gemiddelde Nederlander zich (deels) in bijvoorbeeld zijn Anti-Abortus standpunt kan vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Labiliteit en social media als combinatie zie ik (ook) als één van de grootste problemen hier in en natuurlijk de wapenwet in de VS.
Het is in deze zijn eigen schuld dat je een behoorlijk risico loopt als dat je attitude is. Iedereen heeft een mening maar die mening geeft je niet het recht om anderen hun mening te ontnemen omdat die verkeerd is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus het vermoorden van iemand om zijn mening is wel ok volgens jou en is eigenlijk zijn eigen schuld?
Dit snap ik ook niet - hij was heel erg populair en aan de andere kant enorm gehaat. Dus waarom hij niet zwaarder beveiligd werd?quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:10 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Tja ergens wel mee eens. Als ik op tv of YouTube voor een miljoenenpubliek bijvoorbeeld ga lopen preken dat bepaalde groepen of minderheden, eventjes netjes uitgedrukt, “ongewenst” zijn, dan is de kans groot dat er tussen een aantal miljoen er eentje tussenzit die mij kapot wil schieten. Dat lijkt me logisch. In dat opzicht wel vreemd dat Kirk geen of maar weinig beveiliging leek te hebben. De aanslag op Trump is ook vrij vers nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |