Dit bevestigt 1 ding voor mij. Trump geeft alleen om Trump. De club om hem heen zijn useful idiots voor hem die aandacht voor hem genereren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Is ook nooit goed
Als ie er een week lang in zou hangen dan wordt ie beschuldigt van het uitmelken van zn dood
Of het gewapend verzet in Amerika is dat voor...quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zie hem een van de volgende MAGA-kandidaten worden. Trump is het voorprogramma.
Ik denk dat niemand met een gezond verstand daar ooit aan heeft getwijfeld.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit bevestigt 1 ding voor mij. Trump geeft alleen om Trump. De club om hem heen zijn useful idiots voor hem die aandacht voor hem genereren.
Het was "goed" geweest als hij gepast en respectvol had gereageerd vanuit verbinding en vanuit kalmte...dus nee, hij kan het idd nooit "goed" doen want Trump is alleen in staat om "goed" te doen wat goed is voor Trump
De volgende verkiezingen worden sowieso een drama, ongeacht de uitslag. Winnen de Democraten, dan krijg je Capitoolbestorming 2.0. Winnen de Republikeinen, dan is dat ongetwijfeld met een Trump 2.0. Dat wil zeggen: een MAGA'er mét een IQ. Vance of zo. Dan is de kans ineens heel groot dat dat land definitief verandert in een totalitaire staat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zie hem een van de volgende MAGA-kandidaten worden. Trump is het voorprogramma.
Trump is een mongool, maar dit kun je hem toch niet aanrekenen. Het leven van een president gaat ook gewoon door.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:46 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lynlwxpjf22r
Voor iedereen die het zich afvroeg: Trump is alweer over Charlie heen
Charlie's dood was even handig voor de aandacht en de clicks maar er moet een ballroom gebouwd worden...
En bedoel je dan dit met gezond verstand? Er is inmiddels zelfs een lijst, door MAGA-aanhangers gemaakt, waarin je zogenaamd mensen kunt vinden (tot aan adres aan toe) die zouden hebben staan juichen om de dood van Kirk. Doxen. En dat is vragen om Judge Dredds, maar dan niet in functie..quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als het een radicale gedachte is om mensen die juichen om een moord op iemand vanwege een mening, (en die ook nog eens oproepen tot meer geweld en dood) niet meer in je samenleving te willen hebben... dan zegt dat ontzettend veel over jou. Dan maak je niet het punt wat je denkt te maken.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Reagan er geen trek in heeft. De hele situatie laat hem koud.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De volgende verkiezingen worden sowieso een drama, ongeacht de uitslag. Winnen de Democraten, dan krijg je Capitoolbestorming 2.0. Winnen de Republikeinen, dan is dat ongetwijfeld met een Trump 2.0. Dat wil zeggen: een MAGA'er mét een IQ. Vance of zo. Dan is de kans ineens heel groot dat dat land definitief verandert in een totalitaire staat.
De enige kans op een soort van de-escalatie is de winst van een ouderwetse Republikein. Een Bush of een Reagan. Zoiets. Maar de kans op zo'n kandidaat alleen al lijkt me nihil.
Freedom of speech is not freedom of consequences. Iets wat hier jarenlang geroepen wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En bedoel je dan dit met gezond verstand? Er is inmiddels zelfs een lijst, door MAGA-aanhangers gemaakt, waarin je zogenaamd mensen kunt vinden (tot aan adres aan toe) die zouden hebben staan juichen om de dood van Kirk. Doxen. En dat is vragen om Judge Dredds, maar dan niet in functie..
Ben je sowieso voor legalisering van doxing, of alleen in dit geval?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:19 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb er geen problemen mee dat deze mensen gedoxed worden en hun baan verliezen.
Je bent dus woke.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Freedom of speech is not freedom of consequences. Iets wat hier jarenlang geroepen wordt.
Ik heb er geen problemen mee dat deze mensen gedoxed worden en hun baan verliezen. Is tenslotte iets wat door de andere kant op mensen werd toegepast die durfden te zeggen dat er maar 2 genders zijn enzo. Deze doos van pandora is zelf opengetrokken door links en hun cancelculture.
Ik trek de lijn echter wel bij geweld... ook deze mensen zouden niet vermoord moeten worden vanwege hun mening.
Radicaal van mij he?
https://thelefthook.subst(...)son?utm_medium=emailquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op Twitter van zijn moeder:
[ afbeelding ]
Nogmaals, ik zeg niet dat dit het verhaal meteen is, maar die groep heeft de oorlog verklaard aan Kirk, al jaren geleden. Ik zie overal mensen alsnog framen dat ie democraat zou zijn, maar als dat naar voren zou komen na praten met zijn vader, was dat meteen overgenomen door Trump en co, terwijl heel veel in die kliek van 'war on the left' naar 'we have to pray for Tyler zijn gegaan.
Grok:
[ afbeelding ]
Die man kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
https://thelefthook.subst(...)son?utm_medium=email
De immer interessante Wajahat Ali...
quote:https://nl.wikipedia.org/wiki/Bella_ciao
Gebruik door andere ideologieën
Het lied belandde ook op de playlist van een totaal verschillende ideologie, die van de Groypers, een losse groep Amerikaanse blank-nationalistische activisten en volgelingen van Nick Fuentes, tijdens hun Groyper Wars-vete met Charlie Kirk en diens Turning Point USA.[4]
Hij is wel uitgesproken left leaning maar slaat wmb vrijwel altijd de spijker op zijn kop. Soms stevig, maar altijd beredeneerd vanuit feiten en onderzoek.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:05 schreef ExTec het volgende:
Weer aardig wat winning, de afgelopen dagen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2025 12:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
VS laat Zuid-Koreaanse Hyundai-medewerkers vrij - https://nos.nl/l/2582000
Aanbod om (tijdelijk) in de VS te blijven om Amerikaanse werknemers op te leiden. Na ze allemaal opgepakt te hebben
Tjeee je ziet niet dat je generaliseert?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:19 schreef Refragmental het volgende:
Deze doos van pandora is zelf opengetrokken door links en hun cancelculture.
What could go wrong?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:35 schreef Janneke141 het volgende:
Legale doxxing samen met het 2e amendement, dat lijkt me toch wel een gouden combinatie.
Kans dat er nog veel fabrieken naar USA verhuisd gaan worden is hiermee ook wel verkeken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:05 schreef ExTec het volgende:
Weer aardig wat winning, de afgelopen dagen.
[ afbeelding ]
Ik zou een salarisverhoging van minimaal 300% geeist hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:46 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Kans dat er nog veel fabrieken naar USA verhuisd gaan worden is hiermee ook wel verkeken.
Ook goed dat ze niet zijn ingegaan op het belachelijke aanbod om Amerikanen te gaan trainenwat een armoede zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |