abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218749552
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat kan en mag je nooit normaliseren.
Dat is het hele punt
De Amerikaanse overheid die 11 mensen door hun militairen laat vermoorden en daarna er stil over blijft geeft juist aan dat het normaliseren van moorden door de huidige Amerikaanse regering de modus operandus geworden is.
pi_218749557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:00 schreef Nober het volgende:
Extreemlinks wil nu echt het topic kapen en het feest dat er iemand is vermoord beginnen.
Wat bedoel je?
pi_218749558
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die Kirk was ook welbespraakt en netjes verder.
Alleen zijn mening wijkt af van normaal midden en links
Als je Kirk zijn manier van praten serieus probeert te vergelijken met Fortuyn, dan vraag ik me af van wie van de twee je een totaal verkeerd beeld hebt.

Want die zijn in de manier van debatteren echt vuur en water
pi_218749560
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dit inderdaad, gelukkig kunnen rechtse mensen vaak nog wel relativeren. Niemand die rechts of pro-Trump was ging feest vieren toen Biden zei dat hij kanker had of hoopte dat hij sneller dood zal gaan.

Hier op FOK komen al vaak verkapte dan wel niet verkapte doodsverwensingen langs aan Trump, onlangs hoopten er nog veel hier omdat hij een blauwe plek had op zijn hand dat hij dood zal gaan.

Je moet wel een aardig triest leven hebben en gemanipuleerd/gehersenspoeld om zo wrang en boos in het leven te staan. Als je andere mensen doodwenst omdat je het niet eens met ze bent of überhaupt zo veel haat kan creëren online omdat iemand dingen leest, ben je gewoon labiel.

Ook platforms zoals dit werken hier aan mee, beetje edgy posts maken om zodoende te hopen dat je innercircle matties je een +1tje gaan geven. Gaan over lijken hier.
Mwah, doe nu niet of men op rechts nou zo heilig is. Helemaal ten aanzien van je eigen voorbeeld niet. Het rot zit aan beide kanten, of je het nu wil zien of niet. Daarbij zit het grootste verschil dat van een president meer verwacht zou mogen worden dan van random Andy's. Hun walgelijk reacties worden hier evengoed als een soort 'Zie je wel! Kom maar op met je +1-tjes!'-posts geplaatst, om even in die retoriek te blijven ;)

Anyways:

Controversial journalist Taylor Lorenz lashed out at former President Joe Biden following news of his cancer diagnosis, saying, “Hopefully he rots in hell and rests in piss.”

When asked about Biden's recent stage 4 prostate cancer diagnosis, the president said, "If you feel sorry for him, don't feel so sorry."
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:07:39 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218749561
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die Kirk was ook welbespraakt en netjes verder.
Alleen zijn mening wijkt af van normaal midden en links
Voor het stenigen van homo’s en op geen enkele manier abortus toestaan is nu al netjes rechts?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218749564
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De Amerikaanse overheid die 11 mensen door hun militairen laat vermoorden en daarna er stil over blijft geeft juist aan dat het normaliseren van moorden door de huidige Amerikaanse regering de modus operandus geworden is.
Gelul wat hier niks mee te maken heeft.
Ook Europa heeft zware acties tegen georganiseerde misdaad moeten begaan, zeker in Italië en Ierland.
Dat maakt je geen apenland
Vakman pur sang
pi_218749571
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Voor het stenigen van homo’s en op geen enkele manier abortus toestaan is nu al netjes rechts?
Stenigen van homos, hoe kom je daar nou bij joh.

Anti abortus komt in de VS heel veel voor onder christelijken, een rare tik.
Vakman pur sang
pi_218749573
quote:

[..]
Dat zegt hij niet. Lezen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_218749575
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
[..]

Met het verschil dat ik gelijk heb dat jij aantoonbaar de aanleiding bent in je gedrag en jij anderen zonder enige aanleiding slecht probeert weg te zetten.
pi_218749579
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat Trump een hork is staat helemaal niet ter discussie.

En ik heb zelf geen berichten gezien van Reps die de moord op Hortman hebben aangegrepen voor spottende opmerkingen. Dus dan is het wat lastig om er iets van te vinden, nietwaar?
https://utahnewsdispatch.(...)-social-media-posts/
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_218749581
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:06 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Als je Kirk zijn manier van praten serieus probeert te vergelijken met Fortuyn, dan vraag ik me af van wie van de twee je een totaal verkeerd beeld hebt.
Blijf het grappig vinden dat aan de ene kant 99,9% hem niet kent, maar toch ook voldoende mensen die het kennen als racist en hoe hij in een debat is.

Als iemand die hem al vaker gezien heeft is het zeer fascinerend om vanaf een afstand te zien.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218749582
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Oh en voer de volgende keer gewoon je username bij username in en wachtwoord bij wachtwoord zoals ieder normaal mens.
Waarom zou ik niet de vrijheid mogen hebben om mijn wachtwoord als username te gebruiken en mijn username als wachtwoord?

Waarom voel jij de drang om mij daarvoor weg te zetten als een niet normaal mens?
pi_218749588
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:09 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Met het verschil dat ik gelijk heb dat jij aantoonbaar de aanleiding bent in je gedrag en jij anderen zonder enige aanleiding slecht probeert weg te zetten.
Nou nee ik constateerde slechts dat ook jij geen voorbeeld van volksstammen had, waarde 2172619626795, waarop jij een mentale inzinking kreeg. Beterschap daarmee verder.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218749589
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Blijf het grappig vinden dat aan de ene kant 99,9% hem niet kent, maar toch ook voldoende mensen die het kennen als racist en hoe hij in een debat is.

Als iemand die hem al vaker gezien heeft is het zeer fascinerend om vanaf een afstand te zien.
Dat wel, maar nogmaals zijn manier van debatteren is echt in de verste verte niet te vergelijken met Pim Fortuyn
pi_218749596
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:06 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]

Want die zijn in de manier van debatteren echt vuur en water
Fortuyn was een hooggeleide g, Kirk was autodidact.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218749602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:11 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Fortuyn was een hooggeleide g, Kirk was autodidact.
Door wie?
In Southern Sun
pi_218749606
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nou nee ik constateerde slechts dat ook jij geen voorbeeld van volksstammen had, waarde 2172619626795, waarop jij een mentale inzinking kreeg. Beterschap daarmee verder.
Waaruit concludeer jij dat ik een mentale inzinking krijg?

Veroordeel je vaker andere mensen die je niet kent zonder aanleiding vanuit achter je toetsenbord? Vind je zelf dat dit gedrag bijdraagt aan deze discussie?
pi_218749607
quote:

[..]
Ik kan zo snel niet vinden dat hij echt heeft gezegd dat je homo’s moet stenigen. Heb je een bron voor mij?

(Ik vind het namelijk een vrij bizarre uitspraak, zelfs voor een religekkie)
pi_218749609
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Ik heb onbewust (kende zijn naam niet) veel discussies van hem gehoord. Was het niet altijd eens maar hij bleef altijd netjes, en ging discussies aan met hele groepen woke studenten.
Zijn missie was om de studenten te overtuigen van een meer rechtser geluid. Maar de tegenstanders waren ook wel echt van uberlinkse man met paarse nagellak en lieslaarzen type
Vakman pur sang
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:14:44 #121
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218749624
wel raar dat die opvatting van Kirk omtrent homo’s en abortus zo’n heikel punt is terwijl we dat sentiment massaal met goedkeuring binnenhalen hier

geeft te denken dat het eigenlijk ergens anders over gaat
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218749638
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik kan zo snel niet vinden dat hij echt heeft gezegd dat je homo’s moet stenigen. Heb je een bron voor mij?

(Ik vind het namelijk een vrij bizarre uitspraak, zelfs voor een religekkie)
Hij heeft weleens uitspraken gedaan die verwijzen naar religieuze teksten in de Bijbel (bijv. Leviticus 20:13). In die teksten komt ook stenigen voorbij.
Maar dat heeft hij nooit genoemd.
Maar dat maakt Woke er wel van.
Vakman pur sang
pi_218749646
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:
wel raar dat die opvatting van Kirk omtrent homo’s en abortus zo’n heikel punt is terwijl we dat sentiment massaal met goedkeuring binnenhalen hier

Volgens @Da_Sandman zijn er wel hele volksstammen racistisch jegens oa moslims, maar ik heb hem nog geen filmpjes zien posten waaruit dit blijkt.

Daarmee wil ik hem overigens niet wegzetten als
iemand die mentaal niet goed is en nooit buiten komt, want zo zit ik van nature niet in elkaar.
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:18:22 #125
459912 FlippingCoin
pi_218749663
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Volgens @:da_sandman zijn er wel hele volksstammen racistisch jegens oa moslims, maar ik heb hem nog geen filmpjes zien posten waaruit dit blijkt.

iemand die mentaal niet goed is en nooit buiten komt, want zo zit ik van nature niet in elkaar.
zou je stellen dat die een klap van de molen heeft gehad?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_218749669
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hij heeft weleens uitspraken gedaan die verwijzen naar religieuze teksten in de Bijbel (bijv. Leviticus 20:13). In die teksten komt ook stenigen voorbij.
Maar dat heeft hij nooit genoemd.
Maar dat maakt Woke er wel van.
Dat is dan weer veelzeggend, dat je moet liegen over wat hij echt heeft gezegd om ‘aan te tonen’ hoe hatelijk hij wel niet was…
pi_218749672
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Volgens @:da_sandman zijn er wel hele volksstammen racistisch jegens oa moslims, maar ik heb hem nog geen filmpjes zien posten waaruit dit blijkt.

Heb je daarom gevraagd dan?
In Southern Sun
pi_218749675
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
zou je stellen dat die een klap van de molen heeft gehad?
Durf ik mijn nek niet voor uit te steken
pi_218749683
Even voor de record.
Dit was ook gewoon een vader van 2 jonge kinderen. Had zelf geen strafblad of fysieke dingen in zijn verleden

Zijn vrouw en kinderen zaten vooraan in het publiek en hebben alles gezien. (Volgens Raymond Mens)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lospedrosa op 12-09-2025 13:25:09 ]
Vakman pur sang
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:21:47 #130
459912 FlippingCoin
pi_218749694
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Even voor de record.
Dit was ook gewoon een vader van 2 jonge kinderen. Had zelf geen strafblad of fysieke dingen in zijn verleden

Zijn vrouw en kinderen zaten vooraan in het publiek en hebben alles gezien.

[ afbeelding ]
en dan te bedenken dat je een forum deelt(tijdelijk even niet meer) met mensen die het mooi vinden dat die zo is doodgeschoten voor zijn gezin
pi_218749699
quote:
Even voor de record.

[ afbeelding ]
Zijn vrouw die slaapt in een leeg bed... zijn kids die getekend zijn voor het leven, deze meiden zijn over 16 jaar de nieuwe Charlies.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218749701
quote:
Even voor de record.

[ afbeelding ]
En Charlie zag dat het goed was.

Als iemand anders vermoord was had Charlie gezegd dat de moord het waard was om zijn wapens te behouden.
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:22:20 #133
307622 Perox
(niet de echte)
pi_218749702
Kunnen jullie stoppen met dat kinderachtige gedoe? Rete irritant. Wie de schoen past, graag even aantrekken.
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:22:26 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218749703
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:

Die dubbele moraal als het om dit soort onderwerpen gaat bij extreme types is op zichzelf altijd wel grappig

Zo wordt er maar al te graag (en terecht imo) gewezen dat homohaat veel onder moslims voorkomt maar als types als Kirk daar net zo goed aan bijdragen zijn het opeens acceptabele christelijke normen en waarden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:23:45 #135
459912 FlippingCoin
pi_218749719
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Die dubbele moraal als het om dit soort onderwerpen gaat bij extreme types is op zichzelf altijd wel grappig

Zo wordt er maar al te graag (en terecht imo) gewezen dat homohaat veel onder moslims voorkomt maar als types als Kirk daar net zo goed aan bijdragen zijn het opeens acceptabele christelijke normen en waarden
uh nee? :?

dat mensen zijn dood veroordelen maakt niet dat zijn standpunten gedeeld worden. Maar nice try.
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:24:10 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218749721
quote:
Even voor de record.

[ afbeelding ]
Het op deze manier inspelen op emotie is natuurlijk iets waar alleen overgevoelige paarsharige wokies in trappen.
Huilen dan.
pi_218749727
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan niet lezen en je hebt moeite met logica.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_218749729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:22 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

Als iemand anders vermoord was had Charlie gezegd dat de moord het waard was om zijn wapens te behouden.
We mogen vooral geen empathie tonen volgens Kirk zelf.. Kan voor sommigen conflicterend zijn.

Gewoon triest dat in dat land iedereen maar neergemaaid kan worden. Schijtextremisten
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:25:42 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218749735
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
uh nee? :?

dat mensen zijn dood veroordelen maakt niet dat zijn standpunten gedeeld worden. Maar nice try.
Ja. Over de doden niets meer dan goeds.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:25:57 #140
459912 FlippingCoin
pi_218749739
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:22 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

hij zei toch niet dat moord goed was, maar een noodzakelijk kwaad om een nog erger iets te voorkomen?

beetje raar dat jullie hem teksten in de schoenen blijven schuiven
pi_218749746
quote:
Even voor de record.

Zijn vrouw en kinderen zaten vooraan in het publiek en hebben alles gezien. (Volgens Raymond Mens)

[ afbeelding ]
En? Speel nou geen morele ridder met het vergoelijken van een massaslachting onder burgers elders in de wereld.
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:26:39 #142
459912 FlippingCoin
pi_218749747
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja. Over de doden niets meer dan goeds.
fijn dat je het toch eens bent krokodil
pi_218749755
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het op deze manier inspelen op emotie is natuurlijk iets waar alleen overgevoelige paarsharige wokies in trappen.
Dat is waar.
Spuug hier op het lijk van Charlie Kirk.
De vlegel was tegen abortus!
Vakman pur sang
pi_218749760
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:26 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
En? Speel nou geen morele ridder met het vergoelijken van een massaslachting onder burgers elders in de wereld.
:')
Vakman pur sang
pi_218749764
Het barst van de idioten op deze planeet.
Ik ga weer aan het werk.
Vakman pur sang
pi_218749772
Toen het over Kaag ging had links het schuim op de bek staan, woorden eruit pikken context en zo. Boehoehoe

12 topics die verknald zijn door verrotte walgelijke beschuldigen en zogenaamde bewijzen dat Kirk racistisch is door woorden eruit pikken, verdraaien of zelf dingen erbij verzinnen.

Echt te dieptriest voor woorden dit. :r

Zo typisch dit anderen beschuldigen en het zelf nog harder doen. Over de ruc van een vermoorde man.Bah. Walgelijk. :r
pi_218749774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:39 schreef roos94 het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe er tig mensen worden afgeknald elke dag maar als het een "belangrijk mens" is dan wordt het ineens heel veel over gepraat _O-
Er wordt altijd veel gepraat wanneer er een enkeling zoals Lisa of een bekende om diens opvattingen wordt vermoord. De dood van Fortuyn en van Gogh wordt nu nog over gepraat. De rest is statistiek.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218749781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Heb je daarom gevraagd dan?
Normaal gesproken kom je zelf met bewijs aanzetten als je hele volksstammen aan Nederlanders als racist wegzet. Beetje omgekeerde wereld dat je het initiatief van bewijsvoering bij anderen neerlegt.

Maar zoals gezegd: daarmee vind ik niet dat ik je hoef aan te vallen op je mentale gesteldheid, eraan te twijfelen of je genoeg buiten komt en of je wel of niet bij de normale mensen hoort. Zo zit ik niet in elkaar.
  vrijdag 12 september 2025 @ 13:31:33 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218749793
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Spuug hier op het lijk van Charlie Kirk.
He wat een schofterig voorstel. Waarom zou je dat doen?
Huilen dan.
pi_218749794
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
hij zei toch niet dat moord goed was, maar een noodzakelijk kwaad om een nog erger iets te voorkomen?

beetje raar dat jullie hem teksten in de schoenen blijven schuiven
Nee dat zei ie niet. Hij zei dat we niet zo moeten janken over alle tienduizenden doden van wapengeweld want 2A.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')