De Amerikaanse overheid die 11 mensen door hun militairen laat vermoorden en daarna er stil over blijft geeft juist aan dat het normaliseren van moorden door de huidige Amerikaanse regering de modus operandus geworden is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan en mag je nooit normaliseren.
Dat is het hele punt
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:00 schreef Nober het volgende:
Extreemlinks wil nu echt het topic kapen en het feest dat er iemand is vermoord beginnen.
Als je Kirk zijn manier van praten serieus probeert te vergelijken met Fortuyn, dan vraag ik me af van wie van de twee je een totaal verkeerd beeld hebt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Kirk was ook welbespraakt en netjes verder.
Alleen zijn mening wijkt af van normaal midden en links
Mwah, doe nu niet of men op rechts nou zo heilig is. Helemaal ten aanzien van je eigen voorbeeld niet. Het rot zit aan beide kanten, of je het nu wil zien of niet. Daarbij zit het grootste verschil dat van een president meer verwacht zou mogen worden dan van random Andy's. Hun walgelijk reacties worden hier evengoed als een soort 'Zie je wel! Kom maar op met je +1-tjes!'-posts geplaatst, om even in die retoriek te blijvenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gelukkig kunnen rechtse mensen vaak nog wel relativeren. Niemand die rechts of pro-Trump was ging feest vieren toen Biden zei dat hij kanker had of hoopte dat hij sneller dood zal gaan.
Hier op FOK komen al vaak verkapte dan wel niet verkapte doodsverwensingen langs aan Trump, onlangs hoopten er nog veel hier omdat hij een blauwe plek had op zijn hand dat hij dood zal gaan.
Je moet wel een aardig triest leven hebben en gemanipuleerd/gehersenspoeld om zo wrang en boos in het leven te staan. Als je andere mensen doodwenst omdat je het niet eens met ze bent of überhaupt zo veel haat kan creëren online omdat iemand dingen leest, ben je gewoon labiel.
Ook platforms zoals dit werken hier aan mee, beetje edgy posts maken om zodoende te hopen dat je innercircle matties je een +1tje gaan geven. Gaan over lijken hier.
Voor het stenigen van homo’s en op geen enkele manier abortus toestaan is nu al netjes rechts?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Kirk was ook welbespraakt en netjes verder.
Alleen zijn mening wijkt af van normaal midden en links
Gelul wat hier niks mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De Amerikaanse overheid die 11 mensen door hun militairen laat vermoorden en daarna er stil over blijft geeft juist aan dat het normaliseren van moorden door de huidige Amerikaanse regering de modus operandus geworden is.
Stenigen van homos, hoe kom je daar nou bij joh.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het stenigen van homo’s en op geen enkele manier abortus toestaan is nu al netjes rechts?
Dat zegt hij niet. Lezen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het stenigen van homo’s en op geen enkele manier abortus toestaan is nu al netjes rechts?
Met het verschil dat ik gelijk heb dat jij aantoonbaar de aanleiding bent in je gedrag en jij anderen zonder enige aanleiding slecht probeert weg te zetten.quote:
https://utahnewsdispatch.(...)-social-media-posts/quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat Trump een hork is staat helemaal niet ter discussie.
En ik heb zelf geen berichten gezien van Reps die de moord op Hortman hebben aangegrepen voor spottende opmerkingen. Dus dan is het wat lastig om er iets van te vinden, nietwaar?
Blijf het grappig vinden dat aan de ene kant 99,9% hem niet kent, maar toch ook voldoende mensen die het kennen als racist en hoe hij in een debat is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:06 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als je Kirk zijn manier van praten serieus probeert te vergelijken met Fortuyn, dan vraag ik me af van wie van de twee je een totaal verkeerd beeld hebt.
Waarom zou ik niet de vrijheid mogen hebben om mijn wachtwoord als username te gebruiken en mijn username als wachtwoord?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh en voer de volgende keer gewoon je username bij username in en wachtwoord bij wachtwoord zoals ieder normaal mens.
Nou nee ik constateerde slechts dat ook jij geen voorbeeld van volksstammen had, waarde 2172619626795, waarop jij een mentale inzinking kreeg. Beterschap daarmee verder.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:09 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik gelijk heb dat jij aantoonbaar de aanleiding bent in je gedrag en jij anderen zonder enige aanleiding slecht probeert weg te zetten.
Dat wel, maar nogmaals zijn manier van debatteren is echt in de verste verte niet te vergelijken met Pim Fortuynquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Blijf het grappig vinden dat aan de ene kant 99,9% hem niet kent, maar toch ook voldoende mensen die het kennen als racist en hoe hij in een debat is.
Als iemand die hem al vaker gezien heeft is het zeer fascinerend om vanaf een afstand te zien.
Fortuyn was een hooggeleide g, Kirk was autodidact.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:06 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als je Kirk zijn manier van praten serieus probeert te vergelijken met Fortuyn, dan vraag ik me af van wie van de twee je een totaal verkeerd beeld hebt.
Want die zijn in de manier van debatteren echt vuur en water
Door wie?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:11 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Fortuyn was een hooggeleide g, Kirk was autodidact.
Waaruit concludeer jij dat ik een mentale inzinking krijg?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nee ik constateerde slechts dat ook jij geen voorbeeld van volksstammen had, waarde 2172619626795, waarop jij een mentale inzinking kreeg. Beterschap daarmee verder.
Ik kan zo snel niet vinden dat hij echt heeft gezegd dat je homo’s moet stenigen. Heb je een bron voor mij?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb onbewust (kende zijn naam niet) veel discussies van hem gehoord. Was het niet altijd eens maar hij bleef altijd netjes, en ging discussies aan met hele groepen woke studenten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Blijf het grappig vinden dat aan de ene kant 99,9% hem niet kent, maar toch ook voldoende mensen die het kennen als racist en hoe hij in een debat is.
Als iemand die hem al vaker gezien heeft is het zeer fascinerend om vanaf een afstand te zien.
Hij heeft weleens uitspraken gedaan die verwijzen naar religieuze teksten in de Bijbel (bijv. Leviticus 20:13). In die teksten komt ook stenigen voorbij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niet vinden dat hij echt heeft gezegd dat je homo’s moet stenigen. Heb je een bron voor mij?
(Ik vind het namelijk een vrij bizarre uitspraak, zelfs voor een religekkie)
Ook beneden alle peil.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
https://utahnewsdispatch.(...)-social-media-posts/
Volgens @Da_Sandman zijn er wel hele volksstammen racistisch jegens oa moslims, maar ik heb hem nog geen filmpjes zien posten waaruit dit blijkt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:
wel raar dat die opvatting van Kirk omtrent homo’s en abortus zo’n heikel punt is terwijl we dat sentiment massaal met goedkeuring binnenhalen hier
geeft te denken dat het eigenlijk ergens anders over gaat
zou je stellen dat die een klap van de molen heeft gehad?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Volgens @:da_sandman zijn er wel hele volksstammen racistisch jegens oa moslims, maar ik heb hem nog geen filmpjes zien posten waaruit dit blijkt.
Daarmee wil ik hem overigens niet wegzetten als
iemand die mentaal niet goed is en nooit buiten komt, want zo zit ik van nature niet in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |