denk dat dit het verval alleen maar sneller doet gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Was deze moord op Kirk dan ook zelfreinigend vermogen van een maatschappij in verval?
Dat kan en mag je nooit normaliseren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij tegen abortus, tegen homos, en tegen eigenlijk alles was wat niet het zuivere Amerikaanse christenwezen bedient
[..]
Is dat nieuw dan? Als je een controversiele mening laat horen aan honderdduizenden mensen in een land waar je een wapen bij je gebakken eitje kan krijgen kun je er donder op zeggen dat zoiets een keer gebeurt. No?
Zit inderdaad wel een verschil tussen random youtube nobody en de president.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies hetzelfde… *zucht*
Waar heb ik het over volksstammen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel volksstammen.
Dat is geen reden om iemand te vermoorden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij tegen abortus, tegen homos, en tegen eigenlijk alles was wat niet het zuivere Amerikaanse christenwezen bedient
Onvoorstelbaar dat het kan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:00 schreef Nober het volgende:
Extreemlinks wil nu echt het topic kapen en het feest dat er iemand is vermoord beginnen.
Ik had het over volksstammen dus vrij logisch dat ik daar op terug kom.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:59 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over volksstammen?
Jij bent te lui om zelf filmpjes te zoeken, ik neem je aan je bibberende handje mee en doe moeite om iets te vinden dat jou zelfstandig niet lukt, en dan ga je vervolgens lopen zeuren.
Alsof ik een oude bejaarde drol met zware boodschappen de weg over help steken en naderhand kritiek over mijn kleding
Ondankbare vlerk
Oftewel iedereen behalve jij.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:00 schreef Nober het volgende:
Extreemlinks wil nu echt het topic kapen en het feest dat er iemand is vermoord beginnen.
En nogmaals, ga af en toe naar buiten. Helpt denk ik wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:59 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over volksstammen?
Jij bent te lui om zelf filmpjes te zoeken, ik neem je aan je bibberende handje mee en doe moeite om iets te vinden dat jou zelfstandig niet lukt, en dan ga je vervolgens lopen zeuren.
Alsof ik een oude bejaarde drol met zware boodschappen de weg over help steken en naderhand kritiek over mijn kleding
Ondankbare vlerk
Laat die man toch eens met rustquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Het heeft zeer veel vergelijkingen met de moord op Pim Fortuin
Het feest kan beginnen, want extreemlinks is binnenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:00 schreef Nober het volgende:
Momenteel aan het wandelen dus geen idee waarom je dit soort wanhopige persoonlijke aanvallen zit uit te delen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En nogmaals, ga af en toe naar buiten. Helpt denk ik wel.
Zeker weten. Toen ik het nieuws hoorde, moest ik meteen aan mei 2002 terugdenken. Maar de moord op Fortuijn werd als ik het me goed herinner door zowel links als rechts veroordeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Het heeft zeer veel vergelijkingen met de moord op Pim Fortuin
kan er wel een paar opnoemen maar dat mag nietquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie vond de moord op Pim Fortuin verantwoord of logisch?
Klinkt goed. Waarom heeft niemand mij geïnformeerd?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:00 schreef Nober het volgende:
o dan maakt het niet uitquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:02 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
We hebben het over een doodgeschoten influencer in een derde wereldland, niet over goed geïnformeerde en welbespraakte degelijke als Pim Fortuyn
Ja, dat soort absurde denkbeelden en verwoordingen komen wel meer uit jouw toetsenbord blijkt uit dit topic.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had het over volksstammen dus vrij logisch dat ik daar op terug kom.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:03 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Het komt heel gefrustreerd van je over
quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:59 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ondankbare vlerk
Die Kirk was ook welbespraakt en netjes verder.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:02 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Laat die man toch eens met rust
Of begin een praatclubje met @:michaelmoore
We hebben het over een doodgeschoten influencer in een derde wereldland, niet over goed geïnformeerde en welbespraakte degelijke als Pim Fortuyn
Met maakt wel uit natuurlijk, maar Kirk is niets in vergelijking met Fortuyn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o dan maakt het niet uit
dat klopt
Dat Trump een hork is staat helemaal niet ter discussie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zit inderdaad wel een verschil tussen random youtube nobody en de president.
Maar goed de Republicans die bv moord op hortman aan het mocken was negeerde je ook vrolijk.
Oh en voer de volgende keer gewoon je username bij username in en wachtwoord bij wachtwoord zoals ieder normaal mens.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:04 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ja, dat soort absurde denkbeelden en verwoordingen komen wel meer uit jouw toetsenbord blijkt uit dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |