Andersom zie je ze met het schuim in de mondhoeken naar feedback rennen en de TR knop spammen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Krijg je niet genoeg aandacht? Zielig.
Quote graag waar ik dat zo schreef.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan toch niet weer een andere kant op. Jij beweert dat er toen op X nauwelijks berichten waren met geweldsverheerlijking.
Misschien omdat hij tegen abortus, tegen homos, en tegen eigenlijk alles was wat niet het zuivere Amerikaanse christenwezen bedientquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mensen die juichen dat Kirk is vermoord. Je hebt ze vast ook gezien.
omdat die is doodgeschoten om zijn meningquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een trumplikker-debiel die zegt dat een paar gundeaths niet uitmaakt krijgt zoveel aandacht omdat?
Nee, anders vroeg ik er niet naar, en ik zie op X zo snel ook niets.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij tegen abortus, tegen homos, en tegen eigenlijk alles was wat niet het zuivere Amerikaanse christenwezen bedientquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dat nieuw dan? Als je een controversiele mening laat horen aan honderdduizenden mensen in een land waar je een wapen bij je gebakken eitje kan krijgen kun je er donder op zeggen dat zoiets een keer gebeurt. No?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
omdat die is doodgeschoten om zijn mening
En dat vind jij een goede reden om iemand te vermoorden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij tegen abortus, tegen homos, en tegen eigenlijk alles was wat niet het zuivere Amerikaanse christenwezen bedient
redelijk uniek jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij tegen abortus, tegen homos, en tegen eigenlijk alles was wat niet het zuivere Amerikaanse christenwezen bedient
[..]
Is dat nieuw dan? Als je een controversiele mening laat horen aan honderdduizenden mensen in een land waar je een wapen bij je gebakken eitje kan krijgen kun je er donder op zeggen dat zoiets een keer gebeurt. No?
Hier halen we het weg dus dat is niet raar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, anders vroeg ik er niet naar, en ik zie op X zo snel ook niets.
Waarom zou je dat weghalen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier halen we het weg dus dat is niet raar.
moslims zijn ook tegen abortus en praktiserende homo’squote:Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
[..]
Is dat nieuw dan? Als je een controversiele mening laat horen aan honderdduizenden mensen in een land waar je een wapen bij je gebakken eitje kan krijgen kun je er donder op zeggen dat zoiets een keer gebeurt. No?
https://x.com/LeftismForU(...)vertrouweling-4.htmlquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nu heb je ze dan wel gezien en kun je je niet meer verschuilen achter de good guys republikeinse propaganda.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb die beelden nooit gezien dus dat heeft weinig met vergeten van doen.
Dus?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moslims zijn ook tegen abortus en praktiserende homo’s
klinkt als een zelfreinigend vermogenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou nu heb je ze dan wel gezien en kun je je niet meer verschuilen achter de good guys republikeinse propaganda.
Een Republikeinse doods cultus die zelfs kritische mensen uit hun eigen gelederen graag willen lynchen.
dus als die doodgeschoten worden moeten we dat ook niet erg vinden volgens jouw logicaquote:
Bijzonder aangezien ze al in deze reeks vaak zijn gedeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:52 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
https://x.com/LeftismForU(...)vertrouweling-4.html
https://x.com/KarluskaP/s(...)vertrouweling-4.html
https://x.com/RMisteregge(...)vertrouweling-4.html
Het kan zijn dat ze het al offline hebben gehaald
Daar heb ik ook filmpjes van gezien, dat er op straat werd gescandeerd “fuck Charlie Kirk” met juichende en ,,blije” (lees psychotische) mensenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh joh ik dacht dat er volksstammen de straat op waren gegaan, zijn het Tik Tok dansjes.
Ja nee, het draagvlak is echt enórm veel breder.
Ja dat zijn wel volksstammen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:56 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook filmpjes van gezien, dat er op straat werd gescandeerd “fuck Charlie Kirk” met juichende en ,,blije” (lees psychotische) mensen
Was deze moord op Kirk dan ook zelfreinigend vermogen van een maatschappij in verval?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
klinkt als een zelfreinigend vermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |