Mensen die random gebruiken i.p.v. het Nederlandse woord willekeurig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrij random: de NS reclame.
Niet de halleluja over reisgemak (want de keren dat ik met de trein reis werken voor mij prima). Maar dat ouderpaar met hun twee kinderen. Waarbij vader tevreden vertelt over het gemak van met de trein reizen terwijl de koters verderop in de gang staan te springen. Lekker rustig voor pa en ma, lekker aso naar de andere treinreizigers
ze zijn laat..quote:
Wat mij betreft wachten ze lekker tot ergens halverwege november.quote:Op zondag 21 september 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn laat..
tuincentrum hier had eind augustus zn show al vrijwel klaar (en dus onderdeel van de "looproute" door het tuincentrum)
Dan wil ik Rrrrrobbie van Eijk van RrrrrTL ook wel even noemen. Heeft in zijn jeugd zeker bij Kinderrrrren voor Kinderrrrren gezeten.quote:Op zondag 21 september 2025 11:05 schreef Eightyone het volgende:
De spraak van sommige anderen figuren op tv, met name Nikkie Plessen ("merwwken") en Roos Reedijk, vind ik erger.
Het is bij deze twee sowieso alsof ik naar Tv Kantine-karikaturen kijk, maar ze bestaan gewoon echt.
RoosGODINquote:Op zondag 21 september 2025 11:05 schreef Eightyone het volgende:
De spraak van sommige anderen figuren op tv, met name Nikkie Plessen ("merwwken") en Roos Reedijk, vind ik erger.
Het is bij deze twee sowieso alsof ik naar Tv Kantine-karikaturen kijk, maar ze bestaan gewoon echt.
Vooral bij topics die stilliggen omdat er geen nieuws is, is dat irritant.quote:Op zondag 21 september 2025 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die een topic na 4 weken omhoog kicken.
Met een compleet nutteloze opmerking.
Grote honden > katten >>> kleine hondenquote:Op zondag 21 september 2025 10:22 schreef dick_laurent het volgende:
Keffers. Fucking keffers.
Nu geef ik direct toe, ik ben veel meer kattenmens dan hondenmens. Echter, grotere honden blaffen over het algemeen wel wat minder voor mijn gevoel, en vaak ook gewoon “efficienter” (al blaft elke hond in mijn ogen teveel, beesten maken gewoon te vaak te veel lawaai, maar da’s slechts mijn mening of course)
Maar kleine kefhondjes overcompenseren door in de meeste gevallen voor elke zinloze scheet hysterisch te gaan keffen. Ik heb het zo vaak al meegemaakt, het maakt echt niet uit wat voor hondje het is, of het nu een hondje in een kleine flat in Zoetermeer is of een hondje die op het land bij een vrijstaande boerderij woont, ze keffen ALLEMAAL de godganse tijd.
En dan nog iets anders wat me is opgevallen, hun eigenaren lijken het zelf meestal ook fucking irritant te vinden!
Hoe vaak heb ik al het baasje horen roepen naar het kefbeest dat ie moet kappen met dat geblaf vanuit de tuin of woonkamer of where-ever.
I mean, waarom nemen zoveel mensen kleine kefhondjes in huis?! Ze zijn daarnaast niet perse nuttig als waak object want ze keffen regardless; als er iemand gewoon voor het raam langsloopt: keffen
als er een vogel voorbij vliegt: keffen
als de wind even iets te hard waait: keffen
als er een auto simpelweg gestart wordt buiten op straat: keffen
Alles is een trigger voor die zenuwachtige schijtbeesten om te gaan keffen.
Het moge duidelijk zijn Ik vind kleine kefhondjes echt intens stomme beesten.
Ja hier ben ik het wel mee eens. Als je alle abo's bij elkaar optelt kost het een klein fortuin per jaar. En met spotify heb ik ook nog het probleem dat je je lijst download voordat je ergens op vakantie gaat zonder internet, en vervolgens laadt die lijst niet meer na een paar dagen en kun je 'm niet meer afspelenquote:Op zondag 21 september 2025 19:57 schreef Evangelion het volgende:
Ik gebruik de gratis versie van Spotify, al jaren. Ik wil zo min mogelijk abo's hebben, en heb niet zoveel last van de reclame en max 6 skips per uur.
Maar nu hebben ze dus de 6 skips limiet vervangen door verplichte smart shuffle in de gratis versie (dat je aanbevolen nummers tussendoor krijgt die niet in je playlist staan). Dat is echt zo irritant.
Dus nu maar al mijn nummers gaan downloaden van een Russische website of zo. Ik ben toch een boomer die nooit iets nieuws luistert.
Gelukkig is hier al +20 jaar een digitaal archief, dat steeds bijgewerkt wordt (ik ben ook niet jong meer, maar luister wel regelmatig wat nieuws). Van Spotify en dergelijke was rond 2002 nog geen sprake, maar iig is je muziek zo altijd beschikbaar. Mits je backups maakt.quote:Op zondag 21 september 2025 19:57 schreef Evangelion het volgende:
Ik gebruik de gratis versie van Spotify, al jaren. Ik wil zo min mogelijk abo's hebben, en heb niet zoveel last van de reclame en max 6 skips per uur.
Maar nu hebben ze dus de 6 skips limiet vervangen door verplichte smart shuffle in de gratis versie (dat je aanbevolen nummers tussendoor krijgt die niet in je playlist staan). Dat is echt zo irritant.
Dus nu maar al mijn nummers gaan downloaden van een Russische website of zo. Ik ben toch een boomer die nooit iets nieuws luistert.
De laatste vakanties heb ik met StreamWriter steeds heel veel uren radio opgenomen in mp3-vorm, die op de telefoon werden gezet. Sowieso voor het geval er op de vakantieplek niks fatsoenlijks uit de meegenomen radio zou komen. In Hamburg had ik geluk met het lokale Byte FM, dat thuis ook op staat, maar dat is niet elke keer zo.quote:Op zondag 21 september 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier ben ik het wel mee eens. Als je alle abo's bij elkaar optelt kost het een klein fortuin per jaar. En met spotify heb ik ook nog het probleem dat je je lijst download voordat je ergens op vakantie gaat zonder internet, en vervolgens laadt die lijst niet meer na een paar dagen en kun je 'm niet meer afspelen![]()
Ben dus ook langzaam weer begonnen met downloaden.
In het oude schoolgebouw werd af en toe gezegd niet op de fiets te komen, omdat er beina geen plaats voor was.quote:
Ook zo ergerlijk bij de uitgang van het winkelcentrum voor de verlaagde stoeprand parkeren. Dan moet je met je beladen fiets de stoep af bonken. Het ergerlijkste is dat de brede verlaging opeens drastisch verkleind werden: 4 stoeptegels gingen verloren aan 2 kantstukken die aan 2 zijjden scheef gaan. Nu moet je bijna haaks eraf gaan. zo breed is de stoep nu ook weer niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan me echt kapot ergeren aan mensen die hun auto parkeren op plekken bedoeld voor mindervaliden.
Niet zelden jonge mensen, zowel man als als vrouw, vaak in dikke SUV's.
Dus voor alle invaliden: koop een dikke SUV, want dan kun je blijkbaar opeens weer lopen als een kievit
Gewone buitenspelletjes aangevuld met doen wat de grote jongens deden: op muurtjes, schuurtjes en garages klimmen. Heb nog ergens in een appelboom gezeten. En natuurlijk een flinke trap geven tegen de holle trapleuning-uit-een-stuk.vanwege die fantastische galm. En in het trappenhuis waar een doorlopend raam van de 1e verdieping tot boven (slechts 3 in totaal)was, kijken vanaf hoe hoog je tussen hek en raam omlaag kon & durfde te gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buitenspelen? Bedoel je daarmee buiten Tiktoks maken?
O huisartsen. Die bogen een beetje omlaag naar dit kleine kind en tutoyeerden me altijd. Totdat ik er een keer voor ging zitten om terug te jijen en jouwen. Elke per ongelukke u werd direct gecorrigeerd. Sindsdien ben ik geen "jij onnozele" meer voor ze en dat heeft de houding een beetje verbeterd. De complementaire arts heeft dat nooit gehad.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:20 schreef Discombobulate het volgende:
Ik erger me er niet per se aan, maar ik merk dat iedereen die universitair is opgeleid en een beetje uit de hoogte is mij in een e-mail altijd aanspreekt met de aanhef "Ha [Naam]"
Nu al zo vaak dat docenten op de uni mij zo aanschrijven. Verder zegt niemand dat meer.
Die spreek ik gelukkig zelden ....quote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen die hun lippen aflikken tijdens het praten.
Vaak zijn het ook opgespoten lippen. Heeft dat een verband?Of is het gewoon aandachtshoerig?
Da's een flirtsignaal tochquote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Vaak zijn het ook opgespoten lippen. Heeft dat een verband?Of is het gewoon aandachtshoerig?
Klopt zijn vaak vrouwen met opgespoten lippen, denk dat het een soort ongevoeligheid is ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ook, maar je ziet het ook op tv.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Die spreek ik gelukkig zelden ....
Of aandacht vestigen erop?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt zijn vaak vrouwen met opgespoten lippen, denk dat het een soort ongevoeligheid is ofzo.
Ja precies die meid in Big Brother deed dat de hele tijd, en viel me op dat in Het Blok er ook één met van die lilleke lippen dat ook deed. Onbewust volgens mij.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, maar je ziet het ook op tv.
Wait, what?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Huh wat? Dat doen ze bij mij nooit. Ik let er ook eigenlijk nooit opquote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik denk echt dat door die spuitjes je lippen een soort van verdoofd/ongevoelig worden. En je soort bevestiging zoekt of ze er nog zijnquote:Op donderdag 25 september 2025 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wait, what?![]()
Het is vaak gewoon een onschuldige tic.
quote:Op donderdag 25 september 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik denk echt dat door die spuitjes je lippen een soort van verdoofd/ongevoelig worden. En je soort bevestiging zoekt of ze er nog zijn
Jaquote:
Mooie uitleg!quote:Op donderdag 25 september 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
JaHet is denk ik net zo iets als dat iemand wil krabben aan een afgezet been omdat het jeukt. Je hersenen sturen een seintje "héé check je lip" ik krijg geen gehoor !
Bekijk deze YouTube-video
Treintoiletten die helemaal naar pis stinken, waar pis op de vloer ligt, waar handdoekjes op zijn om je handen aan af te vegen en waar alleen een lullig straatje uit het kraantje komt.quote:Op zondag 21 september 2025 08:15 schreef Eightyone het volgende:
Over openbare toiletten kan je zowat hele topics vol schrijven.
Keer op keer defecte toiletten tegen komen, of toiletten met zo'n lange rij ervoor dat het geen zin heeft, is ook een klacht.
De ultieme oplossing voor de personeelstekorten in de wegenbouw sectorquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Treintoiletten die helemaal naar pis stinken, waar pis op de vloer ligt, waar handdoekjes op zijn om je handen aan af te vegen en waar alleen een lullig straatje uit het kraantje komt.
En zonder toiletpapier.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Treintoiletten die helemaal naar pis stinken, waar pis op de vloer ligt, waar handdoekjes op zijn om je handen aan af te vegen en waar alleen een lullig straatje uit het kraantje komt.
OTquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En zonder toiletpapier.
Ik probeer er vooraf aan te denken om wat velletjes van thuis mee te nemen, voor de zekerheid, maar vergeet dat vaak.
Moeten vegen met een of andere folder die nog in m'n tas zat (is ooit gebeurd) werkt niet echt.![]()
Nog ergerlijker: mensen met verkeerd ingestelde koplampen die achter je rijden waardoor je verblind wordtquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die op snelwegen met groot licht rijden, of eigenlijk mensen die überhaupt met groot licht rijden op alle andere plekken dan 60-wegen zonder wegbelijning, reflectiepaaltjes en andere weggebruikers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |