abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 11:33:16 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218793013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Dat ikke ikke ikke komt hier niet sterk naar voren: https://www.nji.nl/nieuws/minder-kinderen-fietsen-naar-school
En hier https://www.vosabb.nl/vei(...)o-te-laten-staan-po/ hebben ze het over wel eens.

Dus post jij nou eens die onderzoeken met die kutsmoesjes. :)
Ik vind veiligheid eigenlijk ook al een kutsmoesje voor de meeste plekken in Nederland. Die ouders kunnen beter de hele dag binnen blijven als ze zo bang zijn voor verkeer. Het enige stuk onveiligheid veroorzaken ze zelf door met de auto te komen.

En afstand. Jaja, ik moet geloven dat 50% van Nederland niet binnen een paar minuten fietsen van een basisschool woont zeker? Ik woon in een gemeente waar er in een straal van 5 minuten fietsen 4 basisscholen zijn, toch staat het er altijd vol met auto's. En alle scholen zijn prima bereikbaar door woonwijken, komt vaak zelfs geen 50-weg bij aan te pas. Hooguit eentje oversteken.

En het is helemaal interessant dat het op regenachtige dagen plotseling een onveilige route is.

Dat laatste puntje is gewoon precies wat het is: meteen door naar werk. Egoïsme dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 september 2025 @ 11:33:23 #102
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218793014
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:32 schreef Zorro het volgende:

[..]
Wat ik wel weet is dat ik vroeger NOOIT met de auto naar school ben gebracht en NIEMAND tenzij rolstoel, gebroken been of weet ik wat.
Waarom kon dat toen wel en kan nu NIEMAND meer zelf naar school?
Niemand?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  FOK!fotograaf woensdag 17 september 2025 @ 11:35:15 #103
842 Zorro
Z
pi_218793042
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Niemand?
Zonder redenen zoals genoemd, niemand.
Nou is dat wel iets langer geleden, maar dat verandert niks aan de capaciteitien van de kinderen. Of ja toch wel, toen haddden we nog conditie van buitenspelen en zo.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 11:37:14 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218793057
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Niemand?
Die handjevol keren dat ik eens met de auto gebracht ben (meestal voor de grote traktaties) weet ik nog dat het redelijk te doen was. Niet helemaal uitgestorven, maar geen pure chaos. Vele jaren later (2017 ofzo) bracht ik wel eens m'n jongere zus naar school, en toen was het beeld al heel anders. Dus het is ook wel iets van de laatste tijd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 11:41:33 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218793090
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:35 schreef Zorro het volgende:

[..]
Zonder redenen zoals genoemd, niemand.
Nou is dat wel iets langer geleden, maar dat verandert niks aan de capaciteitien van de kinderen. Of ja toch wel, toen haddden we nog conditie van buitenspelen en zo.
Buitenspelen? Bedoel je daarmee buiten Tiktoks maken?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 september 2025 @ 11:41:58 #106
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218793093
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik vind veiligheid eigenlijk ook al een kutsmoesje voor de meeste plekken in Nederland. Die ouders kunnen beter de hele dag binnen blijven als ze zo bang zijn voor verkeer. Het enige stuk onveiligheid veroorzaken ze zelf door met de auto te komen.

En afstand. Jaja, ik moet geloven dat 50% van Nederland niet binnen een paar minuten fietsen van een basisschool woont zeker? Ik woon in een gemeente waar er in een straal van 5 minuten fietsen 4 basisscholen zijn, toch staat het er altijd vol met auto's. En alle scholen zijn prima bereikbaar door woonwijken, komt vaak zelfs geen 50-weg bij aan te pas. Hooguit eentje oversteken.

En het is helemaal interessant dat het op regenachtige dagen plotseling een onveilige route is.

Dat laatste puntje is gewoon precies wat het is: meteen door naar werk. Egoïsme dus.
Waar jij woont is niet representatief voor de rest van Nederland. :)

In het dorp waar ik woon zijn ook drie basisscholen bij elkaar. En er gaat hier een 50km weg doorheen.
Met afremheuvels en al. En toch ben ik zelf al meerdere keren bijna van mijn fiets gereden door automobilisten die niet opletten. Of gewoon schijt hebben aan fietsers. Die bestaan blijkbaar.
Dus dan snap ik ouders die hun kroost niet met de fiets brengen heel goed.
Maar ook ik ben niet representatief voor de rest van Nederland.

En wat jij als egoïsme ziet, vind de ander gewoon handig.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 17 september 2025 @ 11:48:55 #107
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218793192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die handjevol keren dat ik eens met de auto gebracht ben (meestal voor de grote traktaties) weet ik nog dat het redelijk te doen was. Niet helemaal uitgestorven, maar geen pure chaos. Vele jaren later (2017 ofzo) bracht ik wel eens m'n jongere zus naar school, en toen was het beeld al heel anders. Dus het is ook wel iets van de laatste tijd.
Sonds corona is het opvallend drukker geworden. Veel extra wandelaars, fietsers en hondenbezitters.

Tel er nog de e-bike/fatbike bij op.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 11:53:41 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218793214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:41 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Waar jij woont is niet representatief voor de rest van Nederland. :)

In het dorp waar ik woon zijn ook drie basisscholen bij elkaar. En er gaat hier een 50km weg doorheen.
Met afremheuvels en al. En toch ben ik zelf al meerdere keren bijna van mijn fiets gereden door automobilisten die niet opletten. Of gewoon schijt hebben aan fietsers. Die bestaan blijkbaar.
Dus dan snap ik ouders die hun kroost niet met de fiets brengen heel goed.
Maar ook ik ben niet representatief voor de rest van Nederland.

En wat jij als egoïsme ziet, vind de ander gewoon handig.
Egoïsme dus. Als anderen last hebben van je handig terwijl er alternatieven bestaan, is het gewoon egoïsme.

Bij onveilig denk ik aan drukke steden en polderwegen zonder vrijliggend fietspad.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 september 2025 @ 11:56:06 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218793227
Mensen die niet kunnen discussiëren zonder een karikatuur te maken van (het standpunt van) hun gesprekspartner. Vooral op internet heel gebruikelijk. En in de politiek.
Huilen dan.
pi_218793853
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die niet kunnen discussiëren zonder een karikatuur te maken van (het standpunt van) hun gesprekspartner. Vooral op internet heel gebruikelijk. En in de politiek.
Ohja. Totaal onredelijke, sarcastische of totaal buitensporige opmerkingen maken. :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 september 2025 @ 13:28:41 #111
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218793880
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Egoïsme dus. Als anderen last hebben van je handig terwijl er alternatieven bestaan, is het gewoon egoïsme.

Bij onveilig denk ik aan drukke steden en polderwegen zonder vrijliggend fietspad.
Jij vind dat egoïsme. Een mening. Geen vaststaand feit.

Een klein/groot dorp kan net zo onveilig zijn als een (grote) stad.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 13:31:26 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218793895
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:28 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Jij vind dat egoïsme. Een mening. Geen vaststaand feit.

Een klein/groot dorp kan net zo onveilig zijn als een (grote) stad.
quote:
Egoïsme (ook wel ikzucht of zelfzucht genoemd) is een eigenschap waarbij iemand uitsluitend streeft naar zijn eigen voordeel, geluk en belangen, vaak ten koste van anderen
Welk deel van deze definitie is niet van toepassing? Het gaat om wat handig is voor de persoon die het zich er erg makkelijk vanaf maakt en het gaat ten koste van het verkeersinzicht van z'n kinderen en de verkeersveiligheid rond scholen.

En vooralsnog woont de overgrote meerderheid van Nederland in middelgrote plaatsen zoals de mijne waar gewoon redelijk veilige woonwijken zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 september 2025 @ 13:34:36 #113
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218793912
Ik kan me echt kapot ergeren aan mensen die hun auto parkeren op plekken bedoeld voor mindervaliden.

Niet zelden jonge mensen, zowel man als als vrouw, vaak in dikke SUV's.

Dus voor alle invaliden: koop een dikke SUV, want dan kun je blijkbaar opeens weer lopen als een kievit *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!fotograaf woensdag 17 september 2025 @ 13:36:22 #114
842 Zorro
Z
pi_218793926
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan me echt kapot ergeren aan mensen die hun auto parkeren op plekken bedoeld voor mindervaliden.

Dus voor alle invaliden: koop een dikke SUV, want dan kun je blijkbaar opeens weer lopen als een kievit *O*
En die hebben dan zo'n kaart maar die is voor hun partner/kind/whatever en die is er dan niet bij, maar ja lekker handig he. Die mogen ze heel hard aanpakken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 17 september 2025 @ 13:40:56 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218793960
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[..]
Welk deel van deze definitie is niet van toepassing? Het gaat om wat handig is voor de persoon die het zich er erg makkelijk vanaf maakt en het gaat ten koste van het verkeersinzicht van z'n kinderen en de verkeersveiligheid rond scholen.

En vooralsnog woont de overgrote meerderheid van Nederland in middelgrote plaatsen zoals de mijne waar gewoon redelijk veilige woonwijken zijn.
Ik woon in een piepklein plattelands dorpje van nog geen 800 inwoners, en het dorp is volgens Google Maps grofweg 600 meter lang en 400 meter breed, plus nog wat woningen in het buitengebied.

En zelfs hier worden sommige kinderen nog met de auto bij de school afgezet :')
A murky, forgotten land.
pi_218794005
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik woon in een piepklein plattelands dorpje van nog geen 800 inwoners, en het dorp is volgens Google Maps grofweg 600 meter lang en 400 meter breed, plus nog wat woningen in het buitengebied.

En zelfs hier worden sommige kinderen nog met de auto bij de school afgezet :')
Het is verschrikkelijk inderdaad, al die mensen die hun kinderen met de auto naar school brengen. Ik krijg dan altijd zin om zo'n grote sloophamer mee te nemen en die auto's helemaal aan diggelen te slaan.
  Spellchecker woensdag 17 september 2025 @ 13:53:08 #117
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218794032
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:48 schreef thabit het volgende:

[..]
Het is verschrikkelijk inderdaad, al die mensen die hun kinderen met de auto naar school brengen. Ik krijg dan altijd zin om zo'n grote sloophamer mee te nemen en die auto's helemaal aan diggelen te slaan.
En dan gaan ze naar de middelbare en dan krijgen ze een fatbike onder hun kont. Moeten ze daarop leren fietsen :X
pi_218794045
Nu zijn er ook ouders die gewoon direct na het naar school brengen van de kinderen, richting werk moeten. ;)

Ik ben dat niet, ik doe gewoon weleens gelijk boodschappen. :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 14:08:55 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218794162
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:54 schreef vencodark het volgende:
Nu zijn er ook ouders die gewoon direct na het naar school brengen van de kinderen, richting werk moeten. ;)

Ik ben dat niet, ik doe gewoon weleens gelijk boodschappen. :P
En ik heb net beargumenteerd waarom dat een lulexcuus is :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218794261
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En ik heb net beargumenteerd waarom dat een lulexcuus is :P
Het is doodnormaal om taken te combineren. Efficiency en zo.
Hoe stel je je dat voor: eerst met de kinderen aan de hand naar school lopen, kinderen afzetten, het hele stuk weer terug lopen, en dan alsnog naar het werk of winkel. Dat jij niets beters te doen hebt?

Bovendien: dat maken die mensen zelf wel uit.
Pecunia non olet
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 14:50:43 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218794492
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:18 schreef obligataire het volgende:

[..]
Het is doodnormaal om taken te combineren. Efficiency en zo.
Hoe stel je je dat voor: eerst met de kinderen aan de hand naar school lopen, kinderen afzetten, het hele stuk weer terug lopen, en dan alsnog naar het werk of winkel. Dat jij niets beters te doen hebt?
Dus je kinderen zijn die 5 minuten vroeger de deur uit niet waard. Onee, wat afschuwelijk, 5 hele minuten eerder weg moeten :'(

quote:
Bovendien: dat maken die mensen zelf wel uit.
Zie bovenstaande over ikke ikke en verkeersveiligheid rond scholen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218794515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus je kinderen zijn die 5 minuten vroeger de deur uit niet waard. Onee, wat afschuwelijk, 5 hele minuten eerder weg moeten :'(
[..]
Zie bovenstaande over ikke ikke en verkeersveiligheid rond scholen.
Nogmaals: dat maken die mensen zelf wel uit. Jij hebt geen benul hoeveel tijd daarmee gemoeid is (heen en terug) dus je roept maar wat. Ik heb zelf geen kinderen maar ik ga toch echt niet de wekker een kwartier of zo eerder zetten omdat iemand wat roept op internet.

Natuurlijk moet iedereen voorzichtig rijden. Het is ook niet zo dat iedere dag de kranten vol staan met ongevallen bij scholen. Of jij moet een andere krant lezen dan ik?
Pecunia non olet
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 14:56:33 #123
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218794543
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:53 schreef obligataire het volgende:

[..]
Nogmaals: dat maken die mensen zelf wel uit. Jij hebt geen benul hoeveel tijd daarmee gemoeid is (heen en terug) dus je roept maar wat. Ik heb zelf geen kinderen maar ik ga toch echt niet de wekker een kwartier of zo eerder zetten omdat iemand wat roept op internet.

Natuurlijk moet iedereen voorzichtig rijden. Het is ook niet zo dat iedere dag de kranten vol staan met ongevallen bij scholen. Of jij moet een andere krant lezen dan ik?
Je hebt niks uit te maken als anderen hinder van je ondervinden. Of wil je zeggen dat Veilig Verkeer Nederland uit hun nek lult in hun oproepen om kinderen lopend of fietsend naar school te brengen?

Het is gewoon egoïstisch gedrag wat je recht probeert te lullen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 september 2025 @ 15:03:27 #124
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218794607
We hebben hier zolang ik hier woon 3 basisscholen in de wijk op loopafstand voor iedereen en in toenemende mate asociaal gedrag om dat brengen met de auto. Het is denk ik gewoon één symptoom van de algehele groei aan egoïstisch kutgedrag.

De scholen zelf proberen het actief tegen te gaan trouwens. Ik heb nog nooit een nieuwsbrief ontvangen waarin er niet of een standaard-kopje stond over het onnodig brengen met de auto of zelfs een groter artikel naar aanleiding van een incident. Klaarovers en dergelijke regelaars werden gewoon genegeerd in het beste geval en geschoffeerd in minder beste gevallen.

Bij sommige mensen vraag je je echt af of er één gram zelfreflecterend vermogen in zit. Naast één van de scholen zit een bejaardencentrum, en een man had zijn auto neergezet voor de slagboom van die parkeerplaats zodat er niemand meer in of uit kon. Komt er zo'n bejaard vrouwtje heel netjes vragen aan die man of hij even achteruit wil dan, krijgt ze echt een halve minuut verwensingen met een hoop kanker naar haar hoofd. Daar kwamen dan wel andere mensen bij sussen, maar dat zo'n idioot zelf niet doorheeft dat dit niet kan is niet zo hoopvol natuurlijk.

Laatste wat ik zag (mijn kinderen zijn van school af) is dat tegenwoordig gewoon de hele weg dicht wordt geparkeerd. Doorgaande weg de wijk door. Iedereen wacht maar even, want Sterre, Faatje en Umut moeten naar school.
  woensdag 17 september 2025 @ 15:13:46 #125
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218794703
Dat we een grote egoïstische maatschappij geworden zijn is overal waar te nemen in het dagelijks leven leven, online en op het nieuws.

Helaas.
A murky, forgotten land.
pi_218794761
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:32 schreef Zorro het volgende:

[..]
Wat ik wel weet is dat ik vroeger NOOIT met de auto naar school ben gebracht en NIEMAND tenzij rolstoel, gebroken been of weet ik wat.
Waarom kon dat toen wel en kan nu NIEMAND meer zelf naar school?
Omdat het veel te druk is rond de school, met al die auto's. Da's levensgevaarlijk om tussendoor te lopen, dus die ouders MOETEN hun kind wel met de auto naar school brengen!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  woensdag 17 september 2025 @ 15:36:59 #127
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_218794911
Het bedrijf waar ik werk.

Zonde van je tijd en energie dit soort bedrijven en collega's. Ik snap niet dat je alles op alles zet om een senior developer naar binnen te halen en dan in de tweede maand een random project over de schutting heen gooit zonder technische documentatie én met een deadline. Interessante benadering.

En dan collega's die niet accepteren dat er iemand boven hun komt te staan en denken "wie de f*ck ben jij dan".

Ik ben dik overspannen en depressief geraakt vorige maand. Vakantie gehad van 14 dagen en nog steeds heb nog steeds last van stemmingswisselingen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 15:50:45 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218795010
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 15:03 schreef Qarrad het volgende:
Komt er zo'n bejaard vrouwtje heel netjes vragen aan die man of hij even achteruit wil dan, krijgt ze echt een halve minuut verwensingen met een hoop kanker naar haar hoofd
:{

Wtf
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218795028
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:

Daarover gesproken:

Ik verbaas me soms over de hoeveelheid invalideplaatsen. Hele zomer alles vol geparkeerd, behalve die 15 invalideplaatsen. Is er dan ooit wel heel veel vraag geweest of hebben ze iets te optimistisch gerekend? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 september 2025 @ 16:01:01 #130
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218795068
quote:
86s.gif Op woensdag 17 september 2025 15:36 schreef MisterFox het volgende:
Het bedrijf waar ik werk.

Zonde van je tijd en energie dit soort bedrijven en collega's. Ik snap niet dat je alles op alles zet om een senior developer naar binnen te halen en dan in de tweede maand een random project over de schutting heen gooit zonder technische documentatie én met een deadline. Interessante benadering.

En dan collega's die niet accepteren dat er iemand boven hun komt te staan en denken "wie de f*ck ben jij dan".

Ik ben dik overspannen en depressief geraakt vorige maand. Vakantie gehad van 14 dagen en nog steeds heb nog steeds last van stemmingswisselingen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb jij als senior developer best wel opties, dus ik zou rustig gaan kijken naar iets anders en ondertussen je tijd netjes uitdienen zonder je de pis lauw te laten maken. Tenminste, ik ga ervan uit dat je in gesprek bent geweest over je mentale staat en de oorzaak.

Hou je taai!
pi_218795252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 15:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Daarover gesproken:

Ik verbaas me soms over de hoeveelheid invalideplaatsen. Hele zomer alles vol geparkeerd, behalve die 15 invalideplaatsen. Is er dan ooit wel heel veel vraag geweest of hebben ze iets te optimistisch gerekend? :D
Nu je het zegt. :D
  woensdag 17 september 2025 @ 16:36:31 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218795271
quote:

[..]
Daarover gesproken:

Allemaal fraude. Vooral in Amsterdam-Zuid: geen straat zonder een hele trits invalidebordjes.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 september 2025 @ 16:38:54 #133
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218795285
quote:

[..]
Daarover gesproken:

Ik ben dan vooral benieuwd waar je er zo veel ziet :P

Nou weet ik dat ik niet in een grote stad woon, maar mijn zus doet dat wel en die moet toch met enige regelmaat even zoeken voor een lege invalideplek :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 17 september 2025 @ 16:47:35 #134
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218795360
Met een gewone fiets met wind tegen, met windkracht 6, o.a. een lange helling proberen op te fietsen. Dat ging dus niet, ook niet door de windvlagen. Dat doe ik dus nooit meer. Ben 40 minuten heen en terug onderweg geweest, dat had de helft kunnen zijn. Lang geleden dat ik me zó ellendig heb gevoeld. Nooit meer.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:18:07 #135
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218796140
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ben dan vooral benieuwd waar je er zo veel ziet :P

Nou weet ik dat ik niet in een grote stad woon, maar mijn zus doet dat wel en die moet toch met enige regelmaat even zoeken voor een lege invalideplek :P
Schilderswijk :D

A murky, forgotten land.
pi_218797015
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Schilderswijk :D

[ afbeelding ]
Zegt wel iets over die wijk.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 21:57:12 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218798980
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:49 schreef blomke het volgende:

[..]
Die foto geeft me wel een gevoel van ‘waar de neuk kun je dan wél parkeren?’
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_218799022
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:49 schreef blomke het volgende:

[..]
veel oudjes die door harde werken gehandicapt zijn?
  Spellchecker woensdag 17 september 2025 @ 22:12:21 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218799195
Over die invalidenparkeerplaatsen:

pi_218799772
quote:
3s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:59 schreef mschol het volgende:

[..]
veel oudjes die door harde werken gehandicapt zijn?
Van hard werken raak je niet gehandicapt, hard werken is gezond voor lichaam en geest. Gehandicapt raak je van veel en vet eten, roken, zuipen en voor de buis hangen omdat je te beroerd bent om te gaan werken.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218801431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:54 schreef blomke het volgende:
Van hard werken raak je niet gehandicapt, hard werken is gezond voor lichaam en geest.
Ik ken best wat mensen die versleten zijn door hard werken. Knieën kapot, rug naar de klote, geen kraakbeen meer, etc. Dat is niet goed hoor, daar trek je zo een deel van je levensverwachting van af. En wat dacht je van stress?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218801473
quote:

[..]
Van hard werken raak je niet gehandicapt, hard werken is gezond voor lichaam en geest. Gehandicapt raak je van veel en vet eten, roken, zuipen en voor de buis hangen omdat je te beroerd bent om te gaan werken.
Euhm nee, zo werkt dat niet. En ik vind dit eerlijk gezegd vrij respectloos naar iedereen die door werk overspannen thuis zit of in een burn-out zijn geraakt.
pi_218801630
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:56 schreef Discombobulate het volgende:

Ik ken best wat mensen die versleten zijn door hard werken. Knieën kapot, rug naar de klote, geen kraakbeen meer, etc. Dat is niet goed hoor, daar trek je zo een deel van je levensverwachting van af.
Daar zijn PBM's en ARBO-regels voor. Bovendien kunnen heel veel onderdelen vervangen worden.

Een beetje stress is gezond, houd je scherp.
pi_218801666
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:21 schreef blomke het volgende:

[..]
Daar zijn PBM's en ARBO-regels voor. Bovendien kunnen heel veel onderdelen vervangen worden.

Goh, volgens mij heb jij geen idee hoe het in de praktijk allemaal werkt. Beetje meer de maatschappij in jij, ook tussen verschillende sociale klassen.

En stress is per definitie niet gezond. Heel simpel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 18 september 2025 @ 10:31:52 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218801705
quote:

[..]
:{
pi_218801765
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:21 schreef blomke het volgende:

[..]

Je lichaam naar de klote, operaties ondergaan om nog te kunnen functioneren en dat alles voor je werk? Dacht het niet. Ik werk om te leven. Ik leef niet om te werken.
pi_218801832
Mensen op het internet die belachelijke dingen zeggen en schijnbaar veel geluk hebben in hun leven en dan ook niet verder kunnen kijken dan hun eigen fijne leventje. :r ^p^
pi_218801857
Oh en nu dus hele hoge bloeddruk door 2 mensen in 2 topics op dit forum. Ik ga maar weer wat anders doen. Succes met de trollen voor de goede en lieve mensjes.
pi_218802071
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je lichaam naar de klote, operaties ondergaan om nog te kunnen functioneren en dat alles voor je werk? Dacht het niet. Ik werk om te leven. Ik leef niet om te werken.
Ja, laat een ander maar voor je werken.
  donderdag 18 september 2025 @ 11:58:47 #150
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218802424
Vieze mensen die hun vuilnisbak wagenwijd open laten staan naast het trottoir, terwijl de stank niet te harden is, en de maden er letterlijk uit kruipen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')