In het oude schoolgebouw werd af en toe gezegd niet op de fiets te komen, omdat er beina geen plaats voor was.quote:
Ook zo ergerlijk bij de uitgang van het winkelcentrum voor de verlaagde stoeprand parkeren. Dan moet je met je beladen fiets de stoep af bonken. Het ergerlijkste is dat de brede verlaging opeens drastisch verkleind werden: 4 stoeptegels gingen verloren aan 2 kantstukken die aan 2 zijjden scheef gaan. Nu moet je bijna haaks eraf gaan. zo breed is de stoep nu ook weer niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan me echt kapot ergeren aan mensen die hun auto parkeren op plekken bedoeld voor mindervaliden.
Niet zelden jonge mensen, zowel man als als vrouw, vaak in dikke SUV's.
Dus voor alle invaliden: koop een dikke SUV, want dan kun je blijkbaar opeens weer lopen als een kievit
Gewone buitenspelletjes aangevuld met doen wat de grote jongens deden: op muurtjes, schuurtjes en garages klimmen. Heb nog ergens in een appelboom gezeten. En natuurlijk een flinke trap geven tegen de holle trapleuning-uit-een-stuk.vanwege die fantastische galm. En in het trappenhuis waar een doorlopend raam van de 1e verdieping tot boven (slechts 3 in totaal)was, kijken vanaf hoe hoog je tussen hek en raam omlaag kon & durfde te gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buitenspelen? Bedoel je daarmee buiten Tiktoks maken?
O huisartsen. Die bogen een beetje omlaag naar dit kleine kind en tutoyeerden me altijd. Totdat ik er een keer voor ging zitten om terug te jijen en jouwen. Elke per ongelukke u werd direct gecorrigeerd. Sindsdien ben ik geen "jij onnozele" meer voor ze en dat heeft de houding een beetje verbeterd. De complementaire arts heeft dat nooit gehad.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:20 schreef Discombobulate het volgende:
Ik erger me er niet per se aan, maar ik merk dat iedereen die universitair is opgeleid en een beetje uit de hoogte is mij in een e-mail altijd aanspreekt met de aanhef "Ha [Naam]"
Nu al zo vaak dat docenten op de uni mij zo aanschrijven. Verder zegt niemand dat meer.
Die spreek ik gelukkig zelden ....quote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen die hun lippen aflikken tijdens het praten.
Vaak zijn het ook opgespoten lippen. Heeft dat een verband?Of is het gewoon aandachtshoerig?
Da's een flirtsignaal tochquote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Vaak zijn het ook opgespoten lippen. Heeft dat een verband?Of is het gewoon aandachtshoerig?
Klopt zijn vaak vrouwen met opgespoten lippen, denk dat het een soort ongevoeligheid is ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ook, maar je ziet het ook op tv.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Die spreek ik gelukkig zelden ....
Of aandacht vestigen erop?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt zijn vaak vrouwen met opgespoten lippen, denk dat het een soort ongevoeligheid is ofzo.
Ja precies die meid in Big Brother deed dat de hele tijd, en viel me op dat in Het Blok er ook één met van die lilleke lippen dat ook deed. Onbewust volgens mij.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, maar je ziet het ook op tv.
Wait, what?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Huh wat? Dat doen ze bij mij nooit. Ik let er ook eigenlijk nooit opquote:Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik denk echt dat door die spuitjes je lippen een soort van verdoofd/ongevoelig worden. En je soort bevestiging zoekt of ze er nog zijnquote:Op donderdag 25 september 2025 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wait, what?![]()
Het is vaak gewoon een onschuldige tic.
quote:Op donderdag 25 september 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik denk echt dat door die spuitjes je lippen een soort van verdoofd/ongevoelig worden. En je soort bevestiging zoekt of ze er nog zijn
Jaquote:
Mooie uitleg!quote:Op donderdag 25 september 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
JaHet is denk ik net zo iets als dat iemand wil krabben aan een afgezet been omdat het jeukt. Je hersenen sturen een seintje "héé check je lip" ik krijg geen gehoor !
Bekijk deze YouTube-video
Treintoiletten die helemaal naar pis stinken, waar pis op de vloer ligt, waar handdoekjes op zijn om je handen aan af te vegen en waar alleen een lullig straatje uit het kraantje komt.quote:Op zondag 21 september 2025 08:15 schreef Eightyone het volgende:
Over openbare toiletten kan je zowat hele topics vol schrijven.
Keer op keer defecte toiletten tegen komen, of toiletten met zo'n lange rij ervoor dat het geen zin heeft, is ook een klacht.
De ultieme oplossing voor de personeelstekorten in de wegenbouw sectorquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Treintoiletten die helemaal naar pis stinken, waar pis op de vloer ligt, waar handdoekjes op zijn om je handen aan af te vegen en waar alleen een lullig straatje uit het kraantje komt.
En zonder toiletpapier.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Treintoiletten die helemaal naar pis stinken, waar pis op de vloer ligt, waar handdoekjes op zijn om je handen aan af te vegen en waar alleen een lullig straatje uit het kraantje komt.
OTquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En zonder toiletpapier.
Ik probeer er vooraf aan te denken om wat velletjes van thuis mee te nemen, voor de zekerheid, maar vergeet dat vaak.
Moeten vegen met een of andere folder die nog in m'n tas zat (is ooit gebeurd) werkt niet echt.![]()
Nog ergerlijker: mensen met verkeerd ingestelde koplampen die achter je rijden waardoor je verblind wordtquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die op snelwegen met groot licht rijden, of eigenlijk mensen die überhaupt met groot licht rijden op alle andere plekken dan 60-wegen zonder wegbelijning, reflectiepaaltjes en andere weggebruikers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |