abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218839647
De advertenties van Refinery89 op deze site zijn ook fokking irritant
pi_218839932
Windowsgebruikers die klagen over computerproblemen. :')
pi_218852683
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Niemand?
In het oude schoolgebouw werd af en toe gezegd niet op de fiets te komen, omdat er beina geen plaats voor was.
Wij mochten niet op de fiets naar de moderne nieuwe school. Werd 12 minuten snelwandelen. Toen hing er nog bij een audiciën & horlogerie een grote wijzerklok dwars op de gevel, handig om te zien of het lukken zou. Er was nog steeds geen eigen gymzaal bij de school, per jaar werd elders een zaal gehuurd. Daar sjokten we dan heen. En soms, bij erg goed weer, fietsten we naar het sportpark buiten de bebouwde kom.

Verder herinner ik me verhalen van kinderen/jongeren die noodgedwongen een uur naar school fietsten. Dat was een probleem van wonen in het buitengebied. Inmiddels wordt glashard beweerd dat iedereen tot een uur naar z'n werk kan fietsen. Ik hoorde die bewering voor het eerst in de jaren 90, toen je dus volledig zelf moest fietsen. Vreemd dat er niet over brommers gepraat werd. Inmiddels is de welstand genoeg gestegen om kinderen op e-bikes en fat-bikes naar school te laten gaan. Gezonde kinderen moeten gewoon zelf fietsen om gezond te blijven. Ligt er natuurlijk wel aan waar en hoe je woont. Het moet wel veilig zijn.
Gedurende mijn schooltijd is er 1x een jongetje onder een vrachtwagen gekomen. Beetje over het paard getild kind, fietste ook erg slordig. We fietsten toen met twee naast elkaar ontspannen over de smalle fietsstrook op de drukke doorgaande weg.

Jaren geleden haalde ik een irritantie vader met klein kind op de fiets in. Hij reed zo ongeveer op de middenstreep en uiteraard heel langzaam, met dat wiebelende kind op het midden van de rijstrook. Hij was waarempel kwaad ingehaald te worden!

quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan me echt kapot ergeren aan mensen die hun auto parkeren op plekken bedoeld voor mindervaliden.

Niet zelden jonge mensen, zowel man als als vrouw, vaak in dikke SUV's.

Dus voor alle invaliden: koop een dikke SUV, want dan kun je blijkbaar opeens weer lopen als een kievit *O*
Ook zo ergerlijk bij de uitgang van het winkelcentrum voor de verlaagde stoeprand parkeren. Dan moet je met je beladen fiets de stoep af bonken. Het ergerlijkste is dat de brede verlaging opeens drastisch verkleind werden: 4 stoeptegels gingen verloren aan 2 kantstukken die aan 2 zijjden scheef gaan. Nu moet je bijna haaks eraf gaan. zo breed is de stoep nu ook weer niet.
Voor rolstoelers en mensen met rollators of andere noodzakelijk hulpmiddelen is het natuurlijk nóg vervelender.
Of mensen die hun fiets dwars voor 3 klemmen zetten! Als ik iemand bij zo'n fiets zie, geef ik commentaar.
pi_218852976
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Buitenspelen? Bedoel je daarmee buiten Tiktoks maken?
Gewone buitenspelletjes aangevuld met doen wat de grote jongens deden: op muurtjes, schuurtjes en garages klimmen. Heb nog ergens in een appelboom gezeten. En natuurlijk een flinke trap geven tegen de holle trapleuning-uit-een-stuk.vanwege die fantastische galm. En in het trappenhuis waar een doorlopend raam van de 1e verdieping tot boven (slechts 3 in totaal)was, kijken vanaf hoe hoog je tussen hek en raam omlaag kon & durfde te gaan.
pi_218853132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 15:20 schreef Discombobulate het volgende:
Ik erger me er niet per se aan, maar ik merk dat iedereen die universitair is opgeleid en een beetje uit de hoogte is mij in een e-mail altijd aanspreekt met de aanhef "Ha [Naam]"

Nu al zo vaak dat docenten op de uni mij zo aanschrijven. Verder zegt niemand dat meer.
O huisartsen. Die bogen een beetje omlaag naar dit kleine kind en tutoyeerden me altijd. Totdat ik er een keer voor ging zitten om terug te jijen en jouwen. Elke per ongelukke u werd direct gecorrigeerd. Sindsdien ben ik geen "jij onnozele" meer voor ze en dat heeft de houding een beetje verbeterd. De complementaire arts heeft dat nooit gehad.
Bij academische ziekenhuizen hebben ze ook zoiets. Heb een paar keer gekeken naar mensen die er zonder verklaring bij komen zitten of al zaten. Tja, ik was helemaal vergeten dat je voor hun òf een interssant geval òf gebruiksmateriaal bengt, dus de patiënt negeren is volkomen normaal. Na een tijd werd elke persoon die er ook zat of binnenkwam botweg gevraagd: wie bent u en waarom bent u hier. En wie er kwam om praktijkervaring op te doen, leerde gelijk de praktijkervaring vanaf de patiëntenzijde. Sprak ze gewoon aan voor de toelichting als ik de behandelaar antwoword gaf. De chirurg luisterde dam gewoon mee.
pi_218870738
Vrouwen die hun lippen aflikken tijdens het praten.

Vaak zijn het ook opgespoten lippen. Heeft dat een verband? :D Of is het gewoon aandachtshoerig? _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Spellchecker donderdag 25 september 2025 @ 21:10:27 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218870756
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:

Vaak zijn het ook opgespoten lippen. Heeft dat een verband? :D Of is het gewoon aandachtshoerig? _O-
Die spreek ik gelukkig zelden ....
pi_218870784
quote:

Da's een flirtsignaal toch
pi_218870790
quote:

Klopt zijn vaak vrouwen met opgespoten lippen, denk dat het een soort ongevoeligheid is ofzo.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218870837
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:10 schreef maily het volgende:

[..]
Die spreek ik gelukkig zelden ....
Ik ook, maar je ziet het ook op tv.
  Spellchecker donderdag 25 september 2025 @ 21:19:58 #186
197773 crew  maily
pi_218870842
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Klopt zijn vaak vrouwen met opgespoten lippen, denk dat het een soort ongevoeligheid is ofzo.
Of aandacht vestigen erop?

Geen idee verder ....
pi_218870872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ook, maar je ziet het ook op tv.
Ja precies die meid in Big Brother deed dat de hele tijd, en viel me op dat in Het Blok er ook één met van die lilleke lippen dat ook deed. Onbewust volgens mij.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218871306
quote:

Wait, what? :D

Het is vaak gewoon een onschuldige tic. :D
pi_218871313
quote:

Huh wat? Dat doen ze bij mij nooit. Ik let er ook eigenlijk nooit op :P
pi_218871322
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:17 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wait, what? :D

Het is vaak gewoon een onschuldige tic. :D
Nee ik denk echt dat door die spuitjes je lippen een soort van verdoofd/ongevoelig worden. En je soort bevestiging zoekt of ze er nog zijn :D
pi_218871497
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee ik denk echt dat door die spuitjes je lippen een soort van verdoofd/ongevoelig worden. En je soort bevestiging zoekt of ze er nog zijn :D
_O-
pi_218871763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
_O-
Ja :') Het is denk ik net zo iets als dat iemand wil krabben aan een afgezet been omdat het jeukt. Je hersenen sturen een seintje "héé check je lip" ik krijg geen gehoor !
Bekijk deze YouTube-video
pi_218872903
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja :') Het is denk ik net zo iets als dat iemand wil krabben aan een afgezet been omdat het jeukt. Je hersenen sturen een seintje "héé check je lip" ik krijg geen gehoor !
Bekijk deze YouTube-video
Mooie uitleg! ^O^ :D
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:32:14 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218874566
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 08:15 schreef Eightyone het volgende:
Over openbare toiletten kan je zowat hele topics vol schrijven.

Keer op keer defecte toiletten tegen komen, of toiletten met zo'n lange rij ervoor dat het geen zin heeft, is ook een klacht.
Treintoiletten die helemaal naar pis stinken, waar pis op de vloer ligt, waar handdoekjes op zijn om je handen aan af te vegen en waar alleen een lullig straatje uit het kraantje komt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:54:49 #195
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218874768
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Treintoiletten die helemaal naar pis stinken, waar pis op de vloer ligt, waar handdoekjes op zijn om je handen aan af te vegen en waar alleen een lullig straatje uit het kraantje komt.
De ultieme oplossing voor de personeelstekorten in de wegenbouw sector _O_ *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:04:26 #196
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218874825
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En zonder toiletpapier.

Ik probeer er vooraf aan te denken om wat velletjes van thuis mee te nemen, voor de zekerheid, maar vergeet dat vaak.

Moeten vegen met een of andere folder die nog in m'n tas zat (is ooit gebeurd) werkt niet echt. :')

Als ze vol graffity gespoten zijn, wordt het door jou geschetste beeld btw nog erger.
  Spellchecker vrijdag 26 september 2025 @ 12:05:15 #197
197773 crew  maily
pi_218874827
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:04 schreef Eightyone het volgende:

[..]
En zonder toiletpapier.

Ik probeer er vooraf aan te denken om wat velletjes van thuis mee te nemen, voor de zekerheid, maar vergeet dat vaak.

Moeten vegen met een of andere folder die nog in m'n tas zat (is ooit gebeurd) werkt niet echt. :')

OT

Folders met nietjes :+
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:06:39 #198
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218874837
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:05 schreef maily het volgende:

[..]
OT

Folders met nietjes :+
De nieuwe SM rage 😱
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:10:21 #199
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218874863
Mensen die op snelwegen met groot licht rijden, of eigenlijk mensen die überhaupt met groot licht rijden op alle andere plekken dan 60-wegen zonder wegbelijning, reflectiepaaltjes en andere weggebruikers.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:13:36 #200
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218874895
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die op snelwegen met groot licht rijden, of eigenlijk mensen die überhaupt met groot licht rijden op alle andere plekken dan 60-wegen zonder wegbelijning, reflectiepaaltjes en andere weggebruikers.
Nog ergerlijker: mensen met verkeerd ingestelde koplampen die achter je rijden waardoor je verblind wordt :( :{w :( :(
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')