Dat hoop ik met je mee. Maar omdat de gemiddelde inwoner daar onvoorspelbaar is als bliksem zou ik niet vreemd opkijken als de pleuris daar nog eens flink uitbreekt.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:38 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de dader. Hoop dat dit alles geen staartje krijgt qua onrust in de VS.
Er gingen al vrij snel wilde posts rond met foto’s, maar volgens de nieuwsmedia is de dader nog voortvluchtig.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:43 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik las dat ze de dader hebben.
Nou ja, dat het geen Reichstag moment wordt.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dit krijgt zeker wel een staartje.
Ik gok dat die tijdelijk opgepakte boomer het komende jaar geen leven heeft.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er gingen al vrij snel wilde posts rond met foto’s, maar volgens de nieuwsmedia is de dader nog voortvluchtig.
Ah, de persoon op het dak is dus nog voortvluchtig. Dan heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er gingen al vrij snel wilde posts rond met foto’s, maar volgens de nieuwsmedia is de dader nog voortvluchtig.
Hoe krijg juist jij dit uit je toetsenbord zonder een moment van zelfreflectie?quote:Op donderdag 11 september 2025 08:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We weten natuurlijk nog niet wie de dader is, laat staan de achtergrond. Maar de bereidheid in die contreien om geweld te rechtvaardigen is een gevaar voor de Westerse samenleving. Een Fanonesque wereldbeeld begint langzaam de norm te worden daar.
Het lijkt me geen makkelijk schot in ieder geval.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat hoop ik met je mee. Maar omdat de gemiddelde inwoner daar onvoorspelbaar is als bliksem zou ik niet vreemd opkijken als de pleuris daar nog eens flink uitbreekt.
Wat betreft de dader. Lone-wolf. Einzergänger, zoiets. Zou denk ik geen arts of advocaat zijn.
Generatiekloofje wellichtquote:Op donderdag 11 september 2025 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Had jij tot gisteravond ooit van Charlie Kirk gehoord?
[poll=9241]
Ongetwijfeld eens langs zien komen hier of in POL ofzo in een tweetje, maar zeker niet bewust opgeslagen, als je het me 24u geleden had gevraagd zou ik geen idee gehad hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Had jij tot gisteravond ooit van Charlie Kirk gehoord?
[poll=9241]
Veel geleerd van Breivik.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
The youth party leader for the Norwegian communist party Rødt, is celebrating Charlie Kirk’s death. Laughing.
Als ik dat filmpje zie denk ik wel een scherpschutter. Ik heb niet de enge versie gekeken. Met heel veel bloed.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:52 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het lijkt me geen makkelijk schot in ieder geval.
Alleen de mensen die in een online US-focused bubble verkeren of een soortgelijke algoritme hun account blijft feeden kennen hem.quote:
Welke is de enge versie met heel veel bloed?quote:Op donderdag 11 september 2025 08:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zie denk ik wel een scherpschutter. Ik heb niet de enge versie gekeken. Met heel veel bloed.
Zijn er inmiddels meerdere van, vanuit allerlei hoeken dichtbij de tent waar hij onder zat.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Welke is de enge versie met heel veel bloed?
Je hoeft mij niet te gaan DM’en.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mooi screenshot, welk doel wil je bereiken?
https://x.com/flemishfirst1/status/1965851830287802398?s=19quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Reddit is aardig aan het feestvieren ja.quote:
Ja, die staat ook op X maar daar moet je wel voor bezwijzen dat je meerderjarig bent. Ik zal kijken of ik hem nog kan vinden.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |