Op de politics subreddit werd elk topic vannacht gesloten binnen seconden.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Reddit is aardig aan het feestvieren ja.
Die was natuurlijk al begonnen (of eigenlijk nooit weg geweest), zie eerder dit jaar.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Daarintegen zou het schuim ze op de bek staan als het een linkse influencer zou zijn geweest die doodgeschoten was en rechts stonden zo te juichen.
Ik vind het allemaal wel eng worden hoeveel mensen zitten te juichen hierom, we gaan een rare tijd van politieke moorden en adoratie van geweld tegemoet.
En dat geld voor beide kanten.
Ach joh, boeiequote:Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Daarintegen zou het schuim ze op de bek staan als het een linkse influencer zou zijn geweest die doodgeschoten was en rechts stonden zo te juichen.
Ik vind het allemaal wel eng worden hoeveel mensen zitten te juichen hierom, we gaan een rare tijd van politieke moorden en adoratie van geweld tegemoet.
Niet bepaald wat je noemt "stijlvolle" reacties.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
lekker pik, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 11 september 2025 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gestorven voor zijn eigen idealen en in een systeem waar hij content mee was. Nog steeds een retard maar prima idd.
Als ze zich er echt druk om maken moeten ze misschien maar eens regelen dat wapens niet zomaar voorhanden zijn voor iedereen.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
Ten eerste: ook Republikeinen vinden het niet ok als er een school shooting is.
Het is aan beide kanten radicaal (geworden).quote:Op donderdag 11 september 2025 09:03 schreef quo_ het volgende:
[..]
Niet bepaald wat je noemt "stijlvolle" reacties.
Had die Charlie het toch wel aardig bij het rechte eind:
[ afbeelding ]
Nope. Scherpschutter/sniper. Maar goed, het zal vermoedelijk niet lang duren voordat er een mugshot wordt gedeeld met de vermoedelijke dader.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:52 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het lijkt me geen makkelijk schot in ieder geval.
Ja, dat zie je veel tegenwoordig, mensen met veel online aanhangers die binnen hun niche vrij beroemd zijn, maar daarbuiten heeft nooit iemand ervan gehoord.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef recidivist het volgende:
[..]
Alleen de mensen die in een online US-focused bubble verkeren of een soortgelijke algoritme hun account blijft feeden kennen hem.
Zijn snipers ook voor iedere Amerikaan te koop?quote:Op donderdag 11 september 2025 09:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nope. Scherpschutter/sniper. Maar goed, het zal vermoedelijk niet lang duren voordat er een mugshot wordt gedeeld met de vermoedelijke dader.
Hij staat er al. In dit topic.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Welke is de enge versie met heel veel bloed?
Dit is hét probleem van deze tijd: de bubbels die mensen (deels zelf, deels door algoritmes) creëren omdat ze zich moreel verheven voelen boven anderen, in plaats van het publieke debat bewust aan te gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Link bestaat niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://x.com/flemishfirst1/status/1965851830287802398?s=19
Of ze zijn consequent (wapens mag want zelfverdediging) en ze pleiten ervoor dat iedereen overal een wapen op zak mag meenemen om zich te verdedigen tegen dit soort liquidaties/shootings; scholieren/studenten, die soort sprekers etc….allemaal een wapen in hun broekzak want je weet immers nooit wanneer iemand je probeert om te leggen en dan moet je wel het recht op zelfverdediging hebben in een gewelddadige samenleving dat Amerika is.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ze zich er echt druk om maken moeten ze misschien maar eens regelen dat wapens niet zomaar voorhanden zijn voor iedereen.
Tja, als je wereldbeeld bestaat uit doorgeslagen individualisme, moreel en cultureel relativisme en anti-Westers gedachtegoed waarbij bijvoorbeeld het toejuichen van Islamitische terreurgroeperingen als normaal en acceptabel wordt gezien, dan is dit het resultaat. En het ergste is nog dat deze mensen allemaal denken juist moreel verheven te zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk bijna per definitie voor alles wat extreem aan één kant zit. Je ziet het hier vaak ook, reacties die neerkomen op "dit is mijn mening, als je iets anders denkt snap je het gewoon niet".quote:Op donderdag 11 september 2025 09:03 schreef quo_ het volgende:
[..]
Niet bepaald wat je noemt "stijlvolle" reacties.
Had die Charlie het toch wel aardig bij het rechte eind:
[ afbeelding ]
Ctrl+F5quote:Op donderdag 11 september 2025 09:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat raar, werkt hier gewoon.
Mwoah... z'n dood lijkt me toch eerder koren op de molen voor een hele andere kant van het spectrumquote:Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ook. Het probleem is alleen dat een martelarenstatus dit soort gezwets een boost geeft in plaats van dat het walgend weggelachen wordt. Dit is koren op de molen van de groeperingen waarvan hij een spreekbuis was.
Kijk maar boven je. De Charlie Kirk van Fok!quote:Op donderdag 11 september 2025 09:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk bijna per definitie voor alles wat extreem aan één kant zit. Je ziet het hier vaak ook, reacties die neerkomen op "dit is mijn mening, als je iets anders denkt snap je het gewoon niet".
nee nooit eerder van gehoordquote:Op donderdag 11 september 2025 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Had jij tot gisteravond ooit van Charlie Kirk gehoord?
[poll=9241]
Wat ik er van begrijp is dat de schutter is gespot op het Losee Center, waar direct achter een parkeerplaats ligt. Met enige planning (en misschien wel een chauffeur) ben je dan als dader behoorlijk rap richting de snelweg gevlucht die op 1,5km van de parkeerplaats ligt.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nope. Scherpschutter/sniper. Maar goed, het zal vermoedelijk niet lang duren voordat er een mugshot wordt gedeeld met de vermoedelijke dader.
Je neemt internet wel heel serieus.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef Zoddie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |